Tesla Model S P85D bude díky aktualizaci softwaru ještě rychlejší

V říjnu minulého roku představila Tesla novou verzi Modelu S. Hlavní změna spočívá v instalaci druhého elektromotoru pro přední nápravu, což v praxi přineslo výrazné zlepšení při zrychlení z nuly na stovku. Šéf této americké automobilky ale nedávno oznámil, že se bude ještě dále zrychlovat.

Video | Elektromobily | Sedany | Tesla | Elon Musk

Tesla představuje Model S ve verzi s pohonem všech kol  

Elon Musk zveřejnil tuto informaci na Twitteru. Tesla údajně chystá pro svůj aktuálně nejrychlejší vůz v nabídce, což je Model S P85D, aktualizaci softwaru, která bude v praxi znamenat zlepšení času při sprintu z nuly na amerických 60 mil za hodinu (96 km/h) přibližně o 0,1 s.

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Připomeňme, že Model S P85D používá na zadní nápravě elektromotor s výkonem 350 kW (476 k), přední nápravu pohání druhý elektromotor, který disponuje maximem 165 kW (224 k). Verze před touto softwarovou aktualizací zvládne sprint z nuly na 96 km/h za 3,2 s.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků