Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

28 komentářů

Petr
2. května • 22:04

Vážení,
tento vytuněný traktor, jak jsem se již zmiňoval v předešlých článcích nikdy nedosáhne hodnot BMW 6 Grand coupe, nebo BMW M5. Jeho šílená nadváha a vysoko položené těžiště Vás nepustí na základě fyziky nikdy tam, co si můžou dovolit opravdu sportovně naladěné limuzíny segmentu coupé. Jeto jak když de budete chodit potápět jednou či dvakrát do roka k moři a přitom by jste chodili celý rok v neoprénu s brýlema a šnorchlem.
Taková auta jsou prostě holý nesmysl, ale chápu určitou snobovskou náturu lidí, kteří si tento vůz pořídí.P.

runner42
8. srpna • 17:32

To se vážně ještě najde pitomec, který si od BMW koupí N63 motor??? LOL

vojta
9. srpna • 23:55

Klasika, jedinej pitomec si tu zas jen ty B-]

ivan
7. srpna • 23:56

robite tu z aut bohov nech ide celé BMW do haje i tak je plná prdel aut uz na cestach
,ze pomaly na bicykli dalej zajdem a skôr..B-]o mestách ani nepisem....

Petr
7. srpna • 18:31

Těch 20l to žere jen ve městě? Měl sem eMeLo od AMG a po 30tis km sem měl průměr 20,2l. :-D

Tom
7. srpna • 7:24

Lukáši skvěle napsaná recenze. Nejsem fanda německých aut, ale tohle je opravdu auto jak má být. 22 L ve městě je pořád velmi slušné vzhledem k výkonu a hmotnosti a 10,5 L při ekonomické jízdě je super. Navíc Člověk který si tohle auto může dovolit, omlouvám se 95% zdejších diskutujících (vím že už ho dávno máte v garáži ;-)) asi cenu paliva řešit nebude.

stealth01
8. srpna • 5:13

Já si myslím, že je to jeden z největších omylů dneška. Samozřejmě, že bohatí lidé řeší cenu paliva. Možná daleko více, než běžná populace. Pokud musíš 2x denně vyhodit dva až tři tisíce jen proto, že se potřebuješ stylově dostat z bodu A do bodu B, pak zjistíš, že Ti tečou peníze mezi prsty a na to jsou "boháči" dost alergičtí. A pokud neřeší cenu paliva, což je taky u některých možné, pak řeší ten opruz pořád někde zastavovat a tankovat. Mít pořád před sebou mapu s benzinkama a řešit, jestli dojedu na tu další je dost otravné. Vím, o čem píšu. A pak. Podívej se na nabídku supersportů. Kolik má většina z nich najeto? Tipuju do 50.000 km.

všude byl všechno vím
8. srpna • 14:33

Já si myslím, že víš úplný prd a že vůbec nevíš o čem píšeš, protože jsi jako vždy, úplně mimo mísu. Prober se konečně z toho oparu ve kterém jsi a jdi raději něco dělat.

krok
6. srpna • 10:52

Jo jo, tohle němci vždycky uměli - Panther, Tiger, König Tiger.
Automobil by měl vypadat trochu jinak.

bafunak
6. srpna • 16:02

Když už tohle auto kritizovat, tak až na druhém místě za podobně nadupaným Range Roverem. Ten je těžší, větší, víc žere, míň jede a má tvar, na rozdíl od X5, skutečné krabice.
Já bych však nekritizoval ani jedno. Líbí se mi, jsou prostorná a krásně se v nich jede.

Antiautomat
6. srpna • 12:28

ak sa jedna o spotrebu a rozj.bane prevodovky, potom urcite ano.

NE
6. srpna • 10:03

Pane Dittrichu, mám dotaz ke kvalitě interiéru. Je znát nějaká extra péče zpracování nebo se jedná o běžný standard současné generace X5? Přeci jen v recenzi X5, uvedené minulý rok, na tom interiér nebyl zcela nejlépe.

Lukáš  Dittrich
6. srpna • 10:51 • redaktor AutoRevue.cz

To se neodvážím tvrdit. Minulý rok jsem s tou novinářskou X5 shodou okolností jezdil těsně potom, co nastoupila na testy a měla najeto nějakých 1000 km. Vše v naprostém pořádku, zpracování bez nejmenší chybičky. Jenže když k nám přijela na klasický redakční test, na který se odkazujete, už měla 13 000 km a bylo to najednou docela jiné auto, pokud se budeme bavit o zpracování. Musím říci, že tenkrát jsem byl dost zklamaný. Tahle X5 M měla nějaké čtyři tisíce a já nemohu na téma zpracování říci nic špatného. Interiér vypadal velmi luxusně a perfektně zpracovaný, jenže ruku do ohně za to, že to tak zůstane po dalších deseti tisících, bych nedal.

vojta
6. srpna • 2:31

Ale je to neuveritelnej zabijak to auto :-D Ta nova Audi SQ7 je doslova vysmech pro X5M, plus teda X5 designove Audi ničí a Mercedes je sice bliz, ale taky to neni takova slava. Jak SUVečka zrovna nemusim tak pro X5M mám ale sakra respekt.

stealth01
6. srpna • 8:13

Co jsme se dozvěděli? Že máš respekt pro BMW X5M (spíše bych napsal před BMW, ale jak chceš) a že nenávidíš Audi. Takže taková hodnotná informace.

bafunak
6. srpna • 15:54

Ale kdeže. Napsal svými slovy, že se mu X5 velmi líbí a Q7 velmi nelíbí. I já to tak mám. O nenávisti jsem se nic nedočetl.
Je to prostě jeho názor a na něj má, jaks výše uvedl, každý nárok. A v tomto jeho názoru není objektivní omyl (jako viz. výše), ale pouze subjektivní hodnocení designu.

Slint Eastwood
6. srpna • 9:46

Čau, což ses vytratil z auto.cz? Je to škoda. Jinak s komentářem příspěvků máš naprostou pravdu. Tyhle výkřiky a urážky jsou děsný.

fri
5. srpna • 11:15

Dotaz na redakci.
Možná jsem to přehlédl, ale zajímalo by mě kolik dělala spotřeba celkově během (na konci) testování.Děkuji

Ivan
5. srpna • 10:37

BMW su autá na jedno kopyto ceny ako nový dom len blbec si ich kupujeB-]

BMW
5. srpna • 16:32

:-D pro hlupáka, každý hloupý B-]

Hugo
5. srpna • 9:31

Chlapci, zrajete jako víno, moc hezký test.

Lipo
5. srpna • 8:40

X5 M je presne to co som cakal.....je to ako keby nuteny doplnok v sirokej ponuke aut BMW, proste pchaju Mko vsade aj tam kde to nedava zmysel vid Xkova rada.
Inac jazdit v meste za 22 litrov dieslu je psycho, pochopil by som to u obrovskeho benzinu ale diesel....
Ale aby som len nenadaval interier hlavne palubovka v kozi a sedacky vyzeraju super.

Tomas
5. srpna • 9:33

Ale ono to nejezdí za 22 dieselu, ale benzínu. Na 4.4 co čekat jiného? :D

Lipo
5. srpna • 9:55

Ach jaj neviem preco som si myslel ze je to diesel, ospravedlnujem sa, to vela meni :/

DDT
5. srpna • 14:29

kokote, nevíš o čem se píše, ale musíš se k tomu něco dodat...

stealth01
6. srpna • 8:11

Zaprvé, nech mu jeho názor, klidně ho může napsat, i když se zmýlil. Zadruhé se omluvil, takže to spíš platí o tobě, že za každou cenu k tomu musíš něco dodat... :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
DDT
6. srpna • 11:43

Howarde Tafte, starej se o svou 520d...

Antiautomat
6. srpna • 12:26

na 520d som bol v Chorvatsku par rokov dozadu a narovinu, nemenil by som za X5M, teda aspon na tento ucel. Dovod je zrejmy, ze. Na druhej strane, X5M musim pochvalit triezvy pristup k dizajnu exterieru, nevyzera to ako vhodne do cirkusovej maneze, pripadne neformena pre-pubertalna gulata nemozna hrca typu X6. Otazkou je, co sa im este na tom motore pos.rie.....

Doporučujeme

Články odjinud