Test: Chevrolet Orlando – levný z velkých

89 komentářů

Michal
24. ledna • 14:16

také patřím mezi ty z Vás které auto zaujalo natolik že jsem si ho pořídil auto jako takové mě přijde v pohodě pořídil jsem silnější 2L naftu a to z důvodu že za autem taham karavan a potřeboval jsem vyšší zátěž na kouli:-) a to splnuje jen nafta. jsme jen tři ale ještě dva psy a tak tohle byla velikostí i finančně jasná volba cena 490 000 za LT + . Jediné co bych vytknul prodejcům jsou ceny příslušenství ... původně jsem chtěl všechno - navigaci, příčníky, zimní gumy, rezervu komplet , tažné. Nakonec to dopadlo tak že navigaci mam TOMTOM za 3000Kč místo 23000Kč , příčníky za 3000 místo 6500Kč zimáky za půlku rezervu koupím držák ta montáž není složitá a kolo v zimě letní v létě zimní (je to jedno ) tažné zařízení za 7tisíc včetně montáže a zapsání oproti 16ti tisícům v chevroletu Můj názor je takový že pokud Vás auto zaujalo tak ho kupte je to dobrá rovnice mezi kvalitou a cenou za cenu nového orlanda seženete tak 3 roky staré auto koncernové a bude mít najeto 100 - 150 tis km - tzn chvíli před tím než se z něj stane kasičkaa co jsem si zkusil za auta?
škoda 105L
škoda 130LS
Lada 2104
felície 1,4
fabie 1,0
fabie 1,2
fabie 1,4
octavia 1,9
superb 1,9
seat altea XL 1,9
najeto cca 1mil. km auto beru jako spotřební věc jsem uživatel a né automechanik a proto názory typu - koroze, nekvalita, špatné... neberu vážně auto mi vyhovuje a tak max 5 let a půjde do světa své si splní a potom ať zlobí někoho jiného :-)

falcon
23. dubna • 7:18

Zdravím, jsem rovněž majitelem tohoto auta - LT+ 1,8 AT. Zajímaly by mne odkazy na firmy prodávající příslušenství za slušnější ceny než značkové servisy. Dík.

Marek
26. října • 22:56

Neviem ako ste merali svietivosť cúvacieho svetla, ale (bez zaujatosti) je to prvé moje vozidlo, pri ktorom si nemusím zažínať svetlo na dvore ak tam chcem nacúvať. Predtým som mal Fábiu 1, Octáviu 1 a Stilo. Ono je to podľa toho, s čím sa porovnáva.

Richard
30. prosince • 21:00

Ahoj všichni co mají Orlando a nebo po něm pokukují . Poohlížel jsem se po nějakém pohledném rodinném autu a pravda je že Orlando je opravdu chlapák budící respekt , po nějaké době mého zkoumání recenzí a diskuzí jsem se rozhodl si ho pořídit, koupil jsem si bílé 1.8 ltz z mahagonovým ( ( nebo temně červeným ) vnitřkem ta černá se moc leskla a bylo na ní všecko vidět- za skvělou cenu a ta výbava je skvělá – upozorňuji že to není žádný závoďák ale rodinný auto umí jet také rychle ale trvá mu to déle , benzín jsem koupil ze dvou důvodů jednak je to Amerika a moc toho nenajezdí asi tak 15 000 za rok a to při dnešních cenách nafty ??????? a Amerika , protože Amerika diesel neumí je to benzínová velmoc . Bílé jsem koupil ne kvůli ceně ale kvůli tomu že opravdu vypadá nejlépe , i na autosalonu byla prezentována bílá , nechal jsem i natonovat skla a teď vypadá skutečně skvěle . S tou rezervou je to fakt že náklady jsou vysoké ale příští rok našetřím a koupím , je to jistota. Mám ho velmi krátce – ujeto asi tak 650 km a spotřeba cca: 8.5 – 9 l /100 zatím ale myslím že s přibývajícími kilometry se to ustálí na 7.8-8.5 l /100 na to že je to velké a těžké vozidlo to jde . Mám ve své stáji Octavii combi tdi 1.9 81 kw a spotřeba je 4.5-5.3 l /100 ale pořizovací cena je úplně někde jinde a nakonec mám ve stáji ještě jednu Octavii combi 18.turbo benzín 20 v je to neřízená střela , akcelerace a rychlost tohoto vozidla je úžasná a spotřeba? Při svižné jízdě 9-11 l / 100 . A pořizovací cena úplně jinde , tak že vidíte že člověk musí kupovat auto protože ho chce a nebo potřebuje a ať koupíte jaký chcete pokaždé najdete nějaké plus a mínus jde jen o to zda ho opravdu potřebujete a nebo ho opravdu chcete a to je ono . Na závěr , každý si stejně koupí to na co má i když se mu kolikrát líbí úplně něco jiného a pro lidi kteří si mohou dovolit nové auto byť i na splátky je toto rozhodně dobrá volba -pořizovací cena versus výbava a prostor ,s pozdravem Richard a přeji mnoho kilometrů bez nehod ať s novým a nebo ojetým

Robert
18. ledna • 9:24

Jaká Amerika? Ty motory 1.8 vyrábí Opel :-(

Richard
23. ledna • 23:16

Ahoj máš pravdu Opel to vrábí ale technologie je Amerika GM. Opla už jsem mněl 1.8 stříkačku a jezdil skvěle sloužil dlouho a až na kasli jsem na motor nesáhl , opomíjim drobnosti a na každém dílu bilo GM tak proto Amerika , možná že je to už jinak tak o tom nevím do teď jsem jezdil octávky a na tom novím jsem to nezjišťoval .No nic, o to nejde ,Orlando je dobrej auťák a jsem s ním spokojený tak toť vše a zbytek ukáže čas

chevyman
19. prosince • 14:03

Zveme vsechny majitele a fandy znacky chevrolet na nas web www.chevroletclub.cz

Sonett
1. října • 21:02

barva bílá, R17 alu
spotřeba město (Plzeň,Chomutov,Most > 2 dospělí + 2děti - 8,5 max. (dle info z palubního poč.) - řadil jsem dle info upozornujici na idealni moment prerazeni (SHIFT)
plusy: cena,vzhled,sedačky,prostor (první i druhá řada),středová konzole + umístění ovladačů,volant, prostor v motorové části - super, řazení,zpětná zrdcátka - spíše zrdcadla se sklápěním,
senzor deště,el. ovládání všech oken s výběrem posuvu,zadní sedadla s možností nastavení sklonu zad, klima, 3x 12V (středová kozole v předu, v zadu, v kufru),parkovaci asistent (škoda že jen na zadek a pouze zvuk. signál),funkce alarmu (dveře,kapota,baterie,vnitřek,náklon)..
¨
mínusy: 1,8 motor je opravdu to nejmenší co do tohoto auta mohli dát, akcelerace dobrá, poté pokulhává do 100km, pak díky setrvačnosti a váze frčí
Pro ty, kdo používaji isofix pro 2 děti, je třetí řada sedadel na nic, pokud tedy nedemontujete sedačku, nepustíte do zadu člověka a potom všechno hezky zpět a zase dokola - isofix mají pouze krajní sedadla
Zavírání 5tých dveří má plechový zvuk, myslím, že by stačila guma pod držák SPZ
Dveře po otevření nemají červené světlo, odrazku - asi nalepím
Spodní kryt motoru chybí, dá se dokoupit, bylo mi řečeno, že to má pouze LTZ nafta, nevím
Palubní deska je velmi povedená, akorát ta dekorace v klavírové barvě je moc náchylná na prach a prsty (otisky)
......... nic.........nic....chybí rezerva...........nic....... za ty penízky je to skvělá koupě
Jen pro info: octavia combi,diesel eco, výbava minimální,vzadu kliky,bez radia...... 360 000,--
Koupil si ji známý před 2ma měsíciauta, která jsem měl a řídil:
škoda 120LS,Lada 1,5
Fiat Uno 1,5i Turbo
Opel omega kombi 2,0 - tank
Fiat Croma 2,0 - tankfabia1,2,
Roomster 1,4 16V - služebně
Škoda octavia 1,9 TDI - služebně
Škoda octavia scout 2,0 - služebněBMW X6 - jen se vezu :-) občas;-)

Sonett
1. října • 21:22

Mám zatím najeto 2650km

reva-n
8. září • 10:45

Přečet jsem si pečlivě všechny příspěvky na Orlando a zajímalo by mne jestli jste se někdo dostal u Orlanda 1,8 LTZ, 5st. s Nav, pod cenu 450 000Kč s Dph a u jakého distributora.
Předem děkuji za reakci.

netrunner
9. července • 9:53

Trochu mě zaráží autorova poznámka o huštění pneumatik. Podobný štítek mám i na svých dvou Opelech (Corsa RV 2007 a Astra 2008). Rozhodně ale na Eco (cca 2,5 atm.) nelze řícit, že by se ojížděl jen střed pneu. I při nahuštění na Eco jsou gumy dostatečně měkké a i při jízdě je na nich vidět lehké zmáčknutí (schválně někdy koukněte na silnici na gumy auta před sebou). Naopak používám jen Eco, protože Comfort (cca 2,1 atm. v mém případě) už mi přijde moc měkké - je možná vhodné pro někoho, kdo pravidelně jezdí po vydlážděných ulicích apod, ale na asaltu není poznat rozdíl a na schodech na dálnici už na gumách taky nesejde. Naopak se mi zdá, že na Comfort se auta líněji rozjíždí, prostě moc sedí.
A poslední poznámka, zdalipak autor, nebo kdokoliv jiný, poctivě mění tlak v pneu při rozdílné zátěži? Ono je něco jiného jezdit sám po služebkách a něco jiného vézt rodinu s plným kufrem na dovolenou. I na to jsou na štítku zvlášť hodnoty.

miroslav
11. července • 7:59

Benzín asi aspoň trochu otestovať a nie len suché konštatovanie. Mám Orlando s benzínovým motorom, najazdené presne 4899 km 85% mesto zvyšok mimo mesta priemerná celková spotreba 7,4L. Mimo mesto štvorčlenná rodina+kufor naložený spotreba 6,8L. Motor má 90% krútiacieho momentu do 2000 ot. takže po meste otáčky do 2200 a 4ka , 5ka.
Najazdím ročne asi 17tis. km tak bol benzín jasná voľba. Inak motor cca po 3tis.km citeľne ožil a "skultivoval" sa. Áno pri 120km/h motor trochu "počuť" ale pri 140-150km/h skôr počuť aero odpor(mal som str. box). Inak celková spokojnosť. Mám verziu LT Plus a obehal som predajcov po okolí (Košický kraj) a dostal som sa na cenu 14.500€.

milan
8. září • 23:24

a ještě,opravdu H4 v orlandu v noci špatně svítí??

milan
8. září • 23:22

Dobrý den,chci se zeptat na ten benzínový motor?!Plánuji koupi orlanda LTplus a rozmýšlím zda benzínový motor nebo nafta..doposud jsem jezdil alfou 2.4JTD s výkonem 103kW,takže auto jelo velice dobře a spotřeba průměr 7.4l převážně 70% město..po předváděcí jízdě s orlandem, 1.8 16V auto mělo najeto 1000kM jsem byl zklamán :-( zdálo se mi že na těch 140 koní moc nejede..ano,je to nové a trochu se to rozjede ale...ročně najezdím tak 20000kM..tak nevím:-(rád bych znal váš názor

miroslav
11. července • 8:05

s DPH.

herrkomisar
29. července • 15:04

včera som si Orlando lepšie všimol, dnes som ho lúskal na nete (preto som tu) a ak ho budem kupovať, tak v benzíne a LPG tam dám .... to isto. Mám Chevy TrailBlazer, ale bude nás doma už 6, tak musím ísť do viac miestneho auta - Orlando ešte ukážem žene. Myslím si, že ju zaujme skôr, než 7 miestny Logan :-)

Jan
8. července • 10:21

může někomu líbit. Vypadá to jako pohřebák. Hnus. Každému co jeho jest.

pepé
31. května • 21:14

pohřebák je roomster fuj ani za darmo

Eva
17. července • 23:12

vypadáš jako pohřebák Jane:-O

jelda
9. července • 7:26

jasně, každý má jiný vkus, ale mě se velmi líbi. Je to kus auta, které i vypadá jako auto a ne pojízdný skleník

jandaxx
8. července • 10:45

Mně se líbí:-)

Chevroletclub.cz
8. července • 7:18

dost majitelu i nazoru na toto auto najdete i zde www.chevroletclub.cz

IvanP
8. července • 6:08

Někde jsem četl, že Orlando (v 5 místné konfiguraci) má menší zavazadlový prostor, než Fabia combi. Je to pravda?

jelda
9. července • 8:20

je to i podle toho, kdo jak objem měří. Někdy se totiž měří kufr včetně otvorů a schránek pod podlahou, jindy od podlahy po plato a když se to hodí tak od podlahy po strop. Já třeba v autě převážím elektrický vozík a ten do papírově velkých kufrů někdy nevleze kvůli podběhům, ale hlavně sklonu sedadel a karoserie-zadních dveří. U Orlanda tento problém nemám

Honza
8. července • 19:16

Ano papírově má Olnado (458 L) menší než Fabia Combi (480 L). Můj názor je takový, že údaje o velikosti zavazadlového prostoru je dnes více lživé než údaje o spotřebě. A je otázk, jak se to vypočítává. Viz Octavia Combi 605 L ale počítají do toho i místo pro rezervu atd. Moje auto má 408 L, ale vejdou se tam 3 sudy piva (=150 L), sice jsou kulaté, ale nic víc k tomu reálně nenaložím, tak asi takhle.
Jinak je lepší se na Orlando jít podívat na vlastní oči a porovnat čísla, kde se uvádějí rozměry zavazadelníku:
Délka Orlando 100/190 cm, Fadia 96/155 cm
min šířka Orlando 104 cm, Fabia 96 cm
výška otvoru 75 cm (konkurence Orlanda má asi tady víc), Fabia nevim.
Fabia má pro Škodovky typický a nesmyslný schod u kombíků. Orlando má podlahu rovnou, ale je bohužel vysoko. Sečteno, co je lepší?

rohYpnol
7. července • 19:17

Chevrolety...
Na první pohled sympatické vozítko originálního, i když silně rozporuplného vzhledu. MPV s prvky SUV? Co z toho má být pro zákazníka plus :-O ?
Bez rezervy se vydat s rodinkou čítající 3 neposedné děti, milou tchýni a dědu s prostatou musí být úžasný zážitek. Halvně při čekání na asistenční službu ;-)
Výhoda výklopného panelu rádia - ona nějaká je? Zkrátka další velké plus, tedy vlastně originalita jen pro originalitu.
Ale hlavně - pohled zespodu vozu je zcela vševypovídající. Vosková ochrana laku prakticky nikde, pouze holé nosníky a plechy - to věstí velmi dlouhou trvanlivost. K tomu zastaralá světelná technika, stěrače...
A že by byla zásadní cenová výhoda oproti Grand Scénicu? Chápu, že tohle někdo koupí kvůli vzhledu. Ale jsem přesvědčen, že trvanlivost vozu ve srovnání se Scénicem bude někde jinde.
Zkrátka po záruce pryč. Jenže cenový propad bude značný.
Zkrátka typický novodobý Chevrolet.

ka-spel
9. července • 23:47

No hlavně na těch fotkách je už vidět koroze podvozku a to je nové auto.:-O

jandaxx
10. července • 13:40

Kde????

jelda
9. července • 7:36

a víte že auto má sadu na opravu pneumatiky? Jistě je to nouzové řešení ale na většinu běžných píchnutí stačí, pro ženy to je asi i lepší než měnit kolo. Kvalita Chevroletu se dá prokázat fakty a ne vašimi odhady viz auto.idnes.cz ...

Shimi
7. července • 20:55

to rohYpnol: Teď tak přemýšlím, co jsi tím chtěl vlastně říci? Když se nad tím zamyslíš, tak je to jen snůška pocitů a domněnek. Nic relevantního, k čemu to?"Zkrátka po záruce pryč. Jenže cenový propad bude značný." - To je jak kdyby to u Renaultu bylo jinak. Vzpamatuj se.P.S.: Jen pro představu. Renault s GC začíná s dýchavičnou 1.6 na 400t., to je částka, kde Chevrolet pomalu končí. Už toto by ti mělo napovědět, kde je zakopaný pes.

rohYpnol
7. července • 21:52

Jen jsi zapomněl dodat, že porovnatelná výbava (min. LT) u Orlanda začíná na 390 tis. vs. 399 tis. Grand Scénic.
Co se dýchavjčnosti motorů si myslím nemají co vyčitat. Orlando má 1.8 a víc Nm, Grand Scénic nezanedbatelně nižší hmotnost. Navíc má Scénic 6kvalt a to je vcelku vítaný bonus.
Maximálka stejná, zrychlení podobné.
Spotřeba papírová ve prospěch Orlanda, ale to je dáno tím, že má jen 5kvalt. Což při normovém měření spotřeby vede k papírově nižší spotřebě oproti 6kvaltu.

Shimi
7. července • 22:15

to rohYpnol: Neboj, já na nic nezapomněl. Pouze konstatuji fakt, že tam, kde RGC začíná, tak tam ChO pomalu končí. Nic víc a nic méně. A co se týče té "nezanedbatelně" nižší hmotnosti. Nechci z tebe dělat blbce, ale GC s 1.6 váží 1519 kg a s 1.4 TCe 1532 kg. Orlando s 1.8 váží 1528 kg. Ve všech případech se jedná o provozní hmotnost. Tož toliko k té tvé "nezanedbatelnosti".P.S. Otázka zůstává, co jsi tím chtěl vlastně říci? Není to náhodou tak, že si tyto automobilky nemají absolutně co vyčítat a je úplně jedno, kterou z nich si pořídíš? Ta křečovitá adorace Renaultu je až směšná.

rohYpnol
8. července • 20:15

Chtěl jsem tím hlavně říct, že:
1) nízká cena je na úkor některých archaických řešení
2) nahoře huj, dole fuj - antikorozní ochrana spodku vozidla prakticky nikde.Ale ono se není čemu divit. Je to zkrátka Chevrolet s "americkým" pojetím vozu, tedy pouze spotřební zboží. Samozřejmě, že tento trend je všeobecný. Přesto kvalitou materiálů/zpracováním/trvanlivostí je Chevolet oproti NAPŘ. Renaultu zcela jinde B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
9. července • 15:22

25 let už nereznou co se karoserie týká třeba auta od tandemu Peugeout a Citroen. Nevím jakou mají ochranu podvozku, řekl bych že žádnou, mají jen kvalitní pozinkovanou karoserii. Už dávno dávají záruku 12 let na korozi.
Chevrolet dává jen 6 let, to ale ještě nic nevypovídá, že by na tom musel dnes být špatně. Vlastní zkušenost: Hyundai Trajet z 2004 měl také 6 let, ale dnes na něm stále není kapička rzi, ani na odřených místech, 300 000 km najeto. Jak na tom bude Orlando ukáže až čas...

rohYpnol
9. července • 17:29

Zcela nesouhlasím. Stačí se podívat na dlouhodobé testy např. AutoBildu, kdy rozeberou po 100 tis. km vůz do šroubků. S korozí se bojuje stále, jen třeba není na první pohled vidět. Krizové jsou sváry/spoje plechů apod. tam zkrátka je pozink narušen.
Navíc ŽÁDNÉ z aut nemá celopozink nebo oboustranně zinkované plechy, navíc je rozdíl i v samotné technologii zinkování. Peugeot/Citroen je špatný argument. Tyto značky neměly vážnější problémy s korozí karoserie nikdy.
Stačí se zaměřit jinam. Mazda 6 - problémy s korozí zadních lemů blatníků. Opel Omega - hnije jak hruška. A to není ani zdaleka 25 let. Nebo hondy kolem r.v. 1995... Almera měla též problémy s hloubkovou korozí.
Záruka jen potvrzuje moje slova. Rez se opravdu nemusí na Orlandu objevit, jenže klidně může. 6 let dává Dacia na nepozinkovaný Logan. Takže je vcelku jasné, co lze od Orlanda čekat.

jelda
9. července • 19:05

dle vyjádření dovozce ma Orlando oboustranně pozinkované plechy...

rohYpnol
10. července • 11:48

Je to možné. Nicméně jak jsem psal - prakticky žádný vůz nemá takto ošetřené všechny plechy! Navíc záleží , jak jsem zmiňoval, i na technologii zinkování.
Každopádně spodek Orlanda je tristní. Kdo ví, jak zespodu vypadá NAPŘ. koncern, tak je mu jasné, o čem mluvím.

jandaxx
10. července • 13:59

Ty teoretizuješ, já mluvím z praxe. V rodině máme Daewoo Matiz z roku 99. Stojí celých 12 let na ulici, v zimě třeba taky měsíc, kdy je nahrnutý sníh do poloviny kol, že ani nejdou odevřít dveře. Veškerá údržba žádná, mimo té nezbytné. Jednou za čas dostane mycí kůru a to je všechno. Asi se shodnem, že to auto bylo vyrobeno opravdu levně a to ze všech pohledů. Záruka proti prorezivění 6 let. A teprve loni (po jedenácti letech provozu) začínají rezavět zadní lemy. Objevují se puchýře a je třeba s tím něco dělat. To auto má dneska zůstatkovou hodnotu tak 20 000,- Takže nic a hodit to do šrotu. A teď mi řekni. Opravdu si myslíš, že Orlando vydrží méně? Že někdo bude po deseti, dvanácti letech řešit, že už to rezne? Já myslím že ne. To auto prostě vydrží 10 let a pak půjde do šrotu. Je sice dobrý argumentovat takovou a takovou garancí a výdrží, je ale otázka, jestli to má praktický význam. Mercedes má garanci 30 let. A je to k něčemu? Myslíš, že někdo bude provozovat naftový Mercedes r.v. 2008 v roce 2038 a řešit, třicetiletou garanci? Ano, asi to Orlando začne reznout dříve, než Touran. Jaký je ale praktický význam této lepší odolnosti za 10 let, když už se stejně opravy těchto aut nevyplatí a kdo chce takhle starý auto provozovat, tak na nějakou zásadnější údržbu tohoto typu rezignuje. Občas je potřeba se na to podívat z praktický stránky, jestli je mi taková informace k něčemu(zvlášť, pokud si to auto kupuji jako nové a počítám, že s ním budu jezdit cca 6 let), nebo jestli je to jen řeč čísel. Je to podobné, jako když se bude jeden výrobce chlubit, že jeho motor najede 600 000 a ten horší jen 400 000. Ano, asi je vyrobený z kvalitnějších materiálů. 99% uživatelů je to ale jedno, protože tak dlouho mít auto stejně nebudou. Neobhajuji Orlando, jen si myslím, že je potřeba se trochu řídit selským rozumem a tupě nepapouškovat čísla s tím, že 12 je více než 6. Ano je, ale to neznamená, že tahle číselná hodnota má nějaký praktický význam v životě motoristy, terý to auto kupuje.

rohYpnol
11. července • 17:21

Ano, chápu tvůj pohled.
Nicméně koncern po 10 letech vypadá jako nový. Přitom jezdí celoročně, přes den též venku. A nejedná se jen o koncern. I dnes jdou najít pěkné Peugeoty starší 15ti let. A obecně vzato nehnijou. Golf IV stále OK.
Prostě jak jsem psal - Orlando rychle koupit, rychle prodat. Už jen proto, že po 10 letech opravdu nebude mít (na rozdíl od koncernu) žádnou významnou hodnotu.Ad. Mercedes: ten touto zárukou řeší především pošramocenou pověst.

Lukas
22. července • 11:15

Čtu diskuzi a musím trochu přihřát polivčičku, vzhledem k tomu, že pro mě je auto spotřební zboží, tak co bude po době 3-4 let, kdy auto nejhůře prodávám, pokud je ještě prodejné (nenajezdím výrazně moc, tak mi bohatě stačí benzíny, ale jezdím převážně po polních a lesních cestách - 50 % a zbytek město), tak si myslím, že 5ti letá záruka (3 roky vše, +2 roky motorická část a 6 let na karoserii) je více než dostačující. Navíc vzhledem ke stále zpřísňujícím limitům, tak se za chvíli stejně starším autem než deset let buď někam nedostaneš nebo si pěkně připlatíš při koupi na nějaké nesmyslné dani, čímž ti cena klesne nehledě na to, jak kvalitní to antikorozní ochranu.
PS: Kdyby tu byl dotaz, proč nemám třeba SUV či něco do terénu, tak mám, ale občas též chci jet na výlet něčím co vypadá aspoň trochu jako auto a je přiměřeně delší cestě uzpůsobené.

ACE
10. července • 20:36

Mluvíš mi z duše. Člověk musí přemýšlet, jestli se mu vyplatí připlácet za něco co už v době kdy to jakoby získá význam, stejně už mít nebude. A jesli po 8-10ti letech bude u jednoho zůstatková cena o 20t vyšší, proto přeci předtím nebudu připlácet 120t na začátku, ne? (čísla sem jen tak střelil, pro ty co by to chtěli přepočítávat ;-))

veto
8. července • 17:03

nie je to tak ako pises. Odkial cerpas info?
Ja odtialto:
renault:
cennik+ technicke parametre: www.renault-local.sk ... Chevrolet
technicke parametre: www.mah.sk ...
cennik: www.mah.sk ...
vaha chevrolet benzin zaklad, 1603-1681kg, grand scenic, 1495/1532kg.
vaha chevrolet nafta 2liter manual, 1730-1808kg, grand scenic 1,6dci 96kw 1578/1615kg.2,0dci 1666/1703. Dynamiky aut nie su porovnatelne, lisie sa vzdy zhruba o pol sekundy 2,0dci 9,5s; 2,0VCDi 120kw 10,0s; 1,6dci96kw 10,5s. udaj 10,5s u 2,0VCDi 10,5s nepovazujem za relevantny, kedze pri rovnakej hmotnosti a zhruba o stvrtinu mensiom vykone nemoze byt zrychlenie mensie iba o pol sekundy oproti silnejsiemu motoru a zarovnen enmoze byt rovnake ako u 200kg lahsieho scenica s 96kW.
Ceny:
u benzinov jednoznacne orlando, tam sa na cenu renaultu ani nepozeram, kedze je nonsens pri 6kvalte, aby na dialnici motor tocil 3600rpm. A benzinaky u scenica zeru strasne vela. Koli tomuto radsej orlando, to snad bude mat vyssie otacky. nafta, zaklad do ktoreho by som ja minimalne siel je 1,9dci za 20200e vs 2,0vcdi 96kW LT vybava za 18500, co je rozdiel 1700e v prospech orlanda, oproti tomu scenic stale ponuka viac(tempomat, 17"pneu, 2zonova auto klima, zaclonky proti slnku, bluetooth...) Tu jue to uz minimalne vyrovnane, zalezi na preferencii zakaznika, ci je ochotny vybavu a variabilitu ale aj nizsiu spotrebu ozeliet voci peniazom.v navyssich vybavach to je 20000e vs 22800 s o nieco slabsim motorom u renaultu, tu to tiez ale povazujem za vyrovnane, kedze renault ponuka naviac xenony, navigaciu, keyless....Ja osobne u najvyssiej vybave by som asi siel ale do orlanda a za 22800 by som doplatil automat a kozu. U strednej by som siel asi do renaultu.

jandaxx
7. července • 21:16

On sice bude procentuelní propad u Chevroletu vyšší, ovšem v absolutních číslech to nemusí být pravda. V absolutních číslech ten propad může být stejný, nebo i vyšší. Řekněme, že u Chevy bude z výchozí částky 400 000 propad po čtyřech letech 50%. To je 200 000. U Sceniku to bude z 500 000 40%. To je ale také 200 000. Z 550 tisíc už je to 220 000. A počítej, že těch 100, nebo 150 000, které máš "investované" do Renaulta, tam máš vlastně celou tu dobu utopené. Za ty částky a propady si libovolně můžeš dosadit nějaká jiná čísla. Tohle je jenom příklad, že to někdy může vypadat jinak na první pohled a jinak, když se to hodí na papír. Takže je otázka, co je vlastně výhodnější a na čem víc proděláš. Počítejme, že obě auta budou +- stejně spolehlivá a budou mít +- stejné náklady na provoz. Nemám Chevy, ani jiného korejce. Jezdím Myšákem. Jen se na to snažím kouknout trošku objektivně, nezaujatě a bez předsudků.

Shimi
7. července • 21:31

to jandaxx: Mně to vysvětlovat nemusíš, ryhYpnol v tom má evidentně bordel. ;-) Já to vidím asi takhle: Chevrolet vs. Renault? Z bláta do louže. Ostatně jako kterákoliv jiná automobilka, z předsudků už jsem dávno vyrostl.

jandaxx
7. července • 20:28

Uvidíme. Zatím to vypadá, že těch chudých, co kupují Orlando, je dost. Je vyprodané. Je otázka, jak poruchový bude ten Scenic. Nějaké dobré reference jsem příliš nečetl. A poznámka o rezervě, když se dá dokoupit, je mimo mísu. Výhoda výklopného panelu je taková, že se tam dá schovat cokoli, co má být ukryto před zraky kolemjdoucích. Myslel jsem, že je to snadno pochopitelné pro každého. Peněženka, mobil, vjezdová karta do garáží, pouzdro s drobnými atd. Ano, světla s H4 jsou překonaná. Chtělo by to něco modernějšího, to je pravda. Bylo by ale dobré toto komentovat až v okamžiku, kdy máš porovnání s jinými světly. Pamatuji test, kdy některá světla s H4 svítila lépe, než s H7...

rohYpnol
7. července • 20:34

Výhoda výklopného panelu je NIC. Uzavíratelnou schránku není nutné dělat pod/za rádiem. Do budoucna max. tam můžou začít zlobit kontakty k panelu.
Rezerva za 10 tis.? Skvělé!
V testu je zmíněno, že světla svítí mizerně, to není můj pocit nebo názor.
Ano, zájemců bude dost. Na první pohled vypadá lákavě. A podrobněji se podívá málokdo.

Mac7
5. srpna • 12:10

Jojo..také si přidám něco ze zkušeností, protože jej mám už od března (takže 5 měsíců) a najeto mám 13500 km. Co se týče té vyprodanosti je to PRÝ tak, že jich bylo v první dodávce pro ČR cca 100 ks a ty si rozebraly autosalony a něco málo se prodalo. Další mají být dle předobjednávek až někdy teď. Z tohoto důvodu - potřeboval jsem to řešit hned jsem šel do menšího kompromisu - vzal jsem co mi nabídli:-), ale protože se jednalo o rozdíl pouze v převodovce tak jsem moc neváhal (chtěl jsem sice automat, ale byl jsem zvyklý na manuál, takže pohoda). Mám verzi LT plus se silnějším naftovým motorem a musím říci, že prozatím dost spokojenost - spotřeba sice (zatím) 7,5 ale i na to jsem byl zvyklý. Šel jsem ze staršího cca 10 let BMW530D do tohoto nového - rozdíl samozřejmě je, ale dá se to přežít. Důležité je, že nemusím pořád do servisu.
Někde jsem četl (cca v tom březnu) v diskusi k té schránce pod rádiem, že nápad dobrý, ale proč to dělají, když to neumí udělat. Pousmál jsem se - moc se mi líbilo jak každý kecá a neví - auto se pomalu ještě neprodávalo. Zatím funguje jak má - schová co se do ní vleze. Přípojka USB pěkně umí přehrávat USB flash disk, iPhone takže CD v podstatě už na nic. No jak píšu - zatím spokojenost (i když ta nemožnost koupení rezervy s novým vozem, nemožnost doplacení za orig.handsfree (řešil jsem to Parrotem) a nutnost ukládáni rolety mimo vůz při použití všech sedmi sedadel mi také dost vadí).

jandaxx
7. července • 21:04

Nesuďme dne před večerem. Co se týče koroze, tak myslím, že 10 let vydrží. Když vydržel Matiz, nejlevnější jebka své doby. A po deseti letech je zůstatková hodnota taková, že je každý dnešní nový auto zralý do šrotu, protože se opravy moc nevyplatí. Světla, ano šetří se všude. Mám auto, kde je zvlášť H7 na tlumené a H7 na dálku. A to samé auto po FL už má jen H4. Z vlastní zkušenosti vím, že H7 většinou svítí o dost lépe. Schránku pod panelem bych ale nezatracoval. Zvlášť, když se o ní všeobecně neví. Když parkuju v noci na sídlišti, tak se taková "tajná" schránka hodí. Sám nechávám tu hlavní před spolujezdcem otevřenou, aby bylo vidět, že není co ukrást. Takže pro mne by byla taková schránka +. 100 lidí, 100 názorů.

VB
7. července • 19:42

Pokud je Renault novej tak to jde, ale kdyz na tom neco musis menit tak uz je to jiny. Za vymennu spojky si Renault nauctuje minimalne 13, 14 hodin prace. A takovej rozvodovej remen u francouzu taky menis kazdejch 80tkm. A opet si umeji v Renaultu napocitat hodin ze je cloveku do place. Zato takovej retez tolik pece nepotrebuje.

Bron
9. ledna • 22:41

Renault? Jen jednou v životě jsem tuto chynu udělal..... Nikdy více...

veto
8. července • 16:14

na tej novej 1,6dci alebo 2,0dci nemenis rozvody. Dokonca na 1,6dci sa ti uz nezasekne ani egr ventil, kedze ten je umiestneny az za dpf filtrom.

rohYpnol
7. července • 20:37

Tak jednak záleží, jaký Renault. A taky je otázka, kolik ti za spojku naúčtují v Chevroletu ;-)
Navíc co se dlouhodobé životnosti týká, podstatná je kastle.
A takto mizerně provedené ošetření kastle zespod jsem dlouho neviděl. Srovnej např. s koncernem. Spodek doslova opatlanej ochrannou vrstvou kam se podíváš.

veto
6. července • 21:04

zaujimalo by ma porovnanie tychto dvoch aut. Cenovo su velmi konkurencie schopne a papierove hodnoty idu velmi v neprospech orlanda. Scenic ma vacsi kufor, je ovela variabilnejsi a o 200kg lahsi. Je ale v 7miestnej vybave trochu drahsi. Pri slabsom motore 1,6dci 96kW ma rovnaku dynamiku(koli vahe) ako 120kw orlando a ovela mensiu papierovu spotrebu. Ale ako je to v reale musi napisat iba niekto s pristupom k obom autam

veto
6. července • 21:21

nasiel som len toto porovnanieauto.sme.sk ...

Honza
5. července • 11:21

Je to pěkná a zajímavě pojatá recenze, jen mi trochu chybí více informací k využitelnosti zavazadlového prostoru, rozměry, jednotlivé ložné délky,nakládací hrana apod. Jinak je to opravdu zajímavé auto, další důkaz, že je Korea opravdu na vzestupu, již třetí výrobce na úrovni.

LOL
5. července • 20:44

Na můj vkus je ta třetí řada sedadel už moc nouzová - prakticky tam nevidím místo pro nohy. A nezdá se mi (nebo jsem si nevšiml), že by se druhá řada dala nějak zásadně posunovat.Ale za tu cenu je to fakt dobrý kup, i když se mi ta hranatá karoserie a benzin pro tak velké a těžké auto (10l/100km ve městě je už myslím příliš, s naftou v podobném autě mám pod 8) moc nelíbí.

dadif
5. července • 22:42

V MPV týhle kategorie nikdy nebudou sedačky třetí řady plnohodnotný, Sharan nebo Galaxy na tom jsou samozřejmě líp (o Scudu, Multivanu a podobných ani nemluvě), ale Orlando a spol. si stejně většinou koupí rodiny do 5ti členů, s tím, že ta možnost převízt další dva, když to bude nutný, tam je. Sedačky druhý řady se u Orlanda posouvat nedají, pouze polohovat opěradla. Místa je ale ve třetí řadě na danou kategorii opravdu celkem dost, jednodenní výlet bych tam i přežil (mám 178 cm a asi 85 kg), k moři bych tam samozřejmě ale jet nechtěl.
A k tomu benzínu - já už mám zase jasno, že při svým využití auta si už dneska rozhodně nebudu kupovat diesla...

LOL
6. července • 21:14

Mně Orlando připadne (co se týká 3. řady) o dost menší než aktuální Zafira, Captiva nebo třeba Carens. Na mysli jsem měl hlavně místo pro nohy, tam je to (alespoň podle fotek) fakt tortura.Nafta x Benzin je i u mně celkem jasná věc - jezdím delší tratě, za rok najedu 30-40 tisíc a jen na rozdílu průměrné spotřeby při tomto nájezdu ušetřím ročně cca 20000Kč, o rozdílu v ceně za litr PHM ani nemluvím. Navíc moderní turbobenzíny jsou, co se nákladnosti údržby týká, celkem srovnatelné s diesely. Samozřejmě za předpokladu vyššího nájezdu km a převažujících delších jízd. Uznávám, že do města je diesel nesmysl.

Jelda
6. července • 18:06

šesté a sedmé sedadlo snad nikdo nebude používat jako pravidelné a plnohodnotné, ale jen jako přepravu osob na/z akce,běžný výlet. Přitakávám, že místa na nich je pro tento účel tak akorát a spíš mile překvapí. Já Orlando koupil v benzinu, protože cena v naftě by se mi jen tak nevrátila, to jsem raději vzal plnou výbavu

milan
8. září • 23:33

zvažuji koupi orlanda a váhám v motorizaci:-(najezdím ročně tak 20000km a převážně 70% město..zdá se mi 1.8 16V slabá..jel jsem se v ní projet..ano auto bylo nové najeto 1000km ale i přesto!?Rozjelo se po ujetí více km??A co spotřeba??Dík za info

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jelda
9. září • 15:03

já mám najeto jen cca 1500 km, takže něco málo nad auto, kterým jste jel vy. Jestli ale můžu odpovědět, tak dost záleží na obsazení auta. Já často přepravuji v kufru invalidní vozík který prázdný váží 130kg a 2 až 3 pasažéry takže do kopce závodit nejde :-) S prázdným autem to je ale něco jiného. I tak musíte počítat, že Orlando je velké auto a ne nadupaný Fiátek. Je to však dobré auto a určitě jej doporučuji

milan
9. září • 16:48

mohu se ještě zeptat na světla??Jak svítí orlando večer s H4...je dostačující??a jeká je zatím spotřeba,i po ujetí těch vašich 1500kM...díky za info

jelda
9. září • 17:07

světla jsou podle mě v pohodě a určitě svítí lépe než v mém předchozím autě. Spotřebu ted fakt nemám v hlavě a musel bych se juknout. Tuším že jsem měl cca 7,4 po dovolené v Jižních Čechách s plným autem

milan
9. září • 17:19

jsem rozhodnut si ho koupit...ve výbavě LTplus ale váhám nad motorizací :( ročně dám těch 20000kM a jsem zvyklý na naftuB-]...to je dilema :-( ...v pondělí se jedu svést 2.0 ten silnější..ale ta cena se zvýší o 50000..tak nevím

jelda
9. září • 17:26

uvidíte co vám řekne prodejce ale co vím tak dodací lhůty nafty jsou závratné,protože je brzdí dodávky dílů z Japonska po zemětřesení

Honza
6. července • 15:32

Souhlasím a dodám, že se svými 187cm a 95kg jsem byl naopak s místem ve třetí řadě překvapen, nečekal jsem to a vešel jsem se tam v celku dobře. Ne extra pohodlí, ale klidně 100km bych tam vydržel. Jenom poznámka do Grand Picassa jsem se nevešel, nešla už zaklopit druhá řada kvůli nohám.

dadif
5. července • 11:26

Pokud tě zajímají tyhle detaily, doporučuju toto - www.vybermiauto.cz ... a ve sloupci vpravo vybrat pořebný paramery...

Honza
5. července • 20:40

Děkuji za odkaz

Robo
5. července • 2:49

Super recenzia. Pridava este tiez zaujimavy videotest www.autotv.sk ...

Mr.Chevy
4. července • 19:08
dadif
4. července • 23:04

Jo, tahle recenze je moc dobrá, ale i když vypadají celkem nezaujatě, bodejť by nechválili, když to prodávájí... ;-)

jandaxx
4. července • 22:47

Pro toho, koho zajímá umístění rezervy pod autem. Včetně fotek. V katalogu to sice není, objednat se to ale samozřejmě dá.
Objednací kódy a cena držáku + nářadí:
95476904 Sada nářadí k rezervnímu kolu 1 250,00 Kč
13275551 Nosič rezervního kola 2 448,00 Kč
fotky rezervy pod autem:
bmwe34.sweb.cz ...
bmwe34.sweb.cz ...
bmwe34.sweb.cz ... Kompletní seznam příslušenství včetně cen a kódů:Příslušenství ORLANDO
Kód Popis Cena
KOMFORT
X0079087 Velurové koberce 1 221,00 Kč
X0079089 Koberce s mikrovláknem 832,00 Kč
X0079088 Velurové koberce 3. řada 730,00 Kč
X0079090 Koberce s mikrovláknem 3. řada 661,00 Kč
95987847 Premiové koberce Chevy 2 035,00 Kč
95987843 Gumové koberce 1 221,00 Kč
96630572 Sít do zavazadlového prostoru 650,00 Kč
X0531334 Plastová vana do zavazadlového prostoru 1 710,00 Kč
93742973 Sít na přední sedadlo 386,00 Kč
96448609 Organizér nákladu 746,00 Kč
X0349992 Systém DVD 10 310,00 Kč
Bezpečnost a zabezpečení
X0310164 Sada žárovek H4 165,00 Kč
X0621520 Parkovací asistent 3 944,00 Kč
95980362 Zástěrky přední 624,00 Kč
95980365 Zástěrky zadní 624,00 Kč
EC93199658 Výstražný trojúhelník 213,00 Kč
EC93199829 Reflexní vesta 217,00 Kč
EC93199417 Lékárnička 365,00 Kč
95476904 Sada nářadí k rezervnímu kolu 1 250,00 Kč
13275551 Nosič rezervního kola 2 448,00 Kč
Zábava
EC13320741 Tažné zařízení pevné 6 801,00 Kč
EC13320742 Tažné zařízení odjímatelné 9 515,00 Kč
EC13305585 Elektroinstalace 13PIN 2 045,00 Kč
EC96934001 Střešní nosič demontovatelný 5 210,00 Kč
X0630991 Zrcátko Karavan 3 400,00 Kč
X0059400 Nosič kol pro dvě kola 13PIN - Euroride 7 730,00 Kč
X0059410 Nosič kol pro dvě kola 7PIN - Euroride 5 905,00 Kč
X0059430 Nosič kol pro tři kola 7PIN - Euroride 7 500,00 Kč
X0059200 Nosič kol pro dvě kola 13PIN - Euroway G2 9 325,00 Kč
X0059210 Nosič kol pro dvě kola 7PIN - Euroway G2 7 045,00 Kč
X0059230 Nosič kol pro tři kola 7PIN - Euroway G2 8 780,00 Kč
X0055809 Redukce 13PIN na 7PIN 430,00 Kč
X0055910 Nosič kol Proride 2 660,00 Kč
X0055300 Nosič kol Freeride 1 400,00 Kč
X0050100 T-Adaptery pro Proride 514,00 Kč
X0055440 Sada 4 klíčů a vložek 760,00 Kč
X0057400 Nosič lyží Snowpro Luxe 1 935,00 Kč
X0056315 Střešní box Pacific 500 360,00 Kč
X0056312 Střešní box Pacific 200 2 524,00 Kč
X0056311 Střešní box Softranger 90 9 687,00 Kč
X0056011 Střešní box Pacific 100 10 917,00 Kč
X0610069 Mříž na psy 7 325,00 Kč
Styling
13259235 Ocelové kolo 16x6,5 2 200,00 Kč
96837901 Alu kolo 16x6,5 4 153,00 Kč
96837903 Alu kolo 17x7 5 020,00 Kč
96837905 Alu kolo 18x8 6 070,00 Kč
96837065 Středový kryt kola 280,00 Kč
9594682 Matice kol 165,00 Kč
9594683 Matice kol 140,00 Kč
96837072Poklice kol 1 065,00 Kč
EC13312024 Bezpečnostní matice kol 565,00 Kč
95969127 Střešní spojler 4 522,00 Kč
95211797 Kuřácká sada 543,00 Kč
95970760 Boční lišty lakovatelné 3 400,00 Kč
X0460028 Boční lišty černé 2 257,00 Kč
X0460027 Prahové lišty 1 800,00 Kč
X0960009 Stínítka zadních bočních oken 1 710,00 Kč
X0960010 Stínítko zadního okna 1 710,00 Kč
X0470033 Přední deflektor 1 266,00 Kč
95470864 Ochrana zadního nárazníku 2 431,00 Kč
X04600091 Sada kolíčků dveří 567,00 Kč
X0514538 Sněhové řetězy 215/60/R16 2 943,00 Kč
X0514567 Sněhové řetězy 225/50/R17 3 030,00 Kč
EC93199690 Dětská sedačka 0+ 3 770,00 Kč
EC93199699 Základna Isofix 4 775,00 Kč
EC13342988 Dětská sedačka 1rok 8 481,00 Kč
EC93199694 Dětská sedačka 2/3 roky 3 662,00 Kč
EC93199031 Uchycení TopTether 691,00 Kč

pepé
2. června • 15:09

Zdravím,chci se zeptat kde takové ceny jsou?Mám Orlando a v autorizovaným servisu jsou docela jinde.Díky za info

Honza
5. července • 11:05

Možná by bylo dobré zmínit také to, že onen záhadný prázdný prostor pod kufrem se dá (zájemcemi o LPG) rázem velice prakticky využít!

ka-spel
6. července • 23:57

Tak to mě hned taky napadlo. Já by to byla nádrž - objem?

dadif
4. července • 23:01

Jo jo, bohužel ale celková cena tý srandy s rezervou je trošku vyšší, co mám informace, tak min. 12.000,- (samozřejmě i s kolem)...

jandaxx
5. července • 10:09

No on to Pivson spočítal na nějakých 8 800,- Samozřejmě záleží, jestli je to i s tím hliníkovým krytem, montáží atd. Pokud bych Orlando kupoval(opravdu se mi moc líbí, tak vše okolo něj sleduji), tak bych s montáží rezervního kola neváhal. Je sice dobrý, že můžeš zavolat asistenci, ta ale ne vždy musí fungovat. A než někde v noci čekat v nějakým prdelákově, než Tě někdo najde, tak je lepší ten pocit jistoty, že rezervu mám. Je to jako s airbagy. Taky je nechci použít. V případě potřeby ale vím, že tam jsou;-) Před mnoha lety jsem najel se stodvacítkou na nějaký jekl na dálnici a v kole díra, jak prase. Pak jsem zase v noci jednou najel na lešenářskou trubku, která spadla z nějaký dodávky. V obou případech by mi byla lepící sada na prd.

dadif
5. července • 11:10

Pravděpodobně čerpáme info ze stejnýho zdroje, co? ;-) Jenže jak právě píše Pivson, těch 8.800,- je to bez kola... Jinak v podstatě zastávám stejnej názor na věc jako ty, mám i podobnou zkušenost s proraženou gumou, ale přecejenom je to nepříjemný navýšení ceny. Rozum mi říká, že rezervu jo, peněženka (a čeká mě to brzo) říká, abych si to ještě rozmyslel, nebude trvat dlouho a na řadu přijde nákup zimáků, a ty budou (zvlášť u nás na Vysočině) sakra potřeba... :-/

dadif
4. července • 13:39

už jsem se na něj opravdu těšil! Do Orlanda jsem se zamiloval, jakmile jsem ho (víceméně náhodou) uviděl v nabídce jednoho dealera na internetu. Na první pohled mě zaujal především design - konečně něco trochu jinýho, než je u malých MPV zvykem. I velikost je na danou kategorii slušná, zvlášť třetí řada sedaček je opravdu víc než pohotovostní. Je pravda, že v některých detailech se trochu šetřilo (tvrdý plasty mi ani tak nevadí, s palubovkou se nemazlím..., ale např. H4 světlomety, stěrače, podpěra na přední kapotě...) nicméně všechno jsou to kompromisy, který se dají přežít. No a jelikož od myšlenky není daleko k činům, už ho mám objednaný, koncem července bude doma. Proto taky hltám každou zkušenost, všechny články už mám pročtený tam a zpátky. Až mě překvapuje, jak recenze i zkušenosti majitelů vyznívají velice pozitivně!!! Zkrátka už se těším, vyměním sice vyšší třídu za střední, ale vzhledem k desetiletýmu rozdílu ve stáří si rozhodně nepohorším, chybět mi bude asi jen el. vyhřívání předního okna, na to jsem si fakt zvyknul...

Honza
5. července • 11:08

Přestože jsou světla v Orlandu velice dobře přístupná, odpadá při použití stařičké H4, typické otravné lopotění při častých výměnách "moderních" H7 a dalších.

dadif
5. července • 11:22

No, já znám i modernější zdroje světla než H7, třeba LED... :-D
A taky je to jak u kterýho auta - na svým současným (Mondeo III) jsem měnil za pět let H7 dvakrát, táta na Cliu H4 za stejnou dobu snad osmkrát. Je ale fakt, že mamka na služebním Peugeotu 206 měnila H7 snad po 14 dnech... :-O
Ale je mi jasný, že je to ve svý podstatě levný auto a někde se holt ušetřit musí, ale trošinku modernější světla by to zas tak neprodražily. Na druhou stranu, kdyby všechno malinko vylepšili, už by to auto za ty peníze fakt asi nebylo.
No nevadí, já jsem s tím smířenej, důkazem toho je i fakt, že mi zanedlouho bude stát před domem!

Ef
4. července • 18:26

Taky sem ho objednal pro ženu. 380 tis. bez DPH v nejvyšší výbavě s automatem s šíbrem. bezkonkurenční nabídka a to sem prošel všechny značky. původně sem kupoval jen nissany, ale za ty prachy kliedně vyzkouším i chevyho. ten diesel je neuvěřitelně tichej a pracuje absolutně bez vibrací. 5 let záruka. Původně jsem chtěl VW caddy nebo toyotu verso, ale rozdíl i po slevách dělal min. 60 tis, nehledě na mnohem slabší motorizace a malý záruky. jediná vada je 8 měsícu dodací lhůta na auto výroby:-(

Jelda
6. července • 17:57

já si pro něj příští týden jedu. Mám ho objednaný v bílé už od března:-D

Inza
5. července • 15:12

Tak konečně někdo kdo má objednáno totéž - LTZ, automat, šíbr :) už se taky těším

stefan
4. července • 16:16

zabudli este napísat že 87% 176nm točiveho momentu je k dispozícii už pri 2000otáčkach
takže dobre sa sním jazdí už aj po meste a kratších tratiach...:-P

stefan
4. července • 13:08

Madari testovali auto chválili tzv zážitok z jazdy hl na kratších tratiach,dobre sa s ním jazdilo,
spotrebu pri cca 120km/hod na dialnici mali spotrebu6.9 l/100km!!:-P

Roman
28. ledna • 21:28

No nevim, mám ho 9 měsíců, jízda denně 40 km dálnice, sem tam dálka, lehká noha, ale pod 8 litrů jsem se prostě nedostal :(

Orlando 1,8 benzin
21. února • 20:54

... presne tak, pod 8 to auto jezdit neumi - a na zimnich pneu ani pod 9 moc ochotne nejde ... a jinak je to pekne linej motor, na to, ze ma 104kw :-(

Petr
10. července • 13:58

o autorovy tohoto článku svedčí i to ...muset měnit celou sadu středem sjetých pneumatik….. při 270 kPa .... DOBREJ TECHNICKEJ ANTITALENT to je škoda AutoRevue.cz byl vždy dobrej servr ale amateri by zaměstnávat neměl!!!. Dnešní pneumatiky se neslíždí středem jako kdysi staré.

Doporučujeme

Články odjinud