Tesla Model S vs. BMW M5: kdo je rychlejší?

Motorismus se obecně ubírá směrem k elektromotorům. Čím dál více píšeme o hybridech, čím dál častěji přicházejí zprávy o elektromobilech. Dalším důkazem budiž video, které mají na svědomí kolegové z Automobile Magazine. Ti proti sobě postavili elektrickou Teslu Model S a BMW M5.

Zajímavosti | Design | Elektromobily | Premiéry | Tesla | Elon Musk

Tesla Model S: nečekaná premiéra, prodej prakticky začíná

Pro tentokrát tedy zapomeňme na obvyklé debaty na téma dobíjení, času tráveném během tankování, ekologie a produkce emisí. Otázkou pouze je, kdo bude ve sprintu rychlejší, což nakonec byla elektrická Tesla.

Je tedy Tesla lepší než M5? V této disciplíně možná ano, ale říkat, že je celkově lepší, protože jezdí za nula litrů a nevypouští žádné emise, je stejně pochybné, jako tvrdit, že M5 je lepší, protože zvládne na plnou nádrž v ostrém tempu necelých 300 km a na rozdíl od Tesly bude za pár minut pokračovat. Ano, srovnání jsou to zajímavá, nicméně pořád srovnáváme jablka s hruškami...

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek