Test: BMW 530d xDrive GT – o turbo méně

12 komentářů

Jakub
24. března • 19:33

Tohle BMW si přesně na nic nehraju. Od pohledu velké zvenku, velké i uvnitř - vyšší podvozek značí větší pohodlí a zamítá nějakou agresivní jízdu na okreskách. Na tohle auto se člověk podívá a přesně ví co od něj čekat.Myslím, že ideálem je 535d (případně i) a samozřejmě xDrive

Jirka
16. ledna • 11:44

To BMW jsem si koupil. To samo o sobě hovoří za vše. Souhlasím s tím, že vzhled nemusí být to první, co člověka na tomhle autě uchvátí. Ale kupte si 7 BMW za takovouhle cenu. Mám verzi 530d xDrive. Z vlastní zkušenosti znám i 535d xDrive a opravdu je ten rozdíl minimální. Tohle auto je primárně určené pro rodinu a dlouhé výlety po Evropských dálnicích. Každému, kdo rád tráví svojí dovolenou cestováním po Evropě nebo prostě jen hodně cestuje a potrpí si na slušný komfort, mohu tento vůz vřele doporučit. A pokud se určitě vyplatí někde připlatit, tak do příplatkového podvozku Adaptive Drive. Velice se mi osvědčil.

Martin
8. dubna • 19:40

Pořídil jsem si 535d xDrive a neřekl bych, že je rozdíl minimální. U takto velkého auta je každý plusový výkon znatelný co se dynamiky a bezpečnějšího předjíždění týče. A po úpravě chlapců od Xtuningu je výsledný rozdíl přímo famózní. Kruťák poskočil na rozmezí 657Nm při 2000ot přes 680Nm při 2600ot na 638Nm při 4000ot a výkon se zastavil na 365PS při 4000ot (měřeno na motorové brzdě) a i z tak "těžkého auta" je rázem klasický BMW dravec se spotřebou kolem 9ti litrů kombi spotřeby :-P Jinak souhlasím, že Adaptive Drive je velmi užitečná vychytávka.

astario
24. března • 8:20

kdykoli potkám toto BMW na ulici, tak mi padá čelist... Bavoři donekonečna dokazují, že jiný, neznamená ošklivý a že design a líbivost jsou věcí čistě subjektivní... Za mě BMW 5GT (mé dream car) palec nahoru!

tony
23. března • 23:22

Chapu, ze vzhled je subjektivni vec, ale mne se proste libi tim, jak je trosku jine. :-)

Antiautomat
23. března • 12:45

teraz rozmyslam co je ohavnejsia zruda. Tento pa-vytvor, nova jednicka alebo slavne bangleovske psychoticke vizie. Proste des.

Bafunak
8. dubna • 4:32

Je zřejmé, že kdo má takový nick, pro taková auta ještě nedorost :-)

Gorkzy
22. března • 19:29

Děkuji za dobrý čteni,jen bych chtěl doporučit autorovi at i on si ho přečte. Neustále se ptá na co ,proč ,k čemu to auto je a tak trochu mu nedochází ,že si v zapěti odpovídá. Četlo se to komicky.
Mně osobně se auto strašně moc líbí.Když ho někde uvidím,tak to ve mně vyvolává pocit,že kdybych GTečko měl, ihned bych vzal kamoše ,psa a jel někam na víkend si odpočinout , pobavit.

Trak
23. března • 8:39

Odporné auto, fuj

Aladan
23. března • 20:46

Toto auto možno neohúri kamarátov z posilovne či silikónové buchty hľadajúce si partnera s pridanou hodnotou tak ako iné modely, ale je to jedno z mála aut, čo dávajú zmysel a sú veľké z vonku aj z vnútra, čo sa o väčšine monštróznych SUV nedá povedať.

goro
22. března • 14:44

vrtání a zdvih jsou uvedeny přesně obráceně.

Zelí
22. března • 14:39

Spotřeba 6,9 u auta 2,1 tuny se mi zdá dosti optimistická. Nedivím se, že mají v USA potíže s dosažením vykazovaných spotřeb.
Jako GT bych na první flek posadil třídu R od MB.

Doporučujeme

Články odjinud