Tesla Model S s pohonem všech kol má novou základní verzi

Na podzim minulého roku se v nabídce pro Model S objevila verze s pohonem všech kol. Zájemci mohli vybírat mezi variantami 60D, 85D a expresním P85D. Nabídka těchto variant se aktuálně mění. Na místo základní „šedesátky“ totiž přichází silnější 70D.

Video | Elektromobily | Sedany | Tesla | Elon Musk

Tesla představuje Model S ve verzi s pohonem všech kol  

Nová nejdostupnější varianta s pohonem všech kol nabízí výkon 242 kW (329 k), zrychlení z nuly na amerických 96 km/h proběhne za 5,2 s a maximální rychlost dosahuje na 225 km/h. Jen pro srovnání, původní 60D zvládlo zrychlení na 96 km/h za 5,7 s a maximální rychlost u něj dosahovala na 201 km/h.

Zajímavosti | Video | Elektromobily | Sportovní auta | Tesla | Elon Musk

Video: Jak Tesla Model S řádně potrápila Dodge Challenger Hellcat

Kapacita akumulátorů u 70D vystačí na dojezd  386 km při konstantní rychlosti 105 km/h. Spolu s verzí Model S 70D pak přichází do nabídky také tři nové odstíny barvy karoserie. Pořídit si můžete barvy Ocean Blue, Obsidian Black a Warm Silver.

Základní Tesla Model S s pohonem všech kol začíná na částce 75 000 dolarů.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Dodge Caliber 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 215 608 km
Cena: 95 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků