Test Fiat 500X 1.6 MultiJet: Italský paradox

45 komentářů

Petr
20. června • 13:44

chodte v čerty a do prdele s autami 200kW a podobne,tie sproste auta VW Audi BMW s nadupanými konmi naco budu pre mna, pre bezneho človeka,je to len oblbovanie mladých..nic moc také auta..este tak maximalne subaru aj tých 150koni je moc aby boli spolahlive trvace a kvalitne urobené a nie masa aut od volkswagenu...B-] nie, bol som sa pozriet na VW skody nuz velmi ma nenadchli,uz je sice rel viac miest na sedenie vzadu,ale celkove ma nenadchli...a autá s nizkymi podvozkami /do 140 mm vyzeraju smesne na cestách a nepraktické pre nase cesty a zákutia...plati to zial aj pre hyundaie uz..okrem Elantry ta ma150mm...svetlu vysku... dnes je velký vyber aut -aj Renault uz ma minimalnu zaruku na auta 100 000 km ev za poplatok aj na 150 000 ev 200 000km !VW skoda vzdy tam strai zarukou do 60 000 km co je nic!

Juraj
17. června • 12:34

Namiesto rozhorcenych kecov mohol novinar zobrat vysavac a ovladac rezimov vycistit. To nie je zavada auta, ze je dakto prasa.
Tvrdy podvozok opisany snad ako najhorsi na svete je tiez dobra znoska kecov.
Co by na to povedal Yeti, ktory jazdi este drcavejsie uz na 17"kolesach?:-))

jo
17. června • 10:04

Takže jsme se dozvěděli že se autor článku svezl v autě kde nějaký imbecil před ním přelitl železniční přejezd ve 100km/h načež vysypal BeBe sušenky do palubky a oddělal 18'' kola

Kavon
11. června • 21:34

Jsem se nějak utuk.:-D

Adolf
11. června • 21:37

Neuťuk. Jsi debil:-D

Kavon
11. června • 21:28

V čera jsem zapoměl napsat že to je web o autech jak svin a to má být novinář nezaujatý. Zaujatý až hruza akorát ted nevím kdo víc jestli ten web nebo novinář pak se nemají šířit fámy.

Kavon
11. června • 21:28

V čera jsem zapoměl napsat že to je web o autech jak svin a to má být novinář nezaujatý. Zaujatý až hruza akorát ted nevím kdo víc jestli ten web nebo novinář pak se nemají šířit fámy.

Kavon
11. června • 21:28

V čera jsem zapoměl napsat že to je web o autech jak svin a to má být novinář nezaujatý. Zaujatý až hruza akorát ted nevím kdo víc jestli ten web nebo novinář pak se nemají šířit fámy.

Kavon
11. června • 21:28

V čera jsem zapoměl napsat že to je web o autech jak svin a to má být novinář nezaujatý. Zaujatý až hruza akorát ted nevím kdo víc jestli ten web nebo novinář pak se nemají šířit fámy.

JA-NE
11. června • 10:42

pockajte na to peklo co tu nastane ked sa bude testovat novy model AR :-D:-)) TO ESTE LEN BUDU EMOOCIE

Patrik
11. června • 19:34

Jen aby bylo jaké projevovat. Jsem sice alfař,ale to čekání už mě unavuje. A 3modely automobilku neuživí.

Ivan
10. června • 22:26

Moja dcera má Fiat punto nekupili ho nové,ale prijemne sa v nom sedí ja meriam 185 cm aj vzdadu pohodlne sa zveziem,a inak aj punto dizajnovo je podarené auticko ako aj ostatné
Fiaty...nedávno som bol pozrieť VW skody/známy si objednala Fabiu kombi/
Fabia je dosť uzke auticko asi aj minimalne užšie ako predoslé,vzadu sa už polepsili dá sa aj mne si sadnut,kufor je prakticky urobený/asi tu česká dovednost zahrala ulohu/,potom je rapid ten je širsí vzadu sa dá pohdlne sedieť,a rel pácil sa mi sedan,tiež má velký kufor.. etc.takže VW skodovka pre každeho postavila auticka,ale i tak tak trochu simply clever simply fádne na mna pôsobili,ale chvalim hl ten rapid postavený na starej skodofke octavii
postavená/šetria na nejakom uplnom nov.vývoji a ked je dobre zabehané preco nie...
u aut a už aj hyudai robí autá s nizkym podvozkom/svetlý výška140mm/ čo sa mi nepáči a pre nase cesty obrubníky a rôzne parkovacie miesta je to nepraktické...
ale i tak som spokojný so svojou novou už trojročnou elantrou a nezamenil by som ju ani za nadupanu oktavku..tak je to aj s Fiatmi lenže človek nemože roky vlastniť vsetky autá
keby som si kupoval Fiaty asi by som ich rovnako chválil..aj citroeny jedna známa má roky Citroene C3 automat vyse 90 000km a no problem..!B-]

Kavon
10. června • 19:18

Je zajímavé že ostatní vědí že nástupce sx 4 je sx 4 s cros a vy si myslíte že nástupce je vitara zajímavé a zpracování Fiatu 500X ostatní chválí a vám vadí trochu si myslím že jste za to placení hanit ostatní jen ne božskou (škodu). Co na to víc říct prostě Mladá Fronta DNES.

Tom
10. června • 18:05

Zajmavé že tohle auto bylo již v hodně testech a všude ho chválili.:-/ Osobně jsem přesně s touto konfigurací jel a dynamika je naprosto dostatečná, podvozek výborně drží, je tvrdší, ale tak se to už dnes holt dělá, řekl bych že je stejně tvrdý jako kterékoliv jiné auto na velkých kolech bez adaptivního podvozku. Jel jsem s ním po dost rozbité okresce a dost rychle a žádné skřípání jsem nezaznamenal a pokud nemáte na hlavě cylindr tak máte vepředu dost místa ve všech směrech. Vzadu je místa méně, ale rozhodně víc než u všemohoucí fabie která je ,,výborným rodinným vozem".:-P Za mě jsem z toho auta měl hodně dobrý dojem.;-) Myslím že konkurentem tohoto vozu je Countryman od MINI (které je dle mě o dost ošklivější) a jestli se vám zdá tohle tvrdé tak nevím co byste řekli na MINI:-/

Adolf
11. června • 13:23

Nevím proč byla zase spomenuta Fabie,ale za peníze co stojí 500X je Oktavie. I v kombíku. A zase takový fanda Fiatu nejsem. :-D

Tom
11. června • 16:14

No protože se fabia prezentuje jako rodinný vůz a novináři píší jak je protorná, toto auto je protornější a pánu co ho testuje se zdá stísněné.;-) To je úsměvné když si ve fabii za sebe téměř nesednu a v tomto voze to bez problémů šlo;-)

Adolf
11. června • 18:07

Srovnávat Fabii a Fiat 500X je poněkud nefér.:-D

Adolf
11. června • 18:08

Pro cikánskou rodinu je malý i autobus.:-D:-D:-D:-D:-D

Adolf
11. června • 13:27

Nebo YETY :-D Od Fiatu leda dodávku,nebo Punto na ježdění do práce.B-]

Zelí
10. června • 15:57

Diskuse na téma fiat připomíná dřívější diskuse na téma saab. V diskusích se to hemžilo naprosto fanatickýma příznivcema značky, ale nikdo ho evidentně nekupoval. Všichni pěli ódy na saab, ale pro jistotu jezdili asi raději v nenáviděném koncernu. Tady to bude asi nějak podobně.

martin
11. června • 11:36

Wtf? Nemam teda pocit, ze by v meste behalo malo Fiatov. Jedno Bravo som pred rokom sam kupil rodicom, esteticke, prijemne a slusne priestorne auto za tu cenu.

Tom
10. června • 18:52

Pletes se, mel jsem Mareu 2,0L 20V, mam Cromu 2,4 MJTD a mam Freemonta 3,6 VVT (toho ja osobne za fiata nepovazuju, ale vozi jeho logo) Vsechny tri vozy mely/maji vyborne motory na svou dobu. Za me je absolutni spicka 2,4 MJTD. 500X jsem videl nazivo v showroomu a budu-li mit cas projedu si ho pri garancce Freemonta. Tim se asi potvrdi co si myslim o tomto webu a zdejsich testech.

Zelí
10. června • 21:51

OK. Nemám s tím problém. Není to nic osobního.

Temp
10. června • 17:40

Nemám Fiat. Otec má už druhého a oba jsou za ty peníze super auta. Určitě bych upřednostnil Punto před fabií, či polem. A nenáviděným VW nejezdím. Mám další italský vůz a jsem s ním absolutně spokojen. To jen abych uvedl na pravou míru ten váš žblebt.

Zdenda
10. června • 14:32

Pane redaktore, vlastním Mercedes CLS, takže mě nikdo nemůže z ničeho podezírat. Poznám tedy solidní zpracování, tvrdý podvozek atd. Navíc měřím cca. 190 cm. Mám na Vás pouze jeden dotaz: opravdu jste seděl ve FIATU 500X a OPRAVDU jste s ním jel? Trváte na všem, co jste napsal? Pokud ano, nechte se vyšetřit...Nic z toho, co píšete není pravda. Místa je v něm dost, je příjemné, tiché a opravdu, věřte mi - o vrzání nemůže být ani řeč. Navrhuji, abyste se vyspal z opičky, dal si studenou sprchu, všem se hezky omluvil za ty bláboly a zkusil to znovu...

JirkaB
12. června • 12:27

A nejel jste vy jen novým kusem?(nejsem žádný fiat hater, máme v rodině i jeden fiátek a občas si ho rád půjčím a teda ten náš nevrže, ale představit si to dokážu...)

Nyte
10. června • 22:43

Vrzání bylo u tohoto kusu vytýkáno nezávisle i jinou redakcí, takže na tom holt asi něco bude.

kaa
10. června • 16:07

Souhlasím. měl jsem možnost se s tímto vozem projet. Měřím 192cm a interier na mě působyl prostorně a vzdušně. Co se týká motoru, byl velice tichý a kultivovaný. Takže pro mne celé auto jednička s hvězdičkou.

Aladin
10. června • 13:17

Panu redaktorovi se nelíbí, že vůz za 470tis má diesel JEN s 88kw a tudíž má nohu na podlaze. Tohle snad už není ani přísná kritika jakožto chybějící soudnost. Ale možná si přijde na své až si ho vezme do parády Abarth.1. jít v kopcích s plynem na podlahu není problém ani u silnějších motorů. Je to dáno odizolovaností řidiče od auta a špatně čitelným chodem motoru ve vysokých otáčkách. V případě, že se z vozu neždímá 100% maximum, je to chyba odhadu řidiče.
2. nejsme v 80.letech, dnes se motory ladí na kvalitní průběh v nízkých otáčkách. Chování pod plným plynem není priotrita těchto vozů. A je to dobře. Protože pak by to logicky chybělo při každém rozjezdu. (toto neplatí pro nadupané mašiny, bavíme se o běžných přibližovadlech)

Tom
10. června • 14:01

Panu redaktorovi se nelíbí FIAT jako značka, je to celkem pochopitelné. Fiat tento server neplatí. Stačí se podívat, která značka je tu vyzdvihovaná do nebes a jak účelově jsou zde prezentovány třeba prodejní statistiky a kolik článků, zpráv a fotek tady různé automobilky mají. Jsou dny, kdy na hlavní straně visí 90 % článků o koncernu WV a zbytek jsou jen kusé zprávy o autech, které většina z nás nikdy ani neuvidí. Proč tady nepíšete o Toyotě, Mazdě, Hondě, Fiatu ..... ve stejném rozsahu jako o německých autech. Ale klidně to tak pánové dělejte dál, i tak je pro mne tento server zdrojem k pobavení a chodím tady rád a pravidelně. ;-), dokonce jsem si vás domácky pojmenoval na DAS AUTOREVUE (ikdyž vím, že ten člen zrovna moc nesedí)

DDT
10. června • 11:55

myslím, že redakce je zbytečně úzkoprsá.
je třeba vzít potaz, že netestujete finančně nedostupnou prémii, ale líbivý produkt pro širší masy. zákazníci fiatu nejsou rozmazlení snobové a nebudou řešit drobné niance typu pazvuků v interieru a kolem oken, precizní chod ovladačů, komfort pérování, přesné dodržení deklarovaných hodnot výrobce, mírné spožďování palubních hodin, atd.
naopak je třeba ocenit, že vůz vždy nastartoval, nedocházelo k viditelným únikům provozních kapalin, dveře šly vždy zamknout a odemknout a při brždění řízení výrazně netáhlo žádným směrem. za mě palec nahoru, milé auto.
možná by nebylo naškodu udělat takové malé srovnání s dícií sandero, což bude patrně hlavním konkurentem této pětistovky a nemálo čitatelů se bude rozhodovat mezi nimi.

Nyte
10. června • 22:39

:-D Ach jo, už jsem začal vášnivě reagovat a poté jsem příspěvek dočetl. Co dodat, tohle se Fiatu povedlo!

Adolf
10. června • 12:54

SI DĚLÁŠ PRDEL NE??? :-D Konkurentem má být Sandero? To by museli hodně slevnit

Adolf
10. června • 12:56

Fiat 500 je 2x dražší. :-D

tom
10. června • 12:27

:-D Made my day...

Tom
10. června • 10:49

No nezbývá než si domluvit projížďku zjistit jaká je skutečná pravda. Vzhledem k tomu, že u Freemonta i u Cromy je podvozek velmi pohodlný, přijde mi to přitažené za vlasy, ale neříkám že to tak není. Střecha vydává pazvuky i u Freemonta v oblasti ovládání klimatizace ve střeše pro druhou řadu. Taky tam mám zbytečné střešní okno :-). Motory vs. Italové, tam není o čem debatovat – špička u aut i u motorek. Design, ano tohle je Fiat, sekunduje mu Mazda a pak dlouho nikdo. Osobně si myslím, že tohle autí bude srdcovka a ne masová záležitost a to je za mě plus. Nemusím tuctová auta a už vůbec ne design bez emocí.

Radek
25. června • 22:42

Mel jsem ho cely vikend v benzinu 103kw najel jsem 1000km a nikde nic nevrzalo a pohodli v pohode na to ze mel 18kola. Mista je v nem az dost kufr sice mensi ale zase na druhou stranu k cemu vetsi . Podvozek nastaven velice prijemne i odezva rizeni je dobra. A spotreba byla 7,2L/100km. Pri 130km/h toci jen 2500 ot./min. Hodne me bavilo.

Adolf
10. června • 11:13

Ne všechny motory od italů jsou povedené. Ale VW toho zprasil víc.

Adolf
10. června • 9:59

A kde je ekofašistický motor roku 0,9 TA 2 válce jednohup? V eko nebi,nebo v prdeli?

Adolf
10. června • 9:57

Než USA FIAT raději rumunský Renault :-D Auto pro koho?

wolff
10. června • 9:26

No asi takto.
1) Je chyba Fiatu, že Vám dal auto, které to má po novinářských testech tak říkajíc za sebou. Auta má na starosti Dojáček, je to tedy asi primárně jeho chyba. Možné je, že to je také způsobené časovým pressem (A vy jste až druhosledová redakce), nicméně by asi nebylo od věci, kdyby těch aut bylo k dispozici víc, ale asi nejsou... Budiž.2) Vaše chyba je, že jste auto dostali jako poslední... ale to je Vaše věc.3) Na auto.cz je srovnání s Vitarou, je tma přesně to stejné auto, o ničem takovém co píšete vy tam nic, takže buď ho zkryplili oni a nebo je věc trošku jinak než píšete vy. V tom testu na konkurenci imho Xko tu Vitaru porazilo.4) S tímto motorem je to ideální motorizace, 18 palcový kola na toto auto jsou asi nesmysl, ale i tak, když sem s tímto téměř identickým autem jel, nic tak hrozného sem z pohledu komfortu nepozoroval.5) Prosklená střecha je z pohledu prostoru a vzniku různých pazvuků bohužel mor, už bych to taky nechtěl. Vypadá to dobře, ale jinak je to na nic. 6) Závěr: Stačí auto v základní specifikaci s tímto motorem se základními pneu a koly a je tu bezkonkureční leader segmentu bez v podstatě jediné výtky (jediná vyjimka je prostor, ale je to prostě pořád rel. malé auto, které nemá ambice stát se rodinným kočárem).

Ja Prvni
17. listopadu • 22:26

A pritom ty vyhrady maji tak jednoduche reseni: benzinovy motor a auto na mensich kolech... a je klid.
Za me teda i bez tech stresnich oken,

LOL
10. června • 11:13

auto, které nevydrží ani po dobu novinářských testů, má vydržet několik let v provozu? :-O

wolff
10. června • 11:56

Tady to není o tom, že nevydrží. Ale myslím, že nikdo dobrovolně by si třeba kafe do ovladače nevylil a když už by to udělal, tak by to nechal opravit a nedivil by se, že to nefunguje (příklad). Každý si mimochodem to auto může vyzkoušet a je objektivní fakt, že v žádném testu si na toto nestěžovali, tzn., že se opravdu na tom autě nejspíš někdo činil (přiznává to mimochodem i autor článku jako možnou eventualitu). A jak sem psal, chybou Fiatu (Dojáčka) je to, že to auto nepodrobili alespoň elementární kontrole, než ho znovu vydali. Ale taky sem uvedl, že na to možná nebyl ani čas.Stejně tak, nikdo se svým autem nezkouší to, co někdy zkouší novináři s "cizím" autem. To auto není jistě ve stádiu rozkladu, to mimochodem netvrdí ani autor, ale jedinou vážnou chybu vidím ve vrzající střeše, což bohužel bývá problémem i MNOHEM DRAŽŠÍCH aut a bývá to dost často vytknuto. P.S: Dej mi klidně od VW do ruky Bentley. Bude mi trvat cca 500 km než to auto totálně zničím. To není objektivně žádný problém. Zvlášť u tohoto auta, kde i podle fotek někdo "inteligentní" a nejen na tomto servru i s takto vybaveným autem zkoušel jezdit v terénu (to není terénní specifikace)...

JirkaB
12. června • 12:16

Klidně se s tebou vsadím, že nezničíš. Nebo jak bys to chtěl udělat? Lítat po rozbitých silnicích plnej? To si myslíš, že zničí nějaké auto? Nebo akcelerací až do zblbnutí? Tak takhle normální auto nezničíš, na to by bylo potřeba aspoň 10-20KKm a i potom by odpadla jen nějaká auta... (do toho teda nepočítám rozvody u VW a podobné přehmaty, to by pak bylo zase o něčem jiném)

Doporučujeme

Články odjinud