Test BMW 135i Coupé: návrat k tradicím

52 komentářů

gsfgsfg
27. ledna • 11:21

za par rokov budu mat nove kary snad 2 tony..

to-tomik
26. ledna • 13:39

S tym, že všetci čo chodia rychlo sú neni hovada, ja súhlasím!!

misha-typ
24. ledna • 20:31

je to taky zmacknuty do sebe..divný..
Hatchback vypadá mnohem líp

bmw
25. ledna • 13:51

ma to brutalne skaredu rit- ako korejec z 1990 roku

Nimra
22. ledna • 11:09

Vlastně dva - foto kufru by nebylo? nebo informace o něm? Asi si rozumíme, že do takovéhoto krasavce nebude nikdo chtít nacpat věcí jako do oktávky, ale občas bodne pár (set) litrů na tašky, jede-li se ve dvou na zážitkovou dovolenou (road movie), samozřejmě bez plného kufru spacáků, paštik a konzerv :-)- tenhle kousek měl runflaty, ale co u ostatních - auto je o něco delší než BMW 1 hatchback, vešla se by se do něj aspoň dojezdová rezerva?

MMira
23. ledna • 10:28

fotku kufru zajiste na webu najdes, ale je jiste, ze na zavazadla pro dva a jejich dovolenou je tam mista vic nez dost.co se RFT tyce, na co dojezdovku. koupis mobility paket pro M modely a spokojene jezdis. sam to tak mam u 3er uz pres rok a zatim bez problemu.

SkylineGT-R
21. ledna • 19:36

Skvely clanok, ktory vynikne este viac po slabych clankoch vasho kolegu. Ste prvy clovek (teda hned po mne), kto si vsimol ze BMW ma viacpiestikove strmene snad prvykrat v historii. Len ste ma utvrdili v tom, ze stale by som dal prednost atmosferickemu trojlitru, ktory pred omedzovacom vydava zo seba to najlepsie.
Dizajn je subjektivny ale na kupe je toto auto velmi kratke, co sposobuje ze kabina je kratka a vyzera byt vysoka a trci z auta ako kupola. Preto by som volil 130i, ktore je naviac o 100 kg lahsie ako 135i.

Petr
14. července • 9:44

atmosfera vadne pred omezovacem uz cca 500 otacek...ty reci ze atmosfera ma linearni vykon az k omezovaci mohou rikat jen lidi, co bud nevideli graf a nebo proste nepoznaji, kdy motoru dochazi dech....ano R6 od BMW pred omezovacem uz jen rve. To je pripad jak starsich R6 v e46, tak i u novych modelu, kde je to o neco lepsi. M3 taky pred omezovacem uz jen rve a nejlepsi ma zasebou. Presto mam R6 nejradeji :-D

pajathc
21. ledna • 16:55

"Cena začínající na 1,1 milionu Kč vám může připadat na „tak malé auto“ vysoká, ale ukažte mi jiný vůz, který vám nabídne takové schopnosti za tuto cenu? Možná nová Impreza STi, čas jejího testu ale teprve přijde..."Co třeba Chevrolet Corvette C6?
V základu 44000 USD je dneska 800 tis. Kč
doprava 40 tis. Kč
CLO a DPH 250 tis. Kč
celkem 1,090 MKčBTW: Vím, že nemá zadní sedačky, ale tohle BMW je zase má úplně zbytečně :-))

Radek Ondrášík
21. ledna • 22:04

To je takové pofiderní srování. Za těch 1,1 M u té Vette budu mít lehce dostupnou záruku v ČR? Nebo si to budu muset koupit za výrazně vyšší cenu u Impexty, abych tu záruku měl? Není navíc třeba dělat nějaké homologační změny (blinkry...?).A je otázkou, zda ta C6 nabídne ty schopnosti co ta 135i. Tím neříkám, že Vette je špatné auto, ale bavíme se pouze v rovině teoretické o tom, co nabídne a nenabídne. Srovnání obou vozů zde asi neprodělal nikdo :)

pajathc
21. ledna • 22:46

Tak samozřejmě žádné srovnání není dokonalé, jen jsem naznačil, že alternativa existuje. IMHO za těch nějakých 1,4 (což 135ka bude stát v trochu lidské výbavě) se dá koupit i jinak, dnes už i ta Vetta dejme tomu u Denkeru s jakous takous zárukou. A co teprve, pokud ČR vydrží bez Eura, ČNB se nelekne a dolar bude za dva roky pod 10 kaček :-))Na homologace máme v OBI oranžový sprej a na papíry auto stejně nejezdí, ale beru, tohle mi nedošlo :D Relativně nízká položka vzhledem k pořizovacím a provozním nákladům.Každému co jeho jest, BMW rozhodně nehaním, jednička se mi líbí, jen je to (koncepční) hybrid se všemi výhodami i nevýhodami.Moje rozhodnutí je zatím dáno tím, že C6 mi snad již brzy nabídne relativně jednoduchou konstrukci OHV smallblocku který točí ve stovce 1200 otáček, 400 koní když na ně bude nálada, stovku hluboko pod 5 a k tomu head-up displej s krásně zbytečným měřením bočního zrychlení :DNapadla mě ještě jiná alternativa, pure fun - Ariel Atom? Jsme jinde...

x
22. ledna • 22:39

On zas tu nadsázku nepochopil :-/

911
22. ledna • 3:40

tak atom je podle vseho jeden z nejvetsich masakru dneska. srovnava se s Radicalem, takze to jsme jinde :-))

Pete
21. ledna • 21:14

Vette znam docela dobre a rad si ji na par dni v US pujcim. Ver mi ale ze 1 je uplne o necem jinem. Hrave je to spravne slovo. Pritelkyne si ji vybrala (s mensim motorem bohuzel) ale je s ni velka legrace. Kdybych obcas nepotreboval velke auto z pracovnich duvodu vazne bych o ni uvazoval.

Sobík
21. ledna • 17:04

chápej, že BMW je pro mnoho lidí v ČR prostě modla a maj pocit že to je jakýsi uberauto .... jaksi si odmítaj přiznat že to je plechovka s silnějším motorem a kulatní cenou a maj pocit že si právě koupili závoďák ve kterém zažívaj pocity Vency Pecha při Barum rallye .... pár jich to nakouří někam do sloupu a pár to přežije .... je to vlastně něco jako motorkáři na japonských silnicích .... taky maj pocit že jakmile to nervou dvěstěpade přes tři plný že nežijou .... Tihle lidi maj podle mě velké psychické potíže, které by měli začít řešit než bude pozdě ....

Honza
2. července • 10:30

Tak ty máš opravdu dost... jestli by si mel nekdo zajit k doktorovi seš to ty :-D

Ghostyx
23. ledna • 11:07

Naprostej souhlas... B-]

Deli
21. ledna • 18:17

tj, BMW je zlo :-D

1nt3GraC2
25. ledna • 15:25

BMW by mela EU zakazat, uz jen kvuli ekologii :-D

Petr
26. ledna • 12:24

Mohu se optat v cem jezdite? Vypada to totiz jako obvykle zvaneni TDIckaru z koncernu:)

Enrique
21. ledna • 14:14

Opet dekuji autorovi za skvele priblizeni vyjimecneho auta. Je opravdu paradni moct si precit tak podrobnou recenzi od nekoho, kdo takovym autum skutecne rozumi, je jejich zakaznikem a ne jen realite na hony vzdalenym novinarem. Takze vsechna cest a prosim vice takovych testu podobnych aut :)Je samozrejme smutne, ze vetsina ctenaru takovym autum nerozumi a nedokaze ocenit jejich test, ale uz za me prosim nepolevit :)

WRX
21. ledna • 21:29

Myslim si ze se jedna o povedeny test...pan Janda pise dobre testy, tim spise by si nemel kazit jmeno clanky k obecnejsim tematum...Abych rekl pravdu, moc nevidim smysl u 135i, ale sve kupce si urcite najde a je to, ostatne jako kazde BMW, urcite vytecne auto

911
21. ledna • 14:15

souhlas :-))B-]

glider
21. ledna • 16:44

jj konecne zrozumitelny test........
IMHO sice by to chcelo este vacsi rozsah, ale aj tak je to lepsie ako ostatne testy
...super, prosim viac testov od p.Jandy

stěna
21. ledna • 12:15

Nechapu, proc autor clanku chce za kazdou cenu 130i Coupe, kterou BMW proste delat nebude! Pro puristy maji 125i Coupe. Pokud 220 PS nestaci a Z4MC je moc velka bestie, volil bych ortodoxni Z4 3.0si Coupe. Spojeni idealu s idealem, takova esence BMW. Ovsem pouze nez ji predjede S3 :-D

Petr
14. července • 9:39

Z4 3.0Si ti S3 nepredjede ... jsou to uplne stejne rychla auta s tim, ze jak se dostanes na technickou trat a umis, tak S3 nema narok a ztrati se ti po dvou zatackach. Odzkouseno...

Petr
26. ledna • 12:21

S tou S3 to nemyslis vazne...je to o tridu horsi auto v ovladatelnosti nez 130i...mam rad audiny ale, kazdy kdo si projel technickou trat s nedotacivou audinou na limitu bude ais vedet o cem mluvim. A8 na dlouhe streky a pro radost BMW M3 CSL:-D ... stara M3 CSL je s prehledem nejlepsi auto, ktere zatim BMW vyrobilo.

Enrique
21. ledna • 14:06

Proste proto, ze by se mu libilo, proc by ho nemohl chtit? ;)

Libor
21. ledna • 13:25

Čím to, že jsou tam tak "úzký" kolečka :-))

Honza
2. července • 10:20

Na BMW 135i jsou sériová kole 18palcu a 215 a 245... toto obutí zvolil dealer na zimu!!! Nemají na tomto autě rozhodně co dělat :-D

911
21. ledna • 13:44

nizsi spotreba

Sob
21. ledna • 3:32

nemužu se zbavit dojmu že článek jaksi mezi řádky říká je to správné auto na to abyste jezdili jako ještě větší prasata než teď pokud chcete .... uplně vidim jak potkám nějakýho debílka co krouží vracečkou v mym pruhu ....:-/

Mistake
21. ledna • 14:13

pochybuju, ze autor clanku mel na mysli driftovani v pravym slova smyslu...uz vidim, jak jede po uzky klikatici bokem a v protismeru potka kamion, kterej bmw rozpuli...to by si s testovacim vozem na verejny komunikaci nelajsknul...jinak souhlasim, ze bmw dela kompromis mezi sportovnim pojetim a luxusem...ja bych radeji cistokrevnejsi zalezitost, protoze motor ma problem "hned vystartovat"...

Enrique
21. ledna • 14:09

Tak o tom to auto samozrejme je, nebo si snad myslis, ze si nekdo kupuje 300 PS auto takoveho typu na pohodove jezdeni po nakupech? ;)Musis holt verit tomu, ze si jej poridi nebo s nim budou tak zachazet lide, kteri umi zhodnotit sve schopnosti a jezdit s nim tak, aby nikoho neohrozovali. Osobne nevidam blbce zrovna v autech tohoto typu...

Ghostyx
21. ledna • 15:41

Ja vetsinou vidam pitomce v ruznych autech s motory TDI, nejlepe temi sluzebnimi, ktere vubec nevlastni a kteri, byt mas o tridu vykonnejsi a lepsi autak se na tebe pri bezne jizde proste lepi a lepi, jako prasata a za kazdou cenu chteji s tebou soutezit... Kdyz jim to nejde, tak te v mziku zacnou predjizdet na dalnici z prava nebo jinde z leva... V tom momente mam chut zrychlovat taky, aby tito imbecilove trosku pocitili co je to strach, ale je to marne, tak to vzdy vzdam a radeji je pro jistotu poustim vstric jejich "svetlym" zitrkum... ;-)

Tomáš Marný
25. ledna • 1:21

A neobjíždějí tě náhodou zprava třeba proto, že blokuješ levý pruh a z jakéhokoli trapného důvodu nehodláš uhnout? ;-)
Neříkám, že je to zrovna Tvůj případ, ale jezdím opravdu hodně často a takové blbečky co se mermomocí snaží brzdit rychlý pruh i když je pravý volný potkávám dnes a denně. Nevím proč to dělají, možná mají zakomplexované ego ze svých aut nebo řidičských schopností.. Nevím.
Každopádně, co uděláš když potkáš takovýho vola, co tě záměrně brzdí? Objedeš ho z prava - to je logický, ne? :-D

Deli
21. ledna • 9:11

muhehe :-D

Kankunen
21. ledna • 6:52

Já potkal hodně debílků co jeli jako prasata, většinou jsou to kluci s golfem, civicem, nebo fir. octávkou. Tyhle auta si většinou majitelé šetří a chtěl bych znát někoho kdo si vypíná ESP na cestě.

Ghostyx
21. ledna • 15:51

Nic naplat, ti s motory TDI moji statistiku jasne vedou, aspon dle mych zkusenosti... Ti co maji nejnovejsi drahe kary s dostatkem vykonu, jezdi sice rychle, ale vetsinou i bezpecne a na ceste se vetsinou nechovaji neurvale... B-]

Honza
2. července • 10:17

PRESNE!!!
Jezdim 2 x týdně D1 a nejrychleji a nejvíc se lepí firemní oktávky a Passati, a uplně nejrychleji jezdi s přehledem Audi (taky se ovsem dost casto chovají slušně) Ovšem ani jednou sem nezaznamenal ze by jak hovado jel například řidič Mercedesu S, to neznamená že nejede rychle, ale jede s odstupem, nerapluje atd...

v0cas
21. ledna • 7:39

a ja zase potkavam spoustu debilku v autech jako BMW, Mercedes, Audi, Passat...

Pavel F.
21. ledna • 8:27

A já zase potkávám spoustu debílků, kde je úplně jedno v čem jedou. Debil zůstane debilem, ať sedí za volantem Octávky nebo Ferrari.

to-tomik
21. ledna • 9:34

Alebo aj za volantom 105-ky...a pod :-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ja
22. ledna • 19:57

treba budou mit moje deti stesti a zrovna nepujdou kolemhttp://www.novinky.cz/clanek/131294-v-praze-havarovalo-bmw-u-tramvajove-zastavky.html
:-(

Petr
26. ledna • 12:18

Mi prijde, ze jste tupi jak nejaci vesnicani a porad dokola budete srovnavat lidi s auty. Hovado zustane hovadem ... ale pozor na rozdil mezi dobrym ridicem a hovadem:-D. Vsichni kdo jezdi rychle nejsou hovadaB-]

ABC
21. ledna • 8:32

Nech už toho Baroše napokoji!

RS
21. ledna • 2:37

1 560 kg cela rada 1 mne pride priserne obtloustla, jeji hravost neni tak fenomenalni takovej malej tank.
Soucasne BMW nedela hrava auta spise luxusni GT tridu krom Z3M. Hrave auto nevazi 1 560 kg.
Osobne daleko hravejsi vidim STi, EVO nebo RS nebo lehke Clio RS, Fiestu ST.

enakki
8. dubna • 21:40

SUHLAS! mal som moznost riadit toto coupe. podla mna je to jedno z najkrajsich aut na trhu a urcite najkrajsie sucasne BMW. Ale slovo hravost? preboha, ludia. Toto su pohodlne, celkom komforne a zaroven sportovo ladene auta. proste trieda GT! ziadna zabava a hravost. To sa treba pozriet po trosku inych autach. Dnes BMW hrave auto v portfoliu nema!
Uplne ukazkovy priklad hraveho auta - Mazda MX-5. Bez komentara.

Jozef.K
26. ledna • 12:29

Malé a lehké auto s hmotností 1560 kg. To je opravdu fór. U auta, které je kupované jako pro zábavu, tedy ne na denní ježdění bych taky očekával nědo kolem tuny. Tohle je prostě řada 3 bez kufru. Takže váha je +- stejná. Je to marketingový lov na možné zákazníky, ktří se chcou od řady 3 odlišit.

Zdeněk
21. ledna • 11:16

EVO ani STI nejsou nějak hravé auta , naopak jsou značně stabilní a proto nejsou hravé . Samozřejmě jde s těmito auty jezdit i značně hravě ale to stojí trochu (hodně) praxe a hlavně to stojí velké peníze na spotřebním materiálu( kola , spojka atd... ) . Za půl hodiny ježdění na uzavřené cestě jsem nové gumy (zadní) ohlodal na plátno , a přední byli tak dořezané od kamínku že byli také na výměnu . Sranda jen na gumách za cca 18k kč . Spojka cca 10 až 15000 km a je v .. .
---
Pravda ta hmotnost u 135i se mi zdá také značně nepříjemná na zábavné auto .

RS
29. ledna • 3:50

Nova Impreza vazi +-1300 kg a když vypnes stabilizaci uvidis jak pudes boke stejne lechce jako u BMW.Hrava auta ktere maji smysl jsou dnes nove hatche STi a Focus RS II, Evo 9.
Evo X vypadlo take kvuli vaze.

Schielenetz
21. ledna • 1:16

Hmm, to je čtení, testy tohoto autora prostě jen hltám :-)Autíko je trochu úlet, ale o to líp se o něm čte ;-)

Doporučujeme

Články odjinud