Test: Citroën DS5 Hybrid4 – když už, tak pořádně

8 komentářů

Brdo
7. srpna • 17:13

Testovaciemu redaktorovi by som mozno poradil kupit spray proti kunam... Fotka otvorenej kapoty, pohlad na plastovy kryt motora prezradza, ze mohla byt v nocnych hodinach pritomna... Viaceri potvrdili, ze francuzske kable im chutia najviac. Ja som to mal na Forde, a okamzite som spravil preventivny postrek nosnikov a hlavnych kablov, odvtedy pokoj...

Vana666
6. srpna • 18:55

Stále nerozumím udávanému rozsahu otáček elektromotoru 1850-7500. Francouzský elektromotor neumí táhnout od nuly ?A co se týká udané průměrné spotřeby, opět bych posadil do auta jeho konstruktéry spolu s tvůrci norem, do nádrže jim nalil 38 litrů, stanovil trasu 1000km a co by auto neujelo vlastní silou museli by dotlačit. Oni by si rozmysleli dělat z nás blbce.

Tycoon
7. srpna • 12:45

Těch cca 6 litrů na 100 km je celkem slušná hodnota, vezmeme-li v úvahu vyšší karioserii, pohon všech kol, automatickou převodovku a hmotnost blížící se dvou tunám. Je ale pravda, že ta tabulková hodnota je podvod na lidi, doufejme, že prodejci Citroenu říkají zákazníkům pravdu.

Andy555
17. června • 20:42

Nevím, ale nám DS5 2.0 HDi bez hybridu spotřebovala při svižné jízdě 5.5 litru nafty a při dodržování předpisů 4.5 litru:-P

gadbois
2. ledna • 15:09

Predpokladam, ze s manualni prevodovkouJa mam DS5 2.0HDi s automatem a jsem nekde mezi 5-7l, na okreskach pri tech tempomatovych 90km/h pod 5l ..
nicmene treba na nemecky dalnici se to samo vyhoupne i k 8l, kdyz se na to slape, ale to jinak s timhle kocarem nejde :)

Lukáš  Dittrich
6. srpna • 19:16 • redaktor AutoRevue.cz

Ono to není 1850, ale mínus1850, což je záporné maximum pro zpátečku.

asdf
8. srpna • 15:44

Pěkně B-]

Vana666
6. srpna • 21:07

Ha, to záporné naménko jsem nepostřehl, tím je to vysvětlené

Doporučujeme

Články odjinud