Test Honda CR-V: ojetina do terénu?

22 komentářů

petr fischer
6. března • 14:56

mám crv- 1, r.v 1999...108 kw v automatu, nechal jsem tam dát plyn, kvůli spotřebě,nikdy jsem se nedostal nad 11litrů benzínu, ani v lese v vozíkem dřeva,není to auto na závody ,ale je to dříč, za 7 roků co ho mám,je naprosto bezproblémový, mimo běžnou údržbu naprosto nenáročný vůz, pohodlný, nikdy jsem neměl problémy se odněkud dostat, jsem naprosto spokojený a dokud bude jezdit nevyměním ho za nic, jsem maximálně spokojen

Aluz
4. listopadu • 20:59

chci se zeptat jak je to s kufrem a zadnima sedackama daji se sklapet ? jsem mozna nepozorny ale nic sem se o tom nedocetl
kolik je po sklopeni zadnich sedacek nakladovy prosor ?jakym stylem se sedacky sklapeji, tvori rovnou plochu a nebo "do kopce" ?maji sedacky stavitelne operky a jsou posuvne jste jako v predu ?

petr
8. května • 20:07

prostor ve voze je velice dobrý sedačky se doj sklopit až na doraz k předním .a na spaní na jednu noc se daj perfektně složit takže jednu noc se dá přežít celkem v pohodlné poloze

petr
8. května • 20:04

čau mam crv 2g rok 2003 jestli to chcete srovnávat s off -roadem tak jste blázni má to společný jen to že je vyší a tváří se jako terení auto. Skutečnost je jiná měl jsem maverika a srovnat se to nedá. Do terénu to rozhodně není nedokážu si přectavit vjed do 20 cm bláta .Honda to nezvládne ani se 4x4 je to tak na suché polní cesty jestli si myslíte že stím pojedete na dřevo do lesa tak jste blázni. Na silnici je to ok i na sněhu.Co se týče spolehlivosti je to děs mam najeto 102 000,- a pořád se něco sere někdy mam chuŤ vzít krumpáč a rozmlátit ho

lenka
5. listopadu • 22:01

Chtěla bych napsat jen pro Petra. Když píšeš, že CR-V není do terénu, pošlu ti nějaké fotky z práce. Jsem na poli a v bahně pořád a nikdy mě Honda nezklamala. A to měli problém vyjet chlapi s Nivou. Takže i když není off, tak myslím, že problém není v autě....Lenka

Skypy
20. července • 15:54

Tak já CRV mám je to 108kW rv 2001. Na dlouhé cesty klidnou jízdou má spotřebu jako obyčejný sedan.. jen při vyšších rychlostech je třeba počítat s vyšší spotřebou kvůli vyššímu odporu vzduchu a taky kratší pětce (ale to se bavím o rychlostech 170-215..víc jsem z toho nedostal). Kola jsou ideální jsou na tom 17" 225/45 a do terénu originál 15" 205/70 s tím se jezdí na parkoviště z kruháče přímo :o) jinak na jízdu na sněhu a v terénu výborné 4WD ale pokud čekáte driftování, na to je zadní diferenciál slabý, ale to už zabíháme asi do extrémů, nicméně jde to. http://skypy.nadosah.com/other/crv.jpg
Takže sečteno podtrženo za ty prachy bych vybíral buď mezi Subaru F. nebo tímhle. Honda je rozhodně elegantní a zároveň fun to drive.

petr
8. května • 20:14

jestli někdo tvrdí že crv jezdí pod 11 tak lže já se snažil s kopce jsem vyřazoval a nedokázal jsem to Dejte tam LPG a je vystaráno na 100 km ušetříte 170 kč coš je dost pořídit se dá za 26-29000,- a jízdních vlastnostech se nic nezmění moje ženská jí má v plynu a není rozdíl mezi mím CRV a jejím Jem mě rychleji mizí prachy za benzín .Při spotřebě 11 l na 100 km soudruzi z japonska měli udělat větší nádrž je dost malá

Marek
17. července • 11:00

Musim povedat,velmi spolahlive a kvalitne auto,sice pri vytoceni trosku hlucnejsie,ale aj to v norme,spotreba okolo tych 11 l.,ale za osem rokov prevadzky nas nikde nenechalo a nebol s nim skutocne jediny problem. Myslim ze tieto kusy sa este vyrabali v Japonsku,tak to bolo vidno...B-]

Leone
17. července • 16:26

11 litru? Tolik si bere Mercedes ML 320 CDI, mimo mesto i pod 10. Jinak proti Honde nic nemam, kvalitni auta, ale asi jako u kazdyho "japonce" plati, ze by melo byt vyrobeny v Japonsku.

Marek
17. července • 17:47

Jazdil som s nou vyhradne po meste,ale podotykam s lahkou nohou,inac by to bolo urcite viacej...

911
17. července • 22:28

no a s rakvi a na dalnici pri 170 to zralo tak 17, hrozne uzrane :-D;-)

Jiří Duchoň, autor
17. července • 23:54

Ano, srovnávejme srovnatelné:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skypy
20. července • 16:02

S Mercedesem G od AMG jsem jezdil za 65L/100km ale jen 120tis. pak odesel motor :o)

krtek
17. července • 17:03

no jo, ale CDI, 320 benzín mi v Praze žral přes dvacet:-O

Péťa
17. července • 10:20

"vůz se v zatáčkách naklání jen minimálně" (...) "překvapivě stabilní"
CR-V jsme měli 2.0 AT v roce 1997 a od 2001 máme opět 2.0 AT a vy píšete o úplně jiném autě. To naše se katastroficky naklání a spolu s polokoženými sedadly v zatáčce cestuju po celém interiéru:D. Jo a ještě bych uvedl, že motor je tichý, ale když se vytočí "Honda stylem", tak to je ten pořádný krásný zvuk hlasitý;)!
Jinak druhá generace je podle mě designově nezdařilá, proto jsme do ní nešli, ale třetí už je velmi zajímavá (až na linii oken vzadu) a podvozek a stabilita a naklánění je prý úplně někde jinde, tak ještě ty finance sehnat...

Skyline
17. července • 18:45

Ja znam spis tu druhou generaci, kterou povazuji za celkove zdarilejsi (dotazenejsi - designem se mi libi 1G, ale interier, rizeni, razeni atd. je u 2G urcite lepsi). Nicmene reagovat jsem chtel jen na ten podvozek - nevim, jake jine zkusenosti mas, ale ver, ze treba ta 2G se mi pocitove zdala mnohem lepsi, nez BMW X5. Pritom o X5 jsem vsude cetl, jaka je to uzasna sportovni zalezitost a jak to ma jizdni vlastnosti jako limuzina a pak se z toho vyklubala plovouci mrcha, pripadal jsem si jak na lodi (V8 4.4i). Takze presto, ze se CR-V naklani, je to v intenci sve tridy hodne dobre. Kdyz pak zkusis skutecny off-road (starsi Pajero, Ford Ranger), zjistis, ze na silnici je CR-V o nekolik trid jinde, "terenaky" jsou na silnici tragicke (naopak po rozoranem poli bych s CR-V jet nechtel, zatimco Pajero tam bylo jako ryba ve vode). "Minimalni naklon" je proste u SUV uplne jiny naklon, nez u bezneho auta a v tomto s panem Duchonem jednoznacne souhlasim.

Péťa
17. července • 21:31

No já jsem řídil auta různých tříd, z offroadů už ale jen Jeep Grand Cherokee 4.7L V8 jako naše další auto, ten se naklání a houpe jasně americkým stylem, ale docela umírněne, kdyžto CR-V se mi zdá, že je ze zatáček vytahováno nějakou skrytou silou:D.
Jinak automat v CR-V slabota, 4 stupně (městkých 50 lze strašně blbě nastavit, musí se rozjet tak na 60 ať je trojka a pak ubrat) a hlavně je o 2 sekundy pomalejší na stovce a žere minimálně o 2 litry více než manuál, u Jeepu ty 4 stupně stačí. Ale taky nový JGC je zas někde jinde, podvozek blíže německým SUV, motory vylepšené, automat taky, ale Chrysler interiér katastrofa, kdežto CR-V každou generací má lepší interiéry, ten nejnovější je fakt bomba.
Jo jinak jsem ještě zapomněl na jedny čtyřkolky... zkušenosti ze Subaru Forester a Outback jsou jen skvělé, to prostě drží:). Ale charakterem motoru je mi prostě blíže Honďácký vysokootáčkový nebo americký vysokoobjemový.

Jiří Duchoň, autor
18. července • 0:04

Dobrý den, s tím JGC 4,7L V8 jsem měl také co do činění, ale jde skutečně o auta zcela odlišných kategorií. Cherokee se v rychlých a nerovných zatáčkách na asfaltu zkrátka a prostě kroutí, zato je to off-road. S automatem v CR-V jsem dosud bohužel do styku nepřišel, ale musím zopakovat, že podle vyjádření majitelů je tato verze paradoxně hospodárnější než provedení s "manuálem", nevím ale proč.... Co se Vaší poslední poznámky týče, jsem velmi zvědav na své zkušenosti s novou Imprezou a tolik opěvovanými nafťáky Subaru. Doufám, že je vám čtenářům budu moci brzy zprostředkovat co nejdříve! Děkuji ze vaše příspěvky!

Jiří Duchoň, autor
17. července • 12:01

Dobrý den, děkuji za Váš názor. Zkoušená Honda však podle mých zkušeností patří i přes svůj věk stále mezi SUV s nejlepšími jízdními vlastnostmi v na silnici. S Vaším popisem motoru naprosto souhlasím, ačkoli je ve vyšších otáčkách poměrně výrazný, je velmi příjemný. Druhou generaci CR-V bych raději ponechal bez komentáře, je na ní až příliš vidět malá odvaha konstruktérů odpoutat se od osvědčeného a zdařilého předchůdce. Děkuji, příjemný den!

Novák
18. července • 16:34

"...až příliš vidět malá odvaha konstruktérů odpoutat ..."Kristepane, o tom, jak bude vypadat auto povětšinou nerozhoduje konstruktér, ale marketingoví experti a vedení automobilky.

Marek
17. července • 13:32

Pan Duchoň, skuste to rozviest, myslim vas nazor na druhu generaciu,zaujimal by ma co si o nej myslite...Dakujem

SOUMAR
17. července • 13:43

http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=7343

Doporučujeme

Články odjinud