Tesla Model S se prezentuje na oficiálním videu

Koncem letošního roku vstoupí do prodeje na evropských trzích elektrický sedan Tesla Model S. Nabízet se bude ve třech variantách. Ty se liší podle kapacity akumulátorů, přičemž nejvýkonnější provedení Performance (kapacita 85 kWh) zvládne maximální rychlost 209 km/h a akceleraci z nuly na 100 km/h v čase 4,4 s. Dojezd by přitom měl dosáhnout až na 483 kilometrů.

Elektromobily | BMW | Tesla | BMW řada 5 | Elon Musk

Tesla Model S: elektricky proti BMW M5

Tesla má v souvislosti s novým modelem velké plány. Letos by ráda vyrobila celkem 5000 elektrických sedanů, v příštím roce chce dosáhnout dokonce na čtyřnásobně větší počet. Na úvod je připravena tisícikusová série Signature. První automobily automaticky dostanou baterie s největší kapacitou a litá kola o velikosti 21 palců. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek