Proč nebýt autem roku? 1. Naprosto tristní nabídka benzínových motorů, nejvíce objem 1,2, ubohost. 2. Cena proti konkurenci daleko vyšší. 3. Nenabizí 4x4.
Nádherné auto, které poznáte..Vzpomínám na mojí starou 406 jak sem vždycky těšil až někam vyrazíme..Moc se mi líbí, že je Peugeot odvážný a nebojí se přijít s něčím novým jak exteriér (ikdyz na mě až trochu moc chrómu) přední maska s kapotou úžasné a celá zadní partie se skupinová mi prostě paráda..Interiér vás pohltí, pracoviště řidiče za mě super..Když se třeba podíváte na Kodiaq tak je to už moc mastodotní gazik, máte pocit tanku ...Neříkám, že Škoda dělá špatná auta to ani náhodou, ale nijak zvlášť bych je nenadhodnocoval zvlášť v ČR ...Jinak k absenci pohonu 4x4 většina si objednává pouze předokolku čtyřkolka je opravdu v menšině objednávek..Titul Evropského auta roku za mě zaslouženě!!
Váření, byl jsem osobně v Ženevě na autosalónu. Nachápu jak tento hnus mohl vyhrát.Ani ta technika není buhví co.
Jako zaujatý pežoťák (10 let jeden vůz této značky... , proč asi tak dlouho? Správně, protože se nijak zásadně ne..re) můžu napsat jediné: nový 3008 je na můj vkus příliš okázalý, exterierem designově přeplácaný, a s jedinou pro mě vhodnou motorizací (2.0 HDi 110 kW) i předražený. Se svým pažoutem mám zatím jen pozitivní zkušenosti, ale toto bych si nikdy nekoupil. Před více nž 10 lety děla Peugeot pohledná, účelná a bytelná auta, ale tohle je pro mě úlet. Ale chápu, že mnozí jsou okouzleni, že mají něco extra.
Takze suma sumarum zustava jen jedina otazka: Proc by si tohle nekdo kupoval?Zvenku je to divny, vevnitr je to divny, tablet blbej, kterej oslnuje ... auto s blbym volantem? Co uz ma v aute byt OK kdyz ne volant?Kde to jsme?Proc takove veci existuji?
Sry, vážení, ale mať podpriemerných 177 centi a rozprávať o priestornosti mi príde mierne mimo. A ten volant je divný.Ale aby som len nekritizoval, vizuálny posun oproti predošlej 3008 ktorá bola vyrobená podľa vzoru zemiak (brambora) je nekonečný.
Tak pánové mám ho už od Vánoc v 1.6 bhdi 88 kW najeto5000 km bydlím v Beskydech a zima byla celkem dobrá a 4x4 jsem nepotřeboval to auto váží1300 kg.Mám 2 metry 120 kiloa sedím úplně v pohodě. Měl jsem předchozí 3008 1.6 HDI 84 kW najeto 60000km bez problémů a dostal jsem za ní naProtiůčet 330000kč ve výbavěActive. Toto stálo 618000 s navigací,kamerama,tažným které jiné auto v takové velikosti výbavě vzhledu a spotřebě 5.2l je?PS.ještě jsem ho nepotkal
.. tak se v Beskydech můžeme sejít ))) P3008 2,0BlueHDi / 110kW ...od konce prosince 2016. Kdo s tím autem nejel --- nemá co vykládat ...naprosto neví, co píše ... Minulý týden jsem potkal prvního kolegu u Fulneku )))
celá histéria, ohľadne 4x4, je len hrubá závisť koncernistov, že 3008, je dizajnovo podarenejšia ako hoci ktorý koncern od VW. Jednoducho na sk a cr, je to neprehryznuteľný problém. Ale k veci. Z auto čo majú na výber 4x4, koľko percent ľudí si volí 4x4? keď preženiem 20%, keď sa mýlim opravte ma. Teraz z tých 20%, koľky v skutočnosti využije, respektíve potrebuje to 4x4, predpokladám mizivé percento. Ľudia, čo musia do terénu, určite, tie rôzne paškvili s haldexom nekúpia, ale kúpia poriadný tereňák napr Nivu, nisan, alebo niečo podobné. Zatiaľ čo som čítal, tak najlepší argument bol jedného mladíka, čo "musel" kúiť 4x4, lebo chodil venčiť psa a musel preisť po lúke. Nech si tu píše kto chce čo chce, ale proste 3008, sa jednoducho podarila. Ešte k tomu i-cocpit-u, zrejem ho najviac kritizujú, čo v tom aute nesedeli. Treba si skúsiť, a dovolím si tvrdiť, že 90%, by zmenilo názor. Neviem presne , ale tento koncept sa predal určite viac ako 1.mil ks (208, 2008, 308, 3008), a že by toľko debylov behalo po svete, to sa mi nechce veriť.
Pacho ty jseš pako. Proč závist koncernistů? Opravdu nemají co závidět. Patřím tam taky (Tiguan 2) a přečti si moje příspěvky.
možna som pako, ale stále som nedostal odpoveď čo je na tom také hrozné, že 3008, neponúka 4x4?. Kto potrebuje 4x4, tak prejde ku konkurencii, ale ver mi Peugeot si to veľmi dobre spočítal, že so 4x4 nespraví dieru do sveta, aj napriek tomu, že starú 3008 ponukal s elektromormi vzadu, čiže fakticky 4x4 aspoň an úrovni haldexu, takže z hľadiska vývoja, by s tým nemal problém, ale jednoducho 4x4 je len módna vlna, ktorá už upadá.
V předchozím příspěvku sice přiznáváš, že netušíš, kolik se prodá aut s pohonem 4x4, ale víš, že je to módní vlna, která upadá. Fascinující. Za minulý rok se v ČR v rámci kategorie SUV prodalo skoro padesát procent aut s pohonem všech kol. To procento je vyšší u větších aut, ale i u malého Yeti je to 44 procent, Kodiaq zatím 98 procent. Jasný úpadek. A k tomu Peugeotu - možná je to solidní auto, ale myslel jsem, že vítěz té ankety má přinášet něco nového, přelomového. V tomto případě vyhrálo auto, které nabízí méně, než konkurence.
v podstate zbytocna diskusia, kto co chce, to si kupi. Niekomu staci len mat hrejivy pocit *co ak nahodou*, niekto si zase dobre spocita, ze tie kila navyse bude vozit zbytocne, co je aj moj pripad - ocenim skor par cm svetlej vysky naviac, s trakciu som mal problemy doteraz nemal. Jediny problemovy usek obstara na tych par sto metrov retaz (ano,zastavit, zalozit ju a potom zase spakovat, co je cvicenie, ktore raz-dvakrat za rok dam, navyse sa jedna o opusteny usek kde prejde auto raz za den). Na druhej strane, su tu aj taki, ktori to naozaj vyuziju, ale tych, trufam si povedat, je naprosta mensina a to ma vyrobca spocitane. Hoci stvorkolku nepotrebujem, dovolim si napriek tomu tvrdit ze to vyrobca v portfoliu pri tomto aute urcite ma mat.
Té se od zdejších hloupých šťouralů nedočkáš. Musíš přece pochopit, že oni tomu rozumí lépe než vedení automobilky.
Jak čtu ty příspěvky, tak diskutující si rádi připlatí za polotereňáka, ale rádi ušetří za 4x4. V podstatě jim stačí MPV, ale to má při stejných rozměrech větší vnitřní prostor, protože si nehraje na Gazíka.
Další který by se potřeboval stavit na očním. Co je na tom poloterénního? Světlá výška větší o cca 2 - 3 cm nehraje roli, nájezdové úhly taky nic moc, kola 17 - 20" jsou opravdu do terénu naprosto ideální, že. To větší teréňák je Fort T. Jak jsi přišel na ten nesmysl, že MPV má při stejných rozměrech větší vnitřní prostor? Leda tak s trambusovou kabinou.
...no tak mimochodom, svetla vyska o 3cm uz svoje spravi, ja to mam zdvihnute o necele dve cisla a rozdiel to je > focus musel ostat dolu, ja som v pohode vysiel az pod chatu (bez toho aby som isiel po bruchu, jedine nejake tie nepodstatne stopy su na ochrannom plechu pod motorom, ale ten tam predsa na to je). Dalsim argumentom pre SUV moze byt ze to ma vacsie kolesa, ktore akosi elegantnejsie prekonavaju diery (teda pokial na tom nie je obute nieco extremne), plus ma mensi merny tlak na podu. X5 vysiel v pohode tiez, astra ostala dolu takisto kedze sa zaryla cumakom do odbocky na (taku napol polnu, napol spevnenu).
...no tak mimochodem. Světlá výška sama o sobě moc nespraví. Jedině ve spojení s rozvorem. Ta kola budu muset pro některé asi podrobněji definovat. Většinou jsou nízkoprofilová. Ideální např. mezi kamení a do vyjetých kolejí? A do třetice ohledně nájezdových úhlů, viděl jsi např: Tiguan 2 R-Line?
vdaka za minus, ale svetla vyska s retazou zajde dalej ako stvorkolka s normalnou svetlou vyskou. Naozaj ma nebavi vysvetlovat preco auto, ktore napriklad v tej Tvojej spomenutej kolaji ostane na bruchu, dalej nezajde aj keby malo osemkratosemnast. Naozaj je take tazke vziat trebars insigniu na styroch do prvej polnej...Tomu rozvoru som akosi neporozumel. Focus, Octavia, astra, pardon, ja sa nebavim o predlzenej sedmicke. Alebo da sa nejako diskusia o rozvore v navaznosti na auto beznej velkosti nejak rozviest? Ten najazdovy uhol na obycajnej nespevnenej ceste v kontexte tiez.Ak chceme do tohto miesat terenne auta, potom prosim do inej diskusie.
Promiň, ale na další vysvětlování už nemám sílu. A minus jsem ti nedal.
Kankunen: Hele, a napadlo tě třeba to, že se jim MPV jednoduše nelíbí? Taková maličkost, ale dost podstatná, co myslíš? Jak se ukazuje, tak někteří prostě nejsou schopni dohlédnout dál, než za práh vlastního domu. Tobě třeba spousta věcí nedává smysl, ale druhému dávají smysl maximální. Tomu se říká rozmanitost. A k tomu 4x4. Doporučuju potenciálním zájemcům o tuto fičuru si ten systém před koupí nejdříve vyzkoušet, abyste potom nebyli nemile překvapeni. Viz. níže:https://www.youtube.com/watch...
To je unfair test pro dvojkolky. Když to klouže pod předníma, tak to klouže nejspíš i pod zadníma. Tak měli dát u 4x4 rolny pod obě nápravy. A byli v řiti taky.Tedy nic to nevypovídá o 99% reálných situací z běžného provozu včetně toho na nezpevněných cestách a jízdy po sněhu.A když to bude klouzat jak na ledě (rolny), pak tam kde je to povoleno se jezdí na pneumatikách s hřeby. Co vy na to??
Zákazníci si kupují 4x4 čím dal častěji a úplně do všeho, jen PSA a tobě podobní budou ostatní poučovat o zbytečnosti čtyřkolky.
Čím dál častěji? Ten nárůst zase TAK velký není na to, jak velký je podíl představovaných SUV a crossoverů vůči klasice. A prodané SUV se nerovná prodaná 4x4...
Kankunen: Kde konkrétně píšu, že je 4x4 zbytečnost? Já pouze upozornil na fakt, že ne každý systém 4x4 funguje správně. Respektive v případě té Hondy CR-V nefungoval vůbec. Co na tom nechápeš?
SUV, ale pohon všech kol nejde vůbec, to je hodně špatný vtip. Taková vysoká kachna na silnici co uvázne i na mokré mírně svažité louce. To je skutečně čest zkratce SUV. Design nekomantuju, to je věc každého soudruha, ale to umístěí přístrojovky nad volant je tak neskutečně debilní, s přihlédnutím k tomu, že se jedná o designový výstřelek motivovaný snahou odlišit se za každou cenu, je to vlastně k smíchu.
Je směšný co tady píšete.V autě jste evidentně nikdy nejel. A jestli ano, tak určitě ne po sněhu, blátě nebo naklouzaný trávě. Zadejte na YouTube například Peugeot Grip Control a koukejte co to umí. Já to znám i ze zkušenosti. Pak se nebudete muset ztrapňovat svými komentáři (teď Vás nechci naštvat, ale spíš popsat reálný stav).Přístrojovka nad volantem je úžasný nápad. Na budíky vidí malý a velký řidič a zároveň může periferně sledovat jak budíky, tak provoz před sebou. To u běžného auta samozřejmě nelze. Navíc za takové displeje by se nemuseli stydět ani u prémiových značek. Mimo jiné to napomáhá udržovat správnou pozici za volant (ergoniomie a bezpečnost).Zkuste zajít do Peugeotu a svézt se alespoň 10-15 kilometrů a pak sem něco písněte. Přeji prima den.
fajn príspevok, len tak náhodou, nejaké argumenty by neboli?.
Tak určitě...První tři místa na Dakaru mezi auty obsadily Peugeoty s jednou poháněnou nápravou, ale Čech nezbytně potřebuje čtyřkolku na louku či do Tesca..
a na Václavák...:-D
Čech ne. Jenom pár šťouralů včetně autora článku: " Lidé z horských a podhorských oblastí zřejmě velkou část zákazníků tvořit nebudou."Jsem z Krkonoš a čtyřkolku nepotřebuji ani po 2 mil. km.
to by mě bavilo 6 měsíců v roce trnout kam kdy vyjedu a dojedu jenom abych mohl napsat "Jsem z Krkonoš a čtyřkolku nepotřebuji ani po 2 mil. km".
Krkonoše nejsou jenom těžko sjízdný krpály a přes 90% zdejších obyvatel žádnou čtyřkolku nemá a nepotřebuje. Já opravdu nemám důvod trnout. Zato tebe jak je vidět bude lepší na silnici nepotkat. Strachy rozklepanýho na prvním sněhu.
Krkonoše jsou především smutné vybetonované memento lidské tuposti. Obyčejnou fábií dojedete téměř kamkoli.
Aha, tak to úúúrčitě věřím. Bez čtyřkolky v Krkonoších nedojedeš za sněžení bez řetězů ze Sv.Petra k Horalu.
Sportovně Užitkový Vůz, vidíš tam někde terén? ;-)
Ano. Najděte si definici zkratky SUV.
SUV je dnes hlavně marketingová mantra. (Sport Utility Vehicle)Lidi chtějí SUV, tak se to jmenuje SUV. Obecně to má být auto, které projede lehkým a středním terénem, tedy s vyšší světlou výškou a kratšími převisy.Peugeot 3008 a Peugeot 5008 to zcela splňuje a navíc s přidanou hodnotou, zvláště u P5008, s obrovským vnitřním prostorem a variabilitou, které patří do kategorie středních a velkých MPV.Na WIIKI píší:SUV je zkratka pro Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo. SUV kombinují výhody terénních vozidel, tedy schopnost pohybu i mimo silnice, robustnost či větší vnitřní a zavazadlový prostor s pozitivními vlastnostmi silničních osobních vozidel (komfort, ovladatelnost na silnici).Pozn. u mnoha jiných značek bych velmi polemizoval o velkém zavazadlovém prostoru, pozitivních jízdních vlastnostech a ne o optické. ale skutečné robustnosti.
Sport Utility Vehikl. Kde je tam terrain, offroad, allroad, meadow, hill nebo tak?
A sport utility vehicle or suburban utility vehicle (SUV) is a vehicle classified as a light truck, but operated as a family vehicle. They are similar to a large station wagon or estate car, usually equipped with four-wheel drive for on- or off-road ability. Some SUVs include the towing capacity of a pickup truck with the passenger-carrying space of a minivan or large sedan.https://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicle... To, že po 50 letech, co se SUV vyrábí (hlavně v USA) přijde Peugeot nebo nějaký Jogurt s tím, že SUV je vlastně něco jiného je naprosto směšné. Tvrdit, že 3008 je SUV je stejná stupidita jako tvrdit, že je to traktor. (ve slově traktor taky není terrain, offroad. sklizeň nebo pole). To je zase výživná diskuze. B-]
Miluji, když někdo dá citát či odkaz, kterým sám sebe spolehlivě odstřelí. :-D :-DZkus si najít ve slovníku slovo "usually", třeba pak pochopíš, že SUV může být i bez pohonu všech kol. Pokud ani pak ne, pak jsi prostě blb.
Tak jste se hezky vyblikal, a teď zase hezky zpátky na ošetřovnu pro sklidňující prášeček....již v prvním příspěvku, na který všichni trotlové reagujete, jsem se pozastavil, že pohon všech kol nejde vůbec objednat. Jistě že existují auta typu SUV, která byla objednána jako FWD. Ale to je volba zákazníka, ne technologické omezení auta.Nevím, do kterého slovníku jste se koukal, ale 3008 nemá "usually" pohon 4x4, 3008 nemá pohon 4x4 ani "rarely". V jeho případě je to kategorie "never ever", kašpare. :-P
Nad tym by som sa az tak nepozastavoval. Kacacia polievka z vifonu tiez obsahuje len gram kacice a ta biela pastovita hmota, na pohlad podobna stierke na stenu, sa predava pod nazvom tvaroh.
A proč 4x4, když s tím skoro všichni jezdí jen po městě za nákupy?:-D
Máte asi dlouhé vedení. Niko netvrdí, že to má mít 4x4 (aby s tím Franta jel v neděli na nákupy a Božena jezdila do práce). Pouze konstatuji, že stejně jako 3008 není traktor nebo autobus, není to ani SUV. Kdyby to Peugeot prodával jako tramvaj, vypadal by úplně stejně směšně. (tohle je možná tak "městský crossover")
Pokud jde o vedení, tak si na něm asi zrovna stojíš. Peugeot to vyhodnotil tak, že zákazníci se rekrutují z lidí, kteří evidentně 4x4 nechtějí, nepotřebují, a pro těch pár jedinců, kteří by to chtěli, se to vůbec nevyplatí do výroby zavádět.Tvůj první příspěvek si nejde jinak vyložit a nemíním s tebou ztrácet čas v diskuzi, že ten význam je jiný.
Protože je to fajn. Sněží: No a? Náledí: No a? Hluboká kaluž: no a? Zimní kopec: No a? Trouba s hjondé spadnul do příkopu a mává lanem: No problem, hned je venku. Že nějaký Mirek nemá 30 000 na auto s 4x4 neznamená, že jiný ho nemá mít.
Tak ta poslední věta mne dostala. A co tak radost z řízení auta, to ti nic neříká? Myslíš si, že kdo nemá SUV a k tomu 4x4, tak není in a proto je to potřeba kolem sebe potřičně ventilova ventilovat? Pro mne a za mne si kup na ten nákup třeba Tatru 8x8, pro případ, že se budeš muset pro ten nákup dostat přes těžký terén a brod s hloubkou 1.4 m. Potom ti ten sníh, kaluž, kopec atd. nebudou již skoro vůbec vadit. A nezapoň se přitrouble otřít ještě o nějakou jinou automobilku. :-D
Co taky chtít za moudra od jogurtu.:-D
...patřičně ventilovat?
Jako rozumím tomu, že SUV má bejt čtyřkolka (aspoň za příplatek), když už taková zpitvořenina jako SUV vůbec má existovat. Nicméně napsat, cituju: "Protože je to fajn. Sněží: No a? Náledí: No a? Hluboká kaluž: no a? Zimní kopec: No a?" konec citace, může jen idiot, nechápající fyziku základní školy...ostatně není pak divu, že lehce nasněží a jsou plný pangejty pitomů na letních gumách a v podobném množství pdobných pitomů a blondýn v SUV - protože, woe, jak to že to klouže, když mám čtyřkolku a plnou p.del elektronickejch udělátek?
Tyto 4x4 fetišisty nemá smysl řešit. Reálně čtyřkolku použijí možná tak 2x do roka, zbylých 363 dnů s sebou vláčí sto kilo navíc, auto má o litr vyšší spotřebu a ještě přitom trnou, aby se jim na tom haldex vehiklu něco nevysypalo, protože to nikdo nedokáže opravit.Reálně jsem zjistil, že se svou zadokolkou se závěrkou diferenciálu a solidními gumami jsem schopný vyjet skoro všechno. Ano, můžou přijít ty 2 případy...
pokud nemáte motor vzadu nebo 300kg cementu v kufru, tak dovolte abych se zasmál.
SUV neni terenni vuz, ma jen nektere vlastnosti/prvky typicke pro terenni vozy.
to ma aj moj pekac: zvysena svetla vyska, vana pod motorom (s paketom pre zle cesty)...SUV presne definovana nie je. Je to skratka univerzalne auto, primarne jazdiace na cestach, ale schopne jazdy po nespevnom povrchu a v lahsom terene. Typicky sa jedna o nabobtnaly derivat obycajneho auta, ktoremu vacsie kolesa a spravidla aj 4x4 davaju nejake tie schopnosti naviac. Terenne auto je naozaj nieco ine. Lenze aj tu sa mozeme bavit o tom, ci trvame na typickych znakoch terennych aut (a povieme aha, terenne auto, trebars nissan patrol), alebo na terennych schopnostiach. Ziarivym prikladom je taka Niva, ktora v terene len tazko hlada supera (patrol tam na nu uz absolutne nema), ale typickym terennym autom v podstate nie je. V menej extremnom vydani plati podobne aj pre Duster. Hranice tu ale su: oznacit taku trebars X5 za terenne auto, to snad nejde ani rano o piatej po zabave....;-)
Tak SUV se hlavně vyrábí desítky let. Pokud není předřečník úplný idiot, zcela jednoduše zjistí, co že to jsou ty SUV za auta a jaké měly vlastnosti desítky let před tím, než tuhle kategorii objevil Peugeot totálně ji doprasil.3008 je městský crossover, a pak je všechno zcela v pořádku.
Tak potom mevies ci pises
Měl jsem Peugeota 407. Následně 508. Nyní si dovolím tvrdit, že už nikdy Peugeot nechci.
A teď dopiš jestli si měl Peugeota nového nebo nějaký stočený dovoz. Co si měl za motorizaci. Jaké problémy si vlastně měl a proč to tedy to auto už nechceš. Jak byly dodržovány servisní prohlídky.Jsem "multiznačkový", tedy nepreferuji žádnou konkrétní značku. Jednoho jsem se ale všiml a to, že Peugeot má až nenormálně věrné zákazníky. Což o něčem svědčí. Navíc oni to nemají potřebu vykřikovat do světa jako je tomu třeba u Hjundé nebo u Škodovky.Dělám s autama celý život. P.K.:-))
Auto se mi líbí až na jednu maličkost. Mít místo volantu vajco, přes které není vidět na budíky, je dle mého názoru nesmysl. Mám rád kulatý volant a viditelné budíky. Zkoušel jsem se projet v Peugeotu 308 a umístění těch budíků mě rozčilovalo celou cestu.
Bez si do nejakyho autosalonu do toho auta sednout, nez zacnes kecat nesmysly. Na budiky je videt neprosto perfektne....
http://www.autocar.co.uk/car-review/peugeot/3008/i... ... Opravdu nádhera. Lidi co můžou tvrdit to co ty jsou naprostí automobiloví zaslepenci...
Lžeš si do vlastní kapsy. Do toho salonu si zajdi sám a hned pak si dej pár facek...
Ty si dej do rypaku a radej nikam nechod. Taky by takovemu blbovi mohli dat po hube i v tom salonu.
Můžeme se klidně někde potkat jestli máš zájem. O tom dáni si do huby bych si rád pohovořil osobně. Nevěděl jsem, že se tady může kritizovat jenom Škoda... Takže můj názor nezmění ani tvé debilní řeči. A jsem celkem překvapený podrážděností nad jasným faktem...
Zrejme len trepeš sprostosti, a v žiadnej 308-čke si nesedel, poprípade v staréj, a tam je fakt problém vidieť na budíky ponad volant. Ale jednu radu Ti dám nikdy si nekúp Peugeota.
Nevím, co je sprosté na tom, že mi volant připadá tvar vajíčka a příjde mi to odporné a že umístění budíku je otřesné, když i takový Christian Manzel z pořadu fast lap sedl za volant 308 GTi a nestačil se divit co to pánové z Peugeotu vymysleli a máš pravdu, Peugeot si nikdy nekoupím. Měl jsem kdysi 406, jako nové auto a co jsem s tím zažil nikomu nepřeju...
"Interiér Peugeotu 3008 je nejen hezký, ale také prostorný. Redaktor s výškou okolo 177 centimetrů si za volantem udělal pohodlí a ještě si s přehledem sedl sám za sebe. "Ten redaktor je asi mezi lidmi úplný čahoun, a to s výškou 177 cm. :-D Já si o sobě myslím, že jsem na dnešní dobu podměrečný a jsem o nějaký centimetr vyšší.
Ja mam 184 cm a pripadam si maly :-|
To opravdu musí každý větší článek začínat to zasranou galerií (ještě s fotkama nafocenýma na mobil)? To je fakt jak u debilů
Aha, takže když se začali lidi ozývat, že jim vadí kouskování článků, aby redakce nasbírala kliknutí a zobrazení reklam, teď se u článků nejdřív otevírá galerie, aby se zase nasbíralo zobrazování reklam a klikání.... To jsou zase blbé nápady... Myslím, že autorevue tímto pro mě končí...
Nebejt reklam, tak si budeme za Autorevue.cz platit, nebo jako je tomu třeba už teď na ihned.cz se zdarma zobrazí jen začátek článku. Kdo chce číst celej, tak si musí zaplatit... zadarmo dneska není nic.
Jo jo, souhlas. Ale test (nebo co to tady bylo) se da rozdelit na vice stran. Vysledny efekt je stejny, jen tohle je vec bez smyslu s prvoplanovym dusledkem bez ohledu na to, jak je vlastne stupidni. Priste to bude tak, ze po kliknuti se clovek dostane rovnou do diskuze i kdyz chce cist?
Nebo treba pravo.cz, ze ? Taky tam nikdo nechodi.
Souhlas, puvodne jsem si myslel ze je to jen (docasna) vada mobilni verze. Na desktop uz nechodim. No je to jasny, dyk vono se to tak hezky prodava kdyz se ukazou cisla jak hezky ctenari klikaj :)
Len pár postrehov:1.Tie zadné svetlá sú (podľa mňa) nádherné.2.Ja práveže mám rád preposilované riadenie. SUV nie je športiak, radšej dám prednosť pohodliu. Milionkrát opakovaná mantra o spätnej väzbe od kolies, atď, je klišé, podobne ako fetiš mäkkých plastov (najmä na miestach, kde sa ich človek nedotýka), 2 l PET fliaš, ...3.Po ôsmich rokoch som predával Mondeo IV v Ghia výbave vo svetložltej koži - s udržiavaním interiéru nebol vôbec problém. Vyžaduje to o trochu väčšiu pozornosť, to áno, ale človek nemusí byť jeho otrokom...
Kedze som vo fazi kupovania noveho auta, mam napozerannych cca 200-300 youtube videii a precitanych snad kazdy magazin, co ma vsak pri tomto modeli zarazilo (v uvode som zacal Atecou a tymto) je, ze ani jeden z novinarov nespomenul:1. ziadne smerovky. Neviditelne pokial nieje uplna tma. Sero ci krasne letne pocasie a nikto nevidi ze to akoze auto odbocuje a nehoda je na svete. Otrasny designA ten vycapeny tablet sa ospravedlnit neda, leskne sa v prednom skle vozidla v noci a neskutocne oslepuje - aky uz len debil pride s napadom ovladat klimu (a ine veci) cez tablet. Zase nejaky polepetko z Tesly. Alebo zabozrut co meni nieco co fungovalo fajn 50+ rokov, ako su realne fyzicke potenciometre.Tiez co ziaden novinar nespomenul (hovorim, je to zarazajuce kedze pri stovke videnych videii by clovek ocakaval aspon raz) je chaba vyska vozu z vnutra vozidla pre vodica a tiez pasazierov v zadu. Myslim ze to je nejakych 960 max, ak nie menej (si uz nepamatam).
Max. souhlas s bodem 2. Taky mám "přeposilovaný" volant a jsem za to nesmírně rád. Když přesednu do auta s tím "správně naposilovaným, nebo spíš nedoposilovaným" volantem, říkám si...sakra, co to je? To má rozbitý posilovač?
Proto rád jezdím s auty, které mají variabilní posilovač, v nízkých rychlostech ovládání jedním prstem, na okresce, příjemná zpětná vazba. Jednou jsem jel Oplem Merivou a na okresce jsem se sotva dotkl volantu a už jsem letěl směr příkop
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.