Test BMW X4 xDrive30d: Zatím nejhorší

117 komentářů

R
18. května • 15:31

Asi tak: když už vyvíjíme auto a víme, že tam budou RF, musíme ten vývoj tomu uzpůsobit. ..tedy je otázka zda to konstruktéři Bmw ví. ..

Ten co zna
14. května • 18:43

BMW uz davno neni premiova znacka, ty prachy navic ktery se driv davaly za techniku, materialy a spolehlivost se dnes davaji za praci nemeckym ďelnikum.

Stanley
14. května • 21:38

mozno keby si na nejakom urcitu dobu jazdil, taktuto hlupost by si nenapisal.

Ten co zna
15. května • 12:49

Tak si srovnej vychytavky v bmw pred dvaceti lety a dnes, nic "navic" nemaji, pouzivaj to co vsichni okolo akorat clovek plati vic protoze je to vyrobeno v nemecku a ne na vychode ci v asii. Sedni si do bmw za dva miliony a pak do jakyhokoliv japonce za sedmset tisic a budes cucet na kvalitu zpracovani kabiny, vrzani je prave problem levnejch materialu ktery se hur prizpusobuji teplotam a vlhkosti.

WP
16. května • 5:43

Tak jsme se dozvěděli, že jsi si koupil japonce za 0,7 místo předražený prémie. Ne, že by jsi na ni neměl, ale protože je japonec za třičtvrtě míče lepší.Ten co zná...že si podobný nikdy zvolí obvykle někdo, kdo prezentuje pravej opak:-D

Honziss
16. května • 6:55

Tak treba ja jsem si misto dalsiho noveho bmw (x3/x4) koupil radsi lexus a jsem spokojenej. Zasadni rozdil je v tom, ze kdyz se clovek podiva kolem sebe v aute, tak nema pocit ze ho za ty prachy nekdo okradl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
16. května • 15:06

Ten Lexus ti závidím. Kluci od BMW by tam měli mít povinna školení jak se vyrábí interiéry a co si představit pod pojmem "premiova kvalita"

Antiautomat
15. května • 7:39

no ja to vidim tak, ze naco mam vyhadzovat dve mega za nieco, co:a/ bude najneskor po 150.000 zrele na vrakac
b/ o par rokov ten dnesny hypermoderny ekozazrak vyhlasi ekobruselsky terordiktat za absolutne zastaraly a neekologicky a budem platit za to ze to nesplna euro xyz
c/ riziko drahych oprav a nulova svojpomocna opravitelnost
d/ spolahlivost na urovni auta so svrtinovou cenou
e/ dalsie nehorazne sumy za poistku
f/ riziko ze mi to niekto odtoto...pripadne obide korunou kedze je to hnusne az strach
....mam pokracovat...?Tu istu sluzbu spravi praobycajna oktavka so zvysenym podvozkom. A spravi to x-krat lacnejsie. Skor by som sa citil v tom ako ''haha ten debil si to kupil''.

stealth01
15. května • 18:59

Doporučuji sjet 5x Praha-Bratislava a zpět v Octávii a pak přesednout do BMW X4 a 5x absolvovat stejnou trasu.
Jinak pojistka je naprosto pohodová, náklady na provoz úžasné a ještě se mi nestalo, že by mi někdo byť ťukl na parkovišti do BMW. Pokud to někdo bude chtít ukrást, tak mu v tom bránit rozhodně nebudu. Dostanu od pojišťovny všechny peníze do poslední koruny zpět a objednám si nové. ;-)

stanley
17. května • 16:53

suhlas... tu betonku do Prahy u mna tiez zatial najlepsie zvladala F10 s adaptivnym podvozkom. A to mala 18tky runflaty!
A6 ani Ecko s Airmaticom to tak dobre nedali (A6 som jazdil vlastnu a na Airmaticu ma viezol kolega)Tak sa mi zda, ze vacsina ludi na tomto fore v BMW asi nejazdila...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jano
8. března • 21:09

Audi 6 r. v 2014/15 3l benzin . Nenormalne vrzgasnie interiru po 12 tis .km.Navsteva servisu chyba neodstranena ,ani po 2 masiacoch. V servise na opravu boli dalsie 2 A6. Spotreba Bratislava mesto 14,1l leto. Cena vyse 92 tis.e. No proste sracka ,nikdy viac.Chvala bohu predane, bohuzial so stratou.

Peterer
14. května • 8:44

Taková drobnost: Mercedes GLK nabízí naftový motor o výkonu 195 kW a 620 N.m. Nebylo by od věci se podívat na stránky Mercedesu pane redaktore....

Mirek
13. května • 20:48

"Automat řadí dvojku v 50 km/h, dvojku v sedmdesáti, trojku ve sto deseti a čtyřku už při 135 km/h."Dnes mi sice kondiciogram hlásí, že se nemám pouštět do větších akcí, ale stejně by mne zajímalo, kolik to auto má dvojek a jak se projevuje přeřazení z druhého na druhý stupeň.

stealth01
13. května • 21:39

:-D Ten kondiciogram me dostal :-)Třeba si autor mysli, ze je v tom autě "dvojkospojka"

Mirek
14. května • 13:34

Průser, opravili to. :-( :-)

BMW
13. května • 19:17

Jéé, to jsem zase něco prošvihl, pěkný test, BMW BRAVO !! BMW GO !! BMW FOREWER!! To se bude prodávat jako horké rohlíky na krámě, za chvíli budou něco podobného nabízet všechny automobilky, stejně jako okopčily X6 a zvuk motoru z repráku, hold BMW udává směr, tak se třeste řitníci :-D

Mirek
16. května • 11:36

Je mi jedno, jestli si někdo koupí to nebo ono auto, ať si každý koupí co chce, ale psát pitomosti o kopírování, když průměrný člověk, který se zajímá o auta ví, že tento styl aut kopírovalo tentokráte BMW. Všichni kopírují, ale nemusím kvůli tomu psát tyhle trapnosti.

WP
16. května • 5:40

Když neumíš anglicky, nepoužívej to. Vypadáš pak jako trotl a stejně vyzní celý příspěvek... Ten je stejně přitroublej jako Stealthovo, Runnereovo nebo Zeliho kopání.

stealth01
16. května • 14:59

Ze zrovna ty mluvíš o pritroublych příspěvcích. Snažíš se za každou cenu všude psát o tom, ze BMW je prémie se vším všudy. To já osobně považuji za naprostou demagogii. Ještě od člověka, který jezdí v mnoha prémiového vozech. Jak můžeš vůbec byt tak slepý a nevidět, ze BMW šetří na materiálech a zpracování? To opravdu milujes jejich produkty natolik, ze Té dokonale zaslepily? Nevidíš opravdu, ze premiovost se z BMW zvolna vytrácí? Přece mi neříkej, ze po tolika projetych autech se pořad jako klíště drzis posedleho názoru, ze bavoraci jsou dokonale vozy. Uz tomu věří málokdo. Mnoho, opravdu mnoho lidi přešlo od BMW jinam. Kdo očekává nadstandardní kvalitu, je u BMW zklamán. Já si chci koupit M3, asi jsem výjimka. Jenže u m3 mi nevadí, ze je tak příšerně zpracována. Tam to vyváží perfektní podvozek a velmi dobrý motor.
Jak můžeš o mých názorech psát, ze jsou pritouble a ze kopu kolem sebe? Copak jsi tak zaslepený, ze neuznas naprosto nevyvratitelne argumenty? Udělal jsem X videí, mnoho důkazu jsem poslal přes YouTube do světa. Každou chvíli hledím na mezeru mezi reprakem a calounenim dveří, kde se vinou nekvalitního zpracování ukazuje montážní pěna. Každou chvíli se řežu do prstu o špatně zpracovane packy blinkrů. To vše v autě, které podle motorizace a vybavy muze stát až čtyři miliony korun. Ale ty me naprosto přesvědčive argumenty označis jako kopání a "pritroublost". Pokud mas v sobě alespoň zbytky objektivity, měl byses za svůj příspěvek omluvit.

Smutný
17. května • 22:12

To stealth01. BMW moc dobře znám, měl jsme jich několik. Na každém však bylo něco, co mi vadilo a nebylo dobré. Snad X1 20 xD z nich bylo překvapivě velmi příjemné. A nyní X4 30 D je skvělé. Ano, BMW šetří. Jako všichni výrobci. Ano, prémiovost BMW se vytrácí. S každým modelem je to horší. Máte pravdu. Ale co koupit?

stealth01
18. května • 7:44

Lexus

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
18. května • 20:40

Potvrzuji ;-). A pro "nevěřící Tomáše" doporučuji osobně prohlédnout naživo a vyzkoušet (objednat si předváděcí jízdu u prodejce není problém).

BMW
16. května • 7:59

To W je tam kvůli BMW a já si dělám kdy chci, co chci a jak chci. Příště poučuj někde jinde řitníku a raději něco dělej, pak nebudeš muset závidět 0 :-P

runner42
14. května • 10:23

Čau BMW, stále čekám, jestli se podělíš o roky regitrace tvých Ferrari :-D

BMW
14. května • 11:38

Zdravím tě, proč bych to dělal, ptám se já kolik je tvé ženě ? a co vím už jsem ti vše řek, teď jsem přikoupil Porsche 993 4S rok 96 už s varioram tak s tím teď jezdím a užívám si to :-)

uživatel
13. května • 13:40

jako univerzál auto je vynikající, pohodlné nastupování, svižnou jízdu dá v pohodě, všude se s ním ještě zaparkuje, v kufru také něco odveze a nevypadá jako "a little blond girl in the big car"

mpolan
13. května • 15:14

Řekl bych, že naopak, tohle je klasický "blondie speciál"...

runner42
13. května • 14:25

Fantasticky gumová definice, která se hodí na cokoliv Trabantem počínaje VW transporterem konče.

uživatel
13. května • 15:08

do Trabantu se pohodlně nastupovalo? a svižná jízda? :-) Multivan za 1,5M skutečně svižně pojede, ale to parkování na naše běžná místa ...

runner42
13. května • 15:20

Co to znamená pohodlně? Pohodlněji než do Velorexu? Co to znamená svižně? Svižněji než Jeep Grand Cherokee SRT?Jen obecný kecy ;)

Zelí
13. května • 11:13

Takové auto si koupí jedině totální id..iot. Kdo potřebuje magický emailový odznáček s modrobílým znakem valašského frgálu tak, ať si ho raději koupí u kolotočů za dvacku a půldruhého mega ušetří.

WP
15. května • 4:46

Pro hloupého každý hloupý. Ty jsi přímo definice! Milé Zelí :-)

Smutný
14. května • 11:46

To Zelí. Ty máš X4? Já ano. Je to super auto. Tečka.

runner42
14. května • 21:48

Tak proč jsi smutný?

honza
13. května • 10:29

Nikdy jsem nepochopil ty cenové příplatky za motory. Přitom výbava navíc je minimální. BMW si cení jeden válec na sto tisíc Kč.... Asi proto všude jezdí samá 20d, jejichž majitelé podle velkého počtu jsou ti praví fanoušci BMW. Tupé řízení, tvrdé gumy, asijský design se světly blížícími se podběhům... BMW se příliš zaměřilo na asijské trhy, kde si hodně potrpí na pozlátka a třídní kastaci. Společenský status, potom auto.

Karamba
13. května • 10:17

Cituji:
"Pokud nemáte osobní zkušenost s ještě silnějšími superdiesely, nikdy nebudete mít pocit, že by to chtělo nějaké koně navíc."
Osobně jsme jezdil posledními dvěmi generacemi X5 40d a nějak závratně rychlé mi to nepřišlo, ačkoli to má přes 300hp. Obzvláště při akceleraci na dálnici je otravné to, že ten motor prostě nemá objem a tak převodovka pořád podřazuje.

runner42
13. května • 9:43

„Nejhorší BMW, jakým jsem kdy jezdil“ je něco jako „nejhorší michelinská restaurace, v jaké jsem kdy jedl“.Pane Červenko, jinak jste zdravý?Vy znáte nějakou restauraci s Michelin hvězdou v designu čínského bistra s vrzajícími židlemi a jídlem přinejlepším průměrným?

Jiří Červenka
13. května • 9:51 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Tak ty vrzající židle snad ne a design je otázkou vkusu, ale s tím jídlem byste se divil:)

Smutný
14. května • 12:04

Pane šéfredaktore nevím, v jakém autě a po jakých silnicích jste testoval. Já X4 30D mám. to auto je skvělé, drncání a vrzání neznám. Jezdím po městě, i po křivých cestách. Asi jste neměl adaptivní tlumiče. Design vozu je nezvyklý. Také se mi vůz na první pohled nelíbil. Na druhý a další pak čím dál více. Je prostě originální, víte? Jiné SUV jsou si často velmi podobná.
BMW X4 jste dost zkritizoval. Nedivím se. Pokud děláte testy jako všichni ostatní, kdy si vyberete kousek terénu, kousek nerovné silnice (těch ale i u nás ubývá), kousek dálnice, ujedete 200 km a děláte zasvěcené soudy, tak toho o autech moc nezjistíte. Tvrdost vozu je dána třeba RFT pneumatikami, nebo jen jejich přehuštěním. Nebo i výrobcem. To Vás nenapadlo? RFT pneu je tvrdé. Ale zažil jste někdy co to je, když jste čistě oblečen, venku prší, vy máte defekt a jedete na jednání? Já ano. Díky RFT jsem zůstal čistý, suchý a jednání stihl. A to za tu trochu nepohodlí stojí. Nyní k testům.
Je směšné dívat se například na Autosalon, jak se jeden přerostlý redaktor nasouká do malého vozu a pak v rýmovačkách kritizuje, že je v autě málo místa. Nebo jak hoši jezdí okolo kamery sem a tam a ukazují, že auto jede. Co to je za test? Zkrátka BMW je něco jiného než škodovka, Kia či jiné...... Není ve všem super. Ale dohromady je to skvělé auto. A Vy jste podle mne udělal velmi rychle levně uvařený test, jen aby bylo hotovo a bylo o čem psát. Řekl bych AMATÉR. .

Stanley
14. května • 21:36

palec hore za runflaty! Ja by som ich nedal za nic na svete prec.. Mam ich uz na stvrtom aute a spokojnost... 2x som "pichol" cez Vianoce, raz na uplnu totalku rozrezal pneumatiku na ceste - keby som nemal runflat, tak skoncim v priekope.
S jazdnym komfortom problem nemam - stale nechapem, co to ludia riesia... Na moju novu F30 som objednal runflaty 19tky s adaptivnym podvozkom - vcera na jazde v Bratislave to nebolo vobec zle!

runner42
15. května • 9:18

To budou ty slovenské cesty. Já za 700 tisíc kilometrů řešil dvakrát malý bezvýznamný hřebík a jednou totální destrukci bočnice i ráfku po vytlačovaní blbcem v křižovatce. Přínos runflatu nula, jízdní vlastnosti gigantický rozdíl.

Prof. Zwietakt
14. května • 19:25

Mně ten test připadá docela podrobný, rozhodně ne odfláknutý. Test je možná trochu moc kritický, ty to naopak vidíš dost nekriticky a bráníš si svoje auto. Zkus to vzít trochu s nadhledem a neurážet redaktora. Tenhle test je určitě lepší než test stejného auta na konkurenčním webu. Napiš sám svoje komplexní dojmy, třeba ti to tu zveřejní. Ne kvůli srovnání s kritizovaným testem, ale bychom si přečetli názor člověka, který auto denně používá.:-)

Adolf
14. května • 13:37

RFT je dobré akorát do hrobu :-D Kolikrát v životě jste pane píchnul?

Smutný
17. května • 22:01

2 x. Pokaždé s RFT.

lister0
13. května • 14:51

Taky se mi ten příměr BMW = michelinská restaurace nehodí. Přeci jen není BMW mezi auty tou špičkou a to ani zdaleka. Ale chápu, že jste ten titulek potřeboval nějak vysvětlit.

stealth01
13. května • 15:01

BMW je v mých očích něco jako iPhone. Své dokáže nabídnout, ma pěkný design a hezky padne do ruky. Ale pořad je to něco, co potkáte 50x za den a je vám buřt, ze to někdo používá.

runner42
13. května • 12:59

Chcete říct, že v např. La Degustation jste si připadal, že jste tam vy pro ně místo oni pro vás, místo rucoly vám v rámci cost cuttingu ozdobili předkrm čínským zelím a místo harmonie chutí vám přinesly sterilizovanou zeleninu za prémiovou cenu?
Tak určitě ;)

Stanley
13. května • 9:35

este sa chcem opytat, ako je mozne, ze na auto.cz v uplne rovnakom case testovali uplne rovnake auto a tam dostalo 4* :)

Stanley
13. května • 9:37

neda mi este doplnit z testu ROVNAKEHO autoa na auto.cz:"Výtečný je též podvozek, který si umí skvěle poradit i s českými rozbitými silnicemi. Naladění je tužší, jak se na sportovní model sluší a patří, nerovnosti ale automobil stále tlumí jemně. Jedině snad větší příčné nerovnosti dělají vozu trable, na nich se od kol občas ozve až nepříjemně hlasitý ráz. Hluk od kol je sice patrný, s ohledem na použité 18” ráfky a pneumatiky typu runflat je ale stále v mezích."nieco mi tu smrdi.

mpolan
13. května • 15:11

Testy na auto.cz stojí za vyližpr....

honza
13. května • 10:06

Kurňa, vypálil jsi mi rybník... Ten podvozek na auto.cz úplně vychválili. Myslím, že tam docela kecají, protože už jen z principu kombinace větší výšky a "sportovní" tuhosti to auto nemůže být komfortní.

runner42
13. května • 9:45

Jak se na sportovní model patří??Bože :D :D :D

Stanley
13. května • 9:33

"Že takhle velké a těžké auto schopné zrychlit z nuly na 100 km/h za méně než pět sekund"Menej ako 5 sekund to urcite nie je.. skor 6.

John
14. května • 23:01

V teste je tiez namerane 5,8s tak neviem preco tam autor potom stale melie mene ako 5s??B-]

Prof. Zwietakt
13. května • 18:35

Realita je nejméně o půl sekundy horší, než udává BMW. Rasťo Chvála naměřil 6,5 s, ale i tak je to pěkné. Na takhle velké a těžké auto.

Stanley
14. května • 6:15

hej, videl som Rastov test - inak Rastikovi sa tusim velmi pacila X4rka :)
Je to vsak zaujimave - vacsinou maju BMW realne vacsie vykony motorov ako sa udava (hlavne pri benzinovych) a neraz aj lepsie zrychlenie... Napr. minule som sledoval test M5 na AMS a namerali 4.0 namiesto 4.4 (co je teda dost vyrazne zlepsenie).Asi to zavisi aj od pneumatik a momentalnych podmienok.

stealth01
14. května • 9:17
Stanley
14. května • 21:33

za prve, pisal som o M5 a nie 550d, to su uplne ine auta. A za druhe - meranie na brzde je jedna vec a jazdna dynamika ina... Tie 4 sekundy namerali redaktori Auto Motor und Sport TV a oni vacsinou BMW "nemusia".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
james
16. května • 8:52

velmi detinska vyhovorka :) alebo pis konkretne a nie sa potom takto sprosto vyhovarat

stealth01
15. května • 8:22

Tak já jsem nereagoval na M5, ale na Tvou větu:"Je to vsak zaujimave - vacsinou maju BMW realne vacsie vykony motorov ako sa udava"Mimochodem zkus si zjistit, jak na tom byla minulá generace Audi TTRS, případně i Audi RS3 se zrychlením na stovku. Oficiálně 4.6s, reálně někde 4.2s.

JirkaB
15. května • 10:10

On ten vyšší výkon + lepší zrychlení bude asi častěji u benzínů a nižší výkon + horší 0-100 u nafty

Tom
13. května • 9:28

Takové ošklivé káčátko pro hezké zlatokopky.

k22
13. května • 9:11

Vrzající interiér lze pořídit i levněji..B-]

Adolf
13. května • 10:46

205000 s klimou:-D

Stanley
13. května • 9:33

neviem, ci je Audi prave "levnejsi" :)

komik
13. května • 8:52

Runflaty jsou p.... sundal jsem je pri prvni vymene. Auto s nima poskakuje,kdyz pichnete a dojedete na nich,tak pneu znicite.. a o vikendech, v noci a mimo velka mesta novou stejnou pneu nesezenete. Normalni gumy stoji polovic,takze je ve finale levnejsi si po prip. defektu zaplatit odtahovku.

wwwwwwwww
18. května • 10:31

bmw mobil service je na zavolanie a na 5 rokov zadarmo.
standardne gumy maju.
u nas ked dostanes defekt medzi Bratislavou a Trnavou kde su
3 pruhy bez odstavneho tak ta po zastaveni zosrotuje kamion...
s RFT prides na pumpu na dofukas, alebo zavolas asistecku / mobil servis.
na F20 mam 17" RFT a sportovy podvozok a idu paradne.
pohodlnejsie ako 16" bez RF na E46 so sport. podvozkom.
ale kamarat mal E90 na 16" RFT a standardny podvozok a to bola katastrofa.
asi uz tie podvozky prisposobili na RFT...

Adolf
13. května • 10:32

V normálních autech jsou rezervy.:-D

Perkins
13. května • 8:34

Jeden relevantní důvod, proč si neustále kupovat tyhle předražené šroty.Má zkušenost s X5 35d mě vyléčila a nikdy bych už takovou hloupost neudělal !! Japonci jsou o level výš !!

stealth01
13. května • 8:26

Takže si shrňme testy BMW zde na autorevue.X5 "Palubní deska i jednotlivé části vnitřních výplní totiž nepřeslechnutelně vržou. Například středová konzola skřípe nejen při přejezdu nerovností, ale dokonce i v běžných zatáčkách – a to i tehdy, když se o ni neopíráte kolenem."X6 "Během testovacího týdne si nešlo nevšimnout toho, že se z prostoru kdesi pod středovým panelem a z útrob dveří na straně řidiče ozývají různé pazvuky. Dokud jedete klidně, patrně si ničeho nevšimnete, ale pokud přitvrdíte, je problém na světě. Co je ovšem daleko horší, to je rychlejší jízda po dálnicích. Přibližně v rychlosti 160 km/h chytnou tyto uvolněné díly jisté vibrace a začnou vydávat své pazvuky konstantně."X4 "Starosti: Povrzávání interiéru"Když pominu reakci na mou kritiku BMW na webu auto cz (což je mix hulvátských a arogancí nasycených příspěvků), musím se pozastavit nad dvěma reakcemi.První byla zde od CptObvious. Psal, že vrzání interiéru v mém BMW řady 5 (MY2012) je nesmysl a že pravděpodobně se chovám k autu špatně a problém není v BMW, ale mezi sedadlem a volantem.
Druhá byla zprostředkovaná reakce přes mého kamaráda, který svému známému řekl, že s BMW jsem dost nespokojený, protože mi vrže kde co (strop, madla dveří, středový panel, sedadla, prostor u čtecích lampiček) na novém autě. Ten jeho známý se nechal slyšet, že celé je to jeden velký žvást a nesmysl, protože je to prostě BMW a to by si nikdy nedovolilo přehmat na úrovni čínských vehiklů.Jakkoliv se mi s tím autem hezky jezdí, tak prostě drazí diskutující a přátelé mých přátel: BMW bude dál na vás, zákazníky, dělat dlouhý nos a bude kašlat na kvalitu interiérů. Protože je jim to úplně jedno. Úplně.

JirkaB
13. května • 10:41

...já v BMW 5 žádné vrzání nezaznamenal... v X6 ano, ale majiteli jsem hned po koupi říkal, ať ty RFT ihned sundá a on že teda jo, ale až je ojede... mno a po 30 tisících, když jsem tím autem jel znovu, interiér vrže jak ve favoritu :)
Ale v 3, 5 ani 7 jsem vrzání neslyšel, mluvím ale o poslední generaci, protože e60 i e90 vrzaly, tehdy byla dobrá jen e65... Jo a F10 jsem jel jen jako skoro novou, tak tam řekněme že nevím...

JirkaB
13. května • 10:43

...ale říkám si, že to přece nemůže bejt tak hrozný, vždyť by to lidi přestali kupovat, ne? A prodeje bmw rostou a rostou...

stealth
13. května • 19:44

Kdyby se nový iPhone vyráběl tak, že by se třeba ohýbal nebo měl slabší výdrž na baterii jako předchůdce. Přestanou ho lidi kupovat? Ne, prodeje iPhone6 i přes některé známé problémy rostly a rostou stále. Nedůvěra ve značku není okamžitá, ale spíše velmi pomalu rostoucí až dosáhne bodu, kdy to tedy "lidi přestanou kupovat". Čím je značka zavedenější na trhu, tím je tento proces pomalejší. Toho využívá BMW. Evidentně snižuje náklady na výrobu, ale prodeje jim přesto rostou.

JirkaB
15. května • 10:05

Hmm, to je asi pravda :/

Stanley
14. května • 6:13

iPhone 6 Plus sa ohyba, pretoze je 2x vacsi ako ten predosly. Fyzika.
Nijako to nesuvisi s tym, ze sa "zle vyraba".

Bimbo
13. května • 10:11

Souhlasim, konkretne uzivatel CptObvious je pomerne zaslepeny tim co ma od doby co je majitelem BMW tak je to jeste horsi.
Nepripousti jakekoliv chyby, pokud to chyby auta jsou tak samozrejme je to vlastnost. :-DTohoto cloveka netreba komentovat :-D

Prof. Zweitakt
13. května • 9:20

Ahoj. Bohužel, musím s tebou souhlasit. Do přečtení tvé recenze na mojeauto jsem si chtěl koupit bmw5. Trochu jsi mě nahlodal, tak jsem se při zkušebních jízdách zaměřil na vrzání a předváděcí auto s 11 tis. km skutečně vrzalo (někde mezi čelním sklem a levým rohem palubní desky). Když připočtu bídný komfort a arogantního prodejce, tak jsem nakonec objednal lidovku passat b8 biturbo.

Andrej
13. května • 11:08

Snad všichni prodejci bmw jsou arogantní... A nejlepší je servis, kde si mladý študák, který tam má praxi, protáhne servisované auto, jako by ho vlastnil...

Stanley
14. května • 6:12

ja mam ine skusenosti.. perfektny a ludsky pristup a ochota - nechcem menovat servisy, jeden je v Bratislave a druhy Dunajskej Strede.
Oproti pristupu v Audi servisoch strasny rozdiel..

jednabedna
14. května • 23:41

Mám přesně opačnou zkušenost. Stratos HK versus Barth HK. První navoněná bída, druhé v pohodě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Prof. Zwietakt
15. května • 8:50

Čau, mám naprosto stejnou zkušenost se Stratosem HK.

runner42
15. května • 0:14

Souhlas, Audi Barth HK pohoda a ochota. Za 1 hodinu mi namontovali dokonce Invidia výfuk na Nissana. Původně jsem jel do servisu Nissan Colorcar o 100 metrů vedle. Tam mi nejdřív řekli, že si počkám, protože mě zapomněli napsat do objednávkové knihy, pak aby se mě zbavili, že přijdu o záruku (lež) a nakonec ať jim to tam nechám, že to stejně zabere nejmíň šest hodin. Tak jsem je navždy poslal do pr****.

Jiriez
13. května • 12:07

Ano souhlasím.chtěli jsme X3, popř. X1, nikdo se nám tady v P5 Stodůlkách nevěnoval, takže nakonec jsme koupili Volvo XC 60 u prodejce Volva vzdáleného cca 1 km, kde se nám za ty prachy, co ta auta stojí, věnovali dobře.

Adolf
13. května • 12:32

Jména :-D Ať můžou šéfové propouštět B-]

Stanley
13. května • 9:32

BMW 5 (ak myslis F10) si kludne kup. Ten interier je na mile vzdialeny od americkych X modelov. Nebude ti tam nic vrzgat (jazdil som F10 3 roky).
Kludne si to chot odskusat.

stealth
13. května • 19:57

Co je to za nesmysl? Je přece jedno, jestli se nějaký model automobilky vyrábí v Německu, v USA nebo třeba na Marsu. Všechny musí mít nastaveny nejpřísnější kvalitativní procesy, které automobilka řídí centrálně. Nemůže se stát, že americký model bude na míle vzdálený kvalitou.
Mimochodem já jsem řídil jediné BMW F10 a sice model M5 a po 1150 kilometrech, které to auto mělo mně na nerovnosti upadl kryt vnitřního zpětného zrcátka a válel se nějakou chvíli - než jsem zastavil - na koberečku u spolujezdce. Nic tedy nevrzalo, ale rovnou padalo
;-)

Stanley
14. května • 6:11

nie je to jedno. chod kludne do showroomu a pozri si standardne materialy na X modeloch (hlavne X4) a porovnaj napr. s F10 - je tam uplne iny plast na palubovke, klime, obkladoch, celkovo Xkovy interier (neratam verzie M) posobi v standarde uplne lacno.
Napr. na 3jke (F30) posobi daleko lepsie ako na X4 (ale horsie ako na F10).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honziss
14. května • 6:31

No zrovna interier F30 minimalne vypada ze se hledali fakt jen ty nejlevnejsi dodavatele...

Stanley
14. května • 21:30

ale je stale asi 2x lepsi ako interier v X4. ale aj 2x horsi, ako v 5ke... :)
To ale neznamena, ze vrzga. Mne napriklad interier v A6 (4G) vrzgal daleko viac,
ako na akomkolvek BMW, ktore som mal. Nehovoriac o stredovom tuneli a obkladovych listach na oknach (zvonka...)

josef
13. května • 21:17

kecáš :-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
13. května • 21:36

Mimochodem od času 1:13 jde slyšet, jak je ten kryt uz na spadnutí.

Adolf
13. května • 21:35

Nejlepčí autí se dělají v Rumunsku a Tangeru :-D

stealth01
13. května • 21:35

Bohužel ne. Bylo to v rámci akce. http://youtu.be/4bLioSoXQJY...

Mirek
15. května • 18:43

Kdybys jezdil po rovných a kvalitních cestách a ne kdesi v Beskydech přes Soláň a Velké Karlovice..., tak by to nedrncalo a neupadlo. :-)

Josef
14. května • 0:02

Já jsem měl asi štěstí, M3, kterou jsem zkoušel před lety, vůbec nevrzala, nic z ní nepadalo a jezdila perfektně (a interiér byl naprosto dokonalý). M3 měla pro mne bohužel jediné minus - "astronomickou" cenu. Tím jsem se s BMW tehdy minul a dnes už nemám potřeby a důvody si něco s BMW začínat. Proto cokoliv kolem BMW mne nechává chladným.
V každém případě platí obecné pravidlo - auto si pořádně "ošahat" a vyzkoušet. A samozřejmě porovnat ještě s dalšími "adepty" jiných značek a také "ošahat" a vyzkoušet a teprve potom rozhodnout a koupit. Dá se tak předejít zklamání. Fanatismus do jediné značky se nevyplácí. Zejména, když je na trhu z čeho vybírat, tak proč auta nevyzkoušet a využít nabízené možnosti výběru a srovnání, že?

Prof. Zwietakt
13. května • 18:31

No, právě BMW 5 (F10) - předváděčka 530d xdrive docela vrzala a na nerovnostech drncala. Zkoušel jsem i 525d, ta sice nevrzala, ale tam zase byl otřesný zvuk a vibrace. Bylo to letos časně z jara, po ránu zima, ale stejně mě ten rachot a klepání zarazilo. Možná jsem moc zaujatý, možná byla moje očekávání příliš vysoká, a proto následovalo zklamání. Jinak jsem zkoušel i Audi A6 (před faceliftem), taky žádné nadšení. Podvozek fajn, ale jen pokud to mělo vzduchové odpružení. Převodovku má jednoznačně lepší BMW.

dejv
13. května • 8:19

:-D
Takže je to drahé (to bylo vždycky), z venku hnusné, za jízdy to vrže a teď už to ani nedrží na cestě. Na co by to kdo kupoval?

stealth01
13. května • 8:28

No mou ženu, která nemá takové zkušenosti s řízením, BMW 5 na run flatech poslalo málem do stromu vedle silnice, protože přejížděla dlouhou podélnou nerovnost a celé auto najednou jelo ven ze silnice.
Po výměně za normální pneumatiky, efekt vraždícího stroje zcela skončil a teď to dokonce jede tam, kam řidič chce ;-)

stréc od piva
14. května • 19:14

kde vaše žena pracuje,že si vydělá na takové auto?

WP
15. května • 4:38

Upřímně, co je ti do toho???

stréc od piva
15. května • 16:25

slušně sem se zeptal,tak pokud je majitel slušný člověk tak mi slušně odpoví.Co je na tom,když někdo pracuje čestně a svědomitě a pak si koupí takové auto? :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
15. května • 18:54

Milý "slušný a čestný" člověče. Nejde o to, JAK jsi se zeptal, ale PROČ jsi se zeptal.
Bavíme se tady o autech, někdo vulgárněji, jiný slušněji, někdo s většími znalostmi, jiný s menšími znalostmi.
Nikdy se mě ještě nikdo nezeptal v žádné diskuzi, kde pracuju já nebo - nedejbože - kde pracuje má žena. Po tom Ti nic není.
Ty totiž předpokládáš, že 90% majitelů luxusních aut nebo třeba supersportů nepracuje čestně a svědomitě. Ty vycházíš z principu, že ženská za volantem luxusního auta si na to auto nevydělala, ale tak říkajíc "že si to auto vy...šu....ka..la".
Je to typické pro primitivy, kteří vidí svět jako černý a bílý. Je snad částka dva miliony za auto vysoká? Nebo nízká? Je to asi dost relativní. Ale nikdo nemůže říct, že majitel takového auta je zloděj, protože by se u soustruhu musel udřít, než by na něj vydělal.
Odměna za jednotku času je základním kamenem doby průmyslové. My dnes ale žijeme v jiném světě a já Ti garantuju, že lze naprosto čestně vydělat velké finanční prostředky za velice krátkou dobu. To je i můj případ. Já peníze vydělám, odvedu z nich daně pro primitivy, lemply, povaleče a internetové provokatéry, zaplatím státu daň z příjmu, daň z přidané hodnoty a z toho co mně zbude si koupím třeba ono BMW řady 5 nebo v současnosti BMW M3. Takže pokud máš na svědomí i příspěvek s "polykáním", pak se běž léčit anebo si s mindráky žij jak uznáš za vhodné a neobtěžuj tzv. "slušnými" dotazy diskuze o autech.

stréc od piva
15. května • 21:38

ale to je opět sklouznutí do téma kam sem se nechtěl dostat.Já jsem o pochybných aktivitách nic neřekl.Jen si nedokáži představit žádnou ženu,která prostě vydělává takové částky,že si ze své výplaty koupí takové auto....a neřeší prostě kolik to stojí..
(pokud to dostala jako dar,tak to neberu...prostě člověk má snad nějakou hrdost,a jezdit v něčem na co si nevydělám..to by mne prostě ctnost nebrala..)V každém případě nemyslím si,že prémie jak si spousta hospodského osazenstva myslí,není auto pro plebs (Audi,BMW...)...auta prémiové,která opravdu nejsou pro každého,jsou o level výše...to je pak opravdu prémie..Maybach,Rolls,Bentley..to už jsou kategorie aut pro bohaté.Howgh

stealth01
16. května • 15:04

Znám jich několik. Sice se nepohybují v oblasti financí, ale generální ředitelka jedné nejmenované pojišťovny, kterou dobře znám, ma na výplatní pásce 550 tisíc jako základní plat bez prémií. A to je žena, která pracuje velmi velmi svědomitě. Několik dalších, které osobně znám vydělávají zcela jjste od jednoho do dvou set tisíc korun měsíčně.

WP
16. května • 5:34

Pleteš si prémii s malovýrobci luxusních aut. Stréci úroveň jakou tu při diskuzi ukazuješ je směsicí závisti, omezenosti a hulvátství.Se Stealthem naprosto nesouhlasím ohledně BMW, ale tady tě přehrává jen cinknutím prstu.

stealth01
16. května • 8:05

No jo, Ty naprosto nesouhlasíš už jen z principu. Aniž bych vyvracel někomu jeho názor, tak tady si stojím pevně za svým. Interiéry prostě BMW neumí udělat luxusní, prémiové, nevrzající. I kdyby moje auto byla chyba ve výrobním programu, tak desítky testů, kde si profesionálové - novináři stěžují na pochybnou kvalitu, vrzání apod. prostě nelze nebrat jako dostatečné potvrzení mého názoru na jejich "kvalitu".
Pamatuji si na Tvé blogy ohledně převodovky v nějaké verzi 3er. Je to tužší, ale tak to má být a tak mi to vyhovuje. Já bych napsal, že BMW prostě nemá na to, aby udělala přesnou a skvěle řadící manuální převodovku (nehledě na fakt, že se jim třeba v 1er dost neprémiově chvěje samotná řadící páka).
Tvůj pohled je, že vše co zmiňovaná automobilka dělá je vlastně naprosto v pořádku. Kdyby Ti upadlo za jízdy kolo, tak Ty jsi schopný napsat, že je to vlastnost auta, která zvyšuje zábavu na silnici.
Já jsem vždy kritizoval to, co mně na autě vadí nebo začíná vadit. Jenže to prostě fanoušci BMW nesnesli (jak si může dovolit kritizovat dokonalost - nepatří mezi nás, měl si koupit audinu a nelézt do vod vynikajícího BMW).
Já jsem chtěl objektivnost, vy jste chtěli lézt do zadnice bavorskému výrobci. To je celý důvod našich názorových rozepří.
Čím déle mám 5er, tím více mě baví a tím více ji mám rád. Je to promyšlené, dobře jezdící auto. Ale nikdo mě nedonutí jít ve svých názorech do superlativů. Pokud si myslíš, že BMW je dokonalé úplně ve všem do dělá, pak Ti to samozřejmě neberu, je to Tvůj pohled na věc.

WP
19. května • 4:17

Stealthe, nejde o princip...i když vlastně i o ten. Zkusil jsi někdy u BMW přitlačit na pilu při řazení? Zkusil jsi udělat to samý u konkurence?
Mě nevadí kritika a znovu opakuju, že poslední auta nemám BMW, ale nezastírám, že mi jsou nejblíž z D3. Nechtěj abych tu vypisoval, jak jsi nutně chtěl pomoc při řešení svýho auta a pak jsi se sjednanýmu prodejci ani neozval.
A upřímně, tvůj vůz bych na tvým místě jednoduše nepřevzal. Zvlášť ne od dealera, kterýho máš ty.
Nikdy jsem nejel ničím s vrtulí, co by jen vzdáleně připomínalo tvý naříkání a že mi rukama i vlastnictvím pár aut prošlo.A dokonalost BMW? O tý jsem nikdy nepsal! Musíš číst řádně a nevymýšlet upadnutá kola apod.:-)

runner42
22. května • 9:16

Hele WP, myslím že by ti neuškodilo přečíst si Jandův článek u konkurence - 8 aut, která si kupte raději stará než nová.
Třeba trochu prozřeš.

stealth01
19. května • 8:54

Myslím, že si každý může udělat obrázek sám, jestli je níže uvedená zpráva zoufalým voláním o pomoc:
"Ahoj, jsem z Prahy. Měl bys nějaké doporučení, kde servisovat pětku zde?
Díky moc"Já jsem Ti byl vždy vděčný a poděkoval jsem Ti za radu. Ale když tam přijedu, kompletně všichni jsou na obědě a já tam nechám kontakt a nikdo se mi pak neozve, tak to pro mě není servisní partner číslo jedna.,Jsem navíc přesvědčen, že bys pětku převzal. Možná si hraješ nyní na hrdinu, ale po bitvě je každý generál.Tobě kritika vadí, pokud se jen vzdáleně dotýká BMW. Přesvědčil jsem se o tom několikrát. Jsi posedlý BMW, to je jisté. A nyní k mému naříkání. Pokud bychom si odmyslili mé naříkání, tak jak budeš reagovat na desítky testů (hlavně v autotipu), kde se stále dokola omílá, že interiéry BMW za nejlepšími v segmentu prémie kvalitou pokulhávají (stačí otevřít poslední číslo)? Co řekneš na testy zde, na autorevue, kde testerům opakovaně vadí vrzající interiéry a nekvalitní zpracování.
Označíš je opět za trouby s odkazem na to, kolik BMW Ti prošlo pod rukama? A k řazení. Ano, máš velkou zkušenost a já jsem člověk, který nedosahuje ani zdaleka Tvých znalostí o autech (já ani nevím, jak funguje diferenciál). Ale pokud si sednu do BMW řady 1 a řadící páka se chvěje, jako ve vozech Žiguli z minulého století, pokud zavřu dveře u X1 a ozve se rána, jako u Wartburgu, pak mám i se svými směšnými znalostmi jasno.

Aiden
13. května • 21:00

Kolikrát u vás musí člověk polknout aby dostal takové auto?

ferri
13. května • 7:59

Setrit na adaptivnom podvozku sa nevyplaca

Kankunen
13. května • 8:57

Adaptivní podvozek má za úkol zachránit to co je špatně uděláno. Bez těch pitomých pneu by dokázali určitě naladit podvozek tak jak by u BMW fungovat měl. Samozřejmně těžká kola jako z Tatry jsou limit.

jednabedna
14. května • 23:36

Nemohu souhlasit. Během mé dvouleté koexistence s GT535d jsem nahradil runflaty 245/40R20+275/35R20 normálními pneumatikami bez plechové obruče v bočnici a nic se nezměnilo. Konfigurace podvozku byla rovněž adaptivní + aktivní stabilizátory + vzduch vzadu a bez RF to stálo za stejné guwno jako s RF. Runfkatům se dává za vinu něco, za co vůbec nemohou. Problém je v Mnichově.

WP
15. května • 4:41

Kdo jel F10 s RFT nebo M5 bez nich, případně přezul na normální gumy jen potvrdí zásadní a pozitivní změnu v chování. Na druhou stranu nevím jak se to chová se všemi elektronickými serepetičkami a vzduchem vzadu v GT.
Pokud podvozek neumí fungovat jen v pasivním režimu, je špatnej. Za přepokladu normálních ne RFT pneu.

tito
15. května • 10:51

on je podstatný rozdíl mezi RFT/nonRFT profilu 50, kde to hraje velkou roli a 35 a méně, kde je výška bočnice tak malá, že RFT už použitelnosti pneu nijak významně neublíží. A že ingot GT stojí za prd, to je ovšem pravda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
honziss
15. května • 13:19

Tohle je pravda. Měl jsem na F20 dvě letní sady RFT 225/45/17 a 225/35/19+245/30/19 a rozdíl byl velmi malý. V čem je však velký rozdíl (zejména s rostoucí šířkou kol) je váha kol, která jízdní komfort degraduje neskutečně. OEM kola BMW jsou kvalitativně naprosto průměrné výrobky firem Ronal, Cromodora, Hayes Lemmerz a dalších, odlité ze základních slitin, když se na to nazuje těžká RFT guma, tak je výsledek bída. Na tom stejným autě mám ještě RFT zimáky 195/55/16, který jsou o poznání lehčí a jízda je na nich mnohem pohodlnější.Myslím, že BMW má dobrý podvozky, supr ergonomii, relativně nový technologie, ok motory, líbivej design a agresivní marketing. Ale co poslední dobou degraduje jejich auta je kvalita materiálů (sklo měním každej rok, na lak se člověk podívá a je poškrábanej, plasty v interiéru nepřežijou ani zásah ostříhaným nehtem, přístrojovka chrastí, atd...) a naprosto katastrofickou úroveň servisních služeb.Takže vlastněním novýho i jetýho BMW jsem si už prošel a přesto, že se mi jejich auta líbí, tak už si nikdy další nekoupím, dokud s tím něco neudělaj.

Adolf
14. května • 23:40

plechová obruč v bočnici??? :-O

Doporučujeme

Články odjinud