Známý výrobce elektromobilů se rozhodl spustit soutěž pro fanoušky. Ta je založená na dopisu od žákyně páté třídy základní školy.
Elon Musk dostává denně množství reakcí. Naposledy jej ale zaujal dopis od desetileté fanynky Brie. Ta mu vnukla nápad na soutěž pro fanoušky, která se nakonec stala realitou.
Páťáčka přišla s ideou vyhlásit soutěž o reklamní spot vytvořený fanoušky Tesly. Americká společnost tak spustila Project Loveday. V rámci něj může kdokoliv do 8. května předložit svůj reklamní spot v maximální délce 90 vteřin.
Zaměstnanci výrobce elektromobilů pak vyberou 10 výherců na základě originality, kreativity, vztahu k Tesle a jejímu poslání a zábavní hodnoty. Vybrané reklamy bude značka sdílet na svých sociálních sítích. Nejlepší z nejlepších pak předvede také na příštích premiérách nových produktů. Slavnostní událost si užijí i samotní tvůrci. Jak dárek obdrží ubytování na dvě noci pro dvě osoby.
Všechny automobilky se předhánějí v televizních reklamních spotech. Tesla se ale vybrala úplně jinou cestou a zatím nikdy neplatila za reklamu v televizi. Při podpoře produktů spoléhá hlavně na sociální sítě, ústní podání a velkou fanouškovskou základnu.
Nedávno se například na internetu objevila reklama, kterou byste si mohli splést s oficiální reklamou Tesly. Vydařený spot s tématikou Nikoly Tesly ale vytvořil zanícený fanoušek americké společnosti. Podívat se na něj můžete níže.