Test „ameriky“: Cadillac SRX 3.0 V6 – útok na Evropu

8 komentářů

Kenny
13. června • 22:21

Proč ne ;-) lepší ty fakewageny z Korey :-D

ujo
13. června • 10:06

k cemu je to auto dobry ? je maly a chlasta ....

Honza
13. června • 15:38

Čím proboha jezdíte? Tahle "malá" amerika je stejně dlouhá a široká jako ML nebo X5, jen trochu nižší. Malé auto těžko...

Martin
12. června • 1:08

Ako materialovy inzinier Vam dorazne doporucujem odstavec s Martenzitovou ocelou a jej charakteristikami vymazat, pripadne sa poradit s niekym schopnym a preinterpretovat ho. Bud je to velmy zly preklad alebo velmi, velmi zly zdroj.

dave_007
11. června • 21:35

"Martenzitova ocel" :-)))))) ... to jsem se nasmal!Od cloveka, ktery vyklada takove nesmysly, bych si nekoupil ani leklou rybu. A ta potreba, ta je tedy drasticka!

Tomasino
12. června • 9:42

Skoro každý auto má ve městě spotřebu, jako by uchcávalo benzín na silnici. 16,8 na třílitrovej šestiválec ve větším autě ještě docela jde když s 1,6 octávkou jezdím město za 12 :/

Skyline
13. června • 16:57

Jakkoliv je 16.8 pomerne standard na dane auto, 12 s octavii 1.6 naznacuje, ze je cas vyrazit do servisu. Jiste, to auto je plecka, ale zas takova, aby to zralo vic nez vyrazne vetsi motory to zase neni.

asdf
11. června • 18:59

Předchozí verze měla smysl, byl to parádní velký sedmimístný nafouklý kombík s dobrými vlastnostmi a perfektním podvozkem. Jediná jeho nevýhoda byl palubní počítač na dotykovém displeji, což je v autě kravina, a nemožnost jednoduše vyndat elektricky ovládanou třetí řadu sedadel.Naopak tato generace je už právě zevropštělý krypl, ale stále celkem pohodlný a ucházející. Bohužel už je to jen masírka pro jednoho kravaťáka, jako rodinné auto narozdíl od předchozí verze postrádá smysl.A k článku: autor napsal, že evropská konkurence by ho rozdrtila. Jako v čem? V třesení kostí? To asi ano. A s cenou 1.2 mega :-D, přitom se dá funglovka sehnat za 950k, při šedém dovozu dokonce za 750k B-]

Doporučujeme

Články odjinud