V clanku:"Corvette pro ty, kteří upřednostňují hrubou sílu před schopností efektivně ji používat"NordschleifeCorvette C6 Z06 ZR1 - 7:19Corvette C6 Z06 - 7:22Nejlepsi Porsche zajelo NS za 7:24Ferrari Enzo - 7:25Zonda 7:24Nejlepsi Lambo - 7:40Muze mi tedy redaktor nejak vysvelit, jak Vette v minule generaci neumi efketivne vyuzivat onu hrubou silu?
Jel jste s tím někdy? Myslím po silnici? A třeba s devětsetjedenáctkou? Pak byste jistě věděl, co jsem tím myslel.
Nechci se goese zastávat, ale protože máme tuhle Vette v rodině a mám na ní něco naježděno, musím s ním souhlasit. To auto má řadu jiných nedostatků, ale řiditelné a rychlé je opravdu výborně.
Ano, tim tuplem nechapu to tvrzeni. Vette ma jeden z nejlepe udelanych podvozku a pokud neni ridic amater, ze jedine co umi je dupnout na plyn, tak je to auto krasne riditelne a efektivni. Takze to spise vidim na chybu mez sedadlem a volantem.
Pekne citanie a aj auto. Mam sice vyhrady proti dizajnu zadnej casti, ale ktovie ako by to vyzeralo v nejakej vhodnejsej farbe ako ''kitchen-white'', tam by sa ta opulentnost mohla stratit a dostalo by to tu pravu raz. Naopak ten pristrojovy panel s tymi budikmi, no to je nadhera, tak to ma vyzerat.
Aha, tak tohle me vcera po poledni predjelo na hradecke smerem na Prahu :) Ano, rachot to byl solidni :)
tak to je krasavec :)
Auto je asi fajn, ale co určitě nemusím jsou klapky ve výfuku. Možná ten "sportovní" zvuk pár zarytých fandů ocení, ale všechny ostatní co musí kravál z běžného provozu taky poslouchat to akorát nasere...
Vidím nesouhlasy u mého příspěvku. Takže ano, přesvědčili jste mě. I maminka s malými dětmi jdoucí poblíž frekventované silnice, i sedmdesátiletá důchodkyně na lavičce si rády poslechnou libozvuky z otevřenéých výfuků okolo projíždějících aut.
Babka bude ráda, že po dlouhé době něco uslyší. ;-)Teď vážně... pokud by takto hlučelo každé auto, určitě by to bylo otravné. Ovšem pokud to je jedno z 10 tisíc, jsem v klidu, když už něco řešit, tak spíš motorky. Navíc pokud to majitel užívá rozumně a ne ve dvě v noci při průjezdu sídlištěm...
runner: jasně, takže malá citace z článku: "... Výsledek je samozřejmě ten, že jezdíte neustále s otevřeným výfukem a navíc zacházíte s plynem jako puberťák, protože se nemůžete těch zvukových efektů nabažit...."
Tak tester si to samozřejmě myslí, protože je příliš ovlivněn krátkodobým nadšením. Věřte mi, že až majitel trochu vystřízliví, bude rád, že lze úroveň hluku redukovat.Já například musím hluk ovlivňovat pouze otáčkami a až na chvíle, kdy si to chci užít naplno a řev vysokootáčkového šestiválce skrze sportovní CATy je plus, jezdím na pohodu a bez kraválu.Ono vás rychle přejde, nechat ho např. řvát 2 hodiny na dálnici v kuse.
Skvělé auto, čtivá recenze. To musela být radost hodnotit.Hrubý výkon sice úplně ceně neodpovídá, ale ve všech ostatních aspektech to vynahrazuje. Pro mě osobně horký kandidát na upgrade Zetka.Malé mínus za zmínění 4kového BMW v úvodu. Nechápu, že vás ta barokní plečka zcela odlišné koncepce, kvality, výkonů i účelu vůbec napadla.
Ahoj Runnere, pokud si toto přečteš, prosím napiš mi na mail : brehovyjan@seznam.czMám taky Zetko...:-D
Roger that ;)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.