Test Alfa Romeo 147 1,6 TS: podivná kráska

135 komentářů

Jaja
21. září • 11:14

Super auto dobře sedí na silnici úplná spokojenost no olej musíte dávat kvalitní !!!! Škoda ,že nemá pozink a kvitne inac by som nemalá co vytknout .👍

Jaja
21. září • 11:14

Super auto dobře sedí na silnici úplná spokojenost no olej musíte dávat kvalitní !!!! Škoda ,že nemá pozink a kvitne inac by som nemalá co vytknout .👍

Jaja
21. září • 11:14

Super auto dobře sedí na silnici úplná spokojenost no olej musíte dávat kvalitní !!!! Škoda ,že nemá pozink a kvitne inac by som nemalá co vytknout .👍

DAVID
2. ledna • 22:45

Všechny auta se serou,a furt lepší mít alfu než nějakyho hnusnyho wolkswagna golfa kterejch jezdí po světe tři prdele přijde mi to auto pro blbí ovce co držej s davem .. pro mě alfa je emocionální auto,nádherný, a ten pocit z jízdy taky krásný , sám osobně mam AR 156 1.6 TS A AR 159 2.4JTDM Q4 a musím řict že je to prostě síla elegance ;)

Blb
5. ledna • 11:35

Naprosto tendenční recenze, na auto, které se stalo autem roku, uvažuji o koupi podobného světe div se, na inetu v německu jsem srovnával s A3 a BMW1, ceny těchto dvojnásobné!!!!! Jistě, někdo bude oponovat, že nelze srovnávat, ale já mysím, že jo....
U mě je volba jednoznačná...

jirka
7. ledna • 0:12

Zdravám :D prave take budu kupova 147 a musím říct, že mě čtení těchto recenzí opravdu baví :D včera jsem prodal 1.6 74kW vw kukal jsem že tohle by měl byt jeden z konkurenčních vozu a musím říct že jsem s nim byl pravdu spokojen a ukapla i slzička, pravda že jsem ho kupoval když měl najeto 2x vic pomalu jak ta alfa co ted na mě čeka, ale musím ho pochválit. Za 2 roky jsem delal jen rozvody, kupoval altik, nove svičky, pletence, vahu vzduchu komplet saci potrubí, brzdy a 2x vyměnil olej. líbilo se mi na něm, že sedíte poměrně nizko, nic nevrzalo, a auto sloužilo dobře nalítal jsem s ním 25tis. Alfa romeo byl vždy muj takoví skoro sen hned po subaru a už 2x jsems e nechal odradit pravě takovíma lidma co v němcvi vidí tuning káry mají radost s toh když přišlapnutím u TDI dusí lidi za nima a vžívají se ve hvízdaní kol a vozí 15 letý holky který chtějí připravit o pannenství. Myslí že německe auta Hlavne GOLFI v TDi u nas na chomutovsku jsou jen na vytahovaní machrovaní atd. Pak z nich vyleze kluk oblečeny v ružovem a tlouštkou na prstíček. Co krade naftu opuštěným autum. Ital pro MĚ je trošku symbolem luxusu ja proste žeru ten interier, i když exterier se mi moc nelibí. Seděl jsem b BRERE a citil jsem se tak povýšeně proste se na to tešim. A budu si to užívat, diky pogermanšteni našeho trhu jsu ceny ojetin alf poměrně levne k nabízené výbavě. Už 4 den v kuse čtu recenze o tomhle autu. Trochu mě vystrašila cena ramen takže si na to zkusím dat velky bacha. Ale co se týče součastek do motoru nevidím zas tak velký rozdíl v cenách. Doufam že to bude dobry kauf :) tak vy pející držte palce A golfistum přeji at auto slouží alespon jak mě. cabas ( Par klaves mam vyskakanych tak se omluvam za chybejici pismenka :D ale hlidat si psani když už se vidím v alfe je težký :D)

jirka
24. února • 13:26

Tak už vlastnim alfinku, Mám jí přesně měsíc, koupil jsem až třetí bo v aačkach byla jista s hnědym koženým čalouněním stočena o 70 tis. km stale v prodeji takže POZOR!! nekupovat. Výkon srovnavat nebudu pač jsem měl slabší verzi golfa 74kW ted mam 88kW, a je to příjemna změna, interier... bez komentaře to se mi nelíbí aní u novích aut jako tady, pro mě luxus, ty budíky zapuštěný je krása, kožene sedačky příjemne, překvapila me stavitelnost i bederní části toužil jsem po stavitelnem volantu konečně ho mám :) příjemne barvy, a klimatizaci chvalím topím dřív jak u vw což mě překvapilo vzhledem k puvodu auta, vyhřivaný zrcadka super, opravdu se mi líbí zrcadka, malí a velmy hezky, take linie dveří, pravda zadek mě až tak nezaujal ale předek? fakt nadhera, z jistých uhlu mě až trošičku děsí, když jsem jej viděl po 1 naživo trošku sem se bal, ale byla to láska na 1 pohled. brzdý? jiné kafe, zvuk? jiný čaj, zrychlní jiný alkohol :D ale asi za to muže silnejsi verze než u glfa nvím. to byly nějake klady a ted co mě malinko štve, moje alfinka než se vevnitř ohřeje sem tam vrzne interier, zřejmě větší nachylnost ke korozy spodku auta, je pravda že u mě jde vidět to že majitel jezdil zajímavě sem tam škrábanec od toho jak je to nízky nejspíš? nevim ale v tech škrabancích mam povrchovou korozy ale v lete ošetřím, u golfa jsem se s timhle nesetkal, ale zase mi tam rezly blatníky :) tady ne! opravdu ocenuji ASR velice jajímave při prorážení sněhu s golfem bych asi nic nezmakl 6x airbek take fajný. Jízdní vlastnosti? opravdu nejlepší svezení co jsem zatim měl... je pravda že jsem s moc auty nejezdil :D asi se 4 golfa bych zařadil určitě pod alfinu :) jsem spokojený a po par oprav ( stab. tyčky, ten spodek, rozvody a olej) bude chip a snížení, teším se na to s pozdravem Alfistak jo a ještě co bylo fakt super je to že každa teměř každa alfibka zdraví alfaka je to fakt přijemny :) mavame na sebe ani se nezname blikame :D lajkujeme palcema fakt pryma. Doporučuju, nebojte se a bežte do ní ale opatrně při výběru chce to nejakeho znalce sebou a tenhle rozhodne nekupujte http://www.aaaauto.cz/cz/alfa-romeo-147/car.html... vysledky cebie mám stále uložene není problem zaslat email Jirik.ple@seznam.cz

Rudo
8. října • 8:48

Alfa Romeo je dobre auto..ma nieco viac ako auta nemeckej vyroby...Mal som AR GTV 1,8 TWIN SPARK a to bola nadhera v tom jazdit ...ten pocit vam ziadne nemecke auto neda...a k tej poruchovosti najporuchovejsie znacky aut su Mercedes Audi a BMW...podla statistik jednej velkej poistovne...podla auto bild a pod.nemeckych statistik kde prasknutu ziarovku alebo hrzdavy vyfuk povysia na zavaznu poruchu su najporuchovejsie talianske francuzske auta...

Rumcajs
14. dubna • 12:04

Automobilovej průmysl je germanizovanej....ale sám jeden mechanik nemá rád italy,ale řekl že třeba takový twin spark je taky držák a vš,absolutně vše! ZALEŽÍ NA TOM,JAK NOVÝ MOTOR ZAJEDETE! jestliže mu od koupi dáváte plnou čočku tak jste deb*l a nakopat dotyčného do pr*ele. když dobře zajede i tu italskou mrchu a šrot(SÁM MÁM ALFU 147 TS)a bez problému.olej měním už při 5-6tkm. Viděl sem inzerát kde měl TWIN SPARK najeto 420tkm nic neklepalo a jelo to pořád jak drak,zatímco sem si někdy poslechl ty slavné Audiny které měli i těch doloženejch 400-500tkm,nevypadali moc jistě. Vše je o udržbě a přistupu toho člověka,když seru na olej,seru na vše a pak se taky vše sere,když tam budu lejt hydrokrak kterej sezere max blbuvzdornej motor audin a těch němčourů tak alfa to nesežere,italové mají jedny z nejlepších olejů,ale to ví málokdo právě tím,že automobilovej průmysl je silně germanizovanej-proto co je německý je automaticky dokonalý a co je italský je automatick šrot,ikdyž to DÁVNO neplatí,protože audiny a spol jdou třeba s novýma TDI spolehlivě do kopru a dobře jim tak

George
29. srpna • 21:31

147 neni spatne auto. A srovnavat Alfu z masovym golfem ?

Jelcinek
8. října • 11:49

Petr Vaněček - to je kdo?...Člověk z úřadu práce, který druhý den povýšil v AAA Auto? S tímto člověkem bych se moc rád pobavil o autech. Tento člověk je zřejmě naprosto neznalý problematiky brzd a podobně. Sám mám Alfu 147, 1.9JTDM a když srovnám brzdy Alfa vs. Škoda, v tom druhém případě se mi chce blít. A to ne proto, že mám sám Alfu a chtěl bych ji nějak nadřazovat, ale kvuli skotečnosti, že originální brzdy na Alfě zastaví auto bleskurychle v "jakékoli" situaci, bez nějakého vadnutí, zatímco u ochcávky člověk 2x prudce zabrzdí a potřetí na tom stojí a brzdí vším možným, jen ty brzdy se dál točej...Asi takle!
Takže pane Petr Vaněček, než něco někam napíšete, poraďte se alespoň s odborníky a ne s blbci, kteří se snaží hanit Alfu, značku s bohatou historií i budoucností a vyzdvihovat německý koncern.

Alfik
23. srpna • 19:09

Sory, ale 209K? Za to jsem koupil 1,6 TS 88KW 60K najeto komplet v kuzi - navigace + tempomat CD menic atd... :-D AAA nebrat.

Krutoň
20. srpna • 12:27

Hehe, já znám z praxe tyhle italofily a francouzofily....To je samý, jak je němec drahej, neoriginální, nespolehlivej, ale ten jejich frantík/ital je prostě paráda...a to že to mají pořád v servisu, to je prostě běžná údržba...pak nakonec prostě stejně něco něměckýho koupěj...A stejně jako je je pár dobrých italských/fr modelů, tak i pár špatných německých modelů, stává se :)

wolff
21. srpna • 19:19

No, na Tipcars se to četlo líp ten tvůj příZpěvek... :-))Jinak opět potvrzuji.. Sem milionář.. a mohu si tedy dovolit platit drahé servisy... Německá auta jsou pro socky... ;-)

George
29. srpna • 21:39

Nemyslim,ze by byly nemecke vozy pro socky. Jsou pouze pro masy lidi kterym nevadi,ze budou tuto znacku potkavat na silnici nejcasteji a ze ji ma kazdy druhy Lojza. Ja osobne bych taky do koncernovyho vozu nikdy nesel alespon z uvedenyho duvodu. Je prece na svete spousty znacek tak proc si nejakou nevybrat. A urcite i lepsich. No ne ?

Krutoň
22. srpna • 13:44

Na tipcars jsem nic nepsal to za 1) ....za 2) jestliže tam dotyčný napsal přízpěvek, jako že asi napsal, tak si o to ubožejší, že jedinou páku, kterou na něho máš, je překlep. To je na úrovni mentality asi tak opice..ostatně sám nemáš ani zvládnuté interpunkce, takže být tebou, šoupu bačkorama...za 3) tvrdit, že když si auto užívat, tak fiat, to je na pochcání, protože krom toho, že ty auta sou hnusný, nespolehlivý a nepoužitelný, tak na nich nic k užívání si není..krutá pravda

stud
18. srpna • 23:42

Tak jako nevim.. u 20 let stareho mitsubishi colt 1,6 GTI(ten motor je bez turba) je zrychleni 9.2s na 100km/h.. a totalne ostra italska alfa to ma nad 11? Je jasne ze to je dano bezpecnosti cili to auto je tezsi.. ale od alfy by clovek cekal vic..

Mr.Murphy
19. srpna • 11:33

však to tady všichni ví, že Alfa je navoněná bída a že starej GTIčkovej Colt ji rozseká kdy bude chtít.... ;-) Ale i tak díky žes to připomněl....PS: tohle je ta vůbec nejslabší verze, co se vyráběla.... Chtít po ní, aby honila nějakou starou kraksnu vážící 800kg může jen.... no.... ;-)

stud
21. srpna • 18:34

nn coltik vazi 1050Kg v tedle 1,6 verzi.. a taky se delal i v 1,8 kde byl zase o neco tezsi.. ale stara kraksna to uz je o tom zadna :-D ja jenom upozornoval na to ze se dneska vsechno tvari jako radoby rychla auta pritom ty vykony meli japonci zmaknute uz pred desitkami let na tehle objemech..

ja-ne
18. srpna • 16:16

Alfa
xxl [194.154.226.xxx] | 19. 03. 2002 08:34
Ach, Alfa ty si mi zobrala srdce ... Alfa Romeo je pre mna stelesnenim emocii, je to auto v ktorom zabudnete na starosti v zivote / danovy urad, zuriva svokra ... / a vnimate len jazdu. To auto naozaj nie je na presuvanie medzi bodom A a B je to permanentny orgazmus ... V Alfe je cloveku az luto, ze dosiahne svoj ciel a jedine naco mysli je, kedy opet bude pokracovat v ceste. A este pre milovnikov nemeckych sportovych aut, mozno su vykonejsie, kvalitnejsie, ale chyba im srdce a preto v mojom zivote nemaju vecsiu cenu ako vysavac alebo mixer Nemci su super hlavne wv.. s crd prisli iba 12 rokov po talianoch.. ktory to vymyslely..predali patenty a cdr sa rozsirilo do ostatnych znaciek prave z AR..

Toper
19. srpna • 11:04

Ty jsi přesně ten typ člověka, který v hromadě železa hledá nějakou duši. Prozradím ti tajemství, žádnou tam nenajdeš a Ježíšek taky nenosí dárky pod stromeček. ;-)PS: Jestli chceš ukazovat na common rail a jeho první generace, které se kazily víc (vysokotlaké čerpadla), než jakýkoli jiný diesel, měly malý výkon a vysokou spotřebu i emise, tak to opravdu nebylo o co stát. ;-) Jejich vstřikovací tlaky 1300 barů byly oproti PD směšné. Zlom nastal až kolem jejich 3 generace (r.2003) 1800 barů, kdy se CR začalo dotahovat a později předčilo PD (to končilo s tlakem cca 2200 barů- což má CR až teď). A to se píše už rok 2003, kdy Audi představilo svůj první moderní CR diesel, který je stále v nabídce - 2.7 TDI. Sice parametry nijak neoslní, ale jen jsem chtěl ukázat, že třeba Audi přešlo na common rail až tehdy, kdy začal nabízet lepší parametry než jimi používaný systém PD.
Chce to psát s chladnou hlavou a rozumně. ;-)

ja-ne
20. srpna • 10:09

Fakty nepustia.. alfa bola proste prva s crd nic na tom nikto nezmeni..je jedno kto mal aky kedy tlak na vstrekoch.. niekto to vymysliet musel.. keby s tym neprisli tak sa vsetci vozime na traktor dizel.tdi -pd. jtd vysoka spotreba a emisie??? to myslis vazne? jediny kto nezvlodol emisie boli motory tdi pd

Toper
22. srpna • 22:15

Tak byla první no a co? Když měla svůj CR, tak nebyl nijak spolehlivý ani výkonný a neplnil v té době přísnější emise. PD s nimi začalo mít problémy až od Euro V.
Z toho co píšeš se v problematice neorientuješ. Takže, žij si ve svém plochém světě a mě tam netahej.

jirka d.
17. srpna • 19:51

Vlastním několik Fiatů a jednu Alfu. Všechno v naftě. AR156 2.4JTD - nalítáno 214.000km, Fiat Marea Weekend 1.9JTD - nalítáno 270.000km, ostatní prodáno (Regata, Punto 1.7TD apod). Nedal bych na ně dopustit. Servis pravidelný, žádné problémy. Vlastně jo - jeden: AR156 odešel hltoměr, nebo jak se to jmenuje. Po 1200 kilometrů cestě na jeden zátah z Itálie za stálého deště. Ztrácela otáčky a "blbě" to jelo. Opraveno. Jinak standardní údržba. U 2.4JTD jakožto těžkém motoru odcházejí čepy - není se čemu divit při provozování na českých dálnicích. Marea/156 jsou pro mě srdcovky proto, že ty auta i dneska hezky vypadají a hlavně i proto, že pro mě osobně jsou prostě spolehlivá a nedám na ně dopustit. A to s nima teď už mnoho nenajezdím, ale protože jsou neprodejný, a já s prodejem vlastně ani nijak nespěchám, stojí mi tu na zahradě a "hnijou" :-) ale občas se hodí - nedávno Marea přestěhovala celou menší firmu do nového sídla. A Alfu natočím občas o víkendu, zařádím na okreskách a pak zas v klidu odpočívá před domem.Dneska už kupuju jiný auta, potřebuju jinej formát vozů, ale tyhle dvě holky bohatě odloužily to, k čemu byly kupovaný. Dneska bych 159 ani jinou Alfu nekoupil, poohlížim se po kabrioletech a Spider se mi prostě nelíbí, a Fiat dneska prostě nemá takovýho kombíka jakou byla Marea, a tak končím u jiných dealerů, ale na tyhle dvě mrchy nikdy nezapomenu...Jo a k článku: pobavil. Už vim jakýho autora nečíst. Škoda. Jinak stylisticky nepíše špatně...

dave_007
17. srpna • 14:35

Ceska zaslepenost nemecke produkci mi stale nejak nejde do hlavy.Pokud ma hlinikove zavesy kol BMW, je treba se nad tou genialni nemeckou vychytavkou donekonecna rozplyvat blahem. Pokud je ale ma Alfa Romeo, to se blahosklonne prejde vymluvnou hlaskou "to vite, italska 'kvalita' ". Nejak tomuhle dvojakemu pristupu nemuzu prijit na chut. (Ze bych nebyl Cech?)To se pak jakekoliv recence na autorevue.cz jen stezi daji povazovat za nezavisle.

Toper
17. srpna • 16:14

Já mám třeba zkušenost, že právě ty hliníkové ramena na 156 hořely jako papír. 10-15 tis km a nutná výměna. Na BMW není problém ani po 80 tis.

MickeyMon
17. srpna • 18:17

Zato Passat/A4 B5 mali kvoli tomu zvolavacku, ale len pre pravovernych (ku znackovemu servisu).
BOSCH - tam uz sedi viac managementu ako vykonnych pracovnikov (rozumej inzinierov) - interna to informacia ;-), Vytvorit 2. triedu tovaru nie je problem.
Zodpovedne prehlasujem, ze mnoho veci od BOSCHU co som mal na aute (A4), to sa muselo fixovat. Elektr. otvaranie dveri, stierace, brzdy, vaha vzduchu a podobne germanske prkotiny.
:-P
Neobhajujem FIAT ... mal som aj ten ... tam som ja osobne mal menej zavaznych problemov, ale mal som ho kratsie. Mozno nahoda.

pajar
17. srpna • 18:07

To máte naprostou pravdu, ale jen pokud se jedná o neoriginální závěsy na AR. Jsou k dostání minimálně od 3 výrobců a žádné rozhodně nestojí za ty ušetřené peníze. Se druhými svíčkami na TS jsou tohle jediné dvě věci, na kterých nelze šetřit nákupem z druhovýroby, pokud chcete auto fungovalo.

Artaban
17. srpna • 18:00

Já v mojí 156 (2002) měnil ramena ve 105 a pak nedávno ve 170 tisících. Takže si troufám říct, že to je především o tom, kdo jako hovado vymete každou díru.

K. Dadáček
17. srpna • 12:20

dlouholetého příznivce německé produkce mne hned v úvodu poněkud rozladila zmínka o unylé konkurenci v podobě Golfů. Tyto klišé o duši, charizmatu a podobné bláboly s oblibou používané jako poslední argument fanoušky italských vozů, kteří neunesou objektivní technickou převahu německé konkurence dle mého názoru do jinak profesionálního článku na renomovaném serveru nepatří.
Co se týče samotného testu je zřejmé, že u italského vozu musíme počítat s jistou mírou nekvality (známé problémy s elektronikou, věčně rozvrzané interiéry, mizerné zpracování atd.), avšak zjištění o korozi u tříletého vozu či vysloveně bezpečnost ohrožujících brzdách a řazení jsou pro mne doslova šokující a opět se potvrzuje, že neustálé proklamace o zvyšující se kvalitě italské produkce jsou toliko pouze prázdné a nepravdivé fráze.
Takže bohužel velmi špatný, avšak očekávatelný výsledek.

Gumby
17. srpna • 17:04

Do dalšího kola mistrovství ČR ve skoku na špek postupují: Mr.Murphy, wolff, dave_007, Skyline, tedy vesměs favorité, a překvapení henkka.

Mr.Murphy
17. srpna • 17:35

jo jo, všichni jsme to Květošovi sežrali.... Úplně nás dostal ;-)

henkka
17. srpna • 16:21

Milý pane germánofile,jezdím pěkných pár let vším možným a vím,že krásně vrzat dovede interiér,kromě spousty dalších značek,i například ve dvouletém passatu,což by se ale u vw určitě nemělo stát.Vlastním 2 vozy jedné italské značky.Vždycky jsem měl itala a vždycky budu.Zmíněné mizerné zpracování-slícování jednotlivých částeček a blbůstek v interiéru mě opravdu nezajímá,s tím ať si hrajou prémianti z německa.Ale potěší mě,že i u 9 let starého a dost používaného kousku z Itálie se krásně tiše a zlehka zavírají dveře,například..O většině aut,které jsem měl v ruce,a vaše opěvované golfíčky nevyjímaje,tohle říct nemůžu.A pokuď se budeme bavit o problémech s elektronikou,vězte,že vesměs všechno,s čím jsou problémy,pochází z Německa-elektronika klimatizace Siemens,vstřikovací jednotka Bosch,různá čidla Bosch a jako perličku bych s dovolením uvedl starter od stejné firmy,nepochopitelně debilně řešený tak,aby náchylnost jedotlivých částí k poruchám byla ještě větší..a tak by se dalo pokračovat...Takže mi tady milý pane germánofile ještě chvíli vyprávějte o známé italské nekvalitě...

Toper
17. srpna • 16:30

A proč se ty "německé" součástky kazí jen v italských autech? Asi sabotáž, ne? :-D

peto
12. prosince • 22:18

:-)) neviem ci viete otom ale nemci ako w grop uz
roky slape potom aby kupil tovarnu alfa romeo 2alfa sa od roku 98 pracovala s timom maserati

peto
12. prosince • 22:20

malsom ar 146 3roky teraz mam147ale dalsie auto bude 159 a viem preco

pajar
17. srpna • 17:53

Například první generace Brava s 1,6 při faceliftu dostala i jiné alternátory, ačkoliv nevím z jakého důvodu, protože neznám nikoho, kdo by řešil problém na původním typu. Kdežto když jsem poprvé nesl pofaceliftovej altík do opravy, tak ho chlapík vzal do ruky a povídá: "No jasně, z čeho to máte? Z Golfa?"
Takže minimálně jedna věc se sere i jinde než v italských zázracích.

Toper
17. srpna • 19:12

Já se na to takhle nekoukám. Protože kdyby tady platila ona přímá úměra, kterou zde protlačuješ, tak je byznys kolem alternátorů/startérů zlatým dolem, protože těch Golfů jezdí jako máku. A je tomu tak? Není. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pajar
18. srpna • 21:39

A kolik lidi už zbohatlo kolem takové váhy vzduchu?
A to si ještě vem, v kolika dalších modelech/automobilkách ještě může být používán, když se jedná o nakupovaný díl.

Toper
19. srpna • 11:07

Zbohatlo? :-)
To dřív zbohatnu na prodeji pneumatik, než na váze vzduchu, která se může, ale taky nemusí pokazit třeba ani po 150 tis. km.

pajar
19. srpna • 19:29

Já o poruchovosti jednoho konkrétního altíku nepochyboval se slovy, že by se pak jednalo o zlatý důl, když Golfů jezdí jako máku.

henkka
17. srpna • 17:30

Vlastní zkušenosti..?Nebo zase jen další vyčtená fakta..?Spíše ta druhá možnost,že..:-/:-/

Toper
17. srpna • 18:21

Jen mi to přišlo směšné, jak tu skuhráš nad tím, že za tu italskou nekvalitu můžou přeci němci.
V dalších autech ty součástky problémy nemají, jen v italských jo. Buď je neumí italové zakomponovat, nebo si nechají úmyslně dodávat horší součástky. Protože i v tomto případě automobilka dostane to, co si objedná a za co si zaplatí. A když je ochotna zaplatit málo, tak to potom odpovídá dodané kvalitě. Stejně jako "pivo" z lidlu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kamil
18. srpna • 7:39

Nekvalitní výrobek můžou dostat všichni, viz třeba velká svolávačka VW group:"Risk of injury or fire. A screw manufacturing fault in the fuel pump can cause a diesel fuel leak."Problém se týkal VW (Lupo, Polo, Golf, New Beatle, Passat, Touran, Sharan, T5, Cady), Audi (A2, A3, A4 a A6), Seatu (Arosa, Ibiza, Cordoba, Toledo, Leon, Alhambra a Altea) a Škody (Fabia, Octavia i Superb). Problém byl tuším u 7 motorů.

henkka
17. srpna • 18:58

Nevím příteli kam jsi chodil pro rozumy,ale pokud automobilka zadá požadavek,dodavatel řekne ano,jsme schopni,za tolik a za tolik,tehdy a tehdy..Automobilka řekne ano,nebo ne..Jednoduchý.Jakýpak zaplatit málo,nebo dost...?Blbosti.Pokud se firma prezentuje jako kvalitativní špička,neexistuje,aby dělala rozdíly jako při venkovský zábavě..O to ale nejde.Konkrétně zmíněný starter je už konstrukčně úletem mimo zdravej rozum a nesere se jen u italů.Zkus zavítat například na škodovácký forum a pak si můžeme povykládat na téma "jen v italských autech".Možná jsi se svezl v pár kočárech,který neměli problém,ale to bude asi tak všechno,že...?

Toper
17. srpna • 19:08

Mě nemusíš poučovat o ničem, aut jsem měl dost a dokonce pracuji ve firmě dodávající součástky do aut.
A jak jsem psal, zákazník dá požadavek, že chce to a to, a že za to zaplatí max. tolik a tolik. No a když za to je ochoten zaplatit málo, tak se mu to nabídne z takových materiálů, které hold nejsou tak finančně nákladné. Dotovat ho rozhodně nebudem. Že je to potom ošizené, to už je věc toho, kdo není ochoten zapaltit víc. Taky si můžeš koupit pivo z lidlu, které vaří renomovaný pivovar (což je mnohdy k úžasu napsáno na zadní etiketě), ale právě to v lidlu je nějaká osmička, která neležela ani 3 dny a chmel neviděla ani z rychlíku, jo, ale stojí pět korun.

henkka
17. srpna • 19:46

Srovnáváš naprosto odlišný věci-vy fungujete jako sámoška,kde mají 5 druhů gothaje,různý kvality,různých cen..Naproti tomu Bosch je světoznámá značka,kde by si podobným "laškováním" podřezávali světovou větev...Takže těch aut zas až tolik asi nebylo,co..?Kápni božskou..;-)

Toper
17. srpna • 19:55

Ne, my fungujeme tak, že nemáme konkurenci na každém rohu a to co děláme, neumí každý franta voháňka. U nás se tedy o ceně normálně jedná a hledají se kompromisy. Žádná podaná nabídka a pak čekání na vyjádření, jestli sme jako vyhráli. ;-)
A to nemluvím o Boschi, který má patenty na kde co a taky si to ve většině případů sám vyrábí.

henkka
17. srpna • 21:27

Nic jsi nepochopil...:-(:-/

Toper
17. srpna • 22:50

Pánové, pro oba dva, tady vůbec nejde o Bosch, ale o to, že si to italové/francouzi atd klidně můžou kupovat třeba u Magneti Marelli, co je vede k tomu, že to kupují/kupovali od Bosche je to, na co jsem tu upozorňoval.

wolff
21. srpna • 19:21

Tak MM patří Fiatu (je to imho největší dodavatel dílů pro VW..., ale to je jedno..
Fiat samo má spoustu dílů od MM (jak by taky ne), jenže an trhu rozhoduje cena a tedy tady musí i Fiat jít cestou Bosch. To, že Bosch je nekvalitní (i u jiných) je už bohužel druhotný produkt. P.S. MM je majetkjově zainteresované v Bosch...(takže i Fiat)... Stačí poheldat...Bosch je prostě LEVNÝ...

Toper
22. srpna • 22:24

Máš to nějak domotané, ale ve směs asi víš, kam to míří. Osobně bych Bosch za přímo nekvalitní neoznačil, protože takový prostě není. I on má své stupně produktů, které "dělají" to samé, ale jsou v různých cenových hladinách. Dovede udělat jak špičkový model, tak poměrně levný. Je jen na jeho zákaznících, který od něj nakoupí.
Má sopusty patentů a hodně toho také sám vyrábí.

JirkaK
17. srpna • 21:23

Zrovna Bosche bych jako měřítko nějaké špičkové kvality nebral. Na skoro čtvrtstoletí starém Renaultu, který já sám vlastním 14 let,je vstřikování Renix - Bendix. Klasické MPI, které Renault montoval od roku 86, v dobách kdy Bosch patlal svoje beznadějně zastaralé Jetroniky a o trošku míň zastaralý Monomotronik byl ještě na rýsovacích prknech. Ta stařičká stříkačka je vlastně takový podivný konglomerát různých dílů, od Bendixu, Magnetti Marelli, Duceliera, GM, a také Bosche. Za ty roky se vyměňovala lambdasonda (Bosch), snímač teploty (Bosch), a opravoval regulátor volnoběhu (Bosch). Všechny ostatní komponenty od těch dalších firem fungují stále bez sebemenších problémů.....
Pokud to někomu nestačí, ať si pořídí starý céčkový mercedes se vstřikováním HFM a záhy pozná zač je toho Bosch. Větší pasráč jsem v životě nezažil. Hůř to snad nedělá ani Sagem. Takže moje zkušenost je jedbnoznačná - pokud chcete dlouihodobě spolehlivé auto, neberte takové ve kterém je stříkačka od Bosche.

henkka
17. srpna • 21:31

Moje řeč..A raději nejenom stříkačka!!!

dave_007
17. srpna • 14:29

A vecer, pred spanim, se modlite k Vasim trem bohum: Benzovi, Bavovi a Audimu? :-D

K. Dadáček
17. srpna • 15:26

Ne Dave, nemodlím se k nikomu a k ničemu. Zajímají mne vždy pouze konkrétní fakta a ty přece z testu vyplývají jasně: nebezpečné brzdy, koroze a téměř nefunkční řazení ...u tříletého vozu, navíc u značky, která by chtěla patřit do prémie to považuji skoro za skandální. :-O
Nemusíš být zrovna fanoušek německé produkce abys uznal, že toto je např. u Volkswagenu zcela nepředstavitelné a nemožné.

dave_007
18. srpna • 8:49

Konkretni fakta:Kolega z prace, Audi A1, najeto cca 50 tisic km. Neco (tezko rict co, kolega tomu moc nehovi, ja Nemecky jeste moc nemumel a vyjadrit se Anglicky bylo nad jeho sily) v motoru se zlomilo a olej roznesl mikroskopicke ulomky kovu po celem motoru, takze se vydrelo co mohlo. Ten motor byl uplne odepsany a sel komplet na vymenu. Audi "velkoryse" prohlasilo, ze tohle by se nemelo stat pri 50 tis. km a ze tedy kolegovi novy motor proda ne za 8000 EUR ale jen za pouhych 4000 EUR. Rad bych jen poznamenal, ze z vlastni pracovni zkusenosti vim, ze novy ctyrvalcovy automobilovy motor stoji cca 2000 EUR.Muzu jeste pridat radu dalsich povedenych pribehu majitelu Skodovek. Nemam nic proti nemecke produkci. Jen mne irituje nazor, ze co je nemecke to je naprosto dokonale a co je italske je uplne vzdy poruchove. Jeste vic mne pak irituje postoj lidi, ze koupit si italske, ci francouzske auto, muze jen blb. Myslim, ze by se mel kazdy predevsim starat sam o sebe.

mikes
23. srpna • 15:03

To najel min. 15000km mesicne v A1? B-]

Skyline
17. srpna • 15:34

O2 TDi - prevodovka dead a auto na odtahovce, 20k km najeto, stari tak mozna rok. Predstavovat jsem si to nemusel a vysypana prevodovka vypadala docela dost mozne, ac se to slabsim jedincum muze zdat nemozne:-D

dtsmaniac
18. srpna • 8:41

A že tys celých 20kkm se záští proti nebohé služební Octě tobě vlastní řadil napůl spojky, přes zuby a ještě jsi do toho vždy přidal plný plyn, abys tomu kapánek pomoh?! :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
18. srpna • 11:03

:-D Nikomu to nerikej, ale ja jsem odpojil omezovac a vzdycky pri 5500 otackach radil uplne bez spojky. Muj zivot se netoci kolem niceho jineho, nez snahy zrusit prevodovku na ochtle:-D

dave_007
17. srpna • 14:27

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

wolff
17. srpna • 13:12

:-D:-D:-D:-D

Mr.Murphy
17. srpna • 12:45

:-D

kryton
17. srpna • 11:30

No už jen tato věta dává jasně najevo jaký je autor článku diletant, když si nedokáže zjistit ani základní informace, kterých je plný internet. Od toho se potom odvíjí kvalita této ''recenze''. Do 147 se samozřejmě dodával i 6-ti válec, Mr. Clarkson by mohl vyprávět :-D

henkka
16. srpna • 15:37

Pan Duchoň a jemu podobní rádoby odborníci by měli naskákat do svých dokonalých a bezchybných "němčourů" a odjet někam do prdele..Mám vás všech plný chrup..Píšete,plácáte,ale o autech víte vlastně hovno..

Antiautomat
16. srpna • 19:46

a co vies teda Ty so svojim uzasnym (viz vyssie) svetonazorom? Pochval sa, same ucho, same oko :-)No a k tym talianskym karam> jednu skusenost mam, fiata som davno mal (nie, nebol to maluch :-) no a o kvalite viem svoje, aj ked treba uznat ze v porovnani s feldou (termostat, ach jaj, odvtedy som v kufri vozil lavor a petku chladiacej vody) ma v stichu nikdy nenechal. Motor na svoj objem bol vynikajuci, tahal ako blazon, lenze po kazdej takej ostrejsej jazde bolo treba sem-tam nieco opravit (nie, o diely na kasni sa nejednalo :-). Spolahlivosti v termine jazdychopnosti sa nedalo nic vytknut, 400-500km cesta bola viac menej len o odolnosti vodica a nie o aute :-) - no ale kvalita tam problematicka jednoznacne bola a to bez diskusie. Plasty, ktore na sa slnku rozpadavali, kadejake pazvuky od vsetkeho mozneho, len nie dokonale pripevneneho, sem tam problem s elektrikou no a najviac mi dal zabrat ventilator kurenia, ten ma fakt sral...Lenze vsetko toto sa dalo na parkplaci v podode (az na ten ventik, tam uz bolo treba ako podporny prostriedok basu piva a dobru spolocnost :-), opravit a ked sa to tak vezme, suma-sumarum to bolo cele lacnejsie ako ''zivit'' top verziu koktavky. Inak ziadny vacsi problem nebol a po dlhej a tazkej sluzbe (u druheho majitela, tam vozil prave ten uz tuna spomnany cement) siel zasluzenie do dochodku. S vekom sa ale menia aj preferencie a tak do fiata by som uz nesiel, clovek sa stava usadenejsi a ufrflanejsi, chyby sa uz tak lahko neodpustaju. Tym padom rozhodne si myslim ze o celkovych preferenciach rozhoduje aj vek...Byt znova mladsi, nevidim v tom problem, teraz ale asi zvolim naozaj radsej toho "němčoura" ....:-D

wolff
16. srpna • 21:15

Tak to máš teda velkou trpělivost.Já bych se z těch prkotin a neustáleho navštěvování servisu zbláznil. Co mě nejen auto živí, potřebuju auto, které je nejen spolehlivé, ale i kvalitní, tedy abych nemusel ani s prkotinami do servisu (i to je ztráta času). A proto mám Fiata. Kdybych měl koncernové auto, tak tam furt něco řeším (jako třeba lidi zde na foru). Tam nejdou otevřít dveře, tam nejdou stěrače, tuhle kompresor klimatizace, tamhle toto tamhle to... To prostě neznám a jezdím a jezdím a jediné co řeším je, kdy zajedu na servis na výměnu oleje a jakéí zimní gumy po 4 letech koupím...Máš pravdu... Dřív, když sem býval mladší, tak sem se rád v autech rýpal (to sem měl ještě mazdu), a je fakt, že to yb se měl každý začínající motorista aby se něco o autech přiučil a naučil od života..., ale teď už mě to nebaví. Proto celkovou kvalitu od Fiatu. A mám po starostech.Souhlas. Aź teda na to, že to co hledáš v pokročilém věku dnes už u němců fakt nenajdeš. Snad jedině u nějakého mercedesu v social edici (kde se ti nemá co rozšalovat).

Lukass
17. srpna • 11:37

Jo fiat a ještě francouzská auta tvoří nejspolehlivější možné vozidla, za to ale německá auto a hlavně japonci se serou:) kam se hrabou na fiaty :D A jinak zdravej jo?

carlos
16. srpna • 22:34

Wolfe skud jsi? U nás se mluví často slovo rozšalovat:-) Moravsko slezský kraj?Spíš slezský?
Jinak taky nedám dopustit na fiaty..momentálně mam 2.Měl jsem i něaké škody,peugeota,volcvagny. Ale na žádne auto mě nezklamalo tak,že bych mohl na to nadávat.
Ale v mojem pomslném žebříčku je peugeot nejhorší tam byly něaké problémy,ale jinak dobré auto.

wolff
17. srpna • 13:23

aus Brunn.Ale mám rád mluvu jako takovou... a leccos pochytím, jak ze Slovácka tak z Ostravska (škola, kolegové)... a pak má spousta diskuzních opomentů, když už nezvládají konkurovat věcně..tak pak aspoň urážet, že neumím gramatiku...Těžko vysvětlovat, že toto je DISKUZE... :-) ;-)

carlos
16. srpna • 22:38

Vlastně kecám nejporuchovější auto a i sem do něho nejvíc nasypal a ještě nasypu je fiat:-)Konkrétně punto rok03 1,3jtd to bych nikomu nedoporučil.Grande punto 1,3jtd už by mělo mít ten motor vychytaný to bych si koupil.

JirkaK
16. srpna • 21:11

Alfa není můj šálek čaje, ale zaujaly mě hlášky o neúčinnosti brzd. Pánové, u jakéhokoliv ojetého auta nelze hodnotit kvalitu brzd bez toho, aby recenzent zjistil značku, stáří a stav použitých kotoučů a hlavně brzdových destiček na konkrétním autě. Není problém koupit laciné polské nebo asijské destičky za pár stovek a následně tady psát kulervoucí hlášky o jejich neúčinnosti. Zrovna tak není problém koupit X-krát dražší špičkové destičky které při zašlápnutí brzdy postaví auto na čumák, a to nejen poprvé, ale i podruhé, popáté....
Zrovna tak musí být každému jasné, že auto které stálo hodně dlouho v bazaru bude mít kotouče orezlé a následně účinnost brzd nebude po nějakou, možná dost dlouhou dobu nic moc. Možná až do výměny destiček i kotoučů.
Brzdy jsou od Lucase, ABS od Bosche, jak je v článku zmíněno, a tak s úplně stejnými komponenty jezdí nejspíš velká část aut nejrůznějších značek.
Pokud tohle někomu jasné není a je schopný hodnotit auto podle jednoho kusu olítané vraždy v nejlevnějším provedení, navíc bůhvíjak dlouho odstavené v bazaru, ať jde dělat nějakou činnost na kterou mentálně stačí a nehrabe se do recenzí aut.

Lukass
16. srpna • 14:21

Jsem si nedávno koupil octavii II 1.9 TDI, taky tři roky starou, najeto 100.000km a to auto je jak nové. Rozhodně nikde nic nehnije, všechno skvělě zachovalé a odolné, velký kufr, brzdy jedovaté, podovzek příjemně naladěný na CZ silnice, spotřeba krásná, výkon dostatečný...cena skoro stejná, o pár desítek vyšší...když to srovnám timhle italským šrotem, tak se musím smát...že se vůbec najde někdo, komu se tyhle alternativní vehikly zamlouvají..

Dušan
3. srpna • 13:40

Nevím kolik je vám všem co tady diskutujete o Alfách let , jaké máte zkušenosti z autama, více tipů a poruchama , atd. ale asi moc ne, podle toho blábolení tady, dieselové provedení fiatu a vůbec italských vozů bylo nejlepší a nejvydařenější mezi prvními, kde byla škoda a moskvič, ze CCCR? škoda je okopčený wolksvagen, to co to bývalo už není dávno pravda

David
16. srpna • 16:44

Kamarád si koupil Mondeo, 3 roky staré, 100tis. najeto a mluvil stejně jako ty a básnil o nespolehlivosti fiatů. Za rok se mu rozsypal motor, oprava 80 tis., hned na to znova, což brali na reklamaci, ale auto už rok stojí a nejezdí.Takže pánové - ono to je to dneska jedno, vždyť jsou ty auta dneska spolehlivý v podstatě stejně. Jak by taky ne, když jsou vyráběný stejnou technologií, to že občas Ital, Turek, Čech nebo Maďar na něco zapomene, je nepodstatný. Buďte rádi, že Vám to slouží...

Blb
5. ledna • 11:23

Po 500.000km se mi rozpadl motor mondea, z inetu jsem sehnal motor, prý až z anglie, i s výměnou u přiznávám garážníka, mě tovyšlo na 25.000Kč!!! Ano je pravda, že ve fordu mi říkali že do 100tis se vlezou:-)
Stál jsem asi 10dní a už mám najeto 50.tis a motor 2l šepot květin:-)

skrivan
16. srpna • 19:06

Vas kamarad je s prominutim vul, protoze nasypat do opravy motoru 80 kKc a navic bez vysledku, k tomu neni pekne prosim co dodat. BTW vlastnim Fiat a Mondeo nepovazuji vubec za spatne auto.

David
17. srpna • 7:17

Chtěl jsem jen upozornit na to, že se může posrat jakékoliv auto, nic víc, diskuze o spolehlivosti jsou vždy jen přehlídkou ega diskutujících.

brcmaiden
16. srpna • 15:20

Já se divím, že Ti na to další zdejší diskutéři skočili. Pochopil jsem to správně, že je to pokus o odlehčení tématu a vnesení svěžího humoru do již uvadající diskuse?;-)

Mr.Murphy
16. srpna • 15:04

:-D:-D Tak teď jsi to Lukine naprosto trefil :-D

tibalt
16. srpna • 14:45

musim sa usmiat: :-D
krochtavka je uniformne bezemocne priblizovadlo s interierom napaditym ako vnutro rakvy a exterierom takym ze si chcem vypichnut oci. "jedovate brzdy"? vzdy ked za mnou nejaka ide blizko radsej pridam, aby sa mi "nepozrela" do kufra ked zabrzdim. TDI je dovolim si tvrdit proti JTDm v praveku
v ochcafke by som max. vozil cement na stavbu, aj to s papierovym vrecom na hlave aby ma nikto nevidel

Lukass
16. srpna • 16:07

Priblizovadlo? No je to jedno z nejlepsich aut stredni tridy,oblibene v mnoha zemich a proc? PRo svoji kvalitu, pouzitelnost a pohodu. Samozrejme ze to neni zadny zihadlo, ale neni to orezle jako tady alfa, brzdy naprosto skvele (taky proti tady alfe), interier je kvalitne zpracovany, vypada dobre, bez nejakych nesmyslu,hodne odkladacich prostor a TDI se svoji spotrebou a spolehlivosti je taky nekde jinde proti JTD nebo co to tam davaj...
ALe je fakt, ze i toho cementu na stavbu by uvezla hodne, narozdil od alfy :P

Lukass
17. srpna • 11:32

Samozřejmě že je to auto nižší střední střídy...o tom snad není pochyb, proč takovou pitomost řešíte...jde jen o slovíčko...realita je jasná přece...to vám musím psát všechno přesně, abyste se neměli vy milovníci italskýho šrotu čeho chytat?

richard28
17. srpna • 10:34

Nic proti Octavii - podla mna ako rodinne auto genialne. Ale prosim vas nedavajte ju do strednej triedy. Nato ze ma velke previsy a velky kufor cize ma velku dlzku este neznamena ze je v strednej triede. Vnutri je tolko priestoru ako v Golfe (su na rovnakej podvozkovej platforme) a pritom Golf je jedno z najmensich aut v nizsej strednej triede. Golf mam sukromny a Octavku jazdim sluzobnu cize viem o com hovorim. AR som jazdil vzdy iba predvadzacku a novu cize neviem povedat nic o spolahlivosti, ale musim uznat ze su to zabavne auta ktore vzbudzuju emocie.

mikes
17. srpna • 11:26

V kterych parametrech patri Golf/Octavia k nejmensim autum ve tride?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
asdf
17. srpna • 20:37

velikost penisu řidiče B-]

mikes
17. srpna • 21:59

:-D Nekdo te malo uspokojil, vid? :-D

kamil
17. srpna • 9:22

Octavia a auto střední třídy ? :-D:-D:-D
Tak tomuhle blábolu nevěří ani lidé z PR oddělení Škody, kteří tuto "fámu" vypustili do světa ;-)

Radek Ondrášík
16. srpna • 14:59

Vše co máte doma, kolem sebe, v autě, na sobě apod. je plné emocí? Nemáte věci, které neřešíte, protože jsou pro vás jenom věcí? Povyšujete vše nad realitu toho, co představují? Proč by mělo auto vzbuzovat nějaké emoce? Auto je dopravní prostředek, který má převést lidi a náklad z bodu A do bodu B za určitého pohodlí a nákladů. Cokoli nad to, je už spíše určeno pro ty, kteří jsou "fanoušky" případně si na ně hrají. Takže pokud ten kus plechu na kolech plní co má, pak si daný člověk koupil dobře, nebo máte za to, že kdo svět nevidí vaším pohledem, tak je druhořadý?
Mi spíše přidá dost směšné, když svépravný člověk hledá ve věcech "duši".

dave_007
17. srpna • 9:58

Tak tohle je snad poprve, kdy s Vami mohu souhlasit.

wolff
16. srpna • 16:06

Ale no tak.. Radku... Na blbý příZpěvek, blbá odpověď.. netřeba to rozebírat ne?

Skyline
16. srpna • 14:35

Auto koupils nedavno, ale mozek z hlavy uz ti to vydunet stihlo. Jsem myslel, ze takhle postizeni jsou jen dlouholeti majitele, tady je ovsem videt, ze ziskat pokrocilou traktorozu nemusi trvat nijak dlouho:-D

wolff
16. srpna • 16:05

:-D
Palec nahoru.
No můj první příspěvek zde je právě o tom, že takto špatně napsaný článek akorát nahrává takovým (neví jestli v tomto případě resesistyckým) příZpěvkům.

dall
16. srpna • 14:32

:-))))))

Mr.Murphy
16. srpna • 11:31

docela by mě zajímalo, jak se vzala údajná koroze na prahu u nebourané, 3 roky staré Alfy.... Škoda, že foto chybí.... Jinak jestli tam něco je a je správně vedená serviska, tak se to dá vyreklamovat.....Takový zajímavý test, no.... Lepší pohodlí než v Golfu, stabilita na silnici je asi taky bez debat, ale pánové "čekali více" :-) Nevím, no, zas jako ani Alfa neumí zázraky.... Stejně tak to řízení - AR147 má v dané třídě bezpochyby nejlepší řízení, ale to se tady přejde stručnou pochvalou, naopak se zdůrazní malý rejd.... Trošku mi to přijde jako dle rčení "kdo chce psa bít...."Pobavila mě taky zmíňka o "unifikovaných páčkách pod volantem" - zajímalo by mě, v jakém jiném voze než Alfě je autor textu viděl..... IMHO jsou ty páčky "jedinečné" - tzn. jinde než v Alfě je nenajdete....

Milan
16. srpna • 14:33

Recenze byla asi dělaná troškz ve spěchu. Do AR147 se dával i šestiválec - 3,2 GTA, přední náprava není TAKY McPherson, ale lichoběžníková což je od doby Civicu jediný kompakt.
Motor 1.6 77kW jako jediný používal 15" kola a tudíž jako jedniný má poddimenzované přední brzdy s plnými kotouči stejně jako AR156 (analogie s VW kokta platformou a jejich směšnými kotouči kvůli použití 14" disků kol). Ovladače pod volantem v žádném fiatu nejsou, fotku prahu bych rád viděl - tipuji to na kombinaci absence prahových lišt a jehlových podpatků spolujezdkyně. Určitě existují spolehlivější auta než 147, určitě existují auta s větších kufrem (těch je většina, ale bez víceprvku vzadu), určitě existují auta co sei najdou více kupců. Ale zkuste si najít v nižší střední za dvě výplaty 10 roků staré auto s kterým se tak parádně svezete - a nemusí to být 3,2 GTA, stačí 2.0 TS

lamal
16. srpna • 20:06

Nissan Almera GTi /SR20DE/ to je napr taky kompakt s kt si zajazdis... v zadu ma tiez multilink viacprvkovu napravu... bavime sa o jazde nie o prestizi...a v pripade nissanu aj o spolahlivosti :-))

Zelí
16. srpna • 13:44

S alfou 33 jsem po revoluci najezdil spoustu kilometrů. Při přesednutí ze Š120 to bylo jako řídit formuli 1. Nicméně, všechno má svůj čas, dnes bych už alfu nekoupil.

wolff
16. srpna • 13:52

Sdělení článku mělo být, že dnešní Alfy jsou stále ty 33 ky? Ale třeba Golf.. to je úplně jiné auto? Ups...

Zelí
16. srpna • 14:21

Ano, to předpokládám, že neustrnuli na úrovni 33. Ale já chci auto používat a ne se jím zabývat.

wolff
16. srpna • 16:16

A vidíš, mě nestačí auto užívat..., ale užívat SI... Proto AR, proto Fiat. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
16. srpna • 17:42

Tím se lišíme. Dnes je ve srovnání s mým mládím nepředstavitelný výběr aut. O tom se mi kdysi ani nesnilo. V tom je taky trochu problém - vybrat si !!!

wolff
16. srpna • 11:58

Nepsal to džorží? Skoro mi to slovosledem a způsobem vyjadřování tak přijde, no možná ho už tady i zaměstnali kluka ušatýho... Tenhle článek je opravdu, ale opravdu tendenční ve smyslu:
Alfy (italský auta) stále reznou (fotku nemáme) stále jsou nekvalitní a nespolehlivý, i když, když jedou, tak jedou poměrně dobře (i když s takhle slabým motorem ani ne a když už tak žerou). Nic jiného si neznalý čtenář z takového článku ani odnést nemůže.P.S. Auto (jakékoliv se dá opravdu zhuntovat i za rok a 20 000 km)... A to, že to auto někdo dal do bazaru a k tomu do áček..., tak asi nemělo lehkou službu...

ethicon
16. srpna • 12:58

Až po prečítaní tohoto "objektívneho článku" som zistil s akým šrotom som to vlastne 4 roky jazdil...nestačím sa čudovať...auto bolo kúpené nové a za tieto 4 roky som nemal ani jeden problém, dokonca ani s tým "obávaným" TS...vynikajúce jazdné vlastnosti auto sedelo na ceste ako pribité-mal som verziu Sport (osobne som nič podobné v tejto triede nezažil-môžem porovnať Focus, Oktávia II, GolfV) predovšetkým porovnanie jazdných vlastnosti s Oktáviou II dopadlo pre Oktáviu uplne tragicky a to hlavne v zákrutách, tam, kde som bol zvyknutý s alfou prejsť zákrutu vyššou rýchlosťou som s Oktáviou skoro vyletel z cesty..Oktávia je jedno nemotorné ťažkopádne auto s nepresným a preposilovaným riadením a predovšetkým v zákrute nevyspytalené.... spotreba 11l!!?? so slabšou verziou 1.6 TS...? sa pýtam to ako jazdil???mal som silnejšiu 88kw variantu a v meste som jazdil medzi 8-8,5l a ten bonbonik s hrzdzou je už len na pousmiatie.... záverom: s autom som bol nadmieru spokojný a po ukončení leasingu ho nahradila opäť alfa...otázkou ostáva, prečo sú na týchto serveroch uverejňované testy nesúce sa v podobnom neobjektívnom duchu...?

Dušan
3. srpna • 13:29

Je dobrá dost dobrá, keci od hlupáků kteří ničem nerozumí tady není dobré brat v potaz, zničené, a zdemolované auta po těch co se jich chcou zbavit nemá cenu komentovat, nic není 100% , jak se s tím zachází tak to potom vypadá,a ty silnice, škoda mluvit

deff
16. srpna • 17:16

A v ktorom meste jazdis s takouto spotrebou?
Ja v Prahe - zalezi na case - aj za 7l aj za tych 11l...

brcmaiden
16. srpna • 15:15

No ethicone, já s Tebou v hodně názorech souhlasím, měl jsem AR 147 1.6TS 88KW skoro 6 let, kupoval jsem ji novou, sloužila mi skvěle bez problémů a poruch, které by stály za řeč, jízdně skutečně zábavné auto a moc na ni vzpomínám, ale ta spotřeba... Nevím, jestli jsi jezdil ve městě stále po dálničních obchvatech, ale já se ani s lehkou nohou nikdy nedostal pod 10,5, běžně kolem 11 litrů. V tom s recenzentem musím souhlasit. Také musím souhlasit se zvlněním kotoučů, ty první mi odešly už po 12 tis. km a to jsem do té doby Alfu nijak nehonil. Jinak super auto, které každému doporučím, ale jen nové nebo jako ojetinu se 110% jistotou a po důkladné kontrole. Jo a cerze před faceliftem se mi vždy líbila víc než ta "testovaná" :-)P.S.: Stále se usmívám těm závěrům o "špinění si rukou" při manipulaci s 5.dveřmi. Nikdy jsem to neviděl jako problém, který by vůbec stál za nejmenší zmínku. Dokonce jsem týmu Waltra da Silvy vděčen za to, že je v návalu šílenství nenapadlo vybavit krásnou AR147 něčím podobným ve stylu madla z traktoru, jako má vzadu třeba Golf IV. A jsem rád, že to tak zůstlalo i u dalších modelů Alfy.:-P

Mara
16. srpna • 13:38

Myslim ze clanky tohoto typu maji jeden jediny duvod. Co nejvyssi navstevnost. Uz nazev je v ramci moznosti Maximalne lakavy, "podivna kraska" hned evokuje nejaky problem. Ze zadny neni, to uz je pak jedno, stranky se zobrazuji, navstevnost stoupa a penizky za reklamu se sypou.
V clanku jeste nahodime par kontroverznich vet a o prispevky neni nouze. Nicmene verne a spokojene ctenare si tim neziskaji. Nebyt toho ze jsem na dovolene bych to necetl, informacni hodnota clanku neni ani nula, protoze je tendencni a pripadneho zajemce spise odradi, prestoze pisatel neuvedl jediny konkretni duvod. Bohate staci ton v jakem se nese.

Radek Ondrášík
16. srpna • 14:10

Aneb ubrečený fanoušek v akci. Aby byl článek správný, objektivní a relevantní a takový, který si najde věrné čtenáře musel by být plný optimizmu apod. co? Prostě to, že 147/156 jsou všechno jen ne kvalitní a spolehlivé vozy je fakt. Nic s tím nenaděláte a je třeba se s tím smířit. zda to bude u nových generací jinak uvidiíme, zatím u 159tky žádná extra sláva a posun se nekoná.A to vám píši jako majitel několika Alf v minulosti a letitý fanoušek této značky - jsem fanoušek, ale nemám klapky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
brcmaiden
16. srpna • 15:25

Letitý fanoušku značky, nějaké hodnověrné údaje o tom, že se AR159 kvalitativně neposunula od 147?

Radek Ondrášík
16. srpna • 15:30

Četnost závad stále stejná. Máte vy nějaké věrohodné údaje o tom, že se kvalitativně posunula?

martin
17. srpna • 0:05

Chodte sa pozriet do Rakuska, kolko 159 tam jazdi. Asi su to fakt mizerne auta a Rakusania blby narod... Btw, nie je hrdinstvo kupit auto s povestou bezproblemovosti a tesit sa, ako ho o x rokov dobre predam, ale kupit si auto podla svojho vkusu bez ohladu na povest, uzit si ho a nestarat sa o to, za kolko ho potom predam.
Frajerka ma 147, moje dalsie auto bude nastupca 159:)

brcmaiden
16. srpna • 17:29

Věrohodné údaje nemám, nepovažuji za ně ani fakt, že za skoro 2 roky denního provozu s ní nemám žádné problémy, které by mě (zatím) donutily navštívit autorizovaný záruční servis.Ale jestli máte vy, goesi, k dispozici nějaké lepší, než prosté konstatování, že "četnost závad stále stejná", rád si je přečtu, třeba se mi budou hodit v rámci prevence.Od autorizovaných servisů sice vím, že kvalita AR159 je skutečně lepší, než byla AR147, ale protože to nemám jak dokázat, tak to raději ani nezmiňuji formou jednoduchých zvolání jednou větou.

wolff
16. srpna • 16:01

Mám ti sem dát odkaz na J.D power, dky Alfa skončila druhá? Taky to existuje. Podle mě je blábol co si tady napsal ty. Se 159 nějaké problémy (všeobecně známé a k tomu chornické) nejsou. To víme oba. Tak se tady nemusíš snažit o zbytečný flame (placené to jistě nemáš, takže zbytečně plítváš svým, talentem - a já taky :-) ). Zrovna ty to nemáš zapotřebí. To taky víme oba. Konec konců i ty zjevný hlouposti si musel uznat... na takto hloupý flame jsme už myslím oba unavení a staří... ;-)

Radek Ondrášík
16. srpna • 16:05

Simtě JD Power je anketa mezi zákazníky jak jsou spokojeni, co to má šmankote společného s nějakým výstupem o četnosti závad, to i hlava nebere ;)

M.
16. srpna • 16:17

...a vy pane Ondrašík, nejste snad zákazník??? Nebo máte pocit,že všichni zákazníci "melou nesmysly" a lžou o kuse plechu jen proto, že s ním jezdí? Výdyť jsou to zákazníci, kteří jezdí a laicky (jak jste nedávno sám naznačil...)píšou názory. Rád si počtu vaše články, opravdu rád...jen se mi těžko věří, že už 2 roky nejste redaktorem Autorevue a nespolupracujete externě...a slovo spolupráce ve vašem případě je pouze "necháme upřít zraky na monitor, ať se reklamy dobře čtou...

Radek Ondrášík
16. srpna • 16:38

Můj známý má auto naprosto nepodstatné značky. Auto vlastní asi 7 let. V servisu je s nemalými problémy od novotí tak jednou měsíčně. Přesto je s vozem neskutečně spokojený a nedá na něj dopustit. Fakticky se mu auto neustále kazi, subjektivně mu to nevadí.Takže pokud se bavíme o posunu kvality daných vozů, tak bych opravdu nerad sklouzl k subjektivnímu hodnocení, které o tomto parametru mnoho nehovoří. Protože já jako majitel řeším to, zda mi vůz slouží, nebo zda s ním řeším problémy. Pokud řeším problémy pak spokojen nebudu.Nemám ovšem nic proti tomu podívat se na to, jak zákazníci vnímají vozy, ale to pak řešíme něco jiného. A pokud jdou do Alfy s tím, že je krásná, když nestojí v servisu tak parádně jezdí a jsou smířeni s tím, že v servisu budou častěji a toto se jim pak vyplní, tak to neberou jako negativum, ale jako potvrzení původních předpokladů.Jinak články již nepíši, cca půl roku jsem zde nenapsal ani jeden příspěvek v diskusi, až včera jsem se nudil, tak jsem se znovu přihlásil. Takže s AR nespolupracuji již nijak, ani pracovně a ani soukromně. V rámci určitého stavu bych již s tímto médiem nechtěl být spojován. A doby, kdy se chodilo na "ondrašíka" jsou dávno pryč, dnes tu frčí jiní.

JiVi
20. srpna • 11:27

tvuj znamej je magor, do pul roku po koupi, coz je 6 mesicu = 6 zavad, kdy to auto nejelo, ho mwel vratit a tim by mu anabaze s nim skoncila.Pokud se mu libi jezdit s nim do servisu i za svoje (po ukonceni zaruky) tak mu v tom nikdo nezabrani, prece

Shimi
16. srpna • 17:03

to R.O.: No, nebudu se v tom rýpat, ale..."Můj známý má auto naprosto nepodstatné značky. Auto vlastní asi 7 let. V servisu je s nemalými problémy od novotí tak jednou měsíčně. Přesto je s vozem neskutečně spokojený a nedá na něj dopustit. Fakticky se mu auto neustále kazi, subjektivně mu to nevadí."Jestli někdo provozuje jakýkoliv auto 7 let a je s ním každý měsíc v servisu s nemalými problémy a i tak tvrdí, že je s daným autem neskutečně spokojený, tak je někde problém, někde v mozkovně. Ale jak se říká, všechno je možný.

Radek Ondrášík
16. srpna • 18:08

Je to dáno tím, že daným vozem si splnil sen a tomu snu je ochoten mnohé odpustit. To je právě ta zaslepenost...

Mr.Murphy
16. srpna • 15:09

Radku - fanoušci nefanoušci - v tom článku jsou evidentně jisté hlody, jako například ten rezavý práh.... Ať to vyfotí a hodí sem foto. Já jsem o 3 roky staré, rezavé Alfě opravdu neslyšel a narovinu říkám, že tomu nevěřím.A pak další různé plky typu páčky pod volantem apod., ze kterých vyplývá, že autor toho o autě zas tak moc neví, ale má potřebu se tvářit důležitě a kritizovat. Pak se nelze divit, že na základě takových detailů člověk celý text vyhodnotí jako poměrně divný....Jinak taky 147/156 nepovažuju za nic extra co se spolehlivosti týče.... Ale nepišme tady blbosti s korozí a pod....

Radek Ondrášík
16. srpna • 15:30

To já souhlasím, ta rez a ty páčky to je hodně přestřel.

wolff
16. srpna • 14:20

No to skoro vypadá jako by si to psal ty...
Tohle si totiž nikdy nepsal.. vždycky si psal spíše to, že je Alfa +- stejně spolehlivá a kvalitní jako konkurence akorát jede o něco líp, s čímž sem souhlasil..A teď tenhle názor...?
Hmmm.
Já netvrdím, že je to zázrak., nicméně tenhle článek je víceméně "PODIVNÝ" :-D

ethicon
16. srpna • 14:17

prečo ten konfrontačný tón...? určite som neni nejaký "ubrečený" fanúšik, ale ja som s tým autom jazdil vyše 4 roky a po prečítaní tohto článku len žasnem...mám s tým vozom osobné a musím poznamenať dobré skúsenosti, preto som reagoval...akoto, že ja som s tým autom čo sa týka kvality žiadne problémy nemal a moji známi napríklad s autami produkcie VW ši škoda mali??? to tu potom paušálne napíšeme niečo podobné....?ja s vašim tvrdením, že" 147/156 jsou všechno jen ne kvalitní a spolehlivé vozy je fakt. Nic s ím nenadeláte a je terba se s tím smířit" ani nič nerob nebudem, lebo je to iba váš ničím nepodložený názor...vy ste vlastnil tuto faceliftovanú Alfu 147??? ak nie su to len vaše dohady a rovno napíšem ako obyčajne kecy....

Radek Ondrášík
16. srpna • 14:45

to je přesně ten přístup "já to měl a mi to fungovalo" a ktomu je třeba vždy ukázat prstem na Škodu nebo VW "známí to měli a pořád problémy". Proč zrovna VW? Proč ne třeba Seat? Honda? Mazda?
Ale ok. Takže jste měl 1 kus Alfy Romeo 147. Takže statistický vzorek v podstatě naprosto zanedbatelný. Vzorek známých je také zanedbatelný. Takže co kdybychom se podívali na globálnější čísla, ta ovšem hovoří o jiné realitě. A ta je důležitější, než fatk, že jeden kus zrovna dobře fungoval a jeden kus ne.Pokud ukazujete na druhé, že jejich názor je nepodložený, pak děláte to samé. Čím máte podložen svůj názor, krom toho vzorku jednoho vozu? Já mám dva vozy značky AR 156 jako vzorek a mám dost opačné zkušenosti. takže můj vzorek je větší. Když se pak podívám na fan klub Alfy, kde je majitelů více než dost, tak neznám ani jednoho, komu by auto opravdu sloužilo.Takže druhým vyčítáte to, co sám děláte. Chcete po nich něco, ale sám po sobě ne. Prostě typický přístup fanouška. Dvojí metr je základ.

JiVi
20. srpna • 11:23

Ondrasiku, ja mam 156(T.S. motor) pres 5 let (najeto pres 360 000), jezdim s ni kazdodenne do prace a auto mi slouzi. Ano, na klubovych strankach me neuvidis brecet, protoze proste neni proc. To ze tam chodi male procento tech samych uzivatelu, se stupidnima dotazama, neco mi tam boucha, co by to mohlo byt nebo, sviti mi kontrolka managementu motoru, co by to mohlo byt? uz vypovida o inteligenci majitelu, kteri tam breci. Misto, aby zajeli do servisu, breci a skuci a snazi se o opravu/diagnostiku po internetu, ktera je proste nemozna nemozna.

james
16. srpna • 17:17

neda sa ine, len suhlasit, a to ze hned uviedol VW/skoda znamena ze to bude jeden z castych prispievatelov na sme.sk, to je pre nich ako cervene platno pre byka, nech je clanok o akomkolvek aute, vzdy padnu nadavky na VW/skoda

Skyline
16. srpna • 19:06

Kdyz se tak divam do diskuse, spis vidim vic retardu, pro ktere je cerveny hadr vsechno, co neni od VW a tak musi ty svoje uslintane pochvaly napsat i kdyby byl clanek o letadlechB-]

Tom
24. srpna • 11:09

Tak v tomto bych si dovolil nesouhlasit. Take mi spise prijde, ze vsude je v mode nadavat na VW a Skodu, ikdyz clanek neni o nich. Ale budiz, pokud najdes na autorevue diskuzi, kde je vice oslavnych prispevku na tuto znacku nez obracene, dej odkaz a ja se ti omluvim. Jinak ses take jen retard patrici do sve antivw skupiny:-)

james
16. srpna • 19:15

kde si vycital ze nieco chvalim?
reakcia bola na to, ze casto sa pri diskusii o poruchach inych znaciek, najde borec, v ktoreho okoli sa VW/skody kazia najviac.ja osobne nie som slepy vyznavac ziadneho kusu zelezautekaj ty rychlo k ocnemu

mikes
16. srpna • 16:59

Je hezke videt, ze ne kazdy fanousek musi byt soucasne zaslepenec...

wolff
16. srpna • 13:58

No on žádné negativum vlastně ani neuvedl "odborník" z AAA auto... :-)
To je co říct.. :-D

...
16. srpna • 12:29

Á, takže tu máme 147 mu v totálním sociálu, nejslabším motoru, zbořenou a ještě s odfláklou údržnou... článek podobných kvalit, jako "test" 156ky :-D

Maravy
16. srpna • 12:28

Autu se nepodarilo vYstoupit ze stinu italske nekvality. Byl s nim opravdu nejaky problem, nebo tento zaver prameni z onoho nefunkcniho prepinace osvetleni? Chapu ze u golfu staci ze se pohybuje a tim uz ze dokonaly, prece jen by to chtelo neco lepsiho jak demonstrovat jak je alfa spatna.
Mozna by bylo vhodne zminit nejake vrzajici plasty, to uz jsem dlouho neslysel, v brachovym BMW jich je pozehnane, neverim ze by se v 147 zadny nenasel. Iluze italske nekvality by pak byla dokonala :)

Doporučujeme

Články odjinud