Testovaciemu redaktorovi by som mozno poradil kupit spray proti kunam... Fotka otvorenej kapoty, pohlad na plastovy kryt motora prezradza, ze mohla byt v nocnych hodinach pritomna... Viaceri potvrdili, ze francuzske kable im chutia najviac. Ja som to mal na Forde, a okamzite som spravil preventivny postrek nosnikov a hlavnych kablov, odvtedy pokoj...
Stále nerozumím udávanému rozsahu otáček elektromotoru 1850-7500. Francouzský elektromotor neumí táhnout od nuly ?A co se týká udané průměrné spotřeby, opět bych posadil do auta jeho konstruktéry spolu s tvůrci norem, do nádrže jim nalil 38 litrů, stanovil trasu 1000km a co by auto neujelo vlastní silou museli by dotlačit. Oni by si rozmysleli dělat z nás blbce.
Těch cca 6 litrů na 100 km je celkem slušná hodnota, vezmeme-li v úvahu vyšší karioserii, pohon všech kol, automatickou převodovku a hmotnost blížící se dvou tunám. Je ale pravda, že ta tabulková hodnota je podvod na lidi, doufejme, že prodejci Citroenu říkají zákazníkům pravdu.
Nevím, ale nám DS5 2.0 HDi bez hybridu spotřebovala při svižné jízdě 5.5 litru nafty a při dodržování předpisů 4.5 litru:-P
Predpokladam, ze s manualni prevodovkouJa mam DS5 2.0HDi s automatem a jsem nekde mezi 5-7l, na okreskach pri tech tempomatovych 90km/h pod 5l .. nicmene treba na nemecky dalnici se to samo vyhoupne i k 8l, kdyz se na to slape, ale to jinak s timhle kocarem nejde :)
Ono to není 1850, ale mínus1850, což je záporné maximum pro zpátečku.
Pěkně B-]
Ha, to záporné naménko jsem nepostřehl, tím je to vysvětlené
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.