Musím napsat,že jsem fanda citroenů už asi 13 let. v těchto 13 ti letech jsem neměl jiné auto kromě úletu ,kdy jsem koupil ford escort a to mě ho v ačku tak nějak vnutily.měl jsem dvě bx v naftě a na tohle auto nemůžu říct skoro nic špatnýho, nerezavělo to ,dobře to jelo,prostě dobrý . pak následovalo xm v naftě a to musím říct ,že to bylo asi nejlepší auto,když jsem to udržoval, elektrika spolehlivá ,motor super se spotřebou kolem 6 litrů na sto. prodal jsem to kvůli korozi zadní části ,to jsem zanedbal, zjistl jsem to při výměně ložisek v ramenách, nerad vyvařuju. no a pak jsem si pořídi 3 roky staré auto C5 samozřejmě v naftě. na motor nemám námytku, ale pohodlí nic moc oproti xm v elektrice co šlo tak se postupně pokazilo, tohle auto mi nijak k srci nepřirostlo,asi jsem byl zvyklej jen jezdit a sedět jak v obýváku(XM) ale v c 5 to prostě nejde. No teď mám zpět xm kombi z roku 98 a jsem zase spokojenej.
nejak tomu nerozumim, co jste to za odbornika, kdyz napisete, ze se jedna o zazehovy sestivalec a jezdi na naftu
nechapem preco si toto niekto kupi.... INTERIER JE JEDEN GRC.... NIECO OTRASNE.... nikdy som sa o citrony nejak nezaujimal.... dokonca som to videl z vnutra prvy krat.... ale bol som prekvapeny....TAK HNUSNU PALUBOVKU SOM UZ DAAAAAVNO NEVIDEL....inac pravdupovediac.... absolutne nechapem zmysel toho ich zdvihajuceho podvozku.... ale hiphoperi v ussa by to urcite ocenili.... yooou peacePOZNNAM DVOCH MAJITELOV CITRONOV..... VKUSE SU POKAZENE.... A STALE DOOKOLA PLUS OBCAS NEJAKY BONUS... A KED JAZDIA... TAK SU V PROVOZE S POKAZENYMI SEREPETICKAMI, KTORE SA BUDU RIESIT AZ ZA CHVILU, KED SA ZASE NIECO RIADNE PODRBE..... inac C6 je KRASNA.... A XM BOLO NAJKRAJSIE
Podvozek není stejný s 407čkou, tam má vzadu víceprvkovou nápravu a tedy odstraňuje problém v zatáčkách.
Ale je,jen zavěšení je děláno jinak,jinak ta platforma sedí.
http://moje.auto.cz/matuS/ceptka.html
Kdysi se na fórech vyskytoval jen jeden sociopat (nebudu jmenovat, není to fér). Klasické maniakální projevy. Dnes už ho nikdo nevnímá, ale trvalo to pár let. Už asi na vzteklinu zemřel. A nyní i Matouš... Vakcína proti vzteklině se prý na Slovensku těžko shání. Myslím, že jsi nemocný.
no, mysli si co chces, ale zatvarat oci pred realitou tiez nieje bohvieco...
Myslím. Jde právě o ten pohled na to, co je realita.. Kdybych měl z každé nepříjemné zkušenosti vyvozovat takové důsledky jako výše zmíněný, nedělal bych nic jiného. Problém je, když se do čistě subjektivního vnímání (které může, ale nutně nemusí vycházet z nějaké obsesivní psychózy - porucha osobnosti, ale neměj strach, lehčími formami je postižena asi třetina populace) přimíchá i realita. Na problém je zaděláno a prostor pro soukromou křížovou výpravu je na světě. Užívej ten boj, potřebuješ to.
Pro hlupaka kazdej hloupej...
Ja snad len tolko, ze mam C5 break 2003, 2.2 hdi. Najazdil som 160tis km a musim povedat, ze bez poruchy. Jedine co som menil je xenonovo ziarovka, ale vsetko ostatne, len povinne vymeny. Myslim ze je to velmi dobre auto a podvozok fantasticky. Chcel by som povedat, ze v praci mame aj BMW 745il, ale nejak sa mi zda ze vozenie v c5 je pohodlnejsie..... Hmmm myslim to vazne. Konkurovat moze smelo BMW 5 a mercerdesu E, len skoda ze nema taku znacku. Ale zas je aspon nizsia cena, no nie?
Děkuji za pěkný test, jen si prosím opravte drobný překlep v závěrečném přehledu technických parametrů - je tam uveden zážehový motor namísto vznětového.
A jak je to s těmi 6 válci?... :-O
A navíc, pokud si přečtete technické parametry tak, jak je uvádí výrobce např. na www.citroen.cz tak zjistíte, že je zde zmiňovaný úplně jiný motor...
Mám C5 úplně stejnou jen s tím rozdílem že je to liftback a ne kombi a stála před dvěma měsíci 730000,- protože od výrobce automaticky dostanete slevu 190000,- a u prodejce jsem si vyjednal dalších 70000,- takže to neberte jako auto za milion protože v základu který je dost dobře vybavený s motorem 1.6 HDI se dá koupit i pod 500000,-
"Po stisknutí tlačítka centrálního zamykání na vás zablikají varovná světla a vašemu Citroënu se vysunou sklopená zpětná zrcátka do standardní polohy."Co to je za hloupost? To tak maji dneska vsechna moderni (resp. "modni") auta? Logicky prece by se melo cvicit se zrcatkama az po nastartovani a ne zbytecne pri kazdem otevreni auta, kdyz si clovek v aute treba jen neco zapomnel, pro co se vratil atp.
Mám C5 kombi a zrcátka se do původní polohy odklápí až po otočení klíčku při startování.
generacia 1 to mala tak ako vravis, ale druha generacia uz otvara zrkladla hned po otvoreni dveri, tak ako mercedes. Inak tiez v tom nevidim vyznam. Snad len ten, ze tie zrkadla sa skor vybehaju a potom ich treba menit - jedno stoji 25tis Sk.
Mám C5 2,2 HDi z r. 2002 a zrcátka se mi odklápějí až po zapnutí klíčku do polohy před startováním. A navíc odkdy je tento motor šestiválec?
celkom pekny test, aj teren bol super ;-).....mohli ste napisat svetlu vysku na min a max. zdvyhnuti...
Pro snadnější nakládání je hned vedle pátých dveří zevnitř umístěno tlačítko na snížení světlé výšky, které funguje spolu s hydraulikou při spuštěném motoru.Co jsem slyšel, tak to snižování z kufru funguje i bez zapnutého motoru. Jak to tedy je?
Ne, všichni vědí, že umí Loeb...B-]
Funguje i bez zapnuteho motoru. Mam osobni zkusenosti. V podstate se zveda jenom zadek a predek zustava v klidu.Ale to plati jenom pro kufr. Pokud budete chtit menit vysku vozu tlacitkem u ridice musi se motor zapnout a zveda se cele auto.
Je to opravdu tak, oproti starším citroenům jako bylo BX, CX, XM a Xantie, která měla hydro čerpadlo poháněné plochým řemenem, tak tohle auto má hydraulické čerpadlo, která slouží k tlakování hydro soustavy a zvedání případně klesání auta elektrické, čili k tomu nepotřebuje nastartovaný motor. Nevím jestli to byla lepší výbava, ale viděl jsem jednu C5 co si sedla už jen po otevření pátých dvěří, žádné tlačítko se mačkat nemuselo.
Diky za hezkou recenzi. Citroeny jsou srdeční záležitost a kdo jednou má C5 bude chtít odejít maximálně k C6 :-))Komu připadá cena vysoká, ať se podívá na cenu "očkubaného mercedesu C, nebo BMW 3. I když podle mě jsou konkurenti C5 spíš E nebo 5.
MAS PRAVDU ZCELA PRAVDU... jel sem i s C6... auto je to line zkratka des... celkove jsou to auta o nicem takze proc kupovat???? 1.dealer da super cenu 2.jsi totalni magor a veris ze xsara WRC vyhrava protoze citroen umi 3. PROSTE SI DO CITROUSU UDELANEJ... takze citroen si nekoupi normalni clovek... pokud teda nejsi zenska a nepotrebujes mit nutne krasnou kulatou C3....
Wollfe,v C6 si nejel,jinak by si takovou píčovi.. nevypustil z tlamy......Hezky si hačni na nočníček,dělej vrouum a mysli si,že frčíš v Pašíku.Bože můj a já myslel,že kreténi vymřeli.
Radši už nehul
ja som soferova c6 aj ked iba 200km po dialnici a 80 v meste ale je to celkom zauimava skusenost pripadal som si ako kapitan nalodi ale iba v dobrom o tejto vlajkovej lodi citroenu to iste musim povedat o c4 piccaso .........odcenil som robotizovanu prevodovku teda hlavne u tej c6
To je nádhernej příspěvek od nezaujatýho pána:-D Radši hodnoť ty auta německý. V Citroenech nejezdi, nemá to smysl a stejně to určitě nesnášíš.
No neřekl bych, že pro BMW5 či Mercedes E je C5 konkurent, to jsi konstruktéry z těchto automobilek opravdu urazil.3-[
C5 je konkurentem klidně i pro 7er a S-klasse, např. ve vlastním komfortu jízdy. V tomto mají 5er nebo i E-klasse smůlu. Klasický podvozek sice těmto vozům umožní jistější a sportovnější vyžití, ale po stránce komfortu na tento Citroen ztrácejí. Takže ono záleží na tom, co od vozu vyžaduji. Pokud opravdu maximální komfort v určité cenově a rozměrové skupině, pak C5 nabízí bezkonkurenční klid.
Radek, uz s klasickym perovanim ma E-klasse pohodlnejsi a hlavne istejsi podvozok. Ked si doplatis airmatic, tak mercedes je aj co sa tyka pohodlia niekde uplne inde.
Jste zblazni srovnavat komfotr C5 s S class, S je naprosto jina liga co se tyce konfortu jizdy atd... Je to na vzduchu a ten je u S na takove urovni ze C5 je proti tomu upne out. To same 7 od BMW. Jste v tom asi nejeli jinak to nechapu
Představ si, že jel. Ale fakt nevím, jestli to mělo vzduchový pérování. Byl to MB 320 CDI, r.v.2001. Pak jsem taky jel v C5 r.v. 2002. A musím říct, že podvozek byl na komfort srovnatelný a C5 asi líp držela stopu v zatáčce. Je to tak. V těch, co jsem jel já tak určitě. Ale nevím, jestli byl MB se vzduchem.
Mám možnost srovnávat komfort C5 2.2 HDI 1. generace s nejnovějšími modely MB-S a BMW-7 (oba s největšími diesely). Tvrdit, že pérování u obou německých vozů je "naprosto jiná liga", bych si rozhodně netroufl. Na vzhledu interiéru, materiálech, výbavě a odhlučnění MB a BMW je samozřejmě znát cenovka nad 2 mil. Mám též možnost srovnání s novým Passatem 2.0 TDI. Passat má bytelnější dveřní madla než citroën. Jinak mne fakt žádná lepší vlastnost nenapadá ...
mozna se mylim, ale nema nahodou S na tlumicich napsano "patented by Citroen"?
Patented by Citroen melo byt na rolsce, ale nevim jestli ta dohoda nakonec dopadla, protože rolska na to nechtěla přistoupit, ale citroen řek tak nic jinak buď to tam bude nebo nic. Tak to tam asi je.
No jestli je to tak jak píše Karel, tak to svědčí jen o tom, že to asi tak špatné nebude jak tu někteří "znalci" píšou, když to přejímají i takové automobilky.
ano má, a mají to i kombíky Mercedesu a kombíky BMW, ale to spousta lidí vůbec netuší.Dodnes schovávám mail od jednoho Holanďana, který mě oslovil na Shellce, jestli bych mu neprodal LHM (já přijel v otřískaný BX, on měl BMW 525 tds). Na pumpě to neměli (!!!), tak sem mu dal litr na věčnou oplátku abylo....
No myslím, že se mýlíš, Citroen není na vzduchu, v "kouli" je dusík a za membránou je kapalina. u starších aut minerální, u C5 už je syntetická. LHM a LHS.Méďa a BMW není na hydru ale opravdu na vzduchu, je v tom rozdíl. Komfort v těhle autech je bych řek vyšší ale srovnávat auto za milion s autem přes dva miliony je opravdu blbost.
A Citoren snad není na vzduchu? :-D:-DMyslíte si snad že pruží hydraulická kapalina? :-D:-D
V C5 je to opravdu vyjimecne pohodlne svezeni. Jak v predu tak v zadu...opravdu si tam pripadate jako v obyvaku.
nechej ho, aspon je vidět, jaká je to lama...jenom těm rozumnějším dokazuje, že ty citróny jsou asi fakt jen přechválené sra*ky
No teď se vyjádřil odborník!!! Jel jsi vůbec někdy v nějakém??? Ten hydro podvozek je komfortnější než cokoliv jiného. Ono né nadarmo od nich chtěla technologii koupit Rolska pro své limuzíny. ;-)Co s etýče spolehlivosti, tak bych to neviděl špatně, ono i němec se může srát a je to spíš o tom, že jsem viděl tuhle C5tku krátkou c německu po dvou letech a měla najeto úctihodných 498 tisíc km. A to pochybuju že by s tím někdo jezdil kdyby to bylo tak poruchové to by stál asi každej den v servisu. A ono když tohle auto pak doveze českej bazarník stáhne ho z půl mega na 80tisíc a koupí ho typickej českej jouda a pak nadává že se tam furt něco sere, tak to pak mluví za všechno. PEACE :-D
Hydropneumatický podvozek, nic pro mne. Je to jednoduché, dělá se mi z něho špatně (od žaludku). B-]
samozřejmě se tohle stát může ale citroenáři se tohle může stát třeba v nějakém německém autě
hmm, skoro 700 km denně, 7 dní v týdnu, 365 v roce, pěkné
Jestli se musí německá auta bát: Domnívám se, že ne tak moc. Máme ve firmě dvě C5ky a obě jsou cca každé 3 týdny v servisu na výměnu něčeho. To jedno auto už bylo vyměněné téměř kompletně a stále zlobí elektronika (neustále se během jízdy rozsvěcuje varování tu na kapalinu v chlduči, tu olej, žárovky, kapalina v ostřikovači atd.) Samozřejmně bezdůvodně (většinou).
já mám najeto zatím pouze 7500km takže nemuho posoudit ale mám několik lidí v okolí c c5 maj a chovaj se k ní oheduplně a ani jedna chyba
NAJEL SEM S C5kou PRES 60 tisic km takze si myslim ze jsem toto auto poznal dostatecne. prebiral jsem ho s 43tis. najetymi. jednalo so o C5 2004 2,0HDI 100kW. MUJ NAZOR. NIKDY BYCH SI TO NEKOUPIL. pokles ceny v prvnim roce muze klidne cinit 50%!!! INTERIER ma to nemoderni a nekvalitni interier vypadavani policek ve dverich licovani dilu je zalostne.PREVODOVKA dobre se s ni radi ale je spatne sprevodovana. paty stupen sem nevyuzil skoro vubec rovnou ze 4ky na 6ku. 5ka je k nicemu. MOTOR dobry ale prilis zere moje kombinace byla 8,6 PODVOZEK mate morskou nemoc potom nekupovat da se na to zvyknout ale rozdil mezi brilantnim mondeem a timhle je propastny a tolik pohodli navic vam ta C5ka zase neda KVALITA je velice nizka v 80tis. odeslo turbo v 60. se mi z niceho nic uvolnil predni naraznik 50 selhala cidla opotrebeni brzd auto na me ukrutnych 4000km pipalo jako na magora v prubehu 60tis na me auto pro zabavu hlasi neustale selhani ESP a jinych el. soucasti. a aby technik v servise vymenil zarovku musel sundat masku a naraznik... SUPER...
ta tvá spotřeba mluv jasně o stylu svojí jízdy tak se nediv že se to tak sere a ten fekál tvrdej kterej si zminoval tučim mondeo si strč víš kam někdo má raději pohodlnou jízdu v měkym citroenu a ne tankodrom v nějakym skopčákovi 3-[
Hmm, další typickej českej Jouda, kterej se nechává okrádat v citroen servisu. Výměna žárovek se sundáním masky a nárazníku, to jsi mě fakt pobavil. Ty jo, viděl jsi někdy to auto vůbec, že kvákáš takovou kravinu nebo jsi fakt tak hloupý a nechal jsi si naúčtovat takovou práci???? To nemůžeš myslet vážně!!!! A s tímhle autem jsi opravdu musel jezdit jako prase, se stejným motorem jezdím o dva litry níž. Ano na TDI to spotřebou nemá, ale zase TDI tři roky ojeté nekoupíte za poloviční cenu.
Mám taktéž C5 .. koupenou v roce 2006, mám na ní, něco přes 45tis.. km, setkal jsem se už taky s několikátou výměnou žárovek, a můžu potvrdit, demontuje se na tom opravdu spousta, věci .. a hlavně odpojuje se přitom i baterie, tzn. je nutné základní systémy vozu přemosit, napájením z druhé baterie... app.. neplatí to pro každou stranu, ale na jedné z nich (mám pocit, že je to zrovna levá), se to opravdu nedá udělat jinak.. a bez servisu je konec..
Mam c5 1.6 hdi, r.v.2007. Na lavej strane je bateria, pred tyzdnom som menil stretavaciu H7 ziarovku, takze som vybral bateriu, odstranil plastovogumovy kryt, vytiahol konektor, odistil taku drotenu svorku, vybral h7 pokazenu, nasadil novu, zavrel drotenu svorku, napichol spat konektor, nasadil gumovu krytku a nasadil spat bateriu. Nasledne som musel znovu nastavit cas a datum v palubnom pocitaci.neviem o ziadnych zakladnych systemoch a nutnosti premostovat bateriu???trvalo mi to asi hodinu, kedze som nevedel odpojit konektor, je k tomu celemu pristup len pre jednu ruku a nevidno dobre, ale druhy krat si trufam vymenu odhadnut do 10-20 minut...zato na pravom svetle som si nie isty, lebo hned za svetlometom je hrozna masineria zvana hydractive a tuto by som si netrufol demontovat, na rozdiel od autobaterie za lavym svetlometom. takze na pravom svetle asi bude potrebna navsteva servisu ak odide ziarovka.stretavacie svetla mam pustene stale a ziarovka mi odisla teraz po roku a pol....
nikdo z mych blizkych nedokazal zarovku vymenit... v servisu byl technik bez polodemontaze predni casti taky bezradny... kdyby to nebyla pravda nepsal bych to... u oktavie nebo mondea vyndam cele svetlo a je to... s autem sem najel asi 65 tisic km... prevazne nemecka dalnice prumerna rychlost kolem 120 takze solidni tempo kdyz je to pres den... kdyz sem valil brussel berlin spotreba byla 9,2 ale auto slo na doraz... jinak jede 200 210... 220 jedine trapeni z kopce...
je to fakt hrozné, ale můj mechanik už to zvládne za 2 minuty ahoj
Každý, kdo se kolem aut pohybuje, samozřejmě ví, že dříve banální servisní zásahy (např. výměna žárovek) se dnes stávají komplikovaným procesem, který často vyžaduje zásah autorizovaného servisu a speciálních přípravků. Jestli si to vyžadují technologie nebo zda jde o projevy snah výrobců podpořit své servisy, to je otázkou do diskuse...
Ten článek je dosti zabarvený, to je fakt. Ale když čtu některé příspěvky v diskusi, tak si říkám, jen ať je. Některý příspěvky jsou totiž zase strašně zabarvený nesymapitiemi k C5. Já osobně jsem se vezl v C5 2.2 hdi 2007 a 2.0hdi (starý model) a mně se svezení líbí. Vezl jsem si i ve vozech jiných značek, např. zmiňovaného Mondea. Káždé z nich má své + i -. Já osobně preferuji pohodlné svezení s měkčím pérování, takže se mi subejktivně víc líbí svezení v C5, ale netvrdil bych, že je to zázračný koráb. Ovšem stejně tak nemůžu říct o Mondeu, že je to excelentní auto. Jak znám pár C5 - kařů z okolí, tak nikdo takové problémy, jak tu píšete nemá. Něco ano, ale rozhodně ne takové hrůzy. A představte si ale (i když mi někdo asi nebude věřit), že i někteří lidé co mají Mondea a VW jezdí se závadami do servisu. Je tomu skutečně tak. Chtěl jsem tím jenom říct, že bych přivítal více nestranných příspěvků a diskusí, kdy se jeden vyjadřuje v superlativech a jinej se div nepozvrací.
No jo, ve firmě. Takže s tím každý jezdí jak prase, to se pak nediv.
To je co za blbost, co si teraz vypustil ? Aka je tvoje definicia "jezdi jak prase" ? A ako by sa to malo, podla teba, prejavit na spolahlivosti a poruchovosti auta ? Nejak nechapem...
No myslim, ze typickym firemnim projevem "jezdeni jak prase" je toceni za studena a kaslani na to, jestli taaaamhle ten kanal trefim, nebo se mu vyhnu. Plati predevsim pro "rotujici" auta, kde pokud se auto vrati bez viditelneho poskozeni, nikdo to neresi (a ani nema jak). Lidi s timto pristupem je bohuzel dost - z ciziho prece krev netece.
No i když budu jezdit s autem jako "prase", tak aspoň chvíli by to auto mělo vydržet. V návodu určitě nikde nepíšou, že když budu jezdit jako prase, tak mi budou blikat kontrolky hned od začátku.
Moje C5 najeto 60 tis bez jediné závady . B-] Krásný den
Zase totálně zasviněnej motor. Před focenim prosím umejt!
Jak si to umytí představujete? Máme vzít wapku a pořádně to pročistit a doufat, že z toho nebudou žádné problémy? Nebo máme dát vůz do firmy na kompletní vyčíštění?On ten špinavý motor alespoň ukazuje, jak je zespodu chráněn a jak bude vypadat po běžném ježdění. Berte to tedy jako demonstraci toho, jak je motor chráněn ;-)
naucte se VUBEC NEREAGOVAT na takova moudra... nedej boze kdyby se vam spletlo s se z to by chtely vasi kastraci a perzekuci cele rodiny... pane Ondrasik... recenze je dobra dekuji za ni...
Já ji nepsal :-D
Wapka nebo specializovaná firma jsou jediné dvě možnosti mytí motoru? Nenech se vysmát, Ondrášíku. Pokud je zaflusaný motor demonstrací (ne)funkčnosti spodních krytů, nechť je pak před focením špinavý celý vůz - nechť čtenář sezná, jak bude vůz vypadat po výletu do Rumunska. Rovněž bych jej poslal někam do stromu. Demonstraci prakticky deformační zóny a vliv airbagu na obličej řidiče si čtenář jistě zaslouží. Dále navrhuji vypálit cigaretou pár koleček do čalounění sedaček. Tvar díry a barva jejího okraje nesmí zůstat utajena. A mohu pokračovat.Pokud pro své (či redakční) chyby nemáš omluvu, nevymýšlej kraviny.
Já zůstanu u trochu slušnějšíhé tónu.Ano, koupíme si Arvu, šteteček, konvici s vodou a budeme leštit motor. Co pak přidat regumem potřené pneu, ať jsou krásně černé.
Popsaný postup by byl zcela jistě vhodnější než v současnosti předváděná ignorance a amatérismus.
na po přečtení pochybuju, že to je česky: pohodlné dveře;tlumeně ozve utlumený zvuk dieselu a další, tak na úrovni 5. třídy. (myslím vyjadřování)
Nikdo ti nebrani v napsani lepsiho clanku...B-]
Brání mi směšné finanční ohodnocení nabízené Computer Pressem. A ta láce, za níž pořizují obsah, se nutně projevuje na jeho kvalitě.
Tak to nečti, čuráku.
oslovení ti opravdu sedí. nechápu, proč bych si nemohl něco přečíst a vyjádřit k tomu svůj názor místo nadávání...
Tak to proboha nečtěte! Mám si snad začít kupovat Blesk a psát redaktorům, ať nepíší kraviny a píší něco o aspektech dopadu ekonomické reformy na příjmy ekonomických subjektů?Když jste ten pan nejchytřejší, který ví vše nejlépe, tak už jste se jednou vyjádřil, redakce Vám odpověděla a Vy máte možnost buď se uspokojit s odpovědí nebo vymazat Autorevue z bookmarků a jít na konkurenční servery, kde jistě před každým focením dočista myjí motor do čista.Ale už nepruďte do komentářů, protože snižujete jejich kvalitu, místo aby se diskutovalo k věci, tak se v nich objevují balasty o naprostých blbostech.HOWGH!
Na rozdíl od mého tvůj příspěvek nepochybně kvalitu diskuze povznesl do nadnebeských výšin. Gratuluji.Ad věcná diskuse - ono to je stejně marné. Pokud člověk v diskusi poukáže na rozpornou část článku, je jeho post smazán a článek v tichosti přepracován. Takže co už s kvalitou...
neprud voe :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.