Tesla musí zkontrolovat tisíce adaptérů na nabíjení svých aut

Americká automobilka musela zorganizovat svolávací akci. Problémy dělají adaptéry na nabíjení vozidel. Můžou se přehřát a roztavit.

Automobilka Tesla se ujala zorganizování svolávací akce na kontrolu celkem sedmi tisíc nabíjecích adaptérů ve třech různých verzích. Ty umožňují majitelům elektromobilů připojit vůz do různých typů zásuvek.

Tyto adaptéry se v některých případech přehřívají a může dokonce dojít k roztavení plastu. Zatím se objevily dvě konkrétní stížnosti. Tyto adaptéry nejsou standardním vybavením při koupi vozu. Přesto byl po těchto zprávách prodej adaptérů zastaven. 

Elektromobily | Tesla

Tesla má problém: Prodává tolik vozů, že nestíhá jejich údržbu

Není to první případ svolávací akce v souvislosti s vozy Tesla. Americká automobilka už například v dubnu letošního roku svolávala 2 700 vozů Modelu X. Třetí řada sedaček se mohla při srážce sklopit dopředu. 

Největší svolávací akci zažili majitelé elektromobilů Tesla minulý rok. Celkově se jednalo o 90 000 vozů. Objevila se totiž informace o vadném bezpečnostním pásu. Nakonec se ale jednalo jen o dobrovolnou servisní akci, při níž si majitelé si mohli nechat pásy bezplatně zkontrolovat. Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků