Test Harley-Davidson Street 750: Odmocnina z V-Rodu

15 komentářů

Blázen1
25. srpna • 11:04

Tak jak říkáte tento ,, křáp " vlastním půl roku. Mam model 2017 už z ABS. Najeto zatím pouhých 8000 km., bez jediného problému. Koupil jsem ho jen na zkoušku, zatím o hodně překračují klady. Je vidět, že na fórech kecají jen lidi, kteří o Harley nic nevědí. Motorek jsem měl samo už víc, tak můžu opravdu hodnotit, ne jako někteří breptové. Motorka má v názvu Street a pro tuto věc je hlavně určena, ale jel jsem na ni i 700 km. za den. Můžu říct že na naše silnice je ideální, krásně se ovládá. Zadní guma je stavěna na pohodovou jízdu, ale drží v zatáčce i při škrtání výfuku. Zatím se mi nestalo, že by se v zatáčce žvejkla. Brzdy perfekt!!! Mluvim o modelu 2017. Nevím jak brzdil starší ročník. Spotřeba podle jízdy 3.5 - 6 litrů. Výkon pro street motocykl bohatě stačí. Žádné zbytečné řazení, na 6 stupeň i 70 s okamžitým nástupem. Příšerné zpracování??? Mám tu čest i s Harley 48, který stojí jednou tolik a zpracování podobné. Prostě Harley. Že je špatně vidět v zrcátkách? Na které motorce vidíte ideálně? Kdo ho chce si ho koupí, kdo nechce nekoupí.

Milan
14. dubna • 13:45

Cau kámo ja mám street 750 rok 2015 motorka je pekná, rýchla a hravá len sa občas blbo radia rýchlosti a idu ťažko preradiť. Ked mám neutrál občas mi neukazuje kontrolka N. chcem sa spýtať či aj ty máš podobné problémy z novším modelom.

ammiga
5. června • 6:54

Jiří Červenka:
Díky za skvělý test - asi nejlepší, co u nás o "Streetu" vyšel. Klidně testujte více motocyklů, je to rozhodně zajímavé oživení a zpestření.
Jen bych se chtěl zeptat: Nepřišla Vám "šílená" zadní guma s její vysokou hranou? Mně přišlo, že při vyšších rychlostech (cca od 110km/h) se při větším náklonu bortila a motorka začala být nestabilní a rozhodně by pomohla výměna za kulatou....

Jiří Červenka
5. června • 8:05 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Vím co myslíte. Nebyl jsem si jistý, jestli je to zadní gumou, přední geometrií nebo obojím. Možná je to záměr, aby cílová skupina netlačila motorku do náklonů, kde už může zavadit o asfalt výfukem apod.

ammiga
5. června • 19:01

Děkuji moc za odpověď.
Byl jsem si celkem jistý, že to dělá právě profil pneumatiky.

PoliceCollector
3. června • 12:44

Vždyť to NENÍ pure Harlej.... Je to dělané v INDII !!! INDII !!! HARLEY DAVIDSON made in India... Po H-D pokukuji už dávno ale TOHLE bych si kvůli tomu že to je MADE IN INDIA a ne MADE IN USA NEKOUPIL. Prostě tomu nevěřím, nevěřím že to je skutečný Harlej, Harlej vyráběný v Indii, Harlej bez chromu, Harlej co vypadá jako JAWA... Navíc je to neskutečně předražené. Doufám že se to nebude prodávat a u H-D pochopí že tudy cesta nevede a že Harlej z Indie je omyl. Stokrát radši si připlatím těch třicet tisíc a budu mít H-D tak jak má vypadat (chrom kam se podíváš a hlavně MADE IN USA) než tuhle ošklivou poloplastovou indickou hrůzu... Jak to někdo kdo má rád H-D může vychvalovat ? Kde je "tudlecta úcta k tradici ?". Původně se spekulovalo že cena bude 135-150k CZK... a ejhle, ono to je přes dvě stě a zatímco za těch ani ne sto pade by si to MOŽNÁ našlo kupce, tak za víc než dvě stě je to neakceptovatelné.... To už radši nějakou hezkou japonskou motorku, přece jen Japonsko je Japonsko a Indie je Indie. Suma sumárum - myslím že kdo touží opravdu po HD a je fanoušek značky tak pro něj tenhle model prostě nemůže existovat... Protože je z INDIE, INDIE a INDIE. Ne z Milwaukee :( HEREZE !!!!

panHAJZL
3. června • 23:51

jak píšeš draku, mrdka za šílený peníze z INDIE! Je to k blití! víc se nelze vyjadřovat!

JA-NE
3. června • 16:05

PRESNE. je to total low cost. Dielenske spracovanie je strasne..

padrino
3. června • 16:39

Dílenské zpracování je strašné i top modelů - v duchu tradice značky

R
3. června • 19:40

Ať to prodávají v Indii a jinde v Asii. I když- pokud to zblbnuty Evropan koupi...pánbůh s námi. ..

ello
3. června • 15:01

Police hlavne klud.Podla mna je tento HD vyrabani v Indii hlavne preto,ze to je pre tento model idealny trh.HD uz vie,ze aj v Indii je dost silna a velka skupina ludi ktory si mozu tento model kupit.Svedci tomu aj to dielenske spracovanie aj celkova stavba tohoto HD.No a HD sa zrejme drzi pravidla,ze dobry je ten HD ktory je predani tak ich dovaza aj do EU a USA.Podla mna ale priorita je trh India prip.Cina.

Antiautomat
3. června • 8:48

pekne, mohlo by sa cas od casu mysliet aj na ozivenie vsetkej tej notoricky aj motoricky /teda okrem tych nekonecnych pruserov/ koncernovej fadnosti. Este by som uvital nejakeho klasickeho nahaca, aj ked to uz dnes take dobre ako dakedy so vzduchom a olejom /je jasne na com som jazdil, ze/ nebude. Este by som sa s tymto trochu pohral a bol by to velmi pekny baby harlej.

Jerry.Gunman
3. června • 8:41

... Ackoliv merim jen 1,78 cm...No, pri takoveto vysce byste skutecne s timto motocyklem NEMEL mit nic do cineni
:-)

Jiří Červenka
3. června • 8:51 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Díky za upozornění:-))

řidič
4. června • 23:45

Harley z Indie a blembák z Bawa... no to tedy....:-/:-/ děsný mišung...

Doporučujeme

Články odjinud