Test Dodge Journey 2,0 CRD: neoameričan

26 komentářů

Petr
9. února • 8:04

Dlouho jsem hledal něco proti ukradení auta (jedno mi totiž už ukradli). Nejlepší systém je pomoci sledování GPS přes Internet, ale ty jsou dneska pořád ještě drahé. S montáží to vychází na cca 12 -14 000 Kč + měsíční poplatky cca 240 Kč/měsíc. Náhodou jsem objevil GPS Osobní lokátor (OL), který je za velmi příznivou cenu, tj. 4 990 Kč. Prodejce k němu ještě poskytuje Internetové sledování, kdy roční poplatek vychází něco přes 1 000 Kč. Mám tuto věcičku už cca 2 měsíce. Je malá a přenosná, takže jde dobře skrýt a navíc ji zapínám pouze, když nechávám někde stát auto (jinak ho mám v garáži). Hned jsem s ženou udělali test, kdy ho jako „ukradla“ a já ji s kámošem v autě sledoval. A funguje to fakt perfektně. Jakmile si jej někdo „vypůjčí“, ihned máte SMS a ještě Vás prozvoňuje. Parádní věcička na tom je, že můžete vše sledovat i na mobilu. Nic podobného jsem Česku ještě neviděl. Bude-li mít někdo zájem, může se kouknout na dualsim-tes.cz

strec od piva
9. srpna • 9:47

ty si ale ko.k.ot

George
4. února • 19:21

Autak se mi docela libi.:-)Mam rad americka auta.Ale ten Traktorovy Tdi pod kapotou to cele kazi.Je to skoda protoze auto je slusne a na silnici Vas nikdo neprehledne,ale ten motor to vsechno zkazil.Nechapu proc ho do takoveho vozu vubec cpou! Tomu by slusel min.2,5-3 L benzin..Zvuk Traktoru mu Vazne neslusi !
Hlavne mi prosim zastanci techto Traktorovych Tdi. neodpovidejte.Byla by to ztrata casu jak pro Vas tak pro me..DEKUJI..

Marty
6. února • 14:43

Geroge: A kdo ti brání si koupit 2,7 V6 benzín?
Jo dehet tam cpou proto, že 85% zde prodaných jeeepů,chryslerů a Dodge má naftový motor. Když to lidi chtějí....

stepk
5. února • 14:55

Chtel bych poznat cloveka, ktery si koupi takovehle auto. To myslim vazne, chtel bych videt jak premysli.. Jestli mu jde jen o par usetrenych penez ktere stejne ztrati pri prodeji nebo tu "exkluzivitu".. Citi se takovy clovek o tolik lip kdyz nema skodovku ale poradny faro z AMERIKY? Co na tom ze mu s autem clouma a do hlavy diru vrta ten zazracnej dehet ze skodovky.. :-/

Valentyn
6. února • 17:30

Mne sa to auto paci a rozmyslam o nom ako o dalsom. Takze ako taky clovek ako ja premysli :) ?
- Mam dve deti. Ak bude tretie, tak sa do auta strednej triedy nepomestime. Ak uz teraz chcem zobrat do auta viac ako jedneho cloveka tak sa nezmesti. Do auta sa zmestia dozadu 2 sedacky a jedna dospela osoba. Ja som vodic, takze v jednom z najpriestrannejsich aut strednej triedy mame len 1 miesto pre pasaziera mimo nasej rodiny! Mali sme doma rodicov manzelky a ked sme niekam chceli ist tak smola. Mame miesto len na jedneho dalsieho pasaziera... Journey poskytuje 7 miest!
- Featurie- odkladacie priestory, skladanie sedaciek, batozinovy priestor atd
- Velkost/cena- pozri rozmery auta, batozinovy priestor su to skvele hodnoty a porovnaj s konkurenciou SUV ( napr. Nissan Pathfinder )
- SUV- toto auto je sice crossover medzi MPV a SUV , na mna posobi ako SUV mne sa design tohto auta naozaj paci a velkych SUV vo vseobecnosti tiez.. robustne drze velke svojske, nie krasne, nie luxusne, nie moderne... ale take vlastne. Takze ak sa bavime o Tvojej 'exkluzivite' (v zmysle luxus, extra kvalita, moderne) tak Journey to neposkytuje ale design sa mne paci. Ak by clovek nechcel SUV look, tak rieseni v oblasti MPV je vela Carnival, H1Tour,alebo osobnejsie ladene C8 , 807, Espace... ale tu su vsetko 'autobusy/vany' :)
- SUV zaroven poskytuje bezpecnost, aj ked hviezdicky v testoch zrejme nebudu take ako pri najlepsich sedanoch strednej triedy ale pri celnej zrazke Journey a sedanu strednej triedy by som asi radsej sedel v Journey o meter vyssie :) Co sa tyka motoru, urcite diesel a bohuzial si clovek nevyberie. Ponukaju len jeden a aj ten od VW.. suhlasim to je smola, ale neda sa svietit.

rado
22. února • 22:43

Valentyn to vystihol uplne presne, v decembri sme presadli z Vectry combi do Journey, s tromi detmi ... vsetko zatial ok, diesel je skutocne hlucny, ale jazdime s muzikou, takze je to vedlajsie, sprava sa vyvazene, hoci 20 koni by mu este prospelo, ale to je dan ... zavady su len drobnosti, ktore uz servis opravil, vysuvne panoramaticke zrkadlo neslo zatvorit a stredovy panel, ked sa opries nohou vrzgal... nikde sa nepise ale na dovolenkach sa 5 clenna rodina bez stresneho boxu nezaobide... kamera vzadu je zaujimava uprednostil by som vsak parkovacie senzory ... a este jedna poznamka zimne pneumatiky 16 palcove maju mensi priemer a vyzerajmu na aute smiesne, neproporcne, odporucam povodny 265... hoci cena... inak uplna spokojnost...

Marty
6. února • 14:41

Těch lidí co si koupili Journy v roce 2008 od ofiko prodejců bylo 18. většina z toho určitě byla nafta. Optej se jich, jistě ti to rádi vysvětlí :o)

Caddy
4. února • 18:45

Budou se psat jeste nekdy testy o autech s normalnim motorem? Mam pocit, ze dneska at uz na netu, v casopisech, v TV...vsude se cpou jen dyzly, i kdyby to mel byt jediny motor v nabidce proti pestre palete benzinu...a zvlast tady, kdyz se jedna o takove nedochudce, co to auto zabiji, staci se podivat na udaje zrychleni...Roberte, vim, ze jsi posedly ekojezdenim uz od rannych let pred deseti lety, nikdy nezapomenu na Tve reseni desetinek v trabantu....ale fakt by sis tady k testovani radsi nevybral tu 2,7? Nebo to uz je proste pristup zastoupeni "jsme v cechach, zemi HTP a dyzlmaniaku, tak nic jineho na testovani ani nedame"? :)

Radek Ondrášík
4. února • 18:48

Kdyby bylo na výběru redakce, co chce testovat. V drtivé většině případů je paleta vozů k testům daná jedním motorem a tím to končí. A pokud jich je více, ale jeden tvoří dominanci, je třeba testovat to, co je pro lidi nejbližší. Ono je pěkné, že jsou třeba ostré verze apod. ale když to stejně nikdo nekupuje, tak je pro lidi přinášet testy toho, co je pro ně blíže.

Caddy
4. února • 19:38

to jsem si myslel a chapu to...tim padem si zastoupeni dela ostudu, kdyz da do placu to nejhorsi...co si mysi, ze o tom nekdo napise za chvalozpevy, kdyz to je tragicky...jak to smrdi naftou, lidi to chteji...ach jo...a proc sakra musim psat prispevky jen z mobilu, kdyz kliknu na pc na pridani noveho nebo na odpoved, skonci to ciste bilou strankou...predtim jsem byl ve vane, ale ted, kdyz sedim u compu, je to opruz zase lezt do mobilu....je to stejny na opere i IE...

123
4. února • 18:41

Toto auto rozhodně v Evropě nebude žádné terno.Design ničím nezaujme a interiér,hlavně palubní deska je jak z 80tých let.Prostě pořád dokola se potvrzuje,že američani neumí udělat normální auto.O kvalitě nemluvě.Lícování je pro ně neznámý význam,stejnoměrné spáry asi taky nikdy neviděli.Holt z USA nikdy nic dobrého nemůže přijít :);-)

Caddy
4. února • 18:47

no, americani prave umeli delat jen ty poradny auta....ty dnesni sracky jim holt moc nejdou....ale takz se to zlepsuje....

miso 
4. února • 13:53

no to je teda hnus :O inak celkom fajn kara

fahrer
4. února • 8:57

Moc se mi líbí. A kdyby tam by l silnější nafťák, tak je to super. Jinak jsem taky moc nerozuměl poznámkm autora, kdy na jedne straně přirovnává sedačky ke starým francouzům a na závěr je vychvaluje, jak jsou super. A těch rozporů tammá víc.

Aaron
4. února • 9:26

On ten interiér vzal hodně hopem. Třeba by mohl ještě dopsat, jak bohatá je standartní výbava, kolik je k dispozici odkládacích ploch, mimochodem je jich hodně. Chlazený kastlík taky minul, klimatizaci pro tři řady sedadel a světla pomocí diod pro všechna sedadla taky nic..:-( Pořád kolem dokola jen okecávání toho, co je americké, co ne, staré a nové..jaký to má dril a to vynechal oblíbené téma měkčení plastů:-P, ale tohle všechno už tu bylo stokrát v každém testu. Vlezte do toho auta ještě jednou a otestujte ho z gruntu! Má to být test, ne povídání o "Tenkrát na západě"..

fahrer
4. února • 9:40

Ano, to je pravda. Neměkčené plasty mi tam moc chyběly. Kolikrát se divím, že to bez nich vůbec jezdí.:-D

zdenda
4. února • 8:44

Co mate vsichni s tim nytovanim? Vysvetli mi nekdo, co znamena, ze motor nytuje? Protoze jestli myslite zvuk, tak jste bytovani v zivote neslysel

Martin
4. února • 10:24

by mě zajímalo, kdo z těch pisálků v životě slyšel opravdové nýtování:-D
Sem to slyšel jednou akorát v jáchyme hoď ho...;-)

zdenda
4. února • 8:44

oprava nytovani

Jarda
4. února • 7:45

Té rádobyvtipné poznámce o vidlích v kufru naftové verze nerozumím.....to má být opravdu vtipné?
Na jednu stranu autor pochvalně konstatuje, že se dostal na průměrnou spotřebu 7,3 l , což by s benzínem nikdy nebylo možné a pak tady motá nějaký zemědělský nástroj. Pokud někam pojedu s vidlama, tak možná na zahrádku 3 km daleko.
Pokud někdo najezdí ročně hodně km, tak úspora je značná a příplatek 50 000 navíc za naftovou verzi se jednoznačně vyplatí. Navíc vzhledem k celkové ceně vozu je částka navíc velmi přijatelná, činí méně jak 8%.

Aaron
4. února • 8:00

Taky mi přijde, že se zdejší autoři snaží psát testy hantýrkou vhodnou pro komiksy.:-/ Na toto auto existuje na netu dost už podstatně starších testů, které to auto přibližují podstatně lépe. Autor to vzal docela letem světem. Po tpm všem, co jsem si o něm od stolu zjistil, bych byl schopen napsat obsáhlejší test auta, aniž bych ho viděl. Tohle auto toho hodně nabízí a cenově je velice zajímavé. Dost o něm uvažuji jako o budoucím rodinném vozítku. Ikdyž je cena za naftovou verzi vyšší, tak ten benzíňák se dodává jen se základní výbavou a i ten postarší diesláček má vcelku výhodu v tom, že ho znají v každém druhém servisu při případných problémech..

Radek Ondrášík
4. února • 9:22

Škoda, že lidé se schopnostmi psát testy, jako vy, je také nepíšou a jenom kibicují.

fajka
8. února • 22:33

neviem znasat vajcia, ale pokazene rozoznam

Aaron
4. února • 9:33

Každý má svou práci..Nevyznám se v technice motorů, nikdy bych si auto sám neopravoval, ale napsat k autu povídání bych dovedl. Nekibicuji a nevidím na všem jen to špatné, ale tohle auto šlo okecat lépe..Testy si tu pročítám rád, ale když porovnám testy jinde, tak tenhle není zrovna ten nej..škoda

Radek Ondrášík
4. února • 9:40

Holt ne vždy se zadaří a to nejen ve psaní, ale při jakékoli jiné práci. Navíc test můžete napsat i jako koníček, uživatelsky v rámci svých pocitů a názorů. Není třeba se držet nějakého schématu.

Doporučujeme

Články odjinud