Test BMW 535i F10: dálniční expres

63 komentářů

padrino
19. července • 11:11

Co to máte s těmi fotkami? Každá se musí otevírat samostatně a ještě malém okénku bez možnosti zvětšení a obrázek se musí posouvat. To už je trochu za zenitem.

BlackRider
15. července • 19:15

"dobře patrný je i bezmála třímetrový rozvor, který je ve střední třídě mimochodem rekordní (ano, i Superb ostrouhá, ale vzhledem k rozdílné koncepci vozů není cifra v kolonce „rozvor“ plně srovnatelná)."tak tohle neni ani vtipny...

Regis
16. července • 12:44

Se zavorkou souhlasim, i kdyz ji autor asi myslel jinak. :-D Koncepce ulozeni motoru podelne u BMW znamena, ze v interieru je pri stejnem rozvoru mnohem mene mista nez u auta typu Superb. V E39 si za sebe nesednu ani nahodou (190 cm), rekl bych ze si za me nesedne nikdo vetsi 150cm pac mam sedacku nadoraz vzadu takze k zadnimu sedaku zbyva tak 10cm.

xvasek
16. července • 14:09

Superb 1 má motor taky podélně. :-)

Regis
16. července • 14:27

Dekuji za upresneni, mel jsem napsat Superb II, protoze S I jsem zblizka poradne nevidel takze ani nevim kolik je v nem mista.

Tom
18. července • 12:52

Vice nez v SII

BlackRider
16. července • 13:23

Srovnavat BMW 5 a Superb II je nesmysl. Deli je vic nez jedna trida. BMW 5 je vyssi stredni a Superb II je rad kdyz se dostane do stredni...

Tom
18. července • 12:54

Jen dotaz, jestlize je SII sotva stredni trida, kam pak patri bmw3? Kompaktni minivuz?

BlackRider
18. července • 13:17

BMW 3 ma uplne stejnej rozvor jako SII.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
19. července • 5:18

Takze podle rozvoru je teda logan zastupce vyssi stredni...
No nevim v dnesni dobe se to rozdeleni do trid nejak vytraci. A pokud vemu prostor v interieru, tak pak 3 patri nekam na spod nizsi stredni

BlackRider
19. července • 7:40

Dacie Logan ma kratsi rozvor nez BMW 1. Delsi rozvod ma pouze kombik, ale to je spis MPV ktery nejde radit do klasickych trid...
Pokud bych bral prostor v interieru, tak je Citroen C5 autobus...

Tom
19. července • 18:11

Takze jsme zase u toho, ze deleni do trid je dost sporne. Pro Vas je dulezity rozvor, pro me treba prostor v interieru a pak jsou vsechna bmw tak o 2 tridy pod konkurenci...(dle Vaseho deleni do trid)

BlackRider
19. července • 18:51

Samozrejme, vsechny takzvany premiovy vozy (Audi,BMW, MB) maj interier mensi nez auta o tridu niz... tam jde spis o jizdni vlastnosti a komfort...

smudliky
20. července • 16:38

Porad ale uplne selhava tvoje tvrzeni, ze Superb patri s bidou do stredni. Superb do stredni proste patri, a to bez bidy. Naopak v te stredni patri k prostornejsim. Takze tak.

BlackRider
20. července • 17:10

SuperB II ma predni cast podvozku z Golfu, takze je to vlastne hybrid nizsi stedni a stredni tridy.

Regis
16. července • 14:26

Muzu porovnat jenom S2 s moji E39 a S2 je vic mista. Myslim ze byla rec o rozvoru a ne o nejakej vysich a nizsich tridach.

BlackRider
16. července • 14:56

No tak porovnavat 15 let stary auto s novym je uz vubec nesmysl...
Precti si to jeste jednou... autor radi BMW 535 do stredni tridy...

Lukke
15. července • 16:03

"...jsem toho názoru, že standardní manuální šestikvalt bude pro tohohle cvalíka přirozenější volbou, zvláště pokud si rádi dosyta zasportujete..."To myslí autor vážně? :-D Do nového auta nic jiného, než moderní automat nepatří! Šaškovat s klackem v BMW 535i, to si snad autor dělá legraci.

Antiautomat
15. července • 18:54

No takto, ono existuju aj VODICI, ktori sa jazdou bavia.
S manualom saskuje ten, kto to skratka jednoducho neovlada, zbytok su lenivci. Skus si bavoru s manualom (ak teda vies na co je ten treti pedal), chce to len trosku treningu. Potom uvidis ako moze byt jazda naozaj zabavna.
Ostatne, pokial pozeram na hmotnost, zrychlenie a spotrebu a porovnavam so starsou generaciou, stale mi nie je jasne, v com ma ten uzasny prinos turba a 8-automatu oproti 530i vlastne spocivat? Akoze zlozitejsi je lepsi? :-) Ak ano, vdaka, nemusim. Naopak, kladne hodnotim vzhlad, konecne to zvonku nevyzera ako korejsky kybel na nebezpecny odpad. Interier, no, vcelku ujde. A ten 520d, hm, jediny diesel, ktory by som chcel mat v garazi...

Lukke
15. července • 19:15

Sám mám BMW 330d v manuálu (již 7 let) a sám vím, jak je moderní automat v této 535i dokonalý. Klacek je zkrátka přežitek a pokud mi chceš tvrdit, že s automatem není zábava, tak se v tom někdy alespoň projeď více jak 5 minut. ;-) Manuál už nikdy více.

Antiautomat
16. července • 9:05

Aha, pan je od nafty, mohol som vediet skor. No ja si myslim ze porovnavat ''d'' a ''i'' asi zmysel nema, tema tohoto clanku je 535i. Ale teda ked sme uz pri tom oleji na kurenie, BMW trojliter diesel medzi ultra-zabavne motory nepocitam (aj ked sa jedna o absolutnu spicku, to bez debaty, hoci mi pripada trosku prerasteny). Pri takejto volbe s tym automatom nemas fakt uz co pokazit, bude to mat sice silu slona ale zabava ziadna, mozno by si mal porovnat. A automat nikdy dokonaly nebude, pretoze skratka nerozmysla dopredu (na rozdiel od vodica). Okrem toho, pridavat x-stupnov do prevodovky takisto asi vyznam nema, jedine co sa zvysuje je pocet preradeni hore a dolu. Pokial tam mas tri litre a pat stoviek NM, je 8 stupnov zbytocnost, plynulost bezstupnovej prevodovky to mat nikdy nebude. Tolko k dieselu a automatu.Mam za to ze k radovemu v6-benzinaku je zabavnou volbou manual, je to uplna parada... Proste k naturelu takeho auta to pasuje...kvalt dolu, medziplyn (nech sa nam to trafi presne na otacky), sup a forsaz na 6000, aj s paradnym koncertom. A mas to cele pod kontrolou a cloveka to strasne bavi. Navyse nie je auto pretazene na hlavu a tak jazdi o hodne lepsie :-)Jasne ze je to cele vec vkusu a osobnych preferencii, ale tvrdit ze do tejto bavory patri len automat je, no povedzme, trochu kratkozrake...

manga
16. července • 14:07

Se zbytecnosti mnoha stupnu celkem i souhlas (asi poprve :D), ale jinak moderni automat HDM je proste plynuly a takhle jemne odradit se povede s manualem opravdu malokdy a to si i o sobe myslim, ze radim velmi velmi jemne :) sam mam stale manual a asi pristi auto jeste manual bude, ale proste ty automaty maji u vetsich aut smysl, kupovat vyssi stredni, tak fakt jedine s automatem... Je to rychle a ve vysledku bezpecnejsi, byl jsem taky skepticky, ale proste proti dobremu automatu nemuzu rict ani popel... podradi rychle, vyzene otacky taky k 6000, proste to co popisujes neni pravda jen u manualu, automat to umi taky... My vsichni manual zname, neboj, ale zkusili jsme i automat a mame porovnani. At se na tve prispevky divam jak se divam, tak proste myslim, ze si s tim nikdy nejel.. Taky mam takoveho kolegu, co shani X5 s manualem, silenec :)) neveri tomu a ty taky ne, zkus to a uvidis, jen ne automat typu robotizovany manuala ala treba smart nebo jina mala auta, to je skutecne des... chce to HDM...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
16. července • 23:08

hm, ale ja som nepisal ze automat nevie podradit a dat tom otacky, takisto nepisem ze nepreraduje v ramci moznosti jemne, ani nediskutujem o zmysle automatu ako takeho...., no ako to tak citam, uplne nevychadzam z uzasu co vsetko som udajne spachal :-DSkusal som kadeco (najznesitelnejsi bol prave ten v bmw) ale zatial som sa s nijakym naozaj zabavnym automatom nestretol, ten chybajuci pocit totalnej kontroly a bezprostredneho kontaktu s masinou tam stale akosi zostava. Iste, radi to pekne, vyvoj v tejto oblasti doslova leti, ale proste tomu nieco chyba, je to skratka nezazivne ako kofola bez rumu. Chyba tomu ta spravna stava, clovek je akosi mimo toho celeho, hlavne ked ma poriadny tocivy benzinak s peknym zvukom. Preto suhlas s autorom co sa tyka 535i. No a na margo X5, tam mi je to pravdupovediac jedno, takato obluda ma so zabavou urcite menej spolocne ako trojka ci patka. Tam uz na tom vskutku nema co pokazit. Dokonca tam povazujem automat (s naftou) z ciste praktickeho hladiska za racionalnejsiu volbu, v tomto sa zhoda urcite ;-);-) Na zabavu su tu vhodnejsie auta (330i apod)

a
18. července • 12:21

ten pocit totalnej kontroly nad autom je iluzia. postav si nejaky special, sam, sam si ho nastav a potom mozme hovorit o totalnej kontrole nad autom :) keby mam na 535i, tak jedine automat. navyse je to bezpecnejsie, ked mozes mat ruky stale na volante. do lahkeho sportiaku urcite manual, ale to velkej kravy luxusnej limuziny.. ak si chces uzivat auta, kup si za tie 2 mega porsche a nie velke bmw

echo
17. července • 18:24

Výše asi nepochopili, že nenarážíte na automat všeobecně, ale ve vztahu k sportovním vlatnostem vozu a prožitku z jízdy. Ovšem, že je je něco racionálnější, neznamená, že je to zábavné a lepší (To k té X5).;-)

Regis
16. července • 12:41

Vice mene bych souhlasil. Mam E39 540i a automat me na tom aute sere asi nejvic. Je pravda ze ma jenom 5 stupnu, ale jde spise o to ze u automatu mate neustaly pocit oddeleni motoru od zbytku auta. Cely je to takovy gumovy, pocit z podani vykonu nijakej. Na cestovani fajn, na jakykoli naznak sportovni jizdy (tim nemyslim rozjezd z krizovatky) je to tragedie.Nevim jak jsou na tom modernejsi automaty, ale pokud se nepletu hydromenic a planety maj vsechny.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukke
16. července • 14:39

Srovnávat 15let starý automat s moderním 8stupňem, no TO SNAD NE. :-D:-))

xvasek
16. července • 15:53

Ono staré automaty měly taky svoje kouzlo. Kdyby začal někdo vyrábět něco, u čeho se dá "vyhodit" overdrive voličem (doprovázené pod plným plynem pěkným nakopnutím), tak by to třeba mělo u místních manuálofilů úspěch. :-)

Regis
16. července • 12:48

Jo a zapomnel jsem dodat ze automat je desne pomalej. Pul sekundova prodleva nez se rozmysli jestli ma dat kickdown nebo ne a pak to kickne 100 otacek pod omezovac aby to tam chvili drzel a zaradil zase nahoru. Nic moc. Zvlaste kdyz se snazite predjizdet.

Lukke
16. července • 14:40

Jen potvrzuješ, že jsi v moderním automatu (který má např. tato 535i) NIKDY nejel. :-)

i
14. července • 18:06

Na té fotce čistě zpředu to přímo křičí.

Jumbo
14. července • 23:21

ty na fotce ciste zepredu vidis neslicovany kufr? ses borec a smekam... ja vidim motor :-)

haha
14. července • 23:33

Musis si dat forku se zavrenou kapotou.:-D Vypada to jak krapka.

manga
15. července • 10:37

Delate si srandu? Vzdyt ta haubna je nedovrena :D kdyz se podivate na dalsi fotky, treba detail svetel, tak tam lícuje normálně.. Takhle křivou haubnu nemá nic, natož sedan vyšší střední :)

jay
14. července • 14:56

navrat ke konzervartivni krase? kde? posledni krasne BMW je E39 a pak to slo od 10 k 5... vsechny novejsi modely maji design jak o tridu niz nez jsou

Adamantium
14. července • 12:58

Nemohu si pomoci, i když jsem slyšel hodně nářků nad tím, jak byla předchozí generace pětky extravagantní, mě se líbila, více než tato. Tím ovšem neříkám, že tato je škaredá, to v žádném případě..

Bawor
14. července • 10:08

Nemám slov! Mě se líbí. Důstojný německý design <3 nemám co dodat

Michal Breškovec (corwin78)
14. července • 9:02

Mě se Banglovi modely líbily, hlavně sedmička. Ale toto také není špatné. No nic, zajedu na myčku se svým 17 let starým Mondeem a nechám si zajít chuť.

jns
14. července • 13:01

Taky mířím do myčky... 13 let staré BMW 740i. A musím říct, že autor v recenzi přesně vystihl ten pocit ze zrychlení poctivého starého osmiválce - čím víc letí otáčky, tím víc se člověk usmívá :) Pěkná recenze!

dtsmaniac
14. července • 9:15

Než tohohle mastodonta, taky bych pro svoje "potřeby" radši 17 (možná spíš 13-15) let starou E36 nejlépe s návykovou 3.2 R6 B-]

asdf
14. července • 10:01

jo a budes v tom vypadat jak cigos

dtsmaniac
14. července • 12:37

To ne, ty vodí nejlíp vočipovanou 325tds nebo nějaký piáno. Navíc já bych ani nedával do interiéru kožich, nevěšel pod zrcátko cédéčka a koncovky vejfuku bych nechal origo a nedával nachcávačky :-D

Tom Cruise
15. července • 21:34

Hehe, co je nachcávačka? :-):-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dtsmaniac
19. července • 11:16

spoiler-tuning.cz ... prostě věc k hovnu, do který akorát chčije nebo se do toho da i v nouzi nachcat (když zrovna neprší) :-D

haha
14. července • 3:19

To je článek z brava ne, tam taky chtěj mít holky v ruce klacek a nutkání říkat klukovi, že se změnil.

xvasek
14. července • 10:34

Přesně tak. Pětka je limuzína, tam nemá něco tak primitivního, jako manuál, co dělat; stejně tak mi přijde nepatřičné zadkem takového auta vymetat výmoly na místních okreskách. Možná to po patnácti letech v bazaru nebude až tak zajímavé auto pro náctileté floutky, ale ti prostě nejsou cílovou skupinou pro toto auto.

Petra Filková
14. července • 20:44

Mám sice konkurenci tohoto vozu v podobě MB-E, ale nikdy bych si o těchto vozech nedovolila prohlásit, že to jsou "limuzíny". Nejsou. Jsou to trochu větší sedany. Limuzíny si představuji jako auta s délkou alespoň 5 metrů, kde se dá pohodlně vzadu usadit, jede to na kvalitním a komfortním vzduchovém podvozku apod.
U vozů o třídu větších si ten manuál dnes moc představit neumím, u vozů jako je BMW řady 5, mercedes E či Audi A6 považuji manuál za naprosto vhodný. Byť já jej nemám, protože mne to již nebaví. Ale v minulosti jsem i v tomto segmentu vždy preferovala manuál. A opravdu se za náctiletého floutka nepovažuji.
Možná bude problém v tom, že nejste zákazníkem takových vozů, případně, že jste ve svém pohledu na svět natolik omezen, že cokoli je jinak, než děláte vy, tak to je dle vás primitivní.

Dr. 120l
16. července • 15:48

no nepovažovat se ve 23 letech (usuzuju podle nicku) za náctiletého floutka a psát že vás kvedlání nebaví u mě vzbudilo úsměv :-D
jinak k autu: klasika, nic jiného jsem ani nečekal. škoda toho místa na zadních sedačkách, aby si člověk sedl v bramboře tak si jí musí koupit v longu, jenže to je problém všech německejch premiovek. ale jako dálniční potah velmi slušné, navíc ve srovnání s konkurenty je v parametrech velmi konkurenceschopná.

xvasek
14. července • 23:06

Dík za vysvětlení, už jsem to pochopil. Pokud je pětka z pohledu svého majitele jenom větší sedan (tzn. něco jako Superb II od BMW), pak je mi preference manuálního řazení u zákazníků jasná. Zaměstnancům bych taky koupil služební auta s manuálem, aby si moc nezvykali...

Petra Filková
15. července • 7:15

Proč takový tón. Prostě nedělejte z těch aut něco co nejsou. Vyšší střední třída prostě žádné "limuzíny" nejsou. Chápu, že u nás jsou to zřejmě pro některé koráby silnic, ale jinak jsou to vozy maximálně pro střední či vyšší management.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xvasek
15. července • 13:00

Já jsem to pochopení ale myslel zcela upřímně. Pokud má průměrný majitel pětky od BMW k tomu autu postoj, jako průměrný majitel Oktávky ke své Oktávce (jako že je to větší auto, se silným motorem, velkým kufrem, pohodlnýma sedačkama, i na dálkové cestování...), pak plně chápu volbu manuálu a vzrušenou diskusi o tom, ve kterých otáčkách zabírá které turbo, popř. kolik asi tak rychlostí by měla převodovka mít.Původně jsem myslel, že "pětka" je limuzína pro lidi, co si sami řídí a "sedmička" je limuzína pro lidi, co se raději nechají vozit vzadu, ale díky Vašim příspěvkům i celkovému ladění článku si prostě posouvám pětku do kategorie "velký sedan", celkově vyšší střední.

petr
16. července • 7:03

myslet si neznamena, ze mas pravdu.. kolik znas majitelu sedmicek co se nechaji vozit a kolik, to auto samo ridi? Ja dva a ani jeden ridice nema, ridi si to sami.... ale treba to jsou vyjimky potvrzujici pravidlo.....

xvasek
16. července • 7:23

To je asi ten problém - já znám jenom lidi, co mají služební sedmičku s řidičem, veskrze z různých miniterstev. S novou pětkou (GT) znám jenom jednoho člověka - majitele firmy o cca 200 lidech, ten si řídí sám. Ale jak jsem psal dřív - pokud je pětka jenom větší sedan a až sedmička se chápe jako limuzína, tak je mi to jasnější.

Petr Hlobil (hlobilp)
16. července • 17:36

to vis, statni zamestnanci, ti si muzou ridice dovolit, soukromnicek to uz ma horsi :-D:-D ... mezi nama, sedmickovy modely nechapu, k cemu na uradech jsou, pokud neni urceno primo ministrovi... tady je videt, kde se utraci vic, nez ma.. hold to nejsou prachy uredniku, ale nas vsech.

Tom Cruise
15. července • 11:05

bohajeho, co je zase tohle za hrdinku?

Tom
15. července • 12:09

Si to precti jeste jednou a vice tech prispevku. To je goes. Vsude byl, vsechno zna;-)

asdf
15. července • 12:45

vid, taky si rikam jestli si goes nedela prdel. od te doby co tu zmizel se tu najednou objevila tahle kravka co ma prispevky dlouhy na tri prdelel a hovno v nich. treba goes o sobe zjistil, ze je transexual B-]

dtsmaniac
15. července • 13:37

"Změna pohlaví" byl naopak chytrý tah. Většina diskutujících jsou zde muži a ženu budou brát s respektem/rezervou, leccos odpustí nebo se budou snažit, aby zapůsobili - přecijen instinkt lovce je uvnitř každého z nás; budou spíš rádi, že někdo "se sukní" taky holduje automobilismu a je celkem v obraze; nebudou extrémně kritičtí ke každému chytračivému příspěvku a přispěvovatel(ka) se konečně dočká po léta upíraného uznání.
Toť můj ryze praktický pohled na věc ;-)

asdf
15. července • 14:47

no nevim, goes narozdil od petry autum rozumnel aspon trochu, treba krome pohlavi zmenil vysiraci taktiku na nasiraci B-]

Gumby
15. července • 12:07

Realita s maskováním

dtsmaniac
15. července • 13:29

+1

hahaha
14. července • 22:48

Kde dávají ty kurzy o vznešeném vyjadřování s nulovým obsahem.:-D

kamil
15. července • 6:46

No přece v Parlamentu :-D

Doporučujeme

Články odjinud