Test: Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro – spousta muziky…

75 komentářů

Stefan Kudrac
18. září • 10:27

Dobry den mam Audi A6 3.0tdi qvatro 165 kw r.v.2004.
Zniceho nic mi 2 skublo a na dispelji se my rosvitil klic. Ale potom jsem jeste jezdil 2 dny a potom jsem to nemohl nastarovat.Menil jsem cerpadlo v nadrzi a tlakove cerpdlo u motoru a stale to nechce chytit uz nevim co stim prosim o radu moc dekuji.

Tom
3. srpna • 19:10

Jaký máte na audině střešní box? které jsou nejlepší?

Karel
4. srpna • 13:28

Podívejte se na střešní box od firmy Thule nebo Neuamnn, obě firmy dělají velice kvalitní a designové rakve na auto.

Tom
7. srpna • 9:54

A nemáte někdo tipa kde to prodávají za dobré ceny? jestli někde v obchodě nebo na eshopu?

Vojta
11. srpna • 11:20

Já jsem si koupil střešní box Neumann z eshopu https://www.neumax.cz/stresni-boxy/... tam ho mají nejlevnějí, nikde jinde jsem ho na netu levněji nenašel a navíc mi přišel za dva dny domů.

Stefan Kudrac
18. září • 10:26

Dobry den mam Audi A6 3.0tdi qvatro 165 kw r.v.2004.
Zniceho nic mi 2 skublo a na dispelji se my rosvitil klic. Ale potom jsem jeste jezdil 2 dny a potom jsem to nemohl nastarovat.Menil jsem cerpadlo v nadrzi a tlakove cerpdlo u motoru a stale to nechce chytit uz nevim co stim prosim o radu moc dekuji.

Bajcarkar
28. července • 22:27

Stealth ostatní BMW jste uuuuplne mimo borci :DDDD už jen bavorackej xdrive 4matic výsměch. Prostě quattro bylo první a ten náskok tam vždycky bude znát;) a ty plastový interiéry u BMW? I hyndaie maji kvalitnější plasty sorac

fulo
27. července • 23:09

Chlapci jasa vozym na najnovsej audi a8l 6.3 w12 za 140000eur a robim zvaraca mesacny prijem mam aj 10000eur v nemecku a makam aj vikendy a budem makat NONSTOP :) a ty pri pivku budu mat kokot :)

Marek
26. prosince • 0:10

Tak ty jsi vtipalek :D aj 10tisic eur kde bys to vzal takovy nesmysl :D 17let ziji ve Svycarsku v Zurichu a do Svajcu odchazeji nemci za praci prototoze tam maji dvojnasob az trojnasob platu a to co ty pises 10 tisic eur ted jsi me rozesmal takovou blbost :D pri takovem platu by ti z danily pulku co v nemecku je vysoka dan a hlavne jsou radi samotny nemci ze maji prumer 2 az 3 tisice eur.A to jeste pisu zaokrouhlene.Ty snad musis leda svarovat ptaky v zadku za takovej balik 10tisic eur vetsi blbost jsem necetl :)

karel
22. října • 15:49

Abys byl do tydne slepy

Marek
20. června • 17:49

Ahoj,
Koupil jsem si pred 3 tydny novou a6 2.8 fsi quattro a mel jsem pujcenou BMW 5 abych se rozhodl pro kterou se rozhodnout obe maji neco ,ale podle toho jsem si vybral a6 nema chybu spolehlivost ,rychlost to ani nemluvim nato ,ze ma 220 koniku spotreba super pri 180 az 200 km/h spotreba 8.5 litru to si bmw muze nechat jen zdat proste muj nazor audi je na jednicku vrele doporucuji a komfort ani nemluvim

Dandy
22. května • 16:44

Jezdím s Audi A6 Allroad (2007)již 5 let ,motor 3.0 TDI ,najeto již 237 000km .Spotřeba 8,9l /100km .Cesty po ČR a SK občas Evropa. Žádná porucha na motoru ,servis jen filtry a olej.

pavel
8. června • 10:09

Ja mam audi a6 3,0tdi guattro 230000 najeto uz 4 roky nemuzu si na audinu stezovat zadny opravy akorat sem menil oleje a kupoval sem novy gumy nikdy me nenechala je to spolehlive auto kam se na ni hrabe bmw bmw akorat zere jako krava jinak s audi jezdim dlouhe vzdalenosti a 7,5 litru neprelezu

jirka
10. srpna • 10:35

u BMW 330xd mám spotřebu okolo 6,5 litrů !!! a to jsem uspěchanej;-)

nadšenec
9. dubna • 18:39

Mercedes je Mercedes. Toto je stále len VW skupina, dobrá, ale hrá sa na niečo, čo pre majetnejších nikdy nebude dosť dobré. Inak viete, že Mercedes predal AUDI v 60-tych rokoch VW?

Marek
14. ledna • 0:14

Některé diskuze mi přijdou jako by se bavili děti na pískovišti u babovicek. Chápu, že si chcete pohladit svá ega, ale mě je například úplně jedno jestli se mu moje auto líbí či nikoliv. Je moje a jsem s ním spokojený. Nebudu hájit ani jedno ačkoliv jsem se od BMW vrátil k Audi A6. Prostě jsem podlehl touze a koupil si X6. Líbilo se mi a neresil jsem zda jsem jediný komu se líbí.
U X6 jde o image, ale jinak naprosto nepovedené auto. Po 200 tis. jsem byl v servisu častěji a častěji.
Ta doba kdy bylo možné porovnávat tyto značky je prostě pryč. Každé z nich má své klady i zápory. Dnes už nenajdete auto které najede milion km jako piano. Dnes už je to pouhé spotřební zboží.
Řešit tu kdo koupil či nekoupil automobilku ??? Podívejte se jak dopadl Jaguar a kam se dostává s novým majitelem. Nebo Volvo se kterým si Ford nevěděl řady. Stejně tak z jakého spojení čtyř velkých firem vzniklo Audi po válce (proto 4 kruhy)
Ekonomika je neúprosná a tak se občas dějí věci které se nadsencum nelíbí (např. Porsche diesel, nebo M diesel, ale trh si to vyžádal a oni se přizpůsobili.
Tato diskuze měla být přece o tom sdělit ostatním dojmy a ne dohady jiných.Zkrátka: líbí se Ti BMW, tak si ho kup a nebo obráceně.

Jobi
6. dubna • 7:14

Rad bych 3.0 TFSI motor, slysel jsem ze se da objednat 8stupnovy automat v Nemecku k tomuto, muze to nekdo overit ?

Mimo vetsi spotreby ma tento motor nejakou nevyhodu ? :-)

Ivs
6. dubna • 11:58

V US nema dobrou povest, hodne poruchovy, obecne u VW/Audi spis volit TDI, je opravdu velmi tichy a bere na dalnici hodne malo, take jsem chtel benzin, ale po svezeni jsem fakt koukal jak suprove je motor odhlucneny.

Jobi
6. dubna • 17:52

Proto vezmu 4letou zaruku ;-)TFSI ma nadherny zvuk motoru, zadne vibrace, lepe zvlada START-STOP, ma lepsi akeleraci...Co te u TDI presvedcilo jeste ? Vzdyt oproti BMW Audi naftaky tolik neumi vyladit..

Ivs
6. dubna • 22:32

...nevim, ale mne tedy TDI v Audi neprislo, ze ma nejake vibrace a to muzu srovnavat s hybridem 3.5 z nejnovejsiho Lexe RX 450h. Motor ma subjektivne lepsi zvuk. Vsechny prime vstriky v benzinu maji trochu hrubsi zvuk, udajne BiTdi je jako V8, ale osbne nemam odposlouchano ;-) TDI je trochu stale slyset jako v pozadi, benizn je neslysny a pak se ozve, TDI si tak nejak prede furt stejnou pisnicku. Ja bych volil TDI hlavne kvuli spotrebe, i kdyz chapu ze to nekdo neresi, ale jezdit kazdou chvili na pumpu...v quatru je rozdil na dalnici dost znacny 3.0TDI zere kolem 7litru ve 130, i kolem 200 zere malo (kolem 12L), 3.0TFSI zere o 2 az 3 litry vice a ve 200 i o 5L vic! Spolehlivost kvuli turbu stejna, to bych uz spis uvazoval o 2.8FSI, ale to asi uz neni na vykon, ale na pohodu. S BMW nemuzu moc srovnavat, ale hodne lidi pise, ze je to tichosti nesrovnatelne, v Audi se TDI proste povedlo. Muzu ti rict, ze jsem byl, nez jsem se svezl, zaprisahly benzinista, nafta pro mne byl odpad, ale kdyz si to pak na vlastni kuzi vyzkousis...a hlavne to auto jede nadherne, pusobi jako by melo o 300kg mene, jen mne vadi, ze neni uvnitr na to jak je velike, moc prostorny, no ale to je dnes dan za bezpecnost...

Jobi
8. dubna • 17:56

Jezdim hlavne ve meste, 3-4x denne 2-6km a jednou tydne 2x100km, to je TFSI lepsi volbou, ne ? TDI sice usetrim na spotrebe, ale na servisech, olejich atd. se pak cena vyrovna spotrebe TFSIcka, prece.. ?!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ivs
10. dubna • 11:39

Jak psal Honziiik, podle mne servisni naklady budou stejny, mozna i vyssi protoze TDI se proda vice jak 90%, takze muzou byt i lepsi ceny. Nejlepsi na poskakovani pokud chces mit Quattro je 2.8FSI bez turba. Skoda ze nedelaji ten 2.0TFSI s Quattrem, to bych take bral. Podle mne se ale s 2.8FSI pod 12L nedostanes, protoze s 3.0TDI je prumer kolem 10L, hodne to klesa na dalnici tam se da jet i za 7L ci okresky za 6L, s 2.8FSI se nedostanes pod 9L. Kdyz jsme ted kupovali diesel ale Nissan, tak servisak rekl, ze to nekdo ma jiz 5 let a jezdi jen 3 km do prace a z prace a pry zatim vse OK, tak nevim, spis je to o stesti. V diskuzich o A6 hodne lidi pise, ze pry staci 1x za 14 dni jet vic jak 50km a filtr je v poho, ale urcite si to projed, ale nevim zda nekdo vubec bude mit 2.8FSI, 3.0TFSI asi ano...ale pocitej u 3.0TFSI spotrebu kolem 15L.

david
15. června • 22:20

u těch novej naft bych městský provoz tolik neřešil, pokud vyloženě neřešíš spotrěbu...ale volil bych automatickou převodovku... píše že 2xtýdně 100km ...to stihne regenerace DPF proběhnout :-)david bmw520dA F10 :-) město 80% :-) )))

Honziiik
9. dubna • 12:02

Pokud jaezdíš takhle, tak já osobně bych volil 2.0TFSI, se 130 kw a váhou audi budeš pořád rychlejší jak passat. Ale samozřejmě 3.0 je o jiných jízdních výkonech. Já mám BMW520d se 130 kw a můžu říct že je to naprosto dostačující. Pokud by jsi chtěl něco silnějšího a spolehlivýho tak pak 2.8FSI bez turba, z lehkou nohou se dá jezdit do 9l. a přitom výkonu na předjíždění je už dost. Jinak nejlepší co můžu poradit, zajid do autosalonu a trochu je pootrvauj, vyzkoušej co nejvíc motorizací a pak vyber, protože každý motor má jinou charakteristiku a jinak se s ním jezdí.Jinak nafta na poskakování do města není dobrá, kvůli tomu než se prohřeje, a pak daleko dřív odejde filtr pevnejch částic,(ale vůči pořizovcí ceně jsou to drobný) a do města je podle mě lepší 2.0 jak 3.0 protože ta spotřeba u 3.0 je podstatně větší. Jinak cena servisu 3.0TFSI a 3.0TDI není rozdíl obě mají turba, vstřikování do válců, 6 válců... prostě dnešní benzín vs. diesel vychází stejně na díly i práci vč. náhradních dílů.

Martin
14. dubna • 11:29

Měl jsem A6 Avanta Quattro s 2.8 FSI, pohodové ježdění i spolehlivost, jen ta průměrná spotřeba byla kolem 11l/100km. Teď jsem si koupil nového Allroada s 3.0 TDI (180kW), po zajetí spotřeba kolem 8l/100km (pokud neblbnu v Německu na dálnici), 2.8 FSI A6 Allroad se nedělá, i když si myslím, že na "normální" ježdění by to také stačilo. Škoda, že už tam nedávají V8 4.2 FSI a pořádnou nádrž aspoň 120l.

Jobi
8. dubna • 20:05

http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-audi... ... vyhoda oproti TDI:
"..Naopak u benzinového motoru 3.0 TFSI mi připadala práce s volantem precizní a klidná, bez tahání za ruce a nervozity."

Ivs
10. dubna • 11:31

Jel jsem 3.0TDI a zadne tahani jsem tedy nezaznamenal, ono jde o to, nedavat tam 20" kola a sportovni podvozek, to pak nemusi byt totiz motorem, ale spise podvozkem...

Jobi
4. dubna • 7:31

Dotazy na recenzenta:
- jak je na tom AVANT s valivym hlukem od kol ? u sedanu to snad ve vsech recenzich kritizovali. Jake jte meli pneu na aute ?

stealth
4. dubna • 10:17

Nevím, jak s valivým odporem od kol, ale celková hlučnost asi bude o něco vyšší, než u konkurentů. Třeba pomůže test hlučnosti, zveřejněný v autobildu:Audi A6 (26. místo): http://www.autobild.de/bilder/bilder-die-leisest... ... MB E Class (15. místo): http://www.autobild.de/bilder/bilder-die-leisest... ... BMW 5 (9. místo): http://www.autobild.de/bilder/bilder-die-leisest... ...

Zelí
5. dubna • 9:45

Děkuji za výborný odkaz na měření vnitřní hlučnosti aut. Já sám si měřím auta, ve ktrých jezdím už asi deset let. Je to skoro nejdůležitější parametr, který mě zajímá.

Honziiik
5. dubna • 8:29

Zajímavé že v tomto testu dopadla uta, která jsou obecně hodnocenajako velmi tichá, hůře než auta u kterých jsou např.: stížnosti na hluk od kol. Že by byla tak tichá, že je tam slyšet každý kamínek ?

stealth
4. dubna • 6:49

Nedávno jsme s manželkou došli k názoru, že bychom si koupili nové auto, nejlépe kombi vyšší střední třídy. Rozhodoval jsem se mezi Audi A6 a BMW5.Audi a jízda: přišla mi nádherná, plavná, ale zároveň jsem nepostrádal jistotu v zatáčkách. Když jsem jel lehce nad dálniční limit, zdálo se mi, že do auta proniká pískavý svist vzduchu někde z levé části vozu. BMW je podobně skvělé v jízdě, ale zároveň přidává nižší hlučnost (myslím, že se sedmičkou sdílí podobný typ oken). Audio: měl jsem několik dní model A6 s BOSE sound. Nepřesvědčil mě tak, jak HARMANN KARDON v BMW5. Tady opět vyhrála pětka na A6.Motor: porovnával jsem šestiválce, ten v AUDI mi přišel sametovější, takový samozřejmý výkon. Ovšem, dramatický rozdíl v porovnání s 530D se nekonal. Oba motory mají velkou pochvalu.Ergonomie: měřím 2 metry a vážím 120 kilo. Pozice za volantem v AUDI je na jedničku s velkou hvězdičkou. BMW je stísněnější, hlavně kvůli středovému tunelu. Pozice se hledá obtížněji, ale myslím, že na komfortní sedadla, která jsou v pětce i sedmičce stejná, zatím A6 nemá. V A6 je ale skvělé si užívat několik typů masáží. Ovládání MMI a IDRIVE bylo pro mě u obou vyhovující, mylsím, že jde jen o zvyk. U A6 jsem si těžko zvykal na opačnou logiku otáčení prstencem a pohybu v menu. Otočím doleva, jdu v položkách nahoru, otočím doprava, jdu dolů. Čekal bych to opačně. V pětce se mi líbí joystick řádící páky.Interiér: tady Audi válcuje s přehledem BMW 5. Zatím mi nikdo z BMW nevysvětlil jak je možné, že ovládací prvky (převodovka, rádio, klimatizace a idrive) jsou z PLASTU! a ne kovové. To je jako kdyby B&O dělal plastový BEO SOUND. Takže, jak už jsem psal jinde v diskuzi, musel jsem připlatit cca 14000 a mít ty ovládací prvky v leštěné keramice. Prostě v Audi je interiér dokonalý, soutěžící spíše s Porsche Panamerou, než s BMW5, natožpak s E-class. Stačí se podívat na zpracování hliníku. Přesto všechno, co jsem na BMW výše kritizoval si v pátek jedu pro novou pětku kombi (tři měsíce k nevydržení). Proč? Protože mě přesvědčila cena. AUDI si prostě za stejné prvky nechává pořádně, ale hodně pořádně zaplatit. Komfortní masážní sedadla v kůži a s 20 směry nastavení a dofukování bočnic v zatáčkách mě u BMW stála 120 tisíc. Podívejte se na cenu u AUDI. Servis pět let zdarma u BMW je další ránou pro AUDI, které nabízí podobnou službu za 87 tisíc. Prostě si myslím, že to AUDI přehání s cenami "extras". Jasně základní cena je podobná BMW i MERCEDESu, ale to je jen marketingový tah.Omlouvám se za nevyvážený sloh a strukturu + případné chyby v gramatice.

Dave333
13. listopadu • 1:10

Tady je prostě jasná jedna věc, Audi, BMW, MB záměrně míří na cílové skupiny lidí, kteří peníze neřeší ( prémiové vozy pro prémiovou klientelu ). Já pořád nechápu, proč se cena u těchto vozů řeší, prostě to jsou ,,prémiovky" a za každou High technologii se platí. Pokud chcete řešit cenu, kupte si Kiu a nebo Hyundai. Prostě a jednoduše, pokud chcete mít opici, musíte mít na banány a jinak se na to vykašlete a přestaňte si stěžovat, je to jak u blbých doma na půdě. Taky nezapomeňte řešit spotřebu u těchto vozů, jak to bývá zvykem - zcela ubohé a nedůstojné. Vzkaz pro všechny, kteří chtějí mít prémiovku doma a nemají na to: nezapomeňte koupit na úvěr nějaké Audi či BMW a jeďte se někam ukazovat, jací jste borci ( třeba parkoviště obchoďáku a nebo benzinka ), mám pro vás výstižnou přezdívku: navoněná bída :-)....pak při prvním náhlým dražším servisu ( problému) auto prodáváte na Bazoši - přenechám úvěr - leasing :-D
Jinak za mě Audi FOREVER, nepotřebuji s autem jezdit agresivně někde po okruhu, na což poukazuje neustále třeba BMW, jak perfektně jezdí atd., ale raději se pokochám kvalitním a perfektně zpracovaným interiérem, ve kterém trávím nejvíce času, mohu se kdykoliv spolehnout na trakční jistotu v podobě Quattra a užiji si jízdu po svém, ale to je samozřejmě jen můj názor, jelikož jak jsem již psal, tak nejezdím denně po okruhu, ale po českých cestách a na to mi má Audi A6 3.0 TDI max. vyhovuje :-) a jestli mám zrychlení 0 - 100 km/h za 7 sekund a nebo za 7,3 sekundy, pro pána Boha, jakou to v dnešním provozu a bodovém systému hraje roli? Poznáte to na předjíždění? Leda prd. Vážení, německá nejvíce porovnávaná prémiová trojice ( když pominu Porsche ) Audi, BMW i MB jsou špičkové vozy a každému dle gusta, zbytek jsou jen řeči nenechavců a to bez urážky.P.S: Svoji Audi nemám na úvěr či leasing a na nic si nestěžuji :-) prostě mám, co jsem chtěl a to se vším všudy, co k tomu patří, takže všem žvanilům, pomlouvačům a hluboko-do-kapsy frajerům masírování zdar :-D

Tomiko
4. dubna • 21:44

"Komfortní masážní sedadla v kůži a s 20 směry nastavení a dofukování bočnic v zatáčkách mě u BMW stála 120 tisíc"
čéče, tak já mám asi úplně jiný starosti... :-D

stealth
5. dubna • 4:46

To já taky, ale když ono se to tak hezky vybírá :-P

Honziiik
5. dubna • 8:18

Když tyhle sedačky jsou prostě nejlepší, mám a už jiný nechci B-] Zvlášť ty co se montují do BMW od roku 2009 jsou bomba. Jediný u new bmw 6 jsou dost tvrdý a nepohodlný, i když se tváří že jsou stejný jako u ostatních modelů akorát mají přiddaný navyják na pás, sedí se v nich úplně jinak :-(

Franta
4. dubna • 20:49

Je to 14 dní, kdy jsem objednal A6 Avant, 3.0 TDi, quattro, 245 PS. Před tím jsem zkoušel BMW 530 xD, MB E -4 matice, Volvo 70 D, mno a ještě Infinity. Přiznám se, že jezdím předchozím modelem A6 a mám najeto 355 tisíc km (za pět let), v naprosté pohodě bez výměny nějakých důležitých komponent. Jen brzdové destičky a dvakrát ložiska pp kola. Proto jsem asi nebyl nestranný, protože mi audi maximálně vyhovuje.
Ale zarazila mně jedna věc, jak si je nová generace aut podobná! U BMW jsem nanašel žádnou tolik vychvalovanou "sportovnost", u MB žádnou "solidnost". Vozy si jsou velmi podobné, dokonce i tzv. "charakter" předchozích generací jako by vymyzel... Rozdíly v naměřených hodnotách jsou minimální, dokonce i spotřeba je téměř stejná, rozdíly jsou v desetinách.
A proč tedy audi? Nová A6 je opravdu bezvadná na sněhu. Vím že se mi budete smát,ale pro mě (nejen po letošní zimě!!!) je to důvod. Letos v zimě jsem najel přes 30 000 km, a z toho většinu na sněhu. Nemohu se ubránit dojmu,že BMW i MB dělají modely x, resp 4 matic až po úspěchu audi s quattrem. Při jízdě na suchu jsem nepoznal rozdím mezi jednotlivými vozy, resp hranice smyku je velice vysoko a stabilita všech vozů je skvělá.
Zpracování vozů je výborné, u audi se mi velmi líbí "sportovní" sedadla, což může být individuální. Zdá se mi, že nejlepší navigaci má opět audi (ta dražší varianta), ale jak jsem psal: ovládání "mmi" mi nedělá problém. Myslím si, že pokud si někdo koupí jedno ze tří vyjmenovaných aut neudělá chybu. Jsou opravdu výborná. A ještě cena: do své A6 jsem nedával superhifi aparaturu, osobně si myslím, že to (za ty prachy) nemá smysl. Podobně drahé kůže na sedadlech nic nepřinesou. Mám velkou výtku vůči dovozci, že nabízí nesmyslně široká kola, která nepřinesou nic, jen problémy ve vyjetých kolejích a na mokru. A6 mě stála po slevě 12%, mno, rozumný peníze.
I pár dalších "exklusivních" věcí je zbytečných...,já potřebuji dobrá sedadla, navigaci (pro cizinu), dobrý světla (diody), a štěstí na cestě...
A to u audi, ani u BMW, ani u MB není ani za příplatek.

xxx
4. dubna • 7:18

,,...vážím 120 kilo."
Klasika... Iný človek, ako bohaté a vypasené prasa, by si také autá dovoliť nemohol...

Lukas
25. května • 8:47

Myslím si, že 120kg může mít i člověk co je v kondici a nebo sportuje.. všichni nemůžeme být jak žokejové s 50ti kilečky

avals
11. června • 12:25

verim,ze to byl od vas zert.Asi jste Dostal mnoho lidi tam kam jste chtel.Pokud ne,tak to byla od vas ubohostB-]

Tomáš
23. října • 22:49

Krasne si teraz ukazal svoje IQ. Prestan zavidiet a rob nieco so svojim zivotom...

Skleb
4. dubna • 14:47

při 2 metrech výšky je 120kg normální

stealth
4. dubna • 7:25

Hm, teď jsi mě pobavil :) Já jsem bohatý proto, protože jsem posledních pět let dost tvrdě pracoval. Mimochodem jsem zámečník a před deseti lety jsem bral 7000 hrubého. Kdybys místo pesimistických keců u piva makal do dvou do rána a pak v sedm pak znovu pracoval, dneska můžeš jezdit ve stejném autě. Lepší je ale hledat chyby v jiných, že? :)
No a s tím vypaseným prasetem jsi úplně mimo. Na 203 cm je 120 kilo neviditelných. Jsem spíše hodně štíhlý a hodně lidí mi říká, že bych měl přibrat.
Ale v pohodě, to je už u nás takový folklor, že všichni bohatí museli krást a jsou vypasení a jedí malé děti :-P

lamal_SK
6. dubna • 2:29

neviem na co mu na to odpovedas, len si riesi komplexy .. audi je hodne predrazene i ked uznam, ze v poslednej dobe sa snazi konecne... aj pri jazdn. vlastnostiach co sa v minulosti nedalo povedat o tych nedotacavych kostitrasoch

Stanley
4. dubna • 16:54

remeslo ma zlate dno, ako vidno ;)
Inak ja jazdim na novej 5ke asi pol roka (525d, este 6valec), ale velmi ma teda nepresvedcila... mozno som bol prilis zhyckany predoslou banglovskou trojkou, ale nova F10 je proti nej vyslovene tarbave auto s fakt zlym riadenim (mam tam elektricky posilnovac, kedze nemam xDrive).
Co sa tyka rozdielom oproti novej A6 - bol som na skusobnej jazde, a A6tka fakt jazdila velmi dobre, minimalne ako BMW. Nepaci sa mi vsak interier s hrbou tlacitok, tu je na tom BMW prehladnejsie.
Inak tie keramicke ovladace su vraj super, ale zatial som ich nazivo nemohol nikde otestovat - plastove v klasickej 5ke u podla mna fajn a maju presny chod.

david
15. června • 22:08

:-D úplně jsi mi to vytáhl z pusy ... také jsem asi zhýčkaný BMW3 E-90 a po zakoupení F-10 se mi zhroutil bmw svět.... F-10 je spíše A6, než bmw... :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stanley
15. června • 22:56

ja to jazdim uz 2 roky a teda fakt neviem, co si mysliet.. vymenil som x gum, auto taha do strany, disky sa krivia ako z papiera... nebyt fakt toho, ze som spokojny s interierom, tak neviem, ci ho nepredam.
Proste sklamanie na plnej ciare - ked BMW, tak 3jku alebo mozno novu 4rku, ked vyjde :)

stealth
4. dubna • 17:29

K té keramice. Já si myslím, že to bude vypadat dobře, na fotkách se to tak tváří. V ovládání (myslím přesnosti) asi nebude rozdíl. Jenom tam použili jiný povrchový materiál. Zkus se mrknout zde:[URL=http://www.imagebam.com/image/df37f9183205060][IM... ... [URL=http://www.imagebam.com/image/477924183205068][IM... ... [URL=http://www.imagebam.com/image/7c39f0183205074][IM... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stanley
4. dubna • 19:50

vyzera to fajn, blahozelam k novemu autu :)

Vana666
4. dubna • 11:44

tyjo tak to ti závidím tvoji výšku
já na svých 191 cm vážím 100kg a jsem tlustej :-(
špeky na mě nebyly vidět kdysi když jsem měl pod devadesát

xxx
4. dubna • 7:53

Ak je to len s poctivých rúk, tak prepáč... Ale keď človek číta o tých autách, potom vidí cenu a uvedomí si, že na to nemá ani keby sa...... a potom číta ako si to niekto kupuje, tak mu hneď napadne ako si nejaký zbohatlík, čo zdedil firmu, kupuje nové auto....

lamal_SK
6. dubna • 2:35

dost trapnu zavist tu deries

stealth
4. dubna • 8:04

Ne zbohatlík nejsem. Odvádím daně pro pana Janouška a další zloděje, ale sám jsem si peníze vydělal vždy poctivě.
Jinak, nevím, proč bysis takové auto nemohl koupit. Stačí přepnout mozek na režim "teď se na mě peníze budou lepit" a výsledek se 100% dostaví. Já jsem si taky mohl říct před několika lety to samé. Stačí odvaha a pracovitost. Peníze pak už jsou jen "side efektem".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pedro
6. dubna • 19:36

hehe, myslíš jako ve filmu The Secret (popř. jsou o tom i knihy, ale většina lidí zná jen ten film)? Ale vážně, to nemyslím ironicky, fakticky by mě zajímalo, jestli jsi to takhle myslel, trochu se o to zajímám.

stealth01
7. dubna • 6:45

Něco na ten způsob. Když jsem kupoval GTI, potřeboval jsem sehnat 800000 Kč a fakticky jsem je neměl. Na předváděčce jsem jen řekl ženě, že tohle auto si do roka koupím. V té době jsem ani neměl tušení o filmu Secret nebo knihách jako Tajemství a Moc. To bylo v listopadu. V květnu jsem měl jít na výletní parník na Vltavě, na který se mi ale vůbec nechtělo. Tam jsem se seznámil s jedním člověkem a dali jsem do kupy (pod vlivem) určitý obchodní plán. Z toho jsem měl v polovině září už zisk půl milionu (čistý po odečtení nákladů a investic do dalšího rozvoje). Na konci září jsem objednal GTI a 6.12. (takže více než po roce :) ) jsem ji přebíral klíčky u Autohellera v Ostravě. Tři sta tisíc jsem si půjčil a dával do nákladů.
To samé proběhlo i v případě pětky. Tady už jsem znal tajemství a tak jsem šel do autosalónu BMW, sedl do pětky a ohmatával ji, jako by byla moje :) To bylo minulý rok v lednu (knížku tajemství jsem dostal od ségry na vánoce 2010). 17. ledna dalšího roku jsem položil závaznou objednávku na 520d Touring v kompletní výbavě. Včera jsem si ji přebíral.

Pedro
7. dubna • 22:36

To jsem měl na mysli. Já jsem ten film viděl dost pozdě (koncem roku 2011), ale potom jsem si uvědomil, že to fakt fungovalo ikdyž jsem o téhle filozofii neměl ani páru. Až po shlídnutí toho filmu jsem si rozebral svůj život a napadlo mě "hele, na tom fakt něco bude"... pracuju na svojí vysněné pozici, mám svůj vysněnej styl života... a všechno ke mě přišlo víceméně souhrou náhod.

Jobi
4. dubna • 7:38

To stealth: Jak do BMW 5 das 1,5l pet lahev ? Koupis nejaky drzak ?

stealth
4. dubna • 8:01

Hodně blbě :) Držák kupovat nebudu. Mám naštěstí ještě Oktávku. Takže, když budu chtít udržovat pitný režim, budu jezdit ve škodovce :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honziiik
4. dubna • 8:36

Mam taky 5 sice E60, a petlahev dávám do síťky co je u spolujezdce na středovým tunelu (ale myslím, že je součástí nějakýho příplatkovýho odkládacího paketu). U nové je taky. Jinak se sedadly máš pravdu, jediné co mě proti komfortkám v BMW u Audi sedly byly RS sedačky :-D. BMW si užij pro mě je to jasná volba už pár let, ale musím uznat, že tahle nová A6 se už dost dotáhla na BMW5.

Dusan
4. dubna • 8:49

Dotahla na petku? Jako ze by k ni zacouvala? To asi ne. Dnes uz stara Audi A6 zvalcovala starou nepovedenou E60tku a nova F10 se snazi co mozna nejvice byt jako Audi at uz je to komfortni jizda na ukor sportovna ci snaha o kvalitnejsi interier nez mela v tomto ohledu trapna E60.

lamal_SK
6. dubna • 2:33

nepovedena E60 ? pre kazdeho nie su plasty v interieri jedine kvoli comu si kupi auto, E60 jazdila oproti tedajsej A6 ako lietadielko tak si to tu neidealizuj... tupa A6 dovi dopo... dnes je to uz inac audi sa v jazdn vlastn dotahuje ano tak veru... v tom ostatnom ale uz je dalej ako ten interier a podobne...

Honziiik
4. dubna • 20:42

Mel jsem jak Audi A6 2,7TDi rv. 2007 tak bmw E61 rv. 2004, teď mam BMW 5 E60 rv. 2009. recenze na moje.auto, BMW je jízdně podstatně někde jinde a komfort taky. Audi s motorem vpředu dost zlý co se týče zatáček, a je podstatně tvrdší, navíc měkej volant jak ve fabii... a koncernový díly který jsou dnes i v citigo... S obouma autam jsem najezdil deseti tisíce km. Jinak interiér v A6 po 260t. vypadá podstatně hůře jak v E61 po 340.

pota
3. dubna • 22:36

Taky bych si chtěl zvykat na ten motor :D. Já s tunou navíc a o dva hrnky méně jen závidím :D.

asdf
3. dubna • 21:12

Audi stojí tak trochu napůl cesty, chce být luxusní jako Mercedes, ale zároveň se chce za každou cenu přiblížit značce BMW.Hm, to je pěkný, jako na konzern to ujde, asi to sebere nějaký zákazníky Opelu a Citroenu, ale MB a BMW versus audi? :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Michal
2. dubna • 16:26

Co to píšeš za sracky!!!

Lexx
18. listopadu • 20:31

Vážený pane, asi nevíte o čem mluvíte.BMW=KVALITA?Už dávno NE.Pracuji v BMW 14 let a řeknu Vám, že BMW NIKDY!!!Je to naleštěná bída,problémy s Dieslem si ani neumíte představit.Nerad to přiznávám, ale Audi je kvalitou úplně někde jinde :-) .Než něco napíšete,měl byste si o daném tématu něco zjistit. Přeji pěkný den.

Tom
1. července • 7:32

Tak "přileju" trošku oleje do ohně. Ve svém životě Měl jsem dvě BMW (318i a 530d )a dvě Audi (A6 a A5) a teď jsem koupil opět 530d F10. No, jsem z toho rozpačitý... poslední BMW má určitě větší spotřebu, než Audi, A6, působí na mě těžce a neohrabaně. Nejsem schopen posoudit kvalitu a technickou dokonalost, musel bych porovnávat tabulky a to stejně nemá význam, nicméně souhlasím s názorem, že Audi pro mne osobně, je lepším vozem. Víc mě padne do ruky, je sofistikovanější, z mého pohledu lepší přehled v softwaru a asi bych řekl, že i hezčí zpracování interiéru. Co mě na BMW "irituje", jsou třeba páčky na stahování oken - levnější plast snad po ruce neměli, no, všude něco :-)

luky
19. října • 17:05

v kontextu s aférou dieselgate je váš příspěvek k pousmání. Chápu, psal jste ho před vypuknutím tohoto skandálu. Co se týká kvality BMW vs. AUDI nevím, ale kdybych se řídil dle ceny ojetin, tak BMW si cenu drží více (protože je kvalitnější?).

Dusan
3. dubna • 23:40

Tak Audi predhonilo BMW uz docela davno a ted se snazi naopak BMW udelat auto co nejpodobnejsi Audi. Doby kdy Audi bylo daleko za pelotonem skoncily pred vice nez deseti lety.

asdf
3. dubna • 23:51

:-D

C. Rice
3. dubna • 21:53

nj, ty se blbečku nezmůžeš ani na jedno, škoda

asdf
3. dubna • 22:50

škoda fakt ne B-]

Fantomas
3. dubna • 20:00

"Asistent vás ale po několika vteřinách vyzve k tomu..."
Proč pořád píšete vteřiny, když jsou to sekundy? 3-[
Můžete mi to prosím vysvětlit?

král jeliman
3. dubna • 22:15

jsi sekundofil?

Fantomas
3. dubna • 22:34

Mám rád přesnost a věcnou správnost. A od odborného magazínu ji automaticky očekávám a velmi mě překvapuje, když ji tu nenacházím.

Doporučujeme

Články odjinud