Test Citroën C3 1,4 VTi: sázka na dojem

24 komentářů

haha
15. března • 8:12

FAP filtr,spousta lidí přemýšlí jak tuhle hovadinu vyhodit a nepřijít o 30K Kč

Milan
10. března • 16:26

Panel rádia z roku raz dva..jinak to ujde

michallos
9. března • 21:05

Asi tolko

David Froněk
9. března • 19:50

o víkendu jsem v něm seděl, jako výhled je opravdu nádherný, al měl jsem problém se tam vtěsnat (na místo řidiče), a to sedačka byla co nejníž a posunuta hodně dozadu... a to nejsem žádná výška - necelých 180 cm... A škrtal jsem hlavou o střechu... Si nedovedu představit, jak by to bylo na našich silnicích....
Ale jinak opravdu pěkná práce, ať si o tom myslí kdo chce co chce :-)
Můj favorit je ale C4 :-)

monak
9. března • 17:29

"Posledně jmenovaný agregát má Citroën C3 rozjet z klidu na 100 km/h pod 9 s při průměrné spotřebě 5,9 l/100 km..."
:-D:-D:-DJinak, jestli má být kvalita stejná, nebo i trochu lepší oproti minulé generaci, tak raději nic, brrrrr

mclown
8. března • 11:07

Ja osobne moc na male auta niesom, ale toto je jednoducho podla mna nadhera. Najlepsia vec od citronu od cias Xsary. Vedel by som si to predstavit ako kazdodenne vozitko prevazne do mesta ale aj mimo. autora tiez chvalim, dobry test

Petr
8. března • 15:48

Přesně tak, Citroen v poslední době s designem i vzestupem kvality interiéru válí. Začalo to novou C5, pokračuje přes C3 a jeho odnož DS3 považuji momentálně za nejhezčí auto segmentu a možná vůbec. Stejně jako koncept DS High Rider. Design možná trochu komplikovaný, ale všechno je takové, jaké má být a i když se na ně koukám furt dokola, nevidim nic, co by celkový dojem narušovalo. Nic nechybí, ani nepřebývá.

Karel Kahovec
9. března • 10:17

Proti původní stylově čisté krásné a od jiných aut snadno rozeznatelné C3 je tohle zrůda, jakou s prakticky stejným vzhledem dělá kde kdo... tfuj. Sorry.

laco
9. března • 9:34

hlavne to uchytenie spatnych zrkadiel na dverach, "dizajnovy skvost"

Petr
9. března • 20:41

Stejně to má třeba Mini Cooper, Grande Punto a spousta dalších a nikdo neřekne ani popel..

homer
8. března • 19:25

evidentně jsi zainteresován na prodejní statistice této "automobilky" - to sis teda vybral

Petr
9. března • 5:34

Z čeho tak soudíte? Jediné auto z mnou jmenovaných, které se delší dobu prodává, je C5. A její statistiky jsem opravdu neviděl. C3 se prodává s bídou tři týdny, DS3 má začít tuším v květnu a DS High Rider je koncept :-D Takže do prodejní statistiky opravdu zainteresován nejsem a ani mě nezajímá. Jen se mi tato auto líbí, to je vše.

Xjmeno363
9. března • 8:28

...i vzestupem kvality interiéru válí...to si děláte prd.el?
http://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=793844230&width=750&height=500&title=P1000559.jpgto vám vůbec nevadí, že se soudruzi žabožrouti ani neobtěžovali zvolit plast na autorádiu stejný jako na deklu palubky?a co tohle:
http://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=837475777&width=750&height=500&title=P1000555.jpg
hnusnější rejžovatý interiér měl už snad jenom focus 1. generaceale uznávám, že množství plastového stříbra potěší nejednoho cikánského barona (bude mu lahodit k řetězům kolem krku a BIG prstenům na všech prstech)
http://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=224042470&width=750&height=500&title=P1000585.jpg

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
9. března • 20:34

Máte problém porozumět psanému textu? Psal jsem, jak jste správně opsal "vzestupem kvality interiéru", což nemusí mít nic společného s kvalitou absolutní. Upozorňuji jen na úžasný vzestup, který v této oblasti Citroen provádí. Srovnejte si minulou a současnou C5. Nebe a dudy slabé slovo. Jasně, že na Audi stále nemá, ale některým prémiovkám se kvapem blíží. Nová C3 je na tom pdobně. Nemá na Polo či Audi A1, ale ten pokrok odpovídá spíš rozdílu dvou ne-li tří generací. A to příšerné rádio je důsledkem koncernových dílů a souhlasím, že se tam vůbec nehodí.

Dusan
16. března • 12:13

Taky meli hosi odkud rust, stara C5 mela interier naprosto katastrofalni. Na druhou stranu po prodejnich uspesich stare C5 si minimalne u nas muze nova C5 jenom zdat. Ono pomerne vyrazne zdrazeni proti predchozimu modelu v dobe kdy vsichni ostatni masivne zlevnovali asi nebyl ten nejlepsi napad.

thybor
9. března • 16:33

zvlastny to nazor, ale zabozraci sa urcite nevyrovnaju pastikarom.

majeje
9. března • 13:52

Presné, úplne rovnaký pocit z interieru som mal aj ja.

aragorn
9. března • 9:26

takze skodovku alebo prasata?

thybor
8. března • 22:06

a v čom máš problém? To že sa niekomu niečo páči, tak to už musi byť zainteresovanie?? maš to asi trocha pomiešane. 2mil. predanych C3 o niečom svedčí, a proste francuzi to vedia. Som velmi rád, že konečne aj u nás ( CZ+SK ) sa ľady trocha pohli k lepšiemu, očom svedčí prepad predajnosti našej spoločnej značky.

homer
9. března • 19:14

ježíši další dealer, "fancúzi to vedia" - při pouti z hor bylo první co jsi potkal autosalon citroenu a internetová kavárna bačo?;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
thybor
9. března • 22:31

skus radsej nieco napisat hdne cloveka 21 storocia, a nie otrepane frazy pastikara, uz si s nimi trapny.

julo9
10. března • 14:47

ale čo by to sú vyjadrenia hodné kočiša ktorý poslušne vozil svojich pánov z Reichu

bubak
8. března • 14:25

bu bu bu

Honza
8. března • 7:50

Naučte se hlavně dělat pořádné fotky, tohle je jak od 10 leteho dítěte. Hanba

Doporučujeme

Články odjinud