Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

95 komentářů

Zdenek
27. září • 22:23

Tak nevím, kolik se za takový test platí, ale asi BMW si může dovolit hodně. Jízdní vlastnosti jsou spíše horší, uváděné zrychlení je s větrem v zádech a bez sedadel, rezervy a bůhví čeho ještě. Měl jsem možnost projet se s Hundai Santa FE nebo s Citroen C-Crosser a sice motory neměly takový zátah, ale jízda byla pohodlnější, a možná sice subjektivně, ale na silnici drželo mnohem lépe. Mimochodem se starou Xantií jsem v akceleraci byl sice neznatelně rychlejší, ale v zatáčkách jsem toto auto jak píšete s vynikajícími vlastnostmi suverénně nechal daleko za sebou. Při prvním rychlém průjezdu zatáčky skončilo BMW za bílou čárou na rozdíl od Xantie, která ji bravurně projela s půlmetrovou rezervou k bílé čáře. Pro další jízdu již řidič neriskoval, že skončí se svým rádoby super autem v příkopě. Mimochodem za to co nabízí v základu je cena velmi přemrštěná.
Zdenek

radim kracmar
31. října • 15:14

Kazdy si ma koupit auto ktere se mu libi a na ktere ma.Soudruh Matejka je zrejme socialisticko-komunisticke pako.

forto
29. října • 20:05

Dobře Matějka, máte neschopnýho fotra, zlýho šéfa a nelíbí se vám móda SUV notabene SAV. Tohle já všechno chápu, ale věc má z marxistickýho hlediska ještě druhou stránku. Když se nebudou kupovat SUV kia / hyundai atp tak náš jednostraně orientovanej průmysl půjde kam? No půjde do prdele.

Šákul Ředkvička (pota)
30. října • 10:48

Krásně napsáno a konec mě i pobavil :).

Ugo
28. října • 8:48

Bejt kurva nebo pasak, tak po jinem aute netouzim 8-)

Stabi
28. října • 8:03

A samotné X6 50d? Vůbec nerozumí tomu, proč někdo brečí, že to nejezdí a nezní jako pravé M! To přece není M, je to jako by někdo brečel, že obyčejné BMW v Mpaketu nejede jako M. Kravina, všechny nové 50d jsou top motory pro normální život, neuvěřitelně efektivní, rychlé stroje pro normální život. Trochu nechápu ty testy,třeba 550d včera Pepa v Autosalonu na Primě, proč probíhají na okruzích? To přece není závodní auto, to je auto do normálního provozu a mě osobně víc zajímá, jak se to auto bude chovat na normální silnici, dálnici ,ve městě. Prostě normální život a ne to, jak je auto zábavný nebo nudný na okruhu, ale ani někde na okreskách. Co to je za blbost? Kdo z nás jezdí a jak často tak, aby ho zajímalo, že auto na okreskách je nebo není zábavné? Když chci něco jakoby sportovnějšího, sáhnu po BMW,AUDI .. když něco na normální jízdu VOLVO .. a podobné značky. Ale rozhodně mě spíš zajímá, jaké nové vychytávky to auto má a čím je zrovna pro mě zajímavé. A za sebe musím říct, že sklouznutí na okruhu mě zrovna neláká.

Stabi
28. října • 7:51

Jsem tady správně v diskuzy na AUTOREVUE? Lidi, někdo se tady zbláznil, co to tu řešíte za kraviny? Jen se urážíte kvůli tomu, že je někdo slovák, někdo levičák, někdo pravičák, ... ekolog, závodník ... Proboha, kde to jsme? Věnujte se autu, vykašlete se na to, odkud kdo je a respektujte jiné názory. To je celé.
Sám za sebe k testovanému BMW X6 50d... Názory o nemorální spotřebě, nebezpečné velikosti, prostorové nenažranosti ve městech se musím jen pousmát. Když nepočítám místo nahoru, zabírá auto typu SUV,SUC, SAC přece stejný prostor jako větší kombík, ano, není přes ně tolik vidět, zase ale posádka daleko lépe vidí a to rozhodně přispívá k bezpečnější jízdě, a spotřeba? nevím, ale efektivita motorů podobných aut je podstatně lepší než kdejakého většího kombi neněmecké produkce. Myslím tím top výrobce BMW, AUDI, MB, kdy jejich auta stojí balík, ale člověk si kupuje technická řešení, která se do ostatních aut dostanou až za pár let. Příspěvek ukončím tak, že je přece jedno, co si koupíš, lidské ego si někdo honí velkým SUV, někdo kupé od Porsche. Jejich věc. Spíš to vidím tak, že by bylo hloupé, kdybych se řídil tím, kdo si co kupuje, abych náhodou nespadal mezi bad boys a girls. Myslím si, že je důležitější trochu něco jiného. Je Audi Q7 a Audi Q7, stejně MB GL nebo X5,X6 a GL, X5,X6. Rozdíl je v tom, že jedni mají černá skla, na zrcátku jim visí křížek, parkují bezohledně kde chtějí a jak chtějí a nejezdí zrovna ohleduplně a podle předpisů. Tak takhle ne. Nevidím ale problém, když mám hodně dětí, jezdím o víkendech na chalupu, tahám něco těžkého, nebo se jen blbě pohybuju a proto mi víc vyhovuje nastupování a vystupování z vyššího SUV, proč si ho nekoupit. Ono to vážně funguje, můžeš mít 7 míst, když poutáš děti, nestrácíš vědomí v důsledku odkrvení mozku, než se ti to povede a když sjedeš mimo silnici, nic se neděje a hlavně sezení o pár cm nahoře je fajn - řidič vidí daleko lépe než ostatní.

Pete
27. října • 13:11

Je do otrasne auto.
Mal som moznost porovnat v jeden den toto auto vs 535d s M paketom. Na rovnakej trase. Cca 200km. X6 ma len dva plusy - lepsi vyhlad pri predbiehani a pristup do kufra, kedze je to liftback. Nie kupe, ako by nejaky hlupak napisal. Vo vsetkom ostatnom je 5 sedan podstatne lepsi. Teda, pokial mate normalne rozmery chlapa. Skrckom X6 pravdaze poskytuje este jeden benefit ;-). Ked e60 ojazdim, nastupca je u mna jasny.

Ondřej Matějka
26. října • 21:59

Já bych na ty SUVčka udělal ňákej speciální typ řidičáku aby to nemohl mít každej a psychotesty k tomu. Přece neni možný aby dneska každej jezdil v polotanku. Nehledě na tu nemorálnost toho že jede jedna blondýnka sama v centru města v takovym tanku. 3-[

jambott
16. března • 18:18

Ty chuďáčik s vyhladeným mozočkem veď aj ty si kúp X6 a nemusíš tu slintať.Len keby si mal na to bubáky? Lepšie makaj!Chuj jeden.Voz sa na Fabii.

CreeperCZ_zero
16. srpna • 13:38

Takovou škaredou,ošklivou a předraženou kravinu jako je X6 si může koupit jen idiot,kterého zmanipulovala reklama,to i ta Fabia je lepší než tohle.

Pidalin
16. března • 18:44

Já to auto nechci tak proč by mě mělo trápit že na něj nemam? DEBILE. To je právě rozdíl mezi náma obyčejnejma lidma a Váma pracháčema. Vy si neustále myslíte že Vám to všichni závidíme ale nám je to u prdele v šem si jezdíte nebo co si stavýte za hnusný domy. My se tomu smějeme. :-P

Pidalin
16. března • 18:44

í

choze
29. října • 19:59

naopak tanky jsou potreba a treba i s blondynkou :)) jen houšť

Tom
26. října • 22:37

Závist? Kádrování?
Hovado najdes v ruznych autech... Neni to o aute ale o lidech. X6 se mi sice nelibi ale at si to klidne koupi/dostane blondynka, brunetka nebo pan praseci hlava.
Mam radeji kombiky 4x4, ale nechapu tuhle vlnu modniho "antiSUV"

Ondřej Matějka
26. října • 23:01

To neni moderní vlna anti SUV, ty lidi co v tom jezděj ohrožujou svoje okolí a zabíraj ulice nesmyslně velkym autem. Kdyby s tim aspoň jezdili někde v lese, ale oni se s tim cpou do centra měst. Ještě jsem neviděl SUV ve kterym by jelo víc lidí, vždycky je to jeden ňákej kravaťák nebo jeho manželka. Proč si nekoupěj radši za ty prachy normální kvalitní auto?

Skyline
27. října • 9:31

Ty zase zabiras misto normalnim lidem, kteri nemaji v hlave socanskou ideologii a tridni nenavist. Je mi z tebe na bliti.

Garážmistr
28. října • 17:13

Mě je tě líto. Kalousek teď očeše příspěvky na vědu, takže na prášky budeš muset čekat mnohem dýl a celou dobu ti budou ve věži harašit komunisti. Hrůza.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ondřej Matějka
28. října • 17:31

Komunisti mi tam harašej už teď, protože díky omezenosti a neznalosti historie asi zase budou vládnout. :-/

Shimi
28. října • 18:14

to Ondřej Matějka: Nechci tě Ondro nějak moc vystrašit, ale komunisti tu vládnou už teď, respektive oni od 48. vládnout nepřestali. ;-)

Ondřej Matějka
28. října • 19:19

To já dobře vim, jenom jsou dneska zamaskovaný za jiný barvy. ;-)

Ondřej Matějka
27. října • 14:59

Co s tim má společnýho politický přesvědčení? Já jsem totální antikomunista.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hipisko
27. října • 21:51

Tak preco ti vadi sukronne vlastnictvo aj ked v nadstandartnej podobe u ludi s nadstandartnou produkciou?

Ondřej Matějka
27. října • 22:16

Kdy jsem řekl že mi vadí soukromý vlastnictví? Soukromí vlastnictví je základní právo každýho člověka a nikdo nemá právo ho porušovat. Ale když někdo celej život krade a podvádí a vysmívá se obyčejnejm lidem tim že někoho přejede v SUVčku a nijak ho za to nepotrestaj tak kde je problém?

Tom
27. října • 22:28

Bud jses naivni idealista nebo provokater nebo blb.... Fakt nevim :-/
Ne kazdej kdo ma prachy je zlodej nebo kmotr.... Je mozny ze nekdo pracovitej a chytrej prachy nema, ale to je zivot, ten neni spravedlivej..... Smir se s tim

Ondřej Matějka
27. října • 22:39

Jsem možná jenom idealista. Bohužel ale nevěřim že se něco změní, až vymře současná bolševiko-kapitalistická generace tak se sice možná něco změní, ale spíš k horšímu, mladý lidi dneska často podporujou nacismus, fašismus, komunismus a jiný zvrácený ideologie. Svět idealisty potřebuje. :-D

Antiautomat
30. října • 13:12

Dobry den p.Matejka
Pri vsetkej ucte zjavne neviete o com pisete, nakolko miesate uplne nezlucitelne pojmy ako ''bolševiko-kapitalistická generace', idealizmus (ktory je prave typicky pre kapitalisticku spolocnost, nastudujte si co tento pojem a jeho dejiny ako filozofie obnasaju), potom skacete ku komunizmu, nacizmu (co sem zjavne nepatri) a fasizmu.
Takisto si myslim ze pojem a rozdiel medzi socializmom a komunizmom Vam je uplne neznamy. Vlastne tym dokazujete ze sucasna generacia ma naozaj v tomto smere velke vedomostne medzery, no a nie je nic lahsie ako strasit ludi tym, co nepoznaju, resp.poznaju len z toho co im niekto rovnako neznaly niekde napisal a nataral. Ake jednoduche, ze.Samozrejme ocakavam ze sa zase vyhrnu podobni neznalci, ktory zase budu mavat rukami a vykrikovat aky 'socan' a 'cerveny' kedze pod vplyvom toho vyplachu mozgu, ktory sa im dostava denno-denne z medii, vsetko co je ine ako sucasna s.acka povazuju za 'socanske' a 'cervene' a este neviem ake ine. Na ich adresu teda este raz, nemam v umysle obhajovat nic ine ako ZNALOST problemu predtym nez sa o nejaky vyrok a diskusiu vobec pokusime.

Gauthana
27. října • 9:42

Definuj mi prosim z tveho pohledu normalniho cloveka

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel F.
27. října • 12:19

Normální lidi neurčují ostatním, co si za své peníze mají koupit. Normální člověk chápe, že každý má jiný vkus a potřeby a pokud druhý neporušuje svým chováním zákony/předpisy/normy, tak toleruje ostatní.
Ostatně argumenty v původním příspěvky jsou na vodě - SUV zabírají místo ve městech. Nesmysl, kdejaký sedan/kombík/dodávka má větší půdorys než SUV. V SUV jezdí jen jeden člověk. A v ostatních autech jich snad jezdí víc? atd. atd.

Ondřej Matějka
27. října • 15:01

Je to o tom že ty kravaťáci co v tom jezděj to auto vubec nepotřebujou a jenom chtěj ukázat že maj prachy. Proto nikdy v SUV nesedí víc než jeden člověk, protože by se ten pan podnikatel asi cejtil trapně kdyby do toho auta někoho přibral. Vim že nikomu nemužu řikat co si za svoje prachy koupěj, proto by si to ty lidi měli řikat sami a přemejšlet trochu.

hipisko
27. října • 21:46

Keby kazdy kupoval iba to co potrebuje tak by sme boli asi v inom svete co povies? Potrebujes ty napr mobil za 500eur? Jazdis iba nevyhnutne km a aj to iba v malej 30kw fiatke? Na co ti je doma preboha napr 42" tv ked ti staci aj 32? Prikladov je vela. Clovek ktory tvori milionove hodnoty ma uplne ine prijmy a aj materialno hodnotovy system. Prenho je ist kupit bavoraka to iste ako pre bezneho cloveka fabiu.
Ty si si nikdy nekupil veci pre luxus? Ty zijes cisto pragmaticky zivot? A z druhej strany, cakas ze milionar bude utracat tolko ako bezny clovek? Ak proste uz mam tych nap 20mil eur na ucte tak preco by som si xy nekupil ked sa mi paci? Co mam jazdit na oplieskanom mondeu ako vacsina?
Teraz ked nas prachy rak mas plnu hubu moralky ale akonahle by prisli miliony na ucet tak by si okamzte utekal do salonu po auto ktore by si ani nahodou cisto racionalne nepotreboval a dost mozne ze take vlastnis uz dnes ()

Ondřej Matějka
27. října • 22:08

Auto nevlastnim protože nevim co bych s nim dělal. Bydlim v Praze, chatu nemam, tak k čemu auto? Spíš jsem uvažoval o nějaký malý motorce nebo skůtru ale to je jedno. :-D
Jde hlavně o to že jak řikáš že někdo tvoří milionový hodnoty, pořádně se nad tim zamysli a řekni mi aspoň jednoho člověka kterej tvoří milionový hodnoty a ten luxus si zaslouží. Jedinej takovej podnikatel co mě napadá je Tomáš Baťa, to byl člověk u kterýho bych plejtvání a zbytečnej luxus toleroval protože to byl člověk kterej místo toho aby si koupil 25 baráků tak radši postavil městečko pro svoje zaměstnance. Třeba ve firmě kde pracuje táta (a já tam taky jeden čas chodil pracovat) je šéf totální pako, kupuje si každej rok nový SUVčko, ale do firmy nekoupí ani hajzlpapír. Firma mu krachuje, nemá ne vejplaty, nelepší lidi vyhodí protože by jim musel slušně platit a místo toho si radši postaví bazén přes celou zahradu. Proč bych měl s takovym člověkem mít nějakej soucuit nebo mu gratulovat jak je dobrej že si vydělal tolik peněz? Vydělal si tolik peněz otročenim, podváděnim, podplácenim úřadů, okrádánim zaměstnanců a dalšíma věcma. Proč by někdo takovej měl mít nárok na to aby jezdil v centru Prahy s SUVčkem a ještě za jízdy telefonoval? Když potřebuje něco udělat na baráku tak nás těch 10 km ani nesveze, musíme jet vlakem a přestupovat, takže těch 10km jedeme 2 hodiny. Tohle je to co mi v dnešnim světě vadí. Rozdělovat politický smíšlení na kapitalismus a komunismus může jenom někdo kdo vyrostl v 50. letech. Já nesnášim komouše, ale kapitalismus tak jak ho známe dneska (ten americkej typ) rozhodně neni o nic lepší. Lidi umíraj hlady za komunismu i za kapitalismu.

Skyline
29. října • 15:44

Bez delat jinam, zaloz si firmu a nefnukej. Vadi-li ti pristup sefa, dej vypoved. Nebavi-li te jezdit na fusky vlakem, nejezdi tam.Zavidet sefovi auto a nadavat na nej a presto pro nej delat muze jen idiot. Sef ma narok na to, na co ma penize, vic je ti po tom kulove. Jezdit 10 km vlakem 2 hodiny muze pouze Ondrej Matejka. Kdyz nic, sef zjevne dava praci tvemu otci. Nenavidet nekoho, kdo ti dava praci je skutecne vec ciste socanska a komousska. On tveho otce nekdo nuti tam delat? Kdyz zavidite sefovi bazen, postavte si svuj. Pokud je sef tak neschopnej, zalozte si svou firmu, prebrat mu zakazniky bude hracka kdyz je to takovej balvan. Muzete pak nejlepsim zamestnancum platit klidne 3x tolik, budou vas mit o to radsi, otazkou je, kdo schopny by chtel delat pro ubozaka s tvou mentalni vybavou?Jestli ono to cele nebude "trochu" jinak, ze, soudruhu matejko?

Ondřej Matějka
29. října • 15:53

To jako když si koupíš třeba hodinky z vodotryskem a někdo ti řekne že jsi vůl že si kupuješ takovou kravinu tak ti to řiká protože ti takovou kravinu závidí nebo co? Prober se, existujou i lidi co maj uplně vyšší myšlení než běžný "hromadiči" nebo opačnej extrém bolševici a různý náckové a jiný existence. Život neni o tom se s někym neustále předhánět o to kdo si co bude víc závidět, kdo bude mít větší televizi a větší auto, ale to ty asi nechápeš.

Skyline
29. října • 16:00

Vsak se nepredhanej, seber svoje vyssi mysleni a tahni do lesu. Budes-li u toho ale zvanit o tom, jak nekdo nema na neco pravo, jak by si to nemel kupovat a podobne hlody, budes proste socanska verbez a to "vyssi mysleni" si muzes tak akorat nechat pro soudruhy na schuzi.

Ondřej Matějka
29. října • 16:36

Tady je prostě potřeba aby konečně vymřela ta generace co má vymytej mozek za:
A) Komunistickou výchovou
B) Západní kapitalistickou výchovouDokud bude furt levice napadat pravici a naopak tak se nic nezmění. Tohle je o ničem. Někdo kdo všechny nekapitalistický názory označuje za komunistický je stejnej debil jako ten kdo prosazuje komunisum a je proti soukromýmu vlastnictví.

Ondřej Matějka
29. října • 15:49

Ty jsi asi uplnej debil nebo co. Asi 200x jsem tady psal že nesnášim komunisty a nikomu nic nezávidim. Ale chápu že někdo kdo má IQ 80 moje názory nemůže pochopit a odvolává se na nějakej komunismus. Kdy jsem konkrétně řekl že ho nenávidim? Nenávist je emoce kterou maj lidi jako ty, já se emocema ovládat nenecham. Nikomu nic nezávidim, k nikomu necejtim žádnou nenávist. Moje názory jsou čistě logický a nemaj nic společnýho s tim že bych něko nenáviděl nebo mu něco záviděl. Proč bych měl někomu závidět něco co je podle mě zbytečný a naprosto neužitečný?

Skyline
29. října • 15:58

Ano, tos psal. Stejne jako zlodej muze 200x zopakovat, ze neni zlodej. Klidne to napis jeste 200x, soudruh Goebbels by z tebe mel radost. Jasne, nikomu nic nezavidis, to z tech zvastu o zlem sefovi vubec nejde poznat:-D

Ondřej Matějka
29. října • 16:23

Goebles by mě měl tak rád že by mi dokonce dal na výběr jesli chci plyn nebo kulku. Ale tak lepší než drátem do oka.

Šákul Ředkvička (pota)
28. října • 22:42

Proč mám opět pocit, že co nemám je zlé? O co ti jde?
Znám člověka, který několik let po revoluci začínal od nuly. Půjčil si, aby si mohl založit firmu a makal, makal jako čert. Mimo jiné se mu líbily off roady a tak si jeden koupil, když si na něj vydělal. Pak si za pár let koupil další, protože ten předchozí už nebyl k tomu, aby spolehlivě jezdil. Obě auta si koupil za hotové, nemusel si peníze nikde půjčovat. Nyní má firmu, kterou by mohl z fleku prodat a jet si užívat na zbytek života do Miami. Ale ne, on ráno vstává a je tam do večera a svou firmu vede. Myslíš si, že takový člověk si to auto nemůže (z morální stránky) koupit a měl by jezdit Fabii? Jestli ano, tak by jsi měl zrušit internetové připojení.

Ondřej Matějka
29. října • 12:10

Ty furt nechápeš o čem mluvim, to nemá cenu tady vubec něco psát protože to tady nikdo nečte pořádně.

Šákul Ředkvička (pota)
29. října • 12:12

A o čem mluvíš, já to fakt nechápu....

qwertzuiop
29. října • 9:54

Když má firmu od revoluce a stále tam musí od rána do večera makat, tak je to kokot a ne úspěšný podnikatel B-]

Ondřej Matějka
29. října • 12:11

Takže úspěšnej podnikatel je podle tebe třeb Krejčíř nebo jiný kmotrové? :-O

Šákul Ředkvička (pota)
29. října • 12:11

Chodí tam tu firmu řídit, protože to tak chce...protože chce pracovat. To je podle tebe kokot?

qwertzuiop
29. října • 12:31

A kdy si uziva tech off-roadu, kdyz ho bavi tvrdnout od rana do vecera v praci?

Šákul Ředkvička (pota)
29. října • 17:24

Kdy? Když jede na hory do Alp, když jede na nějaké offroad párty (nevím, jak to přesně nazvat) a navíc má pohodlné auto s obrovským vnitřním prostorem.

Gauthana
27. října • 13:43

Každý má na normálnost svůj vlastní názor, který je ovlivněn mnoha faktory, proto nelze normálnost obecně definovat B-]

Zelí
27. října • 13:05

Definoval bych to trochu jinak. Všichni účastnici různých náhledů na SUV podvědomně cítí, že u těch aut něco nehraje. A někteří se cítí suv-čkama dokonce ohroženi. Co asi těm lidem na těchto čistě městských leštěnkách vadí. Mám dojem, že jsou to hlavně tyto dva aspekty :
1- vadí jim, že vlastníci tím vysokým posazem vyjadřují svou nadřazenost.
( což je pravda, kvůli tomu si to ti lidi kupují)
2- cítí se fyzicky ohroženi těmi 2,5 tunovými monstry.
( což je taky pravda, testy kolizí běžného auta s suv to potvrzují)
3- těžká auta mají větší podíl na exhalacích v městských aglomeracích
(což je pravda)
Ostatní argumenty typu špatných jízdních vlastností, velké spotřeby..... jsou záležitostí toho, kdo si to kupuje, to může být ostatním lhostejno.

Skyline
29. října • 15:56

Opet Zeli opet blabol...ad 1: ma-li nekdo pocit "podrazenosti" vuci SUV, je to jen jeho problem, znam spoustu lidi, kteri maji SUV ciste proto, ze maji chatu/dum nekde v horni dolni a SUV je proste nejvhodnejsi dopravni prostredek. Pokud si nekdo SUV koupi proto, aby se citil nadrazene, je to taky jen jeho problem, at si svuj pocit uzije - vic, nez pocit to totiz neniad 2: prestan lhat a bez se podivat do technicaku bezneho SUV. Napr. CR-V vazi cca 1500-1600 kg, tedy srovnatelne s auty stredni tridy, mensi SUV jako Sportage jsou kolem 1400 kg, tedy jen lehce nad nizsi stredni. Pri srazce s 2.5t monstrem na tom bezne SUV - at uz ix35, sorento, tiguan nebo kvasak - moc dobre nebude. Co to ale je to "2,5 tunove monstrum"? Nejaka prisera z jezera?ad 3: zcela jiste lez, s ohledem na pocet "tezkych aut" jako takovych; navic je uplne jedno, jestli chrochta Prassat nebo Tiguan, oboji je to hnus.

Ondřej Matějka
29. října • 16:21

Pokud opravdu maj dnešní SUV okolo 1,5t tak už to nejsou SUV ale jenom obézní normální auta. :-D Já jim vždycky řikal hroši těm SUVčkům a asi to teda docela sedí. ;-)

Ondřej Matějka
27. října • 15:03

Ano je to přesně tak. SUV je nesmyslenj typ auta který neni určený pro nikoho, kromě těch co maj zbytečně moc peněz a chtěj to ostatním ukázat. Zrovna v týhle době by měli lidi sebrat zbytky morálky co jim ještě zbyla a chovat se k zemi rozumně a ne jezdit sám v autě který žere 20 litrů. Pak nemaj bejt krize.

hipisko
27. října • 21:33

Co ma auto co zerie 20l spolocne s krizou? Vacsina tych ktori maju na take auto tvoria hodnoty ktore bohate prevysia negativa tej 20l spotreby. Kde su tvoje zbytky moralky ked sa inym montujes do sukromneho vlastnictva? Taketo myslenie tu bolo na vladnej urovni v 50tych rokoch a skoncilo to najvacsou lupezou v historii csr

agent ééý
22. prosince • 18:31

oni spíš kradou hodnoty druhých

Ondřej Matějka
27. října • 21:45

Má to s krizí společnýho hodně ale to bys asi nepochopil. Až budeš někdy brečet že je beznzín drahej tak za to poděkuj SUVčkarům a jinejm bezohlednejm lidem co jenom ukazujou kolik maj peněz a ňáký životní prostředí je jim u prdele. Až klesne počet obyvatel Země tak na 3 miliardy tak si pak klidně jezdi v SUVčku sám pro rohlíky do Lidlu, ale v dnešní situaci je to opravdu nemorální. A s politickym přesvědčenim to opravdu nemá co dělat, jestli ještě jednou naznačíš že jsem komunista tak ti začnu řikat nácku. :-P

asdf
27. října • 23:33

Pokud by zdechlo pár miliard lidí jako jsi ty, hned by bylo líp B-]

Ondřej Matějka
27. října • 23:46

Jestli chceš znova žít v bitvě komunistů a kapitalistů tak by pak pro tebe bylo líp kdyby umřeli všichni co nepodporujou ani jedno. Pokud někomu budeš přát zdechnutí tak bacha aby pak jentak čistě omylem někdo nezdechnul tebe. B-]

hipisko
27. října • 21:50

No to si snad robis srandu....so 100% istotou mozem povedat ze nikde v ekonomii nerobis a dokonca ani ziadny job kde je teeba robit analyzy lebo keby si vyrukoval s takymto zaverom ktory si tu odprezentoval tak by si velmi rychlo skoncil

Ondřej Matějka
27. října • 22:13

Jasně a že ministerstvo financí v ČR vede vyučenej chemik to ti nevadí co? Za krizi můžou hypotéky (je nemorální v době krize vidět všude reklamy na banky, měli by to zakázat) a plejtvání těch vrchních 10 000 obyvatel. Díky tomu se už společnost nedělí na chudý, střední vrstvu a bohatý ale jenom na ty co nemaj co jíst a na ty co maj moc. Dneska kdo má plat 25 000Kč měsíčně je vlastně boháč a přitom je to prej průměrnej plat, tak kde je chyba? Nepotřebuju bejt ekonom abych věděl že to jak dneska svět funguje vede do pekel a nejspíš zpět ke komunizmu což je ještě větší zlo.

MAR
28. října • 19:26

No tak pokud považuješ člověka s příjmem 25.000 Kč za boháče, tak se nedivím, že namáš rád SUV. Já taky nemám rád soukromé tryskáče, žerou kyslík a benzín a lítají poloprázdné! :-))

Ondřej Matějka
28. října • 20:14

Nejde o to co já považuju, tak to prostě je, většina lidí bere do 15 000 Kč. A tyhle ty levný SUV co stojej kolem půl mega si kupujou takový ty poloúspěšný podnikatelé co zas tak bohatý nejsou, ale prostě musej mít SUV i kdyby si na něj museli pujčit, protože jejich úspěšnější kolegové SUV maj. Proto je na ulicích tolik SUV Kia a Hyundai, to jsou prostě lidi co chtěj vypadat bohatší takže já nikomu nic nezávidim, ten kdo si koupí levný SUV do těch 800 000 Kč tak ten právě někomu závidí, ne já. Tryskáče nikdo neřeší, těch je tak málo že nemá smysl je řešit a navíc neobtěžujou svym počtem a tupejma řidičema ostatní lidi. Evidentně furt nechápeš o čem mluvim. Já se snažim vysvětlit proč je SUV nesmyslej a zbytečnej typ vozidla a všichni mi tady furt cpou že jsem proti soukromýmu vlastnictví nebo co. SUV neni dobrý ani do města, ani do terénu, na daleký cesty po dálnici sice může bejt pohodlný ale se svojí brutální spotřebou to taky nedává smysl. Takže proč si někdo koupí SUV? Já to furt nechápu. Prostě jediný vysvětlení proč si ty bloby lidi kupujou je pro mě to že chtěj vypadat bohatší. Nikdy se neměly začít vyrábět levný SUVčka "pro každýho" protože to začíná bejt na silnicích opravdu nebezpečný. Pokud chce někdo SUV a opravdu na to má tak ať si jezdí třeba v Hummerovi, ale prostě nechci aby každý třetí auto na silnici bylo SUV z Koreje. To je všechno co jsem k tomu chtěl říct. Na druhou stranu ale chápu důvody automobilek proč to vyráběj, je to prostě v módě a vydělaj na tom. Takže automobilky z ničeho neovlivňuju, ale lidi by to neměli kupovat. B-]B-]B-]B-]

honza
28. října • 20:30

to je prave ten problem, kdyz pisete "lidi by to nemeli kupovat" !!! a co by jeste nemeli lidi delat? a co by naopak meli delat? ... boze, chran svet pred takovymi samozvanymi mudrci ...

Ondřej Matějka
28. října • 20:42

Samozvanej mudrc byl Hitler nebo Stalin, já těmahle dvěma pánama nemam nic společnýho. ;-) Lidi by hlavně ze všeho nejvíc neměli hulit a chlastat, to by světu prospělo nejvíc. Teda hned po touze po hromadění věcí a peněz za každou cenu i přes mrtvoly jako to dělaj politici (jedno jestli ty z prava nebo s leva). B-]

Petr
31. října • 7:01

jedinej nesmysl jsi tu ty... co ses nesmyslne narodil.
prestan tady vsem cpat ten svuj jedinej spravnej nazor....

tommykk
29. října • 14:42

Pane Matejka,SUV nevlastnim v soucasne dobe a ani drive jsem ho nemel.
Ovsem domnivam se, ze tato auta maji velky smysl, mnohem vetsi nez kombi. Na silnice (nekdy bych to ani silnici nenazval) v nasem okoli je zvyseny podvozek idealni. Az budeme mit kvalitu silnic jako v Australii nebo NZ, budiz.Takze SUV maji sve opodstatneni. A to ze Vam se nelibi, nezmamena ze jsou zbytecna. :D

hipisko
27. října • 13:37

Je zaujimave, ze v recenziach na vany taketo blaboly schovavajuce sa za pragmatizmus ty a tebe podobni nepisete. Pricom tam platia rovnake argumenty.
Nieco podobne ako skinhedi, nenavidia z podstaty ich charakteru, ale hladaju za tym vznesenu obhajobu.
Proste si priznaj, ze si komunista a ked bude niekto hlasat o triednych rozdieloch tak mu budes kvitovat.

Ondřej Matějka
27. října • 15:04

Někdo kdo logicky a nehamižně uvažuje hned nemusí bejt komunista. Máš vymytej mozek dnešnim kapitalistickym a kmotrovskym systémem.

hipisko
27. října • 21:28

Je mi jedno ako logicky uvazuje, ked dovod tej logiky je iba schovavat vyssi zamer. Nabuduce tu bude pan pisat negativa velkych rodinnych domov, ci plnych bankovych kont?
Nech si kludna jazdia aj na fordoch 350 ked na to maju. Nerobia nic nezakonne.

Zelí
28. října • 9:16

Pokud někdo bezdůvodně ohrožuje používáním suv bezpečnost ostatních, tak to není jenom jeho věc. Např. auta nad 3,5 tuny jsou ohrožením pro ostatní účastníky ( jenom namátkou delší brzdná dráha, horší jízdní vlastnosti, obrovská kinetická energie, devastační účinky při kolizích a další) a jejich provozní režim je zákonem omezen. Je omezena hlavně rychlost a mnoho dalších parametrů. A totéž i když se ti to určitě nelíbí by mělo být vztaženo na suv.
To nemá s komunismem nic společného.
Čili zákon by měl provozní parametry suv omezit podobně jako u aut nad 3,5 tuny.

ferda
3. května • 6:48

ZELI,uz tady radeji nic nepis.Je to na psichyatra.

Ondřej Matějka
28. října • 12:18

Ano to je přesně to o čem mluvim, konečně jim to někdo vysvětlil. Ale problém je jenom to jakej počet těch SUV jezdí, dřív tak před 10 lety to měli jenom lidi co na to fakt maj (milionáři) ale dneska s příchodem levnejch SUV typu Kia a Hyundai jsou ulice doslova přeSUVčkovaný a to je dost problém.

Ondřej Matějka
28. října • 12:21

Pamatuju si kdysi když měl táta starýho dvoutunovýho mercedesa z 80. let jak všechny ty škodovky uhejbali když jeli proti nám. :-D:-D

homer
27. října • 2:41

dyk je to menší než dodávka a ty tě neserou? spíš podprahově dráždí ten arogantní dizajn ale to je záměr výrobců a vizitka těch co to kupujou

Ondřej Matějka
27. října • 14:58

Jenomže dodávku dneska nechce mít každej. Móda těch SUV je tak šílená že jich je třeba v Praze už skoro stejně jako klasickejch aut.

Tom
26. října • 23:23

Co je "normalni kvalitni auto " podle Vas?
A pozor at nezabira vic mista nez SUV...

Tom
26. října • 23:21

Vetsina SUV nezabira vice mista nez velky sedan/kombi o rodinnem aute nemluve.. Minimum aut jezdi plne obsazenych. Me by naopak stvalo kdyby se s nima cpali do prirody... Staci bezohledni motorkari a ctyrkolkari. Jako resit jestli jsem bezohlednejsi kdyz jezdim SUV nez kdybych jezdil necim jinym je blbost.

Ondřej Matějka
27. října • 14:57

Tam je problém že to auto je moc vysoký a když před nim třeba přecházej děti tak malej řidič (ženská) je vubec nevidí.

Antiautomat
26. října • 14:57

Pekne napisane, za tuto recenziu davam plus.
Este mam otazku na nasledovne: co sa u automatu povazuje za 'sportove'?
To mi akosi nejde do hlavy, ale netyka sa len tohoto kusku....No a ciste prakticky /cena/, za jeden fen a m-paket naviac si vypytat takuto ciastku mi pripada uz zrele na psychiatriu. To uz je bmw na tom tak zle ze sa uchyluje k takymto metodam?

Skyline
27. října • 9:35

Tezko rict, co na absenci radicky vidi ti nesportovni luzri v F1, BTCC, WRC...Nevim, proc by na tom BMW melo byt zle a co jsou to "taketo metody". Maji-li dostatek zajemcu, jejichz kombinace mentalni vybavy a konta umoznuje takove auto koupit, proc by to meli prodavat levneji? Ja kdybych mohl, prodam krabici od mlika klidne za milion, pokud bude nekdo dostatecne tupej ho za ni dat. Proc bych to v takovem pripade daval za min? Jen proto, ze mam zajemce s malym mozkem a tucnym kontem?

Antiautomat
29. října • 11:42

Ohladom tej prvej casti, mohol by som sa aj spytat co maju tieto auta spolocne s F1...Nemam na mysli sportovost typu co najkratsi cas na danej trati. Ja som myslel sportovost v zmysle 'zajazdim si, vyblbnem sa, uzijem si to', co by asi mohlo byt jasne. Mozno som sa mohol vynadrit presnejsie, pripustam, ale mozem smelo potvrdit ze tomto smere som este ani jeden lepsi system ako klasicky manual neobjavil. Pokial by sa vynoril niekto spadajuci do tej horeuvedenej konto-mentalnej kategorie a zacal sa do toho navazat stylom 'ako by to vyzeralo v x6', tvrdim ze by to bolo uplne fajn.No a ta druha cast, to tentokrat beriem, ok :-)

Skyline
29. října • 13:58

X6 nema s F1 spolecne vubec nic, stejne jako nema vubec nic spolecne se sportovnim autem (osobni zkusenost s benzinovou 50i). Nicmene obecne uz bych se dnes manualu nebranil, pokud by byl takovy, jaky dela napriklad Infiniti nebo Maserati. Fakt nemuzu rict, ze bych se za volantem RS5, G37 nebo Quattroporte GT S nudil a hledal paku. A protoze stejne automaty jsou napr. v 370Z a GranTurismu, clovek najednou vidi, ze se bez manualu docela dobre obejde i ve sportaku bez negativniho dopadu na zabavu. Naopak zjisti, ze je razeni presnejsi a rychlejsi a zvlast pro "blbnuti" se hodi vic, nez manual. To se tyka napr. i RS5.Jinak ale zatim automat sam nemam, protoze ne vse je tak uzasne jako Infi nebo Maserati a treba GT86 bych si koupil s manualem (aniz bych s automatem jel, ten manual je proste v dnesni dobe velmi ojedinela vzpominka na CTR nebo S2000, i kdyz jejich kvalit nedosahuje - nic lepsiho ale jaksi uz neni)

Zelí
27. října • 11:11

Toto je správný pohled. .. kombinace mentální výbavy a výšky konta ....
Lépe bych to nenapsal.

Šákul Ředkvička (pota)
26. října • 22:05

Automat může být sportovní díky své rychlosti.

Krezz
26. října • 22:53

Rolls Royce je taky rychlý a přesto sportovním vozem nikdy nebude tj. rychlost není determinant sportovního vozu.

Tom
26. října • 23:40

Myslim ze mel na mysli rychlost razeni ve srovnani se standardnim ridicem s manualem.
Me teda ani tak nevadi mit ve sportovnim aute obe ruce na volantu a nemuset kvrdlat klackem. Ostatne kolik lidi pouziva sekveci kdyz muze nechat radit automat? Ja to pouzil parkrat ze zvedavosti.... bavime-li se o normalnich "sportovnich" autech a ne o nacini na okruhy.

fff
26. října • 18:08

slovaci patri na slovensko takze chod do pi

Antiautomat
29. října • 10:24

Bravo. Spytam sa Vas ako Dr.Grunstein Svejka: a co vam jeste schazi?
;-);-)

ajaj
26. října • 20:01

Každý slovák lepší než ty šmejde!

Ghostyx
26. října • 19:03

imbecilum by nemeli davat moznost prispivat do diskusi, takze se muzes odporoucet do taky! 3-[

A7Gkiller
26. října • 14:08

Autor to vystihl, mám hodně podobný názor. Problém je v tom označování M. Kdyby to byla prostě "obyč" X6 50d, tak to bude skvělý supersilný naftový auto. Ale to M nutí lidi myslet si, že mají čekat něco víc extra. A to se nekoná. Nehledě na to, že pak se magie označení BMW "M" vytrácí...

wert
5. listopadu • 16:21

souhlas, až si ho budu objednávat, tak určitě ten obludný nápis na zadku chtít nebudu. Paradoxně ne proto, zda M je dost M, ale zkrátka to tomu autu ubírá na vzhledu. Stejně jako u Alpiny nechápu proč tam musí cpát nápisy typu Biturbo - podle mne idiocie.

goro
10. listopadu • 13:16

nějak tak, koho tankuje nějaké přiblblé "M", tím je oplácaná každá druhá E36 a E46...

fff
26. října • 18:08

autor clanku je chudak

goro
26. října • 17:03

"killere", to jsou starosti, jestli je to označený tak nebo jinak...
si to "m" můžeš odříznout nožem, když ti to tak vadí...

A7Gkiller
29. října • 9:12

miluju chudáčky co nepochopí psaný text a pak se ztrapní sami...

Doporučujeme

Články odjinud