Jezisi...tahle manie uz me fakt nebavi...clovek uz csi neprecte ani v TV pomalu nevidi jediny test auta s normlanim motorem, vsude samy dehtaky...to uz zastoupeni nic jineho nepujcuje? Ani u kabrioletu? Ani nemam chut to cist, kdyz vidim tu motorizaci... :( Nedavno jsem koukal na Autosalon (hodne vyjimecne, je moc brzo rano, nez abych ho vidal pravidelne) a byl jsemznechucen, z asi sesti testu/predstaveni bylo pet ropaku a to ten jeden nebyl zrejme jen proto, ze to bylo sportovni auto a nabizelo se jen s benzinem.A nafta v cabriu je fakt zvrhlost, uchylnost...poblitihodna vec...
to má tento bazmek 320Nm pri 4000 ot/min???????????????:-O:-O:-O:-Dto je blbosť nemyslíš, alebo nový ropák od Fordu:-P
Nesouhlasim, ze vsechny diesely potrebuji na topeni 20 km.Takhle se treba chovala stara TDI Octavie, tam jsem opravdu v zime ujel cca 5 km, nez zacala trosicku topit.Ale treba nova Oktavka II TDI topi este rychleji nez kdejaky benzin, uz po cca 500 m jde mirne vlazny vzduch a cca po kilometru a pul uz obstojne topi, zatimco raficka teplomeru se drzi porad na nule.Takze i u dieselu jde topeni zkonstruovat tak, aby zacalo topit rychle. Ve skodce se asi chytli za nos, topeni v Oct. I melo opravdu otresne pomaly nabeh.
Jenže to je díky elektrickému přídavnému topení pro dieselové motory ;-)
na daewoo nexia bola vyhrievacia spirala v kureni, takze by som sa necudoval keby to davali aj do novych aut, jednoducha spirala ako je napr vo fene na vlasy a mate hned teplo
Mne sa zda ,ze ford musi urobit vzdy nejaku bachratu tragediu ,alebo divnu skatulu hlavne v zadnych partiach ,vid new focus ,new mondeo ,focus sedan, jedine kombi sa daju...a toto tiez ,podla mna uplne nevyvazene auto s predkom focusa ,hrozne nieco...
podivně zpláclý předek, podivná záď, zřejmě to bude tim že je to kabrio, ale je to prostě celé divné!:-/focus který se mi vždycky líbil mě tímto opravdu nezaujal...
Pokud máte problémy najít hezký kabriolet s pevnou sklápěcí střechou, podívejte se na BMW3.
Takový problém nemám, mám kabrio s plátěnou střechou :-)Ani to BMW až tak moc krásy nepobralo ( taky podivný boční profil, C sloupky a sklon skla- vypadá jako nasazený hardtop), ale jistě vypadá mnohem líp než ty zmiňované. Teda pokud se někomu líbí E92 .:-|
jaky pouzivate fotoaparat? kvalita snimku je otresna...sum, prepaly, atd....
Nokia
a taky fotit hnede auto na hnedem blate... :-D
taky si říkám..zřejmě kinofilm a pak nekvalitní scan?
Napada me jen jeden duvod, proc si koupit kabriolet, a tim je vzhled automobilu. Tudiz od vozu tohoto segmentu bych ocekaval, ze vzhled bude sarmantni, podmanivy, pritazlivy...Pro me tento Ford hruza. Bachraty zadek s osklivymi svetly s nevyvazenym profilem. Takze jedine plus vidim v tom, ze koupe kabrioletu me asi nikdy neceka B-]Ale zajimalo by me, kolika lidem se to libi, verim ze se taci najdou. Kazdy ma hold jiny vkus.
Dnes jsem koupil ford fokus cc ,zadek luxusní tak trochu USA a předek no klasika ,ale ja ho miluji. Jde totiž o to co vám to auto přináší.Stejně si ho jednou pořídíte.
Nedávno jsem tohle auto obhlížel v autosalonu Fordu a byl jsem opravdu znechucený tím, jak hnusné a bachraté auta se dnes dělají.... pak jsem si přečetl že to je diesel a šel se fakt málem vyzvracet ;-)
Hezké CC zatím nikdo nevymyslel - všechny ty renaulty a peugety i tohlejsou na jedno brdo = neforemné.Roadstery a klasická kabria - to je něco jiného.
pekne CC = mazda mx-5
Nahodou Megan v CC podle me opravdu pekne auto. Starsi Megane Cabrio taky pekne (jo netrpelo batohem kvuli pevne strese). Proporce bych Fordu podminecne :-D odpustil, ale ty priserne lichobeznikove zadni svetla s tak osklive zakomponovanou sparou, to proste memu oku nelahodi.A hlavne Volvo C70 podle me dokazuje, ze CC muze byt velice pekne.Jinak souhlas (Roadstery a klasická kabria - to je něco jiného.)
Viezol som sa v tomto aute ked lokalny predajca dostal prvy kus. Fakt pekne auto, jedno z najkrajsich v svojej triede. Aj som dokonca nad nim vazne rozmyslal, ale napokon zvitazilo prakticke hladisko. Ale keby som si toto auto kupoval, urcite nie s dieselom. Pripada mi to trosku divne, pocuvat chrochtanie naftaka pri stiahnutej streche. Moze byt naftak utlmeny ako chce, ale zvonku ho pocut ovela vyraznejsie, ako benzinovy motor...Jo a este nieco: neviem, ci mam taku nestandartnu postavu (~180cm), ale ked som sedel za volantom a nastavil som si volant a sedadlo, ram predneho okna bol az prilis blizko mojej hlave. Nemal som z toho velmi dobry pocit. Potom som sa skusil napratat na zadne sedadlo, a to bolo fakt utrpenie. Zadna lavica je fakt vhodna len pre deti...
Velmi dobrý test (jako obvykle :-) ). Ale v jedné věci mám názor zcela odlišný - mám mnohem raději seřizování opěradla sedačky pomocí růžice. S tou si totiž troufnu manipulovat i během jízdy, zatímco u páčky vždycky zastavuju, protože hrozí nedobrovolné prudké sklopení do lůžkové polohy. A to by při 130 na dálnici asi nebylo to nejlepší :-D
Dík za kvalitní test. Jestli to autor čte, prosím o potvrzení, byla-li skutečně spotřeba 9.6l při průměrné rychlosti 170 km/h ? Jestli ano, je to neuvěřitelně úsporný a rychlý vůz. Při takové průměrné rychlosti jste museli s tím vozem jezdit v reálném provozu 220 km/h vždy když to bylo technicky možné.
ak auto skutocne usiel 170 km/h a verejne sa priznal , nebal už by mať vodičský preukaz...
Čobole,pokud vytáhneš hlavu ze zadku a vyjedeš z té vaší zadele za západ, uvidíš, že je země kde se dá legálně jezdit třeba 300km/h.. S A3 jsem tam jezdil kolem 230km/h, i jsem předjel vůz policie a co? Řidičák mám.. navíc autor v textu přímo zmiňuje, že tak jezdil v Německu....
Lůžková poloha u systému páka + pružina hrozí jen u 20 let starých aut s unavenou pružinou. Nejlepší je stejně elektrika, okamžitě cítíš jestli ti poloha vyhovuje nebo ne. U každého manuálního nastavení sedadla se člověk různě nadzvedává, pak šteluje, pak dosedne a zjistí že takhle teda ne a to se opakuje několikrát.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.