Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

81 komentářů

Ivan
30. ledna • 16:33

V meste to ma spotrebu nieco vyse 4 litrov/zdroj polský tester./YouTube/
Inak ak si v buducnosti ešte budem kupovat auto tak so spotrebou nieco pod 5 litrami,v sucasnosti mám uz piaty rok Elantru 1.6 D-CVVT motor a ešte som nemal 6 litrov spotrebu na 100km.Rad vyuzivam tempomat,a nechodim rýchlo a na co????Dnes pochovavaju 41 rocneho prof .vojaka,ktorý to tahal samozrejme rýchlo do 40 km okresného mesta...oplatilo sa mu???,pravda jemu to uz je jedno,ale zanechal syna a 6 roč dceru etc... Po okreskách aby som jazdil 90-110 kou?? co som na hlavu padnutý???aby som tam prisiel alebo neprisiel o 4-3 minuty skôr???dnes je uz taka premávka ,,, a tzv buraky so 150-180 konmi naco mi to je???a ešte stoja 70 ooo eur a pritom majitelia bývaju v obycajnom domku?...ani milionari na západe si nekupuju take drahe auta..B-]

unicorn
18. ledna • 23:21

Co su to za testy (v mediach vseobecne)?
--> Subjektivne pocity jedneho autora, ZIADNE namerane hodnoty (zrychlenie, pruznost, hlucnost, spotreba na okruhu, porovnanie s konkurenciou, atd. atd.) :-/

jirka
18. ledna • 11:03

skoda ,ze nenabizi 4x4

Dan
19. ledna • 9:45

tipoval bych že hybrid bude brzkou budoucností všech čtyřkolek, přední náprava poháněná spalovacím motorem a druhá výhradně elektromotorem, odpadne kardan, mezinápravové spojky a plno dalšího balastu.

John Doe
18. ledna • 19:40

Toyota RAV-4 je k dispozicii ako awd hybrid.

Jura
5. února • 20:34

Dobíjíš také jen motorem.

JOuzef
18. ledna • 13:02

Skoda prece nabizi 4x4 :-D

Čechystán
18. ledna • 15:37

Škoda slov :-P

Aladin
18. ledna • 10:52

Opět mám dojem, že pan žurnalista vůz ani neviděl, jen převzal pr článek od někoho, koho auta nezajímají. Zpět k vozu.V periodiku Svět motorů poměřili Niro s Aurisem. Šlo spíše o porovnání nového a o generaci staršího hybridního pohonu. Niro měla nižší spotřebu. Nebudu to tady rozepisovat, její pohon je zkrátka výborně odladěn pro běžnou jízdu a s vozem byli nad očekávání spokojeni. Navíc zdůraznili prostorné pohodlné sedačky a vynikající odhlučnění.Niro je svým způsobem v rámci přímé konkurence nejpokrokovější vůz na trhu. V úvahu beru, praktický účel vozu a funkční hybrid. (není plug-in, nemá hlučné cvt, opravdu šetří palivo, povedená atmo 1.6). Napadá mě jen jedna nevýhoda, možná zásadní. Zůstatková cena při dalším prodeji.

Joe Doe
18. ledna • 12:24

a) Auris nema CVT ale eCVT - co de facto nie je prevodovka. eCVT akurat umoznuje motoru pracovat v lubovolnych otackach bez ohladu na rychlost a smer otacnia kolies.b) Podla vacsiny testov nema Niro nizsiu spotrebu - dovodom je prevodovka, ktorej 6 pevnych stupnov nuti system pracovat podla poziadaviek spalovacieho motora - jedinou vyhodou je dialnica, ale moj Auris mal pri dialncnych presunoch do Francuzska (cez Nemecko), priemernu spotrebu pod 6 litrov.

Flash
18. ledna • 10:16

No nechť si každý koupí co se mu líbí, ale tady nevidím jediný důvod ke koupi:
1. baterie slabé, dojezd na elektriku minimální, takže jízda na krátké vzdálenosti třeba do práce a z práce je na baterky vyloučená.
2. celkový výkon papírově slušný, ovšem dynamika tragická, 11,5 s. a 162km/h to jsou dnes parametry těch nejmenších městských autíček.
3. spotřeba 7 litrů zoufalá, to ve stejném autě dá nafta za 6 s prstem v nose a za 7 jezdí bez problémů benzín.
4. cena 670 tczk pak dílo zkázy završuje, za tyto peníze lze přímo u Kia vybrat hned celou hromadu lepších aut (dynamičtějších, úspornějších, levnějších, větších).

Tonda
21. srpna • 11:04

:-P
Absolutně nesouhlas,takový rejpaly mám nejradši.
Mám ho asi půl roku a absolutní spokojenost.Dlouhodobý průměr 5,4l.
Většinou kratší vzdálenosti a popojíždky.Po dálnici a to jsem moc nešetřil.
tak kolem 6 litrů!
Do nafty bych už nikdy nešel,ta je akorát do kamen.:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Jura
5. února • 20:32

11,5s na sto s elektromotorem. Jaké bude zrychlení a spotřeba když dobíjíš?

znalec
18. ledna • 13:17

suhlas.
Vcera som dal 250 km na 1,2 tsi s automatom pri tempomate 150kmh za cca 7 litrov v priemere...

Ivan
30. ledna • 16:45

Ukazal jsi jak si blbej a mladej...a kam si tak hnal???B-]tempomat 150 ve skutku 140..a o 3 roky auto muzes dat do srotu...

mpolan
18. ledna • 10:41

Honič čísílek, který navíc neumí číst?
Je to hybrid, ne elektromobil... Smysl baterií u nich je někde jinde, což ale ví i dítě ze základky.
Zrychlení je dobré a maximálka dostačující. Proč chtít více, když to není potřeba? Je to rodinné auto, ne supersport.
Spotřeba není sedm litrů, ale šest, v případě rozumného stylu jízdy pět. A za to už ani ta nafta nejezdí. Rozhodně ne v podobně velkém autě.

Flash
18. ledna • 12:01

Ano, smysl baterií u tohoto auta je jinde, zabírají místo v kufru, zvyšují hmotnost a snižují dynamiku a výsledkem je zcela průměrná spotřeba paliva. Nafta nejezdí za 6 v autě které má 4,35 na délku, 1,8 na šířku a 1,55 na výšku? No stačí se podívat na spritmonitor a
zjistíš, že je to blbost..
http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen... ...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen... ...

Peter
19. ledna • 12:44

No jasně, Němci a jejich VW. Tak to musí být pravdivé informace. Za tohle jezdí možná tak motorističti novinář, který potřebuje prosadit značku, nebo důchodce, který nezná víc než 80 kmh.

Dan
19. ledna • 9:39

kolik myslíš že ta 1,5kWh baterka v li-polu bude vážit a kolik zabere místa? rozměrově to bude možná trochu větší než běžná autobaterie a hmotnost do 10kg.
Spíše mi uniká praktická využitelnost hybridního systému s tak malým akumulátorem a skoro bych řekl že je to hybrid jenom proto aby to mohlo mít zelenou eko nálepku a daňové úlevy.

mpolan
19. ledna • 13:09

Ta baterka je tam z jediného důvodu - elektřina při akceleraci pomáhá motoru, který tím pádem nemusí být extrémně výkonný a žravý. To máme rozjezdy v městském provozu, akceleraci do kopce, zrychlení při předjíždění a podobně. Tyhle věci POMÁHÁ řešit elektromotor a díky němu je spotřeba s benzinovým motorem stejná nebo nižší, než s obdobně výkonným nafťákem. Samozřejmě s veškerými benefity nižších emisí k tomu.

Václav
18. ledna • 14:06

Když budou schváleny emisní zóny ve městech, tak budeš policajtům ukazovat statistiku sprintmonitor?Uvedená spotřeba je sice boží, ale pro většinu řidičů nedosažitelná a to nejen z důvodu stylu jízdy, ale taky z důvodu profilu cesty.Já se s motorem 1,4 TDI/77 kW ve Fabii nevejdu pod 5,5 litrů a to najezdím cca 2tk měsíčně. Bohužel většinou to jsou cesty (cca 7 x denně) v rozložení 5 km město (patery semafory) a 3 km dálnice a to nemluvím o tom, že po 100 tkm bude motor na odpis. Hlavně v zimě už stojím dříve než je motor zahřáty. Kdyby byl výběr motorizace na mně tak jdu do hybridu, nebo do 1,4 TSI 110 kW. Mám vyzkoušeno, že s Aurisem to dám za 5,2 l a 1,4 TSI Golf za 6 l. Přičemž výhody benzínu jsou velkým bonusem.

Flash
18. ledna • 20:18

Když budou emisní zóny ve městech, tak bude povolen vjezd pouze na elektriku, viz záměr Paříže zakázat všechny spalováky. Takže bude úplně jedno jestli máš hybrid nebo diesel nebo benal, pouze plug-in nebo elektra tě zachrání před zákazem.

Pavel
18. ledna • 17:50

Ahoj,S Golfem VII Variant 1.4 TSI (110kW) DSG jezdím denně do práce 20 + 20km, v kopcovatém terénu. Průměrná spotřeba léto 5,6, letošní zima 6,4 (zapnuté vyhřívání všeho - přední okno, sedačky, volant, zrcátka (parkuju venku, takže nyní veeelmi studené starty). Jezdím na sport režim, takže žádné "šudlání". Naftu bych nikdy nechtěl....
Předtím Kia Ceed 1.6CVVT, tam o dva litry vyšší spotřeba....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa
18. ledna • 20:08
Václav
19. ledna • 0:01

Já měl poučenou Atecu 1.4 TSI 110 kW (předokolka) a za den jsem najel 650 km. 450 km dálnice (tachometr 130, navigace 125), 150 km mimo město a 50 km město a výsledná průměrná spotřeba byla 5.9.

Pepa
19. ledna • 20:50

Ale jo:http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/44-Seat/152... ...
Za tolik jezdí průměrně Ateca TSI 110kW 7.85l/100km
S Nirem půjde běžně jezdit za 4l/100km,i méně.

qwertz
18. ledna • 14:40

Emisní zóny snad nemají nic společného se spotřebou. Většina plánů spočívá v zákazu dieselů starších než EURO 6 (ne že by to pomohlo, když kromě VW většina z nich reálně neplní ani EURO 3).
První krok je šlápnout do úsměvu těm prasatům se starýma rotačkama, co si chrochtají blahem nad spotřebou 4.5/100 a nájedzem milion kilometrů, přičemž za nima pohroma.

mpolan
18. ledna • 14:00

Víš, co mám strašně rád? Manipulace. Díval ses na ty Golfy, které jsi prezentoval? Největší množství jich je se spotřebou 5,6-6,2 litru. A ty, které jsou níže, jsou s BlueMotion, tedy auta upravená k maximálnímu snížení spotřeby a emisí. Auta, která jedou ještě hůře, než hybrid bez elektřiny...
A pořád... nebavíme se o šesti litrech, ale o pěti, které jde s hybridy bez problémů dosahovat.
Čekám, jakou další lež ještě vytáhneš. :-)

Flash
18. ledna • 17:19

Jaké manipulace, kdo chce, tak jezdí za 4,5, průměr je 5,5 a ani největší ras se nedostane na 7 o kterých mluví redaktor u hybridu při svižné jízdě. A přitom 1,6 TDI jede o 30 km/h víc a zrychluje o půl vteřiny lépe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
19. ledna • 12:53

No tak ta půlvteřina ta mě zabije. Z Brna do Prahy přijedu o cca 3 minuty později. Za takového odborná by měli konstruktéra vyhodit z práce!!😂

Peter
19. ledna • 12:55

Oprava: Za takového lenocha by měli konstruktéra vyhodit z práce.

Aladin
18. ledna • 12:22

A co kultura jízdy? Mně osobně jsou nafty ve vozech nižší střední, někde i střední třídy přímo odporné. Hluk, vibrace, temné dunění v kabině. Naftu beru jako nutnou nepříjemnost pro snížení finanční zátěže u lidí, kteří mají velké roční nájezdy. Pokud máš tady vůz s takovou kabinou a příjemným pohonem, který jezdí po Praze reálně za 5l, to je paráda, ne?

Flash
18. ledna • 12:31

No na příjemnou jízdu po Praze jsou daleko lepší plug-in hybridy s nějakým slušným dojezdem na baterky třeba 50km, tam i z5 dojedeš za tichého svistu elektromotoru a bez smradu z benzínového či naftového motoru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
18. ledna • 13:21

ono existuje něco jako "příjemná jízda po praze"?:-D

Flash
18. ledna • 17:20

No já jsem s tou "příjemností" nezačal, to běž za Aladinem.

Lqhjed7 978812
18. ledna • 16:26

jiste, ale jen pokud cloveku staci k navozeni prijemnych pocitu fakt, ze jede na selestriku

Rosik
18. ledna • 12:09

Zase špatně, jsou pod zadními sedadly.

Flash
18. ledna • 12:18

Pod zadními sedadly, která jsou umístěná hodně vzadu na úkor místa v kufru, 420 litrů je u takto velkého auta doslova zoufalost, takto velká auta mají běžně o 150 litrů více.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rosik
18. ledna • 12:32

A zase špatně, jsou posunuty, aby bylo více místa na zadních sedadlech. A co tam vozíte? Cement nebo co?

Flash
18. ledna • 12:43

Víc místa vůči čemu, srovnej si podrobné rozměry na zadních sedačkách (výška nad sedákem, podélný a příčný prostor) se stejně velkou konkurencí a zjistíš, že tam je místa méně než třeba v C-maxu, Sportsvanu nebo krátkém Scenicu.

Rosik
18. ledna • 12:52

No C MAX 448 l a je trochu delší, Scénik 506 l a je taky delší, sice jen 5 cm ale je. Kde je těch 150 l navíc?

Flash
18. ledna • 13:00

Kličkuješ jak zajíc, řeč byla o místě vzadu. Ale dobře Golf Sportsvan 590 litrů.

Rosik
18. ledna • 13:10

Jen počkej zajíci!!!! 500l je základ.

Flash
18. ledna • 17:23

Tak jinak, C-max, Sportsvan i Scenic mají všichni větší kufr a více místa na zadních sedačkách. A s nějakou základní naftou budou mít stejnou spotřebu jako hybrid, budou mít lepší dynymiku i Vmax a ještě budou stát méně.

Rosik
19. ledna • 9:36

Tak teď jsi mě dostal a utloukl argumenty. Jsem na dně, asi se zhroutím pod tíhou argumentů. Ale i tak bych si vybral Niro a ještě raději Ioniq a nejraději RAV4 hybrid.

Flash
19. ledna • 9:39

Viz včera 10:16, ať si každý koupí co se mu líbí.

USA
18. ledna • 10:57

a navíc, s naftakem te brzo do zadnyho většího města nepustej, takze pujdes po svých, nebo smradlavou sockou

hostík
18. ledna • 10:08

no, hezký .... ale to si raději počkám, kam Mazda dotáhne jejich SkyActiv. Ona první věc, co mne totiž napadá, je, jakou cenu to auto bude mít jako ojetina, jestli se pak bude třeba chodit do autobazaru s testerem akubloků?? Nebo když bych si to koupil nové, za kolik to třeba po pěti letech prodám - tedy jestli to vůbec bude prodejné. Faktem je, že možná pro takové týpky typu tři á to bude zajímavá komodita, protože nabídnou výkup na 5let stáří/najeto 100tkm - třeba za 50tis a pak to zkusí prodat za 120 .... s tím že se po vzoru všech prodejců věcí, které obsahují aku, hned při prodeji záruku na aku rovnou zruší... a budou ručit pouze za mechaniku ... další věc, když se na tom něco pokazí - např. při krásné dovolené v Chorvatsku a auto bude mrtvé ... jak to bude se servisem .. aby náhodou oprava tohohle systému nestála víc než nové auto ...
a poslední věc - spotřeba - papír snese hodně, v reálu těm číslům moc nevěřím, odhaduju tak o litr až dva vyšší...

Jura
5. února • 20:30

Spolu s Hostíkem se mi zdá, že si z nás automobilky dělají čím dál větší srandu. Honosit se snížením spotřeby, kterou po konci testu budu muset zase zvýšit abych baterku dobil * účinnost. Dříve se mluvilo o ekologii, což dobíjení jen hlavním agregátem popírá. Opravdu je někdo schopen si za chvilkové zvýšení výkonu s jeho následným snížením výrazně připlatit spolu s viz. výše. (i když auto mrtvět asi nemá důvod). Asi to spotřebitelé chtějí. Toyota a jiní na tom nejsou jinak.
Doporučuji: http://www.autorevue.cz/normovane-mereni-spotreby... ...

Dan
19. ledna • 9:33

Vzhledem ke směšně malé baterce bych její dlouhodobou životnost moc neřešil, vzhledem k tomu jak bude zatěžována stejně moc dlouho nevydrží, 1,5kWh to je jen asi 2x více než je uloženo v normální autobaterii, Li-Pol je oproti olovu menší, lehčí, poskytne větší výkon ale je samozdřejmně dražší. Cenu té baterie bych tipoval tak na 10 max 15kkč, nic závratného.
Takže koupíš ojetinu, vyměníš jako obvykle rozvody, filtry a k tomu baterku. Ve srovnání se repasema turba, DPF filtry, vstřiky a podobnýma kurvítkama sranda.

Petr
18. ledna • 18:24

Ano papír snese hodně ale třeba zrovna kia je ohledně záruk poměrně férová pokud nenarazíte na idiota v servisu a k životnosti baterií kia garantuje že po sedmi letech až bude končit záruka budou mít baterie minimálně 70% kapacitu vzhledem k tomu že ty baterie mají jednotlivě vyměnitelné články a vysoce sofistikovanou diagnostiku baterií kdy se jednoduše vymění nejslabší články až bude baterie nad 70%

Kankunen
18. ledna • 10:14

No hlavně na dálnici ti hybrid nepomůže. Abys jel 140, tak musíš z důvodu aerodynamického odporu jet pod plynem i z kopce, takže nenabiješ. Takže pojedeš s korejskou 1,6 za 10. Hybrid má své místo ve městě, tam je super.

Petr
18. ledna • 18:16

No vidíte a já s korejskou 1.6 GDI v cee'du sw i naloženej s rodinou jedu po dálnici za 6 je pravda že nejedu 200 ale držím se těsně pod zákonem daným limitem tj. cca 120-125 dle navigace pro detailisty

Mirek
18. ledna • 21:08

Tak s těma báchorkama jsi to tedy přehnal. Osobně jsem si vyzkoušel i30, s tímto motorem, po uvedení do prodeje. Spotřebu na dálnici jsem měl asi 7.5 litrů, při rychlosti 130 km/hod. Když ti budu fandit, tak budeš mít, při tebou udávané rychlosti, spotřebu asi 7 l/100 km. Těch 6 ůitrů můžeš dosáhnout, při této rychlosti, tak leda kopcem dolů.

Petr
18. ledna • 22:39

http://kia-cee-d.spotreba.sk/kia-cee-d-sw-1-6-gdi-ex-9...
nevím jaké báchorky tohle jsou moje konkrétní spotřeby ne z palubního počítače kdyby tě to zajímalo odhadem 60% jsou cesty sám po Praze do 10 kilometrů a zbytek s rodinou na nákupy a na výlety a mám porovnání jel jsem se stejným motorem s Carensem Praha - Brno cesta tam snažil jsem se nejet pod 140 ale zase ne přes 150 tacho což v některých kopcích znamenalo podřadit a jet s prošlápnutou podlahou cesta tam za 7,3 cesta zpět po víkendu pro porovnání stylem jako s mým cee'dem tedy kolem 120 občas méně občas více spotřeba 5,9 obě podle palubáku a průjezd absolutně bez kolon oba směry a světe div se cesta mi na těch 200 kilometrech trvala jen o 15 minut déle

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
19. ledna • 12:47

Ještě dodám, že asi 4 měsíce nazpět jsem zkoušel s Focusem 1,6 EcoBoost na trase asi 190 km, mimo dálnice, jet co nejúsporněji aniž bych se nějak loudal. Výsledná spotřeba byla podle palubního počítače 5.6 l/100 km. Po dotankování a přepočítání se však spotřeba změnila na 6.2 l/100 km. Měl jsem Toyotu Corolla a tam při stejné tarse a přibližně stejném stylu jízdy vyšlo 5.9 l/100 km a po dotankování a přepočtu vyšlo kupodivu stejných 6.2 l/100 km. Na dálnici, s touto atmosférou, jsem se pod 7 l/100 km reálné spotřeby nikdy nedostal. To jen k palubmím počítačům.

Petr
19. ledna • 20:05

Cim a jak jezdis ty neresim tohle je moje predchozi auto http://www.spotreby.cz/kia-ceed-sw-1-4-cvvt-1-39...
Myslis ze mam potrebu si vymyslet 8 let zpatky ???? a tohle nejsou udaje palubniho pocitace ale skutecne podle dotankovani palubak mi ukazuje 6litru za asi 15000 km od vynulovani se ceedem dieselem 66 kw jsem jel podle palubaku cca 800 kilometru Praha - Brno po dalnici a zbytek okoli Prahy 4,8l ale verit tomu asi nebudes ale to me fakt nijak netrapi

Mirek
19. ledna • 21:45

Průměrná spotřeba není to samé, jako průměrná spotřeba jen na dálnici. Tys uvedl, že na dálnici jezdíš za 6 litrů a to rychlostí těsně pod 130 km/hod. Opravdu si myslíš, že jediné tvé auto tohle dokáže, že máš zázračný motor? Proč všichni ostatní jezdí s minimálně o litr vyšší spotřebou na dálnici? To jako jen tak z plezíru, aby ukázali, že na ten benzín mají? Proč si potom na dlouhé cesty po dálnicim, vůbec pro auta s vysokými nájezdy, kupují firmy auta s dieselovými motory, když ty jezdíš s benzínovým motorem s nižší spotřebou? Co potom znamenají ty průměrné spotřeby u 1.6 GDI 7.37, 6.63, 7.31...?
Díval jsem se někdy na podzim na průměrnou spotřebu firmní Octavie 2.0 TDI na služební cestě dlouhé asi 200 km, byla 6.5 l/100 km. Pro tuto jízdu, ve čtyřech, jsem nechal počítač vynulovat.

Petr
19. ledna • 22:30

Me nezajimaji jini a to ze ty neumis jezdit rychle a pritom usporne uz vubec ne. Kdyz se kouknes mam u nekterych tankovani poznamku treba slovensko to byla cesta z Prahy do Liptovskeho Mikulase myslim ze tam mam kolem 5,5 a myslis ze jsem to jel 80 po okreskach dva dni ?? Neni to cele po dalnici ale z vetsi casti ano. Manzelka dve deti a veci na tyden nebo hned na zacatku jsem vyrazil s uplne novym autem melo v tu dobu najeto myslim kolem 500 kilometru na cestu do Bulharska na 14 dni opet s rodinou a kupodivu jsem tech asi 1800 kilometru prakticky na jeden zatah jako jediny ridic tam ani zpatky nejel vetsinou po okreskach krome casti Rumunska a bulharska. Tam jsem mel kolem 6,5 u naprosto nezajeteho auta. Me auta zivi a tehle vykriku ze to neni mozny jsem zazil spoustu jeden byl extra rozciloval se ze se s kratkym ceedem gdi nemuze dostat spotrebu pod 9 a ze s trilitrovym bmw jezdi za 7 tak jsem ho provezl a poradil mu jak by mohl jezdit rekl mi ze takhle nikdy jezdit nebude ale kupodivu momentalne ma podle palubaku 6,4 predtim taky palubak 9,2 takze realne 7 kontra 9,7?? Ze by si preci jen neco k srdci vzal ?

Mirek
20. ledna • 10:45

Takže klasika, jen ty umíš jezdit, všichni ostatní by se od tebe mohli učit. Takže stále tvrdíš, že jen na dálnici jedeš při rychlosti těsně pod 130 km/hod za 6 l/100 km benzínu? Proč se této odpovědi tak vyhýbáš? Nedělej z lidí blbce, zázraky se nedějí.
Natoč video, jak jedeš po dálnici, kde bude vidět okamžitá spotřeba a samozřejmě jakou rychlostí jedeš. Myslím, že to hodně lidí rádo uvidí, jak se na dálnici jede za 6 litrů rychlostí skoro 130 km/hod.

Mirek
19. ledna • 12:19

Zázraky se nedějí, asi tak. Kdybych nejezdil s i30 s tímto motorem, tak ti na to možná skočím, ale to asi také ne, ale při rychlosti přes 120 km/hod, tak na to ti neskočím ani omylem. Spotřebu kolem 6 l a méně l/100 km udávají jen majitelé s motory CRDi případně někdo s jízdou bez dálnic a to ještě jako průměr. Je tady ještě možnost špatně pracujícího palubního počítače.
http://moje.auto.cz/prehled/kia/ceed/2012-2014... http://moje.auto.cz/Atomas/cyril.html...
http://moje.auto.cz/wlastimil/jeste-nevim.html...
http://moje.auto.cz/Honza-z-Brna/kia.html...

risomas
18. ledna • 9:58

chcelo by to trosku obsiahlejsi test. idealne napr porovnanie napr s aurisom hybrid,

Čechystán
18. ledna • 15:33

U vás na slovensku je ten nejlepší tester posledních let. Pan Chvala působí nestranně a jeho videotesty jsou nepřekonatelné. V Čechystánu aktuálně není konkurenceschopný mediální produkt... B-]

John Doe
18. ledna • 19:37

Chvala ma otrasny sposob vyjadrovania, obmedzenu slovnu zasobu, skolacku stylistiku, naivnu dikciu, nechape elementarnu fyziku, myli sa v technike a navyse... je to na testera mizerny sofer.Nehovoriac o amaterizme videi.

Čechystán
18. ledna • 21:33

Sakra, že jsi nezačal vydávat něco sám... skoro to vypadá, že Rasto je jen lůzr, zatímco ty jsi samotný Bůh B-]

John Doe
19. ledna • 20:12

Tvrdil som ja, ze som lepsi vodic ako Chvala? Nie.Ale ze chvala je na spodku potravinoveho retazca autonovinarov, za tym si stojim.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
20. ledna • 7:22

V tom případě ty jsi na spodku potravinového řetězce lidstva...

Mirek
18. ledna • 22:15

Rasťo je samozřejmě mizerný řidič, a proto jezdil závody. Tam jezdí sami neumětelové. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
John Doe
19. ledna • 20:14

Jirko Malcharek jazdil Porsche Supercup, bol testovaci jazdec Minardi. Znamena to, ze je spickovy jazdec?V realnom svete tazko. V tvojom...? Tot otazka.

Mirek
19. ledna • 21:09

Myslíš si, že si někdo vezme za testovacího jezdce nějakého neumětela? Podle čeho soudíš?
Testovals Rasťo Chválu, že to tak přesně víš? Nebo se cítíš být ten, který rozhoduje kdo je a kdo není dobrý?

tom
19. ledna • 14:39

No, to ze nekdo jezdi zavody neznamena automaticky, ze umi ridit. Testy Rasti se mi taky libi, ale ze by byl nestranny bych opravdu nerekl, preference dava zcela jasne najevo. Nicmene nezavisly asi nebude nikdo. A obcas je ti videt jak se k autum chova. Ale testy se mi libi a dokazi si podle nich udelat svuj obrazek...

Mirek
19. ledna • 21:16

A ty jsi dobrý, nebo špatný řidič? Troufneš si jezdit takovéto závody? Myslíš si, že není spojitost mezi tím, že když umí jezdit závody, tak by měl být i dobrý řidič?
Myslím si, že jeho testy jsou jistě nezávislejší, než na Prima Autosalonu.

tom
20. ledna • 8:35

Ja jsem zcela prumerny ridic. Jenze ono jezdit zavody a jezdit ve skutecnem provozu je opravdu neco zcela jineho. Zkus si to, pak mi treba uveris. A nikde jsem nenapsal, ze je spatny ridic, jen ze to, ze nekdo jezdi zavody neznamena automaticky, ze je dobry ridic, ale treba jen ze je bohaty nebo zna ty spravne sponzory.
Jinak nedokazu posoudit, autosalon jsem uz dlouho nevidel, drive jsem to bral spise jako show s auty nez seriozni porad s testy.
Nicmene kdyz si vezmu Chvalovy testy, tak pokud porovnava subaru s cimkoliv, tak uz na zacatku je jasne, kdo vyhraje a pokjd ma v ruce duster, tak taky porazi cokoliv. Jak jsem psal vyse, nikdo neni nestranny, je potreba si udelat vlastni nahled.

Kebek
18. ledna • 17:22

ifaster.cz

vana
18. ledna • 9:20

To má fakt maximálku jen 162 kmh ?

Čechystán
18. ledna • 9:48

Ano, kde je problém? :-O

Rosik
18. ledna • 10:08

Samo, že to stačí. Za mě dobrý vůz. Rasťo Chvala YT recenze.

Rosik
18. ledna • 10:03

To nevíte, že tady jezdí všichni 200:-D

Doporučujeme

Články odjinud