Tesla zvažuje evropskou fabriku. Prodeje ale musí překonat 160 000 kusů

5 komentářů

Jozef Kostelansky
29. června • 21:06

Psy štekajú... a karavána ide ďalej.
Držím Tesle a jej majiteľovi palce, nech mu vyjde aspoň polovica z toho, čo má v pláne.

logika
29. června • 20:16

Pokud se v Evropě najde každý rok asi tak 160 000 milionářů, kterým zbude dost peněz a "rozumu" na nový elektromobil, pak se v EU asi bude lidem dařit docela dobře? Ale těch milionářů může třeba i o polovinu méně, pokud si každý z nich koupí třeba 2 (či více) elektromobilů ročně. Nicméně i ostatní výrobci elektromobilů by asi chtěli něco prodat, takže bude nutné mít v zásobě daleko více milionářů ochotných si něco takového koupit. Tak se, prosím, ve jménu Tesly, A. Muska, a jejich patentů, snažte zbohatnout a pak zbláznit do elektromobilů. ;-)

Pavelka IT amater
27. června • 12:00

Auto to je krásné, ale cena brutální. Produkce 160 000 na Evropu je asi nereálná. Jsou také milionáři, co umí rozumně uvažovat dopředu a ví nákupem tohoto příšerně drahého elektromobilu investice nekončí a za pár let musí koupit novou baterií za statisíce.

Art Vandelay
27. června • 22:22

Tesla urcite nepredpoklada ze preda 160 tisic kusov Modelu S. S tymito cislami rata az ked sa rozbehne aj Model X a hlavne 3. generacia auta, ktora ma velkostou a cenou bojovat v kategorii BMW 3. O par mesiacov zacnu stavat fabriku na baterky, pomou ktorej znizia cenu baterii do svojich aut. Tato fabrika by mala byt sfinalizovana spolu so spustenim predaja tohoto noveho auta.Co sa tyka baterii, Tesla je niekde inde ako vsetci ostatni. Tesla Roadster ma kapacitu baterii po 100 tisic milach asi 85%. Toto ma byt v Model S este vyssie. Ked si najdete na forach, majitelia sucasnych Tesiel hovoria o 1-2% ubytku po 30 000 milach.

Hloupej Honza
27. června • 7:01

160000. ? To je nedosažitelná meta pro některé modely od zavedené automobilky . V Evropě se to nechytí, to by tu už byl jiný poměr obyč auta vs hybridy.

Doporučujeme

Články odjinud