Test Hyundai Matrix 1,5 CRDi: lidová alternativa

17 komentářů

milan
29. září • 13:39

Hyundai neplanuje ziadneho priameho nastupcu Matrixu. Ma ho nahradit koncernova Kia Venga.
Zdroj info - importer

mich
30. září • 3:30

Ale plánuje... Venga bude mít své dvojče s logem Hyundai. Něco jako i30 a Ceed. V Nošovicích už je to v plánu...

legnaw
29. září • 14:11

tak tak... a alternativou je aj Soul

honza
28. září • 19:37

kouknete na tohle, sou tam super clanky o politice ! http://tojesila.cz/

alarm?
28. září • 13:31

co to je za kravinu s tim alarmem, ja mam taky domontovanej a aktivuje/deaktivuje se mi dalkove s centralem, montoval prodejce do funglu, jedine ze by ten kram nemel dalkac :D

behe
28. září • 13:22

Vkus je individualna vec. Mne sa Matrix paci a prave kvoli dizajnu som mu dal prednost pred Roomsterom alebo Fusionom. A paci sa mi aj nova Fabia aj ten kritizovany Megane so svojou fajnou zadnicou...
Tiez sa hovori, ze auto sa nema posudzovat zvonku, ale az ked s nim clovek cosi najazdil. Mozem povedat, ze moje skusenosti su zatial iba pozitivne. Skvely rodinny voz, odvezie vsetko, dobre taha, slusna variabilita. A najma nebudi zavistlive pohlady, po com ozaj netuzim.

JirkaSnake
28. září • 0:54

já vim že je to nový auto auto, tohlecto támhlecto, ale já bych za to 300K nevyplázl ani po těžkým mozkovým úrazu

Andropov
28. září • 6:23

To je proto, že nemáš ani na Trabanta. :-D

Honza
28. září • 14:00

To určitě ne. Starý se už nedělá a nový bude stát od 500 000,- nahoru. Bohužel má pravdu. Některé auta, ikdyž stojí statisíce a pro spoustu lidí jsou důležitou protézou pro jeho ego ( nebo spíš to co z ega zbylo), než nezbytně prakticky důležitým dopravním prostředkem. Pro ostatní lidi nemají o nic větší hodnotu než onen starý trabant, nebo Š120 . To že to lidi dávají najevo je poznat z nízkých prodejů nových aut.

paks
27. září • 22:55

Nechápem, ako mohol Pininfarina sa pod tento nepodarok podpísať, asi musel mať riadne finančné suchoty.

davpro
27. září • 20:12

Jako auto to není nejhorší, je tam ale spousta ALE. Rodiče si před důchodem chtěli právě Matrix koupit, kvůli snadnějšímu nastupování, dobrému výhledu apod. Bohužel, kufr není nijak moc velký, interiér vypadá jako z r.2000, zadní lavice nejde zcela vyjmout a technologicky je auto také docela zastaralé.Například Renault Scénic z roku 1996 má mnohem variabilnější a líbivější interiér. Navíc cena je stále dost vysoká. Když si nakonec rodičw koupili i30 v mnohem lepší výbavě, zaplatili sice o cca 40tis více, ovšem při leasingu s nulovým navýšením se tento rozdíl úplně smázl.

mrazik
29. září • 7:39

No vidis a rodice si koupili Matrixe prave diky pohodlnemu nastupovani - otec rika, ze to je jak do autobusu. Hlavne mamka to ocenuje, protoze jako svedlena ma znicena zada a nastupovani do nizkeho auta ji dela velke problemy. Ale nekupovali ho novy, ale rok stary v nemecku s naftakem (najeto 20 tKm). Sice nema buhvijakou vybavu (2xairbag, klima, elektrika v oknech), ale jsou maximalne spokojeni. ¨
Jinak souhlasim s tim zastaralym interierem a kufr je relativni vec, pro nekoho maly, pro druheho dostatecny.

RedBaron
1. října • 12:12

Jako by nestačilo, že téměř jediná fyzická činnost, kterou někteří lidé už dnes dělají, je nastupování do auta a vystupování. Ještě si kvůli těm dvěma "náročným" vteřinám potřebným na tento fyzicky jistě vyčerpávající úkon vyberou jiné auto, klidně v mnoha parametrech horší :o)

trent
1. října • 21:21

Sytý hladovému nevěří. Už tě někdy boleli záda, tak že jsi se nemohl hnout? Já jen aby jsi tu nesnižoval důvody, proč si kdo vybral auto, jaké si vybral. Navíc do toho nikomu nic není, tak proč ta povýšená ironie?

trpič
27. září • 12:54

když se dělaj průzkumy vkusu cílových skupin za nehorázný prachy, proč je z toho vždy taková zrůda. takže zase další hnus co na někoho zbyde a nikdo si to ani neužije.

Lojza
29. září • 8:37

...jsi fetoval???

Alfons
1. října • 10:03

Lojzíku ,že ty jsi vznikl ,jako pracovní uraz tvé matky ? :-D

Doporučujeme

Články odjinud