Test Honda City 2010: dává vůbec smysl?

44 komentářů

Šrubař Ladislav
27. března • 22:55

Schází mi kryt pod motorem.Což je nevýhoda v zimním provoze

Martin
5. května • 14:21

Zdravim vlastním City rok 2008 a je to poměrně hezké auto, ale co se týče karoseie tak je to hrozně papírové auto. ty plíšky a plastíky kterými je potažená jsou fakt mizerně slabé! Stačí se někde jen více dotknout a už je tam vidět zlom. Tohle třeba na Škodě Octaii neni. ta je pořádně pevná.

Petr
31. srpna • 9:04

To je i ta nová Honda city tak papírová? o ty co se vyráběla do toho roku 2008 vim, že to je potažené z bídou plechem od konzervy. což mi docela zamrzelo, octavie je pořádně pevná, ale na tohle musíte dávat velký pozor, aby za chvíli běžným používáním nebyla zničená

bitls78
27. května • 21:14

Ja mam civic 1997 a nad kolesom je hrdza, aj to len preto, ze mi mechanik jeden povedal, ze pod tym gumenym tesnenim mi to bude hnit. Zacalo cca rok po vyhodeni tesnenia, takze som to mal nfechat tam. Takze o tom konzervovom echu rafsej by som pkmlcal oproti inym sunkam...

George2005
30. dubna • 8:28

Proč auta za takové peníze nemají v základní výbavě ani zadní stěrač? To není vtip, fakt by mě to zajímalo, protože nerad jezdím, když nic nevidím ...

Anonymizovaný
30. dubna • 19:17

Protože na sedan zadní stěrač nepatří ... ale taky mi to vadilo, když jsem se sedanem (Kia) jezdil.

George2005
30. dubna • 22:10

Ok, díky

Honda
3. května • 9:53

Ja taky nemam zadni sterac----a svete div se, ziju a nevadi mi to, mam velka zpetna zrcatka jak lopaty :DPopravde v druhym aute ho mame a musel bych premyslet jak se vubec spousti :D asi jsou pro me dulezitejsi veci...a nebo nejezdim HTP abych se musel porad koukat dozadu komu bezpecne uhnout :)

monak
28. dubna • 18:33

Jediné, co bych asi viděl jako důvod ke koupi je velký zavazadlový prostor.
Jinak to nebude žádný trhák, nedej bože aby se někde něco vyštěnilo, to bych potom neměl co do huby:-)

Petr
29. dubna • 12:07

Nesmysl. Muzu srovnavat primo Toyotu Avensis a Skodu Octavia II. Servisni prohlidka je u Avensise levnejsi cca o 1800 Kc a to je Avensis o tridu vetsi auto.

M
29. dubna • 18:43

:-)) ... A O DVĚ TŘíDY SPOLEHLIVĚJŠí!!!! Nechápu, proč jsou u nás japonské značky nedoceněny...žeby opět malá česká hloupost, předsudky a nevědomost? No, když už takový patrioti, jako jsou "Němci" vyhodnotí značku HONDA za nejspolehlivější, servisově nejpřívětivejší a nejméně provozně náročné auto, tak na tom asi něco bude...

kamil
30. dubna • 7:03

Buďme rádi, menší prodeje a zájem = menší zájem zlodějů, takže můžeme klidněji spát B-]

Tom
13. října • 14:05

:-D tak to je v CR obrovske plus

Lukas
28. dubna • 22:13

Tak jedine co to kazi je cenovka, kdyz muzu mit za podobny penize Civic... Holt Honda mi timhle prijde ze dela auta pro vlastni svet - Japonsko.Nicmene ten motor, spotreba a kufr,jsou celkem slusne lakadla :)Me na Civicu lakal prave onen kufr, kam se hrabou kdejake sedany a dokonce mnohe male kombiky variabilita - zkuste si magic seats...ted jezdim Focusem a pri skladani sedacek, operaku a operek abych dostal jakes takes misto - si pripadam jak debil...nehlede na to ze po 50km za volantem Focusu jsem zraly na rehabilitaci se zadama...a opravdu se nestacim divit,jak se u ,,evropskeho,, Focusu, dokazu prasknout hlavou do vika kufru, kdezto u Japonce pro Pidijaponce se pod viko s klidem vejdu. Ono to mozna nevypada, ale takovahle hromada drobnosti vam casem zacne na aute vadit a z jineho udela klenot ,) Jiste, jsem perfekcionista a chyby najdu na vsem, jen mi nektere auta prijdou znacne dotazenejsi, a nejen skatule na kolech s chromem kolem oken a lakavou cenovkou.

M
28. dubna • 22:46

Jo a ještě něco Lukas, s tím Focusem, to jsi mě dost překvapil...ja jsem té značce nikdy zvlášť neholdoval, ale poslední roky jsem musel uznat, že "modrý ovál" konečně umí a po svezení v posledním Focusem smekám nad podvozkem...ale máš pravdu, sedadla se nepovedla. Ale ja nejsem žádný drobeček, menší postavě možná vyhovovat budou...trošku mě vadilo provedení stropu (no, třeba to byl jenom "kus")
Jinak moc příjemné autíčko, nenápadné... Ale podvozek SUPER!!!

Lukas
3. května • 10:00

Praveze taky nejsem drobecek a 190 jsem asi prerost, ale nechapu proc jsou ty sedacky tak autobusove - tam kde maji mit bederni oporu je to presne naopak a v ramenou me tlaci nejaka boule, sedim pak bud jak skrcenecek nebo rovne jako prkno zapreny o ramena z cehoz me boli zada tak do 10ti minut.Ted jsem jel asi 350km v kuse v nove Toyote Verso, kdyz jsem videl sedacky bez vetsiho tvarovani...proste takove to klasicke rodinkovske auto co se musi zaliit vsem, byl jsem skepticky,ale svete div se, sedelo se vyborne a 350km se nijak nepodepsalo na pohodli po rozbitych ceskych cestach:) Na druhou stranu me udivovaly na prvni pohled lacinne materialy...textilie, plasty...nicmene uvedomil jsem si, ze tady se hraje spis na to, aby vypadaly stejne i po 100 000km a radeni deticek...naproti tomu me do oci bila vysoupana operka a drzadla u posledniho Passatu se 100t km.Jak to maale dnes clovek poznat, ktery material je nebo neni kvalitni...spis se spolehnout na nazory lidi...ale kteri jsou dnes nezaujati? Kazdy haji to co ma v garazi a takovych Pepiku a Frantu je tu hromada, objektivni nazor nekoho kdo se projel ve vic autech tu clovek nenajde, bo takovi lidi nemaji na tlachani cas.

dtsmaniac
29. dubna • 8:18

Nechci urazit, nevím v jakém jsi jel, pokud v RS může to být jinak, ale kombíkovej Focus 1.6TDCi (máme teď na firmě dva, 2007 a 2008) je ta NEJVĚTŠÍ SRAČKA, co jsem kdy řídil. V tom autě je blbě snad úplně všechno, hlavně asi odezvy všeho druhu (prakticky nejsou), motor, brzdy i nalazení (teď nemyslím výkon ale spíš chování!). Totální holobyt, plasty hnus, sedačky humus, šetřilo se kde se dalo, nemá to ani čidlo hladiny chladící kapaliny (!), to měla i 120... Pravda, podvozek má asi potenciál, nemění to geometrii při propružení, ale to je asi tak celý. Strašně rád vzpomínám na pitomou Fábii (!!!)...

Anonymizovaný
29. dubna • 22:03

Tak plasty ani sedačky nehájím. Pokud máte 1,6 TDCi 66 kW, pak to bylo šetření na nepravém místě, motor 80 kW je super. Všechno ustatní je v přímém rozporu s mou zkušeností. Jednu dobu jsem střídal OII TDI 77 kW s C-Maxem 1,8TDCi 85 kW a ve všech jízdních parametrech byl lepší - řízení, ochota zatáčet, akcelerace, sezení na silnici (kromě zatáček "z koppce"). O ochotě fordovského motoru točit se přes 3000 otáček ani nemluvím. A protivné skákání té OII na boulích mne vždy rozhodilo (stejné to bylo u Golfu).A mimochodem - ve 120ce jsem jezdil asi 8 let a čidla hladiny chladicí kapaliny jsem si nikdy nevšiml. Ledaže byste měl na mysli ten přepad, co jím tekla voda ven, když motor vařil. Když jste koukal do zpětného zrcátka, tak jste podle oblaku páry hned poznal, že s tou vodou není něco v pořádku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dtsmaniac
30. dubna • 16:31

No a já teď koukal skrz přední sklo a podle dýmu poznal, že něco není v pořádku :-DJinak ať mi nikdo netvrdí, že 80kW verze motoru vyváží ta další negativa, reakční dobu atd. co jsem psal (říkám, malý výkon mi až tak nevadí, normálně těch 90k stačí)..

Anonymizovaný
30. dubna • 19:14

No ta verze 80 kW má proměnlivou geometrii lopatek, takže to by reakční dobu mělo dost zkrátit (nemohu srovnat, s 66 kW jsem nikdy nejel).
A taky zlepšit průběh výkonu v otáčkách. Podle mých zkušeností se ta 1,6 80 kW dá točit až do 5000 bez známek poklesu výkonu nebo ztráty točivého momentu. V tom je i lepší, než 1,8 85 kW a nepochybně než všechny klasické TDI (včetně PD). Před těmi zhruba pěti lety, kdy s tím Peugeot a Ford přišli to byl v litrovém výkonu zdaleka nejlepsí diesel na trhu.
Je to zhruba stejná zkratka, jako posuzovat koncernová TDI podle tříválce z Fabie.

dtsmaniac
1. května • 8:43

No prostě s tím autem se absolutně nedá splynout, klidně mě nařkněte ze subjektivity. Ale já jsem se těšil, že nám po ATD Fabii dají konečeně pořádný auto - Focuse :-/

M
28. dubna • 22:36

Clovek se musí dívat na ten finální výsledek...Cenovka možná je pro někoho vysoká, ale... po několika desítkách tisíc km zjistíš, kolik jsi nacpal penízků do Hondy Ty a kolik do toho narval kamoš, který kupoval napr. onu Fabku II.ve stejnou dobu a jezdí pouze "svátečně"...
U nás se často vyčítá japonským vozům interiér a to hlavně jeho materíály...pravda, na první pohled vypadá interér "fauvé", Škodovky atd. vyrobený z měkého polyuretanu určitě hodnotně a příjemně...každý se vyléčí, když ho má udržovat! Pórovitý polyuretan a vlhkým ubrouskem neotřeš...Na to, aby palubní deska vypadala tak, jako moje pětileté japonské auto, musím se služební Fábkou do "spešl firmy", která to odborně vyčistí... a že to není žádná láce, to každý ví. A taky "tvrdé plasty", které požívá většina japonských výrobců skoro vždy "100%" lícují, nevržou,nepraskají a nevydávají rušivé pazvuky... Porovnek např.krásný interiér Peugeotu 207, 307 atd. Měl jsem tu možnost...jet s tak uvrzaným autem k moři, to bych nemohl. Oni ti kluci šikmoocí prostě high-tech umí!!!

M
28. dubna • 19:34

No, opět jeden zcestný názor na servis Hondy a japonských aut. Servisní prohlídka Honda Jazz: 3300,- ceny náhr. dílů jsou buď levnější, nebo na úrovní "věhlasné" Fabie II.(a o nákladech na provoz a SPOLEHLIVOSTI raději mluvit nebudu, páč to je u auta domácí výroby NESROVNATELNÉ!!!) Mám služební Fabii II.(tříválec 1,4 Tdi - stáří 2 roky - 48000km) a svoje auto Honda Jazz (stáří 5 let 59tis.km). Honda jezdí absolutně bez poruch, úsporně a až na jednu žárovku SPOLEHLIVĚ!!! Fabia - ani nevím, kde začít - druhá sada brzd segmentů 20tis.km, hadice od palivového čerpadla v centru velkého města praskla, vymezovače vůle otevírání předních dveří - oprava po 5tis.km, žárovky - to by se konstruktér divil(kromě směr.světel jsem měnil už vše minimálně jednou,včetně osvětlení interiéru a RZ)problémy s diagnostikou motoru, přední stabilizátory, elekt.otevírání oken, abnormálně hlučný motor .... a různé pazvuky a vrzání nepočítám. Po práci s radostí usedám do ticha a pohodlí svého auta!!!

dtsmaniac
28. dubna • 21:52

Joo, neco na tom bude. To ja si fabku1 asi celou rozeberu a pri skladani z ni zkusim udelat auto a ne parni dostavnik :)

m
28. dubna • 22:10

Před Fábkou II. jsem měl coby služební vůz " fábku I. " (1.9 SDi) Velká pohoda, spolehlivé a příjemné auto, bytelná konstrukce... a hlavně žádné " pazvuky" v interiéru, žádné " dětské nemoci" a podobné " nečekané závady"( až na ty nešťastné žárovky H7 - vyměním ji snad i poslepu), jako u Fábie II. Takže, nerozebírej, uchovej !!! Hlavně nekupuj Fábku II. !! To budeš zklamán...
PS: není to pouze "vadný kus" Provozujeme 6ks identických vozů Fabia II. 1.4 TDi. Stejné problémy, stejné nemoci, stejné "radosti"...

davpro
29. dubna • 7:11

Fabku 1 SDI mám a motoricky perfektní, bezúdržbové auto, co jezdí jen na pravidelné výměny, ale pazvuky v interiéru mám, zejména z palubky a hlavně v zimě - v létě se ty plasty asi roztáhnou, tak ale celkově souhlasím, spokojenost maximální.

laguna
28. dubna • 15:47

Pomenovanie generacii ako "prva" a "druha" generacia v clanku je scestne. Honda City najnovsej generacie je piata generacia (podla clanku "druha" generacia...). To co sa u nas predavalo podla clanku ako "prva" generacie je v skutocnosti facelift stvrtej generacie. Stvrta generacia pred faceliftom bola podobne nefotogenicka ako po facelifte.
Na Honde City tretej generacie som jazdil asi 3 mesiace a bolo to super auticko. Skladacka postavena z obstaroznych dielov Hondy Civic, lacne vozitko pre krajiny tretieho sveta. Ale... motor mal 115 koni a vaha auticka bola pod 1 tonu, cize bolo to velmi zive sympaticke male auto s ktorym bola radost predbiehat.

legnaw
28. dubna • 15:03

Pořizovací ceny Hondy City modelového roku 2000
.
HCity v roce 2000???:-O

-
28. dubna • 14:54

www.snadnejiunas.cz - pujcky,mobilni sluzby levneji,pojisteni :-P

Posraldescu
28. dubna • 16:59

Ať ti pes nohu pojebe, ty lichváři!

28. dubna • 15:19

píčo

legnaw
28. dubna • 15:02

moulo spamovej

homer
28. dubna • 13:18

Nedalo mi a musel jsem se v autosalonu hondy zeptat proč vedle sebe existuje city a civic sedan a bylo mi odborně vysvětleno že citi je ještě větší plečka a už naprosto neprodejná. Asi tak.

Skyline
28. dubna • 14:12

A proc je vedle nich Accord a Legend ses neptal? Taky to ma ctyri dvere tak jestli by treba nestacilo nabidku pokryt pomoci City.

homer
29. dubna • 11:36

nejak mi ty kočkojeby splývaj ale od akordu vejš to už jsem v obraze, to už je použitelný

Posraldescu
28. dubna • 17:01

Accord a Legend jsou beztak zbytečná auta, když skoro všechna konkurence je lepší a levnější.

psikl
28. dubna • 14:05

Civic sedan je nižší střední třída a City je zástupcem malých sedanů (je odvozen od modelu Jazz).

šťoural
28. dubna • 10:20

V článku se píše, že "Nové City je o pouhých 5 mm delší než předchůdce" a hned pod tím je tabulka, podle které jsem složitými matematickými postupy došel k tomu, že rozdíl 4420 - 4395 je o něco málo větší. Ani to prodloužení rozvoru se mi nějak nezdá: 2540 - 2455 se má rovnat 100. Asi si budu muset zopáknout pár semestrů matiky, jinak to nevidím.:-D

psikl
28. dubna • 14:05

šotek se vloudil, opravíme, díky

mtb_
28. dubna • 5:28

tak nech sa city daró viac a to aj v honda klube kde predchádzajúca bola dosť zatracovaná.

m.
28. dubna • 10:35

Hlavní předností vozů Honda je jejich skvělá a vysoce nadprůměrná spolehlivost...Vynikající benzinové motory atd. Pravda, u nového City bych čekal (vzhledem ke konkurenci) nižší cenu, ale kdo měl jednou JAZZe, nebo i starší City, zak ten potvrdí, že si zákazníky vždy bez problémů najde...od zn. Honda se většinou neodchází.

Milan
5. července • 20:59

No tak já bych právě řekl, že hondu city minulou generaci si moc lidi nenašlo. Na silnicích vidět neni asi to neni moc dobrý auto! Dobrý auto se vždy dobře prodává a lidi ho poptávají to se o Hondě city v žádném případě říct nedá.

Petr Šidák
16. ledna • 10:52

Ne v Čechách. Tady se prodávají auto podle ceny. Jak by se jinak mohla rozšířit problémová 1,2 3 válec ve Fabii ?City předchozí generace mám a je to super autíčko s velkou výdrží.

dan
1. května • 0:12

Souhlasím. Moje "Ošklivka" má nalítáno 265tis.km. a zatím stále v pohodě. Na benzínovou 13-ti stovku solidní výkon. Jen ta antikorozní úprava nic moc.

Doporučujeme

Články odjinud