skoda toho hrozneho interieru ... auto se mi zvenku libi hodne, ale ten interier mne nesedi .. ne ze by na tom byl mustang o tolik lip, ale lepsi to preci jenom je ...
ale cena je teda BOMBA! .........dyt to musi vyjit levnejsi si to nejak dovezt sam, po vlastni ose ?
:-D:-D:-D cena je fakt pecková, to se musí nechat... Ale z vlastní zkušenosti vim, že když jsem si auto převážel do Čech, tak to nebylo, tak jednoduchý, jak se může zdát...Musíš brát v potaz:1.Kde si auto v US koupíš - na tom záleží dovoz na východní pobřeží...2.Zařídit si kontejner a už zde je šílenýho papírování a + musíš mít vše pojištěný...3.Vyzvednout auto v přístavu v Evropě a zařídit si převoz na odtahovce do čech, protože ještě nemáš evropské homologace a nemůžeš stále po vlastní ose, jak ty říkáš...4.Přivezeš to do Čech a začíná ti další příšerné papírování s českýmy birokraty (homologace atd...) Takže závěrem... kdybych si zase kupoval auto v US, rozhodně půjdu za některou ze zdejších firem, protože ti jsou v tom zběhlejší, maj na to víc lidí, za všechno ručí a hlavně mají kontakty. ;-)
Chybí Vám tam údaj z nula na sto. Docela trapas, protože to je důležitější údaj než nějaká maximálka.
Bratře Joshuo, nežel tohoto nedostatku, neboť nedostatkem není. Věz, že Amerika je jinde, než Evropa, a pak zcela a zásadně - a tedy ÚPLNĚ jinde, než je českej automobilovej šumlik. Věz, že sportovní vůz v USA je o designu, image, objemu motoru ( ponejvíc atmosféricky plněnému), no a z toho vyplývajícího výkonu. A dále, prosím, podrž se - je o POHODLÍ !!!. Nějaká maximálka , nabo zrychlení je zcela podřadný parametr pro motory obsahu od 4,6 litru výše. Ono by stačilo každému, kdo takovou otázku položí, projet si pár set kilometrů - a nejlépe v USA - v autě s přeplňovaným benzínovým motorem motorem s výkonem kolem 300 koní a pak se stejně výkonným ( nebo klidně i méně ( !!) výkonným) atmosférákem. Následně přijde pochopení staré pravdy, že objem ničím nenahradíš a už nikdy nepřijde otázka k takové zbytečnosti, jako je akcelerační parametr. Bůh Tě ochraňuj, bratře! Krtekmen
nejhorsi je, ze na ofico strankach tyhle udaje oni moc nemaji..tedy v USA...co jsem sjizdel stranky usa fordu...tak tam je vzdy jen vykon..a spotreba...ale neco jako zrychleni a top speed....to jsem najejich strankach nenasel
Přesně tak, u "amerik" obecně je to s technickými údaji dost bída. U Camara jsou kompletní údaje pouze pro verze dovážené oficiálně do Evropy. K šestiválci jsme zrychlení nenašli ani na oficiálních media stránkách, nicméně pořád zkoušíme zjistit
http://chevrolet.carforyou.cz/modely/camaro/...
S kamarátom sme si aj my cvakli žltého dravca. Foto nájdete na:http://www.bazala.sk/galeria/auto/remesloservi... ...
proč mají tyto základní ameriky tam přiškrcenou maximálku? Mustang V6 má maximálku dokonce jen 185km/h :-O
Protože maximum, co je napříč USA povoleno, je 80mph, což je cca 130km/h. A to je nejvyšší rychlost, drtivá většina států má na dálnicích méně, typicky 65 až 75mph. A za "speeding" jsou v USA docela pálky.Takže majitelé muscle cars spíše akcentují akceleraci, nikoli maximálku.
Lenze pri maximalke 130 je uz v podstate jedno, ci mi nastavia obmedzovac na 220km/h alebo 250km/h, nie ? :/
ee sakra překlep ... proč mají tyto základní ameriky tak přiškrcenou maximálku :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.