Test BMW 640i xDrive Cabrio: Není základ jako základ

Aktuální BMW řady šest se dočkalo drobného faceliftu. Ten kromě několika detailů přinesl také možnost kombinovat nejdostupnější verzi 640i s pohonem všech kol xDrive. Jak takový základ jezdí?
Seznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kostce
  2. Úvod, Pohon všech kol zdarma
  3. Krásný možná, působivý určitě, Po dvacáté to samé
  4. Svižný základ, Když se řekne prkenný
  5. Závěrem, Technické údaje
  6. Fotogalerie

BMW 640i xDrive je obří a velmi těžké kabrio. Délka nemá daleko k pěti metrům, hmotnost se může dostat až na 2,4 tuny. Tím je dáno v podstatě všechno. Tohle auto dokáže částečně zaujmout zájemce o rychlé a zábavné svezení, ale na každém metru silnice budete více či méně cítit, že máte kolem sebe nemalé množství materiálu.

Nejlepší jsou pohodové jízdy po kolonádě nebo klidné plynutí krajinou. Šestka vás ukolébá, základní šestiválec k tomu přidá velmi příjemný doprovod. Škoda, že vás občas z toho celého snění vyruší rána, jako kdyby vám upadlo kolo. Podvozek je na jednu stranu měkký, dvacetipalcové runflaty ale nedofiltrují ani ten nejmenší kamínek. Když nejedete po německy vyžehlených silnicích, BMW 640i si tak trochu neví rady.

Radosti
Vzhled, image
Kvalita zpracování interiéru
Motor
Rozumná spotřeba při běžné jízdě
Výborná převodovka
Starosti
Vysoká cena dalších příplatků
Na 20" kolech velmi prkenný podvozek
Vysoká hmotnost
Rychlý nárůst spotřeby při ostřejší jízdě
6  /10
95 fotografií
Pokračování testu
Fotogalerie95 fotografií
_DSC1428.JPG _DSC1431.JPG _DSC1432.JPG
Následující kapitola
BMW X3 2.993
Rok výroby: 2004
Stav: 151 230 km
Cena: 138 000 Kč
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 150 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 209 856 km
Cena: 185 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek