Test: Honda Civic 2,2 i-DTEC Sport - překvapivá proměna

11 komentářů

pier
1. června • 21:04

Musím pochváliť recenziu, pre mňa veľmi čitateľná. Trochu mi chýbala informácia či je ozaj nemožné prepínať za jazdy údaje na palubnom počítači, prípadne ako je to s toľko krát omieľanou výškou predných sedadiel. Osobne čakám na motor 1,6 iDTEC ktorý bude koncom roka. Dúfam že kombinácia auta a tohoto motora dopadne ešte lepšie ako s 2.2iDTEC, myslím samozrejme pomer spotreba/jazda.

jirka
27. května • 15:04

když jsem udělal papíry hned jsem šel do hondy protože v té době táta na nich už jezdil 15 let. A udělal jsi mocdobře. Než golfa třeba s turbem. Tady se ti nic nevysere. Drž servisku lij olej a až budeš mít tak 200 tis km připrav se na kotouče a nějaké to rameno jinak serviska.

Punisher
25. května • 19:11

Donedávna jsem byl šťastným majitelem Fordu Focus, než mě jeden magor sundal a zrušil mi káru. Rozhodl jsem se investovat do nového kusu a do širšího výběru se mi dostal nový Golf, Focus a právě Civic. Po sérii testovacích jízd jsem nakonec pořídil Hondu, přestože přítelkyně toužila po Golfu.Mám cca dva týdny Civic 1,8 i-VTEC Comfort a musím říct, že oproti starému Focusu (2007) je to jako "boží" svezení. Hondy jsem vždy docela přehlížel, ale takhle mě oslovila. Zatím jsem najel cca 1800 kilometrů a svezení je vážně komfortní, výbava velice dobrá a mně osobně v autě nic nechybí. Design se mi líbí, i proto jsem se pro auto rozhodl. Věřím, že spolehlivost je z jmenovaných 3 značek bezkonkurenčně nejlepší. Výborná je praktičnost auta, zavazadlový prostor, i sedačky, kterým vzadu člověk může sklopit sedák nahoru (zrovna nedávno jsme vezli dva velké květináče a výborně se do auta vešly). V dnešní době člověk řeší i spotřebu a zatím mám průměr cca 6,6l (50% dálnice, 20% okresky, 30% město). Na dálnici tak 140, jinak normálka jízda, žádné blbosti. U benzínu se 142 koni velmi dobré číslo. Kultivovaný projev, v "kokpitu" téměř žádný hluk od motoru, nerovností na silnici atd. Tohle auto nikomu nenutím, ale souhlasím s článkem - Civic je na špici v nižší střední. Kdo ví co chce a požaduje kvalitu, zřejmě sáhne právě po Hondě Civic. Rozhodně doporučuji.

xls
28. května • 10:25

Já už mám třetího Civica a jsem opravdu spokojen. Manželka druhého Jazze - a ten je pro praktické kratší ježdění ještě lepší. U obou dobré jízdní vlastnosti, přijatelná spotřeba, praktický interiér. Jediným problémem byla a je vyšší cena oproti konkurenci, tady se vyplatí na prodejce opravdu tvrdě zatlačit a dostat to pár desítek tisíc pod ceníkovou cenu.

goro
26. května • 3:47

:))))))))))))

Kenny
24. května • 18:47

ale kinematiku náprav na tom autě odhalil jen Marťa Vaculík v současném Autodieselu :-P

Jelass
24. května • 9:37

mr. duchoň: ´´Honda Civic osmé generace začínala v roce 2009 na částce 629 000 Kč za nejlevnější a spartánsky vybavenou verzi Civic 1,4i Comfort…´´ Co je tohle za nesmysl? To stála v r. 2007 2.2d ve výbavě executive. To by naftovej civic stál podle Vás milión?

Jiří  Duchoň
24. května • 11:36 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, špatně jsem se podíval do starého ceníku, v textu jsem to opravil. Skutečnost byla takováto: 469 tis. Kč za 1,4i Comfort a 639 tis. Kč za nafťák Executive. Děkuji za upozornění.

michal wimmer
24. května • 9:22

hnads-free ?? tak kdyz uz tak snad hnats-free :)

Jiří  Duchoň
24. května • 11:34 • redaktor AutoRevue.cz

Překlep opraven, děkuji.

lethal924
24. května • 8:30

"Pracoviště řidiče si s předchozí generací Civicu s tím nejnovějším v ničem nezadá, ale přeci jen působí modernějším dojmem"
Že se Vám vždy podaří vytvořit takovou krkolomnou větu...

Doporučujeme

Články odjinud