Zajímá mě kdo sem píše ty zasvěcené postřehy.. co pisatel, to odbornk. Kolikáté máte lidi auto? Kolikrát jste ve Fusionu jeli? Podle jakých měřítek hodnotíte? Svobodný mladý floutek má jistě jiný pohled na věc, než tatík od čtyřčlenné rodiny. Tak proč se tu hádáte? Já sednu do Feldy a jsem rád, že to jede, sednu do Fusiona a platí to samé. Je to mé jedenácté auto a začínal jsem se Škodou 100 a taky jsem všude dojel.
Problém opětovného startování motoru my, majitelé, dobře známe. Je potřeba otočit klíčkem a počkat, až všechny kontrolky, co mají, pohasnou, (asi i čerpadlo paliva má dostatek času udělat své,) a poté auto bez problému naskočí. :-) Co mi to dalo, než jsem na to přišel, a těch klepání na čelo. ;-)
No, pootocit do 0 a chvilku (tak 1-2s) pockat se muselo snad u vsech aut, ne? Mel jsem to kdysi i v navodu k S110 ;-)
U nás se musí pootočit do 2. U staré fiesty jsem nemusel. Startovala jak Usain Bolt. :-)
Od května vlastníme nového Fusiona, najeli jsme s ním 7000 km, auto nám bez problému funguje. Motor 1,4 80 koní je pro naš styl jízdy vyhovujicí, průměrná spotřeba 5,6 je výborná, ikdyž se na tuhle spotřebu dostanu i s Fabkou 1,2, FF je přeci jen o něco větší než Škodka (krátká) ale taky o 35000,- levnější (stejná výbava). Velký plus Fordu-vyhřivané čelní okno, kdo nezažil, neocení. Škodovka nabízí výhřev zatím jen u Superbídy za skoro mega. Sandero bych si já nikdy nekoupil, jsem s těma autama denně ve styku. Vidím jak jsou ta auta vyrobená. SX-4/sedici je designově povedené auto, ale má dost malý kufr. Nechválim svoje auto a nehaním jiná, pouze počitám +y a -y. Za cenu okolo čtvrt míče my jiné auto nevycházi tak dobře jako Fusion.
tak ale ja uz neviem ci si niekto striela z nas alebo copozri www.ford.sk a pozri si cennik u nas fusionu ... to co ma byt
Koukám, že ceny jsou platné od 1.1.2009, nevim jekou cenovou politiku vede slovenský dealer. Každopádně, my jsme za Fusika u Mlčáka platili 253 za výbavu Ebony (2xAB,digiklima,2xel.okna+zrc,výhřev č.okna,rádio na CD+ovládání pod volantem,4xrepro,central+DO,mlhovky,alukola) ještě k tomu jsme dostali 4x zástěrky, vanu do kufru, dvě sady koberečku a Defenda, to vše prosím při nezměněné ceně (zdarma)
Jo, taky si myslím, že je Fusion dobrá nabídka. Na místní machry nehleď. Důležité je, abys byl spokojený, a auto Ti poskytlo to, co od něj očekáváš.
no ved ja sa nehadamlen kukni si cennik u nas proste 15 000 eur za normalne vybaveny fusion sa neoplati, to mas lepsie auta
Nikdo nekupuje auta za cenikovou cenu...A porad jeste muzes prejet hranice do blizkeho zahranici a vzit to tam.
Přesně tenhle názor sdílím. Myslím si, že pokud za 10-15 let budou číňaní stejně dobří jako dnes korejci (samozřejmě za přijatelné ceny), a ono to tak dopadne, tak si lidé koupí klidně číňana, hlavně aby plnil to, co zákaznik chce, ikdyž to bude platit asi jen u levných (malých) aut. Takže, pokud Vám sedí třeba mmm... ZAZ (Tavrija) Slavuta (http://auta5p.eu/katalog/zaz/slavuta_02.htm), tak ať si ho pořídi. :-). Přejí pohodový nový rok.
Dozvuk silvestra :-)Fusion dedukovane so: Con(fusion)Clio dedukovane so: Clio(ris)
Rceni "nosit drivi do lesa" nebo "sovy do Aten" se pouziva proto aby se vyjadrilo, ze je to naprosto zbytecne, protoze v lese je drivi fura a Atenach zase hromada sov. Ovsem statni kasa je permanentne prazdna a penize tam rozhodne zadne nejsou. Proto bych rekl, ze toto Vase upravene rceni je dost mimo. :-))
... jistá stagnace přesto, že výkonová špička... Kde má byť správne čiarka? nemá byť přestože správne jedno slovo?
" přesto, že " je správně knižně, zastarale se používá " přestože " ;-)
A Fabia snad ma ovladani zadnich oken v elektrice? :-DFobie Fusionu nasaha ani po paty... jak ve vzhledu, tak v prakticnosti i cene ;-)A Roomster ma v prodanyc kusech taky hodne daleko do Fusiona :-P
jo, akorát moje mladá by do toho ani nevlezla a palubka je z omyvatelného plastu - asi když jí někdo poblije
To je otázka pohledu. Třeba by nikdo mimo Tebe, nevlezl na Tvoji mladou:-D
Fusion je sice auto s ktorym mozte stat pred panelakom, otlct podvozok na chate, nechat na to prsat a snezit atd.ALE ja osobne by som zobral Daciu Sandero Stepaway - v porovnatelnych vybavach je to uspora cca 4-5 tisic eur!
Ford není bůhví-co, ale Dacia je proti němu šrot. To ale poznáš později. Sleva není zadarmo.
Cikána nebrat, poznáš po 100 000km.
To je takove rozjimani nad katalogovymi udaji. Je potreba si do toho sednout a projet se. V tomhle aute clovek pozna, co to je, kdyz se rekne dobre jizdni vlastnosti. To neni o tom, moci jezdit jako zavodnik. To je o maximalni bezpecnosti jak behem bezne jizdy, tak za krizovych situaci. Dobry podvozek je lepsi, nez tuna elektronickych pomocniku. Napr. kdo presedne z Fabie I (to je generacni vrstevnice k Fusionu) do tohoto auta octne se v jinem svete. Jistota v zatackach a behem brzdnych manevru je ohromujici - napr. ve Fabii nevidana. Kdyz si do toho sednes a projedes se, tak poznas, ze poscitat u stolu polozky z ceniku je sakra mizerny zpusob jak si vybrat auto.
Všeobecný problém fordů je to, že pocitově to jede rychleji než ve skutečnosti. Neumím si to racionálně vysvětlit, ale je to tak. Řidič má pocit, že jede rychle, ale opak je pravdou.
Racionalne u Fordu mame tachometr... Ten vseobecny "problem"-vyhoda Fordu je ze podvozky poradne a dukladne testuji v Belgii (LPG https://www.fordlpg.eu/en/indexjs.htm?page=main_faq_btb.htm) a to prokazatelne vice nez ostatni automobilky. Viz pripad nove Ford KA a novy Fiat 500.
Tak možná je to subjektivní, nicméně loni jsme jeli několika auty společně a v zatáčkovitých úsecích jsme na kolegu s focusem museli opakovaně čekat. Tvrdil, že jedeme jako blázni. Což nebyla pravda. Mysleli jsme si, že je přehnaně opatrný.Letos jsem s ním jel jako spolujezdec a měl jsem pocit, že jede nepřiměřeně rychle, ale když jsem se mu podíval na tachometr držel se stále v silničním limitu. Když pátrám v paměti tak si nepamatuji, že by mně za x let co jezdím (nepočítám dálnici) předjel nějaký ford. A to nejsem žádný závodník. Mám i osobní zkušenosti s mondeem předchozí generace. Proto jsem napsal, že všeobecný problém fordu.....
Osobne jsem mel pocit presne opacny, fabia jela, brzdila a zatacela presne, jak jsem chtel, na rozdil od Fusiona, kterej se vzdycky zhoupnul a mel jsem pocit, ze plave. . . Sice by asi zvladl to same,ale osobni dojem je , ze fusion nedosahuje Fabii I po kotniky
Kecas, presne opak je pravdou. Ani Fabie II nedosahuje jizdne Fusionu po kontniky. Prave ta Fabie proti Fordu Fusion nebo Fieste pekne plave.
"jistota,ohromující,nevídané" - si měl doteď užovku ne?
Si delas prdel? :-DSandero je pro socky, Fusion je pro lidi B-]
jakýkoliv ford je pro plebs/socky/lůzu - to byl přeci henryho záměr. Tak tu nedělej machra:-P
a VolksWageny jsou taky jen lidová vozítka, včetně Tuarega? :-))
Přesně, takový Ford GT, to je sociální auto, jak z partesu:-D Dej si na hlavu mokrý hadr.
ty si moc mudrozsti na svete nepovral, vsak?
Aj fusion je pre socky :)
Neni. Srovnavas Dacii s Fordem, asi jsi upadl.
Problém je, že Sandero se možná trochu vyplatí, když porovnáváš nějaké základní verze. Pokud chceš do auta nějakou komfortní či bezpečností výbavu, tak Sandero nemá co nabídnout. Airbagy, ESP, auto klima a další věci. Mám dojem, že u Sandera v týhle pseudoteréní edici, nelze pořídit ani elektrický zrcátka. Nehledě na to, že motor 1.6 od Fordu, je dozajista lepší, než ten obstarožní od Rendlíka.
Nie, praveze ked porovnavam pouzitelne sandero (Stepaway) a pouzitelny Fusion (tento testovany) tak dostavame velky rozdiel v cene. To potom si uz mozem kupit Suzuki SX4 za tu cenu co Fusion, a za par supiek naviac mat nielen oplastovany spodok ale plnohodnotne 4x4!
ked uz uvazujes SX4 tak sa kukni aj na Sedici :-P
vsak to je to iste len hnusnejsie
ja nechapem, preco vobec stepway? Preco nie obycajne sandero artica aj s bocnymi bagmi, ktore stoji rovnako ako stepway a ma vacsiu vybavu? Koli par plastom? Vyssi podvozok na stepway mas koli 16" kolesam, a tie si mozes prikupit aj na sandero.
pretoze ten stepaway ta vyjde koniec koncov lacnejsiea porovnavame to s fusionom ktory je tiez oplastovany :) zasa tie plasty niesu zle ked mas chatu a tam nejaku blbu cestu ... aj ked samozrejme na 4x4 sa to nechyta
V ČR je ten cenový rozdíl menší, Sandero Stepway 1.6 64kW za 249.900,- Kč, Fusion Calero 1.6 74kW za 289.990,- Kč, rozdíl cca 40.000,- Kč (cca 1.500,- EUR).
moc se mi to dřív líbilo. Všichni z toho uchcávali blahem. Postupem času přišlo vystřízlivění - je to malý (tu fiestu to prostě nezapře). Vevnitř fordí čína, papundeklověj strop, pokud si člověk nepřiplatí na lepší výbavu (na fotkách) tak to vypadá hrozně, jenže s příplatkama to zase letí ke 400,-Prostě zas takový terno to není.
Bych chtěl vidět těch 400 litrů.. :-OTo bys pak měl v maxi plné palbě se vším všudy... B-]Nebo diesla ;-)
né každý se smíří s 1.4 v základu - to si můžu koupit fabku
Tohle je ale s motorem 1,6. A svezení na tuhle třídu velmi slušné.
Nechápu, kde jsi vzal 400 000.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.