hezky udělanej test, daleko zajímavější než články u koncernofilního serveru auto.cz, kde existuje jen jediné auto, škóda.. akorát bych ubral pár bodů za to srovnávání vnitřního hluku s konkurencí. Aby srovnání mělo váhu, chce to tvrdý data, tzn. měření, protože subjektivní porovnávání je vždycky na šťáru (redaktor se může blbě vyspat, nebo být ovlivněn jinými vlivy €€€..). Jinak autíčko nic moc, design (bez přední masky) a lá mondeo, a cena vozu KO, po zakoupení je už, bohužel, neprodejné..., za tu cenu bmw 520
Neviem čo porovnavate , stači cenu s BMW alebo AUDI a je to skutočne pozoruhodne ...Vzdy by som bral Jaguar , nie len kvôli cene a vybavenosti ale aj funkčnosti či krasu za tu cenu čo je ponuknute.....
tohle auto je prostě nádherné, mě se teda líbilo už před faceliftem...a ten interiér, v téhle kombinaci, je až neskutečně nádherný...
S par detailami si dovolim nesuhlasit- aerodynamicky hluk je pocutelny pri rychlostiach nad 200kmh, inak je auto mimoriadne tiche- sekundova odozva pri hlasitosti??? Rozhodne nie... hlasitost je bleskovo, pomalsie (cca pol sekundova odozva) reaguje posun pesniciek pri prehravani z USB kluca.- zaver je jednoducho prilis zjednoduseny a zavanajuci "nemeckofiliou". V com je XF horsie jazdnymi vlastnostami ako Audi a BMW? Zeby tym, ze je komfortnejsie pri beznej jazde na nasich cestach? Na okruhu su si XF a BMW5 rovnocennym superom, nedotacave A6 sa moze dostat blizsie iba na mokru vdaka 4x4. Na XF je prave fascinujuce to, ako dokaze byt pri beznej jazde komfortne a nasledne pri ostrej jazde "iste v kramflekoch"Co sa naopak da vytknut- slendrianske spracovanie niektorych casti (doporucujem pozriet si tapacirung kufra, jednym slovom hroza)- krutiaca sa karoseria (pri prejazde retarderov pocut prapodivne zvuky, obzvlast od stresneho okna)- navigacia by naozaj chcela vylepsit, nie vsak jej rychlost, skor zastarale 2D mapy (model pred F/L, po F/L ma byt navigacia na hard disku a udajne omnoho lepsia)- ovladanie touchscreenom je niekedy nedomyslene, prilis male "gombiky" stazuju ovladanie
Co sa tyka aerodynamickeho hluku, netusim ako autor vyvodil zaver ze auto zaostava za nemeckou konkurenciou, doporucujem porovnat si hodnoty jednotlivych modelov v dbA.
Este jednu vec som zabudol: prilis lahke riadenie. Tam su Nemci lepsi.
Já v XF nevidím mix BMW a MB, jak bylo psáno výše. Naopak, XF považuji ve své třídě za naprosto ojedinělý počin.
Ozaj nádherný exteriér
Dekuju.
v článku máte "Napliváno" ;-)(vyplívá)
Zatraceně! Díky za upozornění a omluva z mé strany
Designově mě to příjde jako BMW říznuté Mercedesem, tak nějak se mi zdá, že milý Jaguár trochu ztrácí tvář a přizpůsobuje se proudu, za chvíli z toho bude další tuctovka.
Ja ti teda neviem, ale žiaden Mercedes ani BMW tam nevidím. Je to originál "každým coulem", podľa mňa. Úplne nádherný dizajn.
A je to dobře nebo špatně? Design je super, ale tuctovka se z toho stane právě díky "levnému" dieselu, bude se toho prodávat hafo a už to nebude tak originální. Snad díky větším ziskům přijdou s nějakou exkluzivitkou
Já netvrdím, že je to vyloženě špatně, pouze mě vadí, že se všechny auta tak nějak unifikují, prostě mě to příjde, jako by si designér před započetím práce dlouho prohlížel konkurenční modely v této třídě a snažil se do designu zapracovat ty nejlepší prvky (ne že by se mu to dle mého názoru úplně povedlo, tenhle design na mě působí tak trochu jako vlhký korejcův sen o "luxusním" "sportovním" automobilu). Prostě když potkám na ulici Jaguár, tak se za ním otočím a oko potěším, je to trochu jiné a pěkné, tohle je takové stejné, bez odvahy, bez tváře.
designově je to prostě sakra povedený
Povedený možná jo - na vzdálenost větší než 2 metry je to povedenej Hyundai...
to si asi este nevidel jaguar nazivo ked si ho z dvoch metrov zmýliš z hyundaiom
koukám znalec...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.