Test BMW 640i xDrive Cabrio: Není základ jako základ

Aktuální BMW řady šest se dočkalo drobného faceliftu. Ten kromě několika detailů přinesl také možnost kombinovat nejdostupnější verzi 640i s pohonem všech kol xDrive. Jak takový základ jezdí?
Seznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kostce
  2. Úvod, Pohon všech kol zdarma
  3. Krásný možná, působivý určitě, Po dvacáté to samé
  4. Svižný základ, Když se řekne prkenný
  5. Závěrem, Technické údaje
  6. Fotogalerie

BMW 640i xDrive je obří a velmi těžké kabrio. Délka nemá daleko k pěti metrům, hmotnost se může dostat až na 2,4 tuny. Tím je dáno v podstatě všechno. Tohle auto dokáže částečně zaujmout zájemce o rychlé a zábavné svezení, ale na každém metru silnice budete více či méně cítit, že máte kolem sebe nemalé množství materiálu.

Nejlepší jsou pohodové jízdy po kolonádě nebo klidné plynutí krajinou. Šestka vás ukolébá, základní šestiválec k tomu přidá velmi příjemný doprovod. Škoda, že vás občas z toho celého snění vyruší rána, jako kdyby vám upadlo kolo. Podvozek je na jednu stranu měkký, dvacetipalcové runflaty ale nedofiltrují ani ten nejmenší kamínek. Když nejedete po německy vyžehlených silnicích, BMW 640i si tak trochu neví rady.

Radosti
Vzhled, image
Kvalita zpracování interiéru
Motor
Rozumná spotřeba při běžné jízdě
Výborná převodovka
Starosti
Vysoká cena dalších příplatků
Na 20" kolech velmi prkenný podvozek
Vysoká hmotnost
Rychlý nárůst spotřeby při ostřejší jízdě
6  /10
95 fotografií
Pokračování testu
Fotogalerie95 fotografií
_DSC1428.JPG _DSC1431.JPG _DSC1432.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kostce
  2. Úvod, Pohon všech kol zdarma
  3. Krásný možná, působivý určitě, Po dvacáté to samé
  4. Svižný základ, Když se řekne prkenný
  5. Závěrem, Technické údaje
  6. Fotogalerie
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 142 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 147 579 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 45 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků