Test Ford Focus CC 2,0 TDCi: sexy i v zimě

25 komentářů

Caddy
18. ledna • 22:59

Jezisi...tahle manie uz me fakt nebavi...clovek uz csi neprecte ani v TV pomalu nevidi jediny test auta s normlanim motorem, vsude samy dehtaky...to uz zastoupeni nic jineho nepujcuje? Ani u kabrioletu? Ani nemam chut to cist, kdyz vidim tu motorizaci... :(
Nedavno jsem koukal na Autosalon (hodne vyjimecne, je moc brzo rano, nez abych ho vidal pravidelne) a byl jsemznechucen, z asi sesti testu/predstaveni bylo pet ropaku a to ten jeden nebyl zrejme jen proto, ze to bylo sportovni auto a nabizelo se jen s benzinem.A nafta v cabriu je fakt zvrhlost, uchylnost...poblitihodna vec...

rejpač
18. ledna • 14:19

to má tento bazmek 320Nm pri 4000 ot/min???????????????:-O:-O:-O:-D
to je blbosť nemyslíš, alebo nový ropák od Fordu:-P

vasek
17. ledna • 21:42

Nesouhlasim, ze vsechny diesely potrebuji na topeni 20 km.
Takhle se treba chovala stara TDI Octavie, tam jsem opravdu v zime ujel cca 5 km, nez zacala trosicku topit.Ale treba nova Oktavka II TDI topi este rychleji nez kdejaky benzin, uz po cca 500 m jde mirne vlazny vzduch a cca po kilometru a pul uz obstojne topi, zatimco raficka teplomeru se drzi porad na nule.Takze i u dieselu jde topeni zkonstruovat tak, aby zacalo topit rychle. Ve skodce se asi chytli za nos, topeni v Oct. I melo opravdu otresne pomaly nabeh.

Pepa
18. ledna • 14:05

Jenže to je díky elektrickému přídavnému topení pro dieselové motory ;-)

mato
18. ledna • 11:11

na daewoo nexia bola vyhrievacia spirala v kureni, takze by som sa necudoval keby to davali aj do novych aut, jednoducha spirala ako je napr vo fene na vlasy a mate hned teplo

lamal
17. ledna • 13:14

Mne sa zda ,ze ford musi urobit vzdy nejaku bachratu tragediu ,alebo divnu skatulu hlavne v zadnych partiach ,vid new focus ,new mondeo ,focus sedan, jedine kombi sa daju...a toto tiez ,podla mna uplne nevyvazene auto s predkom focusa ,hrozne nieco...

misha-typ
16. ledna • 20:35

podivně zpláclý předek, podivná záď, zřejmě to bude tim že je to kabrio, ale je to prostě celé divné!:-/
focus který se mi vždycky líbil mě tímto opravdu nezaujal...

Pedro M
16. ledna • 17:50

Pokud máte problémy najít hezký kabriolet s pevnou sklápěcí střechou, podívejte se na BMW3.

Tonda
16. ledna • 20:32

Takový problém nemám, mám kabrio s plátěnou střechou :-)Ani to BMW až tak moc krásy nepobralo ( taky podivný boční profil, C sloupky a sklon skla
- vypadá jako nasazený hardtop), ale jistě vypadá mnohem líp než ty zmiňované. Teda pokud se někomu líbí E92 .:-|

alambert
16. ledna • 15:15

jaky pouzivate fotoaparat? kvalita snimku je otresna...sum, prepaly, atd....

kuko
8. října • 18:20

Nokia

Caddy
19. ledna • 0:47

a taky fotit hnede auto na hnedem blate... :-D

misha-typ
16. ledna • 20:37

taky si říkám..zřejmě kinofilm a pak nekvalitní scan?

Rodrigez
16. ledna • 13:12

Napada me jen jeden duvod, proc si koupit kabriolet, a tim je vzhled automobilu. Tudiz od vozu tohoto segmentu bych ocekaval, ze vzhled bude sarmantni, podmanivy, pritazlivy...
Pro me tento Ford hruza. Bachraty zadek s osklivymi svetly s nevyvazenym profilem. Takze jedine plus vidim v tom, ze koupe kabrioletu me asi nikdy neceka B-]
Ale zajimalo by me, kolika lidem se to libi, verim ze se taci najdou. Kazdy ma hold jiny vkus.

Jirka
5. února • 9:57

Dnes jsem koupil ford fokus cc ,zadek luxusní tak trochu USA a předek no klasika ,ale ja ho miluji. Jde totiž o to co vám to auto přináší.
Stejně si ho jednou pořídíte.

Mr.Murphy
16. ledna • 19:42

Nedávno jsem tohle auto obhlížel v autosalonu Fordu a byl jsem opravdu znechucený tím, jak hnusné a bachraté auta se dnes dělají.... pak jsem si přečetl že to je diesel a šel se fakt málem vyzvracet ;-)

Tonda
16. ledna • 13:38

Hezké CC zatím nikdo nevymyslel - všechny ty renaulty a peugety i tohle
jsou na jedno brdo = neforemné.Roadstery a klasická kabria - to je něco jiného.

mato
17. ledna • 11:15

pekne CC = mazda mx-5

Rodrigez
16. ledna • 13:52

Nahodou Megan v CC podle me opravdu pekne auto. Starsi Megane Cabrio taky pekne (jo netrpelo batohem kvuli pevne strese). Proporce bych Fordu podminecne :-D odpustil, ale ty priserne lichobeznikove zadni svetla s tak osklive zakomponovanou sparou, to proste memu oku nelahodi.
A hlavne Volvo C70 podle me dokazuje, ze CC muze byt velice pekne.
Jinak souhlas (Roadstery a klasická kabria - to je něco jiného.)

_Teddy_
16. ledna • 8:32

Viezol som sa v tomto aute ked lokalny predajca dostal prvy kus. Fakt pekne auto, jedno z najkrajsich v svojej triede. Aj som dokonca nad nim vazne rozmyslal, ale napokon zvitazilo prakticke hladisko. Ale keby som si toto auto kupoval, urcite nie s dieselom. Pripada mi to trosku divne, pocuvat chrochtanie naftaka pri stiahnutej streche. Moze byt naftak utlmeny ako chce, ale zvonku ho pocut ovela vyraznejsie, ako benzinovy motor...Jo a este nieco: neviem, ci mam taku nestandartnu postavu (~180cm), ale ked som sedel za volantom a nastavil som si volant a sedadlo, ram predneho okna bol az prilis blizko mojej hlave. Nemal som z toho velmi dobry pocit. Potom som sa skusil napratat na zadne sedadlo, a to bolo fakt utrpenie. Zadna lavica je fakt vhodna len pre deti...

Beaumont..
16. ledna • 8:01

Velmi dobrý test (jako obvykle :-) ). Ale v jedné věci mám názor zcela odlišný - mám mnohem raději seřizování opěradla sedačky pomocí růžice. S tou si totiž troufnu manipulovat i během jízdy, zatímco u páčky vždycky zastavuju, protože hrozí nedobrovolné prudké sklopení do lůžkové polohy. A to by při 130 na dálnici asi nebylo to nejlepší :-D

MAKARÓN
17. ledna • 17:28

Dík za kvalitní test. Jestli to autor čte, prosím o potvrzení, byla-li skutečně spotřeba 9.6l při průměrné rychlosti 170 km/h ? Jestli ano, je to neuvěřitelně úsporný a rychlý vůz. Při takové průměrné rychlosti jste museli s tím vozem jezdit v reálném provozu 220 km/h vždy když to bylo technicky možné.

yeso
8. října • 18:17

ak auto skutocne usiel 170 km/h a verejne sa priznal , nebal už by mať vodičský preukaz...

Petr
26. června • 12:03

Čobole,pokud vytáhneš hlavu ze zadku a vyjedeš z té vaší zadele za západ, uvidíš, že je země kde se dá legálně jezdit třeba 300km/h.. S A3 jsem tam jezdil kolem 230km/h, i jsem předjel vůz policie a co? Řidičák mám.. navíc autor v textu přímo zmiňuje, že tak jezdil v Německu....

RedBaron
16. ledna • 9:16

Lůžková poloha u systému páka + pružina hrozí jen u 20 let starých aut s unavenou pružinou. Nejlepší je stejně elektrika, okamžitě cítíš jestli ti poloha vyhovuje nebo ne. U každého manuálního nastavení sedadla se člověk různě nadzvedává, pak šteluje, pak dosedne a zjistí že takhle teda ne a to se opakuje několikrát.

Doporučujeme

Články odjinud