Test Jaguar F-Pace 20d AWD: Povedený vstup mezi SUV

20 komentářů

Míra
16. srpna • 10:21

Součástí imidž a úspěchu auta je i název/jméno modelu. Název F-Pace se mi nelíbí, nezní ani trochu hodnotně a k tomuhle autu se nehodí (a k Jaguaru už teprve ne).

Míra
16. srpna • 10:23

Ale ono se mi k Jaguaru nehodí ani toto auto. Oproti minulosti je dnes vše jinak.

Webpaja
16. srpna • 16:24

Trh určuje co se prodává, pokud si nechceme povídat o tom, jaká fajn auta kdysi Jag dělal, buďme rádi, že přišel F-Pace. A kdyby přišel už před XE a novým XF, byl by na tom ještě líp.

mpolan
16. srpna • 11:20

Stejně jako k Porsche se nehodí Panamera, Macan a Cayenne... a přesto je dělají. K Mercedesu a Audi se nehodí různé pseudo-sportovní polosedanokupé a přesto je dělají.
Je to zkráta jiné, nabubřelé a okázalé... ideální pro zájmovou skupinu.

dinar
15. srpna • 13:22

"Pouze dva dýzlové motory" v mínusech??? F-pace nabízí čtyřválec i šestiválec, což je stejně jako u relevantní konkurence, a to ještě ne u každé, např. GLC šestiválec vůbec nemá.

Clanek
15. srpna • 13:31

Sam vis ze u konkurence je bezne ty dva motory osadit ruznym poctem turb, nebo i jen naladit jinak a vysledkem pak je daleko sirsi paleta "motorizaci". Treba X3 ma 18d, 20d, 30d a 35d. Macan s jedinym dieslem je jasna vyjimka.Taky si myslim ze ten preskok mezi 20d a 30d u Jagu je monstrozni. Nejaka verze s 220-250k, nejlepe jako od audi podladeny vicevalec nez jako od bmw 2x foukani r4, by byla pri spravnem naceneni trefou do cerneho.

dinar
15. srpna • 14:52

Macan je výjimka, GLC má jen čtyřválec, tj. polovina konkurence je na tomu hůř, jinými slovy, že fpace nabízí v dýzlu jednu verzi čtyřválce a jednu šestiválce určitě není nic do mínusu. Rozumím, co chceš říct tou motor. paletou X3ky, ano u ní je výběr větší, ale není to u konkurence tak běžné, aby dva dýzly u fpace znamenaly jeho slabinu, nota bene když nabízí i šestiválec, což přestává být pravidlem i u premie, viz. MB.

Clanek
15. srpna • 15:14

Tak ja nemam rad podobne minusy obecne. To ze je k dispozici 1 nebo 11 dalsich motorizaci neudela z F-P 20d ani lepsi, ani horsi auto. Zminil bych to v testu jako poznamku obecne k F-Pace, kdyz uz ne jako rovnou negativni tak jako neutralni (jak pises, jaguar to nedela ani tak blbe jako Porsche/MB, ale ani tak dobre jako BMW a Audi), ale nedaval bych to do minusu hodnoceni tohoto konkretniho kusu auta.
Jinak souhlas s MB, Macanu jen jeden diesel rad odpustim. Furt je to porsche, furt se bude lip prodavat mimo EU => ta skladba motorizaci mi tak prijde 1) spravne rozlozena a za 2) nekompletni (nedivil bych se kdyby se s FL pripletl nejakej dalsi diesel, pro oziveni).

Fechta
15. srpna • 15:38

no, 163k verzi vyškrtli z nabídky asi z logických důvodů. biturbo verze se snad brzo dočkáme. X3 se vyrábí 13 let, takže bych naopak očekával širší nabídku motorů než F-P. Souhlasím s názorem, že 180k-300k je dost veliký skok. Jak výkonově, tak cenově.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Webpaja
16. srpna • 16:26

Spíš než jen biturbo bych ocenil 240HP z 3,0d a dejme tomu 210 ještě z 2,0d. Ale hlavně už nové R4 benzíny a přimlouval bych se klidně za ponechání V6 kompresoru ve výrobě. Nežere...prostě není demode.B-]:-))

Clanek
15. srpna • 13:32

Omg, tam jsem nasekal hrubic. :( Kaju se.

Driver
15. srpna • 10:54

To auto vypadá reálně velmi dobře. Mezi těmi rozšířenějšími SUV jako Tiguan a Sportage atd to vypadá daleko nejlépe. To byl asi cíl a povedl se naplnit. Teď si mohou ceny stanovit jaké chtějí, zbytek auta už není pro cílovku podstatný :-D

Clanek
15. srpna • 11:16

Co dela pod timhle clankem Tiguan a Sportage nevim, tohle auto miri na X3/X4/Q5/Macan atd.

Nuny
16. srpna • 11:34

S cenou a výbavou tohoto čtyřválce míří i na X5 a tam by u mě narazil.

Lojza
15. srpna • 10:33

Auto je to pekne. Otazka, zda bude mit co nabidnout oproti D3. Preci jenom dat za ajaga 2mega v rozumnym motorem mi prijde docela dost. Cena je dost ambiciozni. Nevite, zda je mozne priplatit si vetsi objem nadrze. 60litru je dost tragedie.

Antiautomat
15. srpna • 9:47

...pekne, lenze pri tej cenovke ma zmysel len ten trojliter.

Jaguar lover
14. srpna • 21:32

Takový pěkný auto a on to zaparkuje do louže. Doufám, že sis za to aspoň namočil boty. Jinak opět zajímavě psaný článek. I když upřímně, taky se těšim na kodiaq.

josephko
14. srpna • 20:43

F-Pace som pred pár dňami videl naživo na parkovisku a vyzerá fakt dobre. Oveľa lepšie ako na fotkách.

Eurohujer
14. srpna • 13:12

Pockam si na kodijaka to bude urcite lepsi suv nez kterykoliv predtim a i potom, doufam ze tam budou davat supr ekologickej a uspornej litrovej trivalec.

K&K&K
14. srpna • 11:33

Pěkné, no na špičku v podobě Macanu to nemá.

Doporučujeme

Články odjinud