Tesla vylepšila asistenční systém Autopilot. Už žádní mrtví?

Autopilot od Tesly je hodně "vděčné" téma. Začalo to vcelku nevinně, i když bylo zřejmé, že průšvih na sebe nenechá dlouho čekat. Vzpomínáte na videa, dokumentující všemožnou hazardní hrátky, při nichž bylo autopilotu svěřeno řízení auta bez řidičova dozoru?

Bezpečnost | Život řidiče | Elektromobily | Tesla

Autopilot Tesly měl další nehodu. Automobilka ale říká, že je to chyba řidiče

Jenže netrvalo dlouho a objevily se první havárie a bohužel i oběti na životech. Od té chvíle je Tesla terčem kritiky, že je označení systému nemístné, nehledě na aktivity různých prodejců, prezentujících systém jako plně autonomní. Bylo tedy zřejmé, že reakce Tesly přijde co nevidět.

A je to tady - Tesla oznámila vylepšený software Version 8 pro Autopilot, přičemž nejdůležitější změnou je zvýšené využívání radaru na úkor kamer. Radar je nyní využíván jako "primární kontrolní senzor bez nutnosti využívat kameru pro vizuální kontrolu obrazu". Doposud tomu bylo přesně naopak, systém se spoléhal na kamery a radar byl pouze podpůrným doplňkem.

Zajímavosti | Bezpečnost | Příslušenství | Volvo | Tesla

Volvo: Autopilot Tesly je jenom hračka, žádný systém autonomní jízdy

To se pochopitelně neobešlo bez jeho vylepšení, nově využívá mnohem pokročilejší zpracování signálu pro tvorbu trojrozměrného obrazu, přičemž radar vysílá signály každou desetinu sekundy.  Tesla je toho názoru, že nový systém umožní lepší detekci překážek a tedy bezpečnější provoz.

Volvo V70 2.401
Rok výroby: 2005
Stav: 208 000 km
Cena: 100 000 Kč
Volvo V70 2.4
Rok výroby: 2008
Stav: 209 064 km
Cena: 205 000 Kč
Volvo V60 2.4
Rok výroby: 2011
Stav: 114 904 km
Cena: 305 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků