Tesla v úpravě pro šampionát GT: Z nuly na sto zrychlí za dvě sekundy

17 komentářů

Josef
17. ledna • 20:59

A pak, že podle některých "znalců" nemá elektřina budoucnost...;-)

kolemjdoucí 2
23. ledna • 17:11

Samozřejmě že nemá, ale marný vysvětlovat... ono to totiž není ani tak o (elektro)autě samotným, jako spíš o technologiích okolo, a taky o lidské blbosti - ale když nejsou lidi schopní dohlédnout dál než za první roh, tak ty války o vodu a otrávenou zemi, na který nepůjde vypěstovat nic k jídlu, asi nakonec opravdu dostanou.Vzduch se dá filtrovat atd (jo, to mluvím o produktech spalování uhlovodíků, a nemyslím tím zrovna trapné a neúčinné DPF a podobně), navíc jsem už dokázali z hlediska technologií uzavřít etanolový cyklu (takže pěstování řepky se už stalo 100% nesmyslem), ale z půdy a spodní vody už to nikdo nikdy nedostane (to zas pro změnu mluvím o těžbě a zpracování surovin pro baterie), přičemž ti "znalci" tu budou pořád dokola tvrdit, že se nic takového neděje - přesně podle hesla "co nevidím, to neexistuje".

Antiautomat
17. ledna • 14:01

60km zavod :-D:-D

John Doe
17. ledna • 19:36

Ty asi o motosporte vela nevies, vsak...Hadaj, kolko km maju preteky serialu WTCC - okolo 60-65. Napr. v Portugalsku sa jazdi na 4.8 km okruhu 13 resp. 14 kol.V tychto serialoch je 60 km uplne bezna race distance.

mrazik
18. ledna • 11:11

To je sice pravda, ze porce Km neni velika, ale jede se v zavodnim tempu, takze spotreba energie (benzin nebo elektrina) je dost vysoka a mame tu jeste chlazeni baterii, coz take neni zadna legrace - seriova Tesla ,,zavodni" rezim vydrzi par Km nez se prehreji baterie.

Kuk Vykuk
22. ledna • 5:51

A proč asi dělaj tu závodní verzi? :-D;-)B-]

Sarcasticus
17. ledna • 16:38

Měli by to zkusit na 24 hodin včetně ekologického "dotankování" pouze elektřinou vyrobenou ze solárních panelů instalovaných v místě závodu. Asi by se po takovém závodu necítili moc unavení a ani by se jezdci nemuseli střídat? ;-)

Davefull1
17. ledna • 19:13

Seriově vyráběnou Teslu lze "dotankovat" do plna za minutu a půl. https://youtu.be/H5V0vL3nnHY...
U závodního specialu by se ta dalo určitě jestě zrychlit, takže bych v závodě 24 hodin, neviděl žádnej problem, a klidně by si mohli před závodem baterky nabít ze soláru.

hihihi
17. ledna • 20:57

Když je to tak jednoduché, proč se to nepoužívá třeba u Formule E nebo i v běžném provozu? ;-)

Davefull1
17. ledna • 21:39

V běžnym provozu se to nepoužívá kvuli tomu, že bys vlastně do auta dostal cizí baterii, která by nemusela být v tak dobrý kondici jako tvoje.
Kvuli chování lidí, vlastní baterii by sis šetřil, nabíjel jen pomalu, a nevyjížděl do prázdna, ale u cizí by ti to bylo jedno, a naopak někdo cizí by dostal tvoji a choval by se k ní jak prase.
A kvůli logistice, když bys sis baterii vyměnil daleko od domova, a potom by jí dostal někdo další a jel by ještě dál od tebe, tak bys najednou mohl zjistit že tvoje baterie je několik tisíc kilometrů daleko.
Proč se to nepoužívá u Formule E nevím, musel by ses zeptat přímo FIA. Ale moje domněnka je že, uběhlo jen prvních pár ročníků a musí se to vychytat a vyladit pravidla, nebo se jen inspirovaly u Formule 1, kde je zákaz tankování...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hihihi
18. ledna • 7:05

Takže by stačilo, aby baterie nebyla součástí elektromobilů a majitel vozu ji nevlastnil, ale platil by za její použití v závislosti na jejím opotřebení. Elektrické auta by tím zlevnily, ale zároveň by vzrostly jejich provozní náklady, protože by zahrnovaly jak cenu energie tak i cenu za její uložení. Zkrátka by to mnohem lépe ukázalo skutečné provozní náklady elektroaut. Kdoví jak by to vyšlo, když to nikdo nenabízí. Že by se to snad v reálu nikomu nevyplatilo?

Kuk Vykuk
17. ledna • 12:26

Zase chyba! Tadle kára zrychlí z 0-100 za 2,1 s a ne za 2,0!
Navíc si myslím že Tesla nemá s tímhle nic společného. Tohle je soukromý podnik jedno Španěla co to vorganizuje tak to zase nemotejte.

-felipe-
17. ledna • 14:02

Zase chyba diskutéra! Zkus příště přečíst více než jen titulek ;-)

Kuk Vykuk
18. ledna • 1:56

A podle koho si myslíš, že ten článek opravili ty Kolumbusi?
Dám ti malou nápovědu, podle tebe to určitě nebylo. :-PB-]
Redakce má plus a ty máš smolíka.
To, že ve svým příspěvku zmiňuji že "Navíc si myslím že Tesla nemá s tímhle nic společného." je reakce na původní verzi článku, kde to bylo tak podáno. Takže mi teď můžeš leda tak poděkovat, že jes díky mě moudřejší ;-)
Akorát v titulku nechali údaj pro 0-60 mil/h což ovšem není ekvivalent pro 0-100 km/h. Tím je 0-62 mil/h. Dost často se to zaměňuje.
https://electrek.co/2017/01/14/electric-gt-te... ...

Josef
18. ledna • 19:14

Stačilo kuku napsat v prvním tvém příspěvku: "V článku jsou nepřesnosti, doporučuji přečíst si článek https://electrek.co/2017/01/14/electric-gt-te... ... ".
A byla by pohoda. Co je ovšem podstatné, to je to, že šlo o drobnost, která vůbec neměla vliv na podstatu/obsah článku. Aby to pochopil, to bys nemohl být kuk. Ten článek totiž nebyl výsledkovou listinou, kdy by šlo o pořadí uvedených soutěžících a chyba v desetině sekundy by znamenala úplně jiné pořadí. Dokonale tě (tvé "myšlení") reprezentuje tvá poznámka, cituji: "Takže mi teď můžeš leda tak poděkovat, že jsi díky mě moudřejší."

Kuk Vykuk
19. ledna • 2:13

To je pro tebe typický, pro tebe je jedna desetinka na sprintu drobnost zatímco pro majitele káry jsou to desítky tisíc doláčů a technika na hranici možností. Vrať se k buřtům a hořčici.

Josef
17. ledna • 21:03

Nesmíš být tak přísný -felipe- . Kuk se jen ukuknul. Jako obvykle... Vždyť je to "Kuk"... :-)

Doporučujeme

Články odjinud