Test Honda Accord 2,0: sporťák s automatem

25 komentářů

kaccerr
16. září • 15:39

Tohle auto mám,je to suprová kára,koncernovým vzkazuji,aby si někdyzkusili tento vůz a do šáde už se jim nebude chtít. Nesouhlasím pouze s jedním: díly z druhovýroby nejsou vůbec rozšířené a už vůbec ne levné,takže pokud někdo víte o někom kdo je prodává,tak mi prosím pls. pošlete odkaz,díky.. PS: jak je možné že můj accord p 230 tkm nevrže a kámošova actávka 2 po 100 vrže jako stará postel?

radan
16. září • 13:57

mám stejnou hondu v manuálu a můžu za sebe říct že je to auto s nízkou spotřebou a velmi sportovní.vytáhl jsem z něj 230 na dálnici a s tempomatem je celkem komfortní. ocenil bych ho na 80 000, 140 je vážně přehnané.octávie pro ni není konkurence.měl sem ji a vyměnil za hondu.je to nesrovnatelné. když vezmu v úvahu cenu hondy accord tak myslím že za ty prachy nic lepšího a luxusnějšího nekoupíte.snad už jen chrysler stratus který je na podobné úrovni.

kaccerr
11. prosince • 14:59

jo dnes jo,ale podívej se na datum,kdy vznikl článek..

eduard
25. března • 21:05

pěkný článek, mám drobnou infci pro AAA ... cena tohoto auta nepřekračuje 100tisíc, reálně tak 80, uváděných 149 je mimo realitu ... navíc je to automat a má to stočený tacho!

Jiří Duchoň
26. března • 8:48

Dobrý den, každý útok na AAA AUTO se samozřejmě cení, ale tento příspěvek je úsměvný. Podívejte se na některý obsáhlejší inzertní server s auty, abyste získal alespoň přibližnou představu o cenách srovnatelných vozů. Cena nasazená na testovaném voze byla v zhledem k jeho stavu opravdu příznivá, zřejmě také právě díky automatické převodovce, která u podobných vozů nebývá tolik poptávaná.

.,mn.,
30. dubna • 10:58

no tak sa pozrime na cenu:
benzinovy sikmac (japonec az nakonec)
automat
nejasna minulost
velky objem
9 rokov stare auto - ak malo cca 20TKM rocne tak ma najazdene min 180000km
generalka brzdy nevyhnutnaiba uplny somar by za to dal tolke peniaze. Realna cena za ktoru sa sa sukromne predat je naozaj okolo 80 000 CZK. Takze v bazare tak 100 000CZK. Ani o korunu viac.Skratka - je to stary crep a vlastne nema ziadnu hodnotu, lebo o 3 roky ho uz nikomu nepredate...

Vlkec
24. srpna • 20:30

A ještě jsem zapomněl a dost by mě to zajímalo jaké pak auto máte vy že je tohle je podle vás střep. Podle vašich názorů vás typuji na škodu 100-120 případně na supersport škoda garde/rapid

Vlkec
24. srpna • 20:28

Dobrý den nevím jestli jste mentálně v pořádku ale ukažte mi jediného srovnatelného accorada v čr za 80000 kč a můžeme se bavit. velký objem. 2.0 lity jsou velký objem asi máte hluboko do pěněženky nikdy jsem neměl auto s obsahem pod dva litry a jsem spokojen(pokud si koupíte litrové budete muset stát na plynu aby to trochu jelo a deset vám to bude žrát taky) Tento model auta dobře znám několik let s ním jezdil můj bratr. A já nyní také.

Honda
13. dubna • 19:28

Ja si myslim,ze cena je tiez ok,ludia vobec nemaju sajnu za aku cenu tie auta predavaju a trieskaju take ceny ze 80 000 do eteru.:-) Dobre som sa pobavil.:-D

merkur
25. března • 18:46

Sporťák?:-D.Vždyť i v manuálu to je líný jak veš.

Posraldescu
25. března • 20:57

Přesně tak, vždyť to pohoní kdejaká schadovka :-P

Honda
13. dubna • 19:24

Je vidiet,ze si v tom aute v zivote nesiel,inak by si taku kravinu nemohol vypotit.:-) Ja viem,Shodovka TDI je naj.;-)

Saman
25. března • 14:11

:-D , no nazvat tohle sportakem :-O , i bez automatu je to docela hooodne nesportovni auto, to by se teda "sporťák" mohlo nazivat kdejaky auto s trosku tvrdsim podvozkem nes je prumer dane tridy a akceleraci 0-100 okolo 10-12s :-D

Kocur
25. března • 13:23

Nejsem velký odborník na automaty, ale tyto polohy jsou používány pro brzdění motorem při sjezdu z kopce (alpské klesání). K.

Jiří Duchoň
25. března • 14:02

Dobrý den, to máte pravdu, ale stejnou práci odvede podřazování "tiptronicem".

kmarty
25. března • 15:57

Jen s tim rozdilem ze se tim definuje "omezeni shora", zbytek razeni probiha i nadale automaticky zatimco s "tiptronicem" musi clovek kvedlat jak id^H^H s manualem.
V kazdem pripade tahle verze kulisy splnuje pozadavky obou "taboru" - jak ty co vehementne chteji "skorojakosekvencku", tak ty, kteri maji radeji pohodli automatu a jen ho chteji trochu usmernit."D3" je rezim do mesta. Nebo kdykoliv kde pouziti rychlobehu (overdrive) je zbytecne nebo dokonce kontraproduktivni.

Major
25. března • 10:03

Mam takovy dojem, ze autor si plete pojmy a dojmy. VTEC totiz znamena "Variable Valve Timing and Lift Electronic Control", ciste casovani ventilu ma a mel kde kdo v te dobe a to bud v levne verzi pro jednu vacku nebo pro obe vacky. Jenze to zvedani ventilu u Hondy neni proporcionalni, je dvoustupnove, u nekterych motoru maximalne tristupnove. Okamzik otvirani druheho saciho ventilu je ovlivnen nekolika parametry a je to v rozmezi 2700-3300 ot.
Jestlize chceme mluvit o plnem rizeni zdvihu ventilu, musime mluvit o VALVETRONIC od BMW - v serii u kazdeho benzinoveho BMW motoru od prelomu roku 2001/2002. Tam se jedna o motor bez klapky a veskere rizeni obstarava pouze zdvih ventilu.

Hombok
25. března • 9:39

Honda dělá mj. i elektrocentrály, a sportovní je spíš ten výkon motoru a podvozek, než ten automat. Jinak ale vše, co se mi kdy dostalo od Hondy pod ruce bylo vždy perfektní. Dodám, že Honda není jediná firma, co nedělá jen auta, podobně je na tom Hyundai třeba s elektronikou, koneckonců i naše Škodovka, že ano.javascript:void InsSm(';-)')

ka-spel
25. března • 14:00

Škodovka? Bejvávalo. Se ŠKODA HOLDING a.s. (tramvaje atd.) a ŠKODA PRAHA a.s. (energetika) nemá již dávno nic společného kromě podobného loga, kdy v roce 1999 došlo v podstatnému odlišení i loga u ŠKODA AUTO a.s.http://new.skoda-auto.com/CZE/company/tradition/logo/Pages/logo.aspx

Frantisek Koudelka
25. března • 8:51

Accord je sportak? Ja myslel, ze je to spis familienwagen ;)

mirek
25. března • 8:29

V jedné z novinek všeználek a automobiliový odborník Radek Ondrášik nazval Hondu zahradnickou firmou. Nechápu pro se o firmě vyrábějící sekačky na trávu zabýváte na autorevue.

Ondrášík
25. března • 13:42

Mirku,
asi to bude proto, ze jste nepochopil muj ostrovtip. Ja sice vim, ze Honda je nejvetsi vyrobce motoru na svete, stejne tak pravidelne vyhrava Engine of the Year a jine souteze, ale mne, Radka to nepresvedci. Neni nad TDI z koncernu...

Stanley
27. března • 16:23

Ja chci vic testu od Radka, cetl jsem jak s Focusem 1,8 porazil Accorda 2,4 to me dostalo, kazdemu musi byt z toho jasne, o jaky typ cloveka se asi jedna...

Frantisek Koudelka
27. března • 16:42

Hmm, urcite se nejedna o zaslepeneho priznivce jedne znacky ;)

Stanley
27. března • 16:49

Ano, s tim souhlasim a to jsem taky nemel na mysli. Ani ja nejsem zaslepenej fanda jedny znacky a aby bylo jasno, nevlastnim Hondu ani Forda. Jenom se trochu autam venuju a ten hrdej styl psani v tom "testu", jestli to tak muzu napsat, a hlavne jeho zaver, ke kteremu dospel, ve mne vyformoval jisty nazor k tomuto panovi.

Doporučujeme

Články odjinud