Tesla Model S (ne)musí do servisu kvůli bezpečnostním pásům

A ne jen jedna, ale všech asi 90 000 vyrobených aut. V Evropě se totiž vyskytl případ auta, kterému se sám od sebe rozepnul pás. Cestující na sedadle spolujezedce se prý vyklonil a otočil dozadu a jeho bezpečnostní pás se sám uvolnil.

Tesla v reakci na to prověřila asi tři tisícovky aut a nenašla podobný problém. Důvodem patrně byla chybná montáž u jednoho konkrétního kusu, ve kterém se uvolnil šroub přidržující pojistku bezpečnostního pásu ke konstrukci sedačky a vozu.

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Přesto Tesla na problém upozorňuje a vyhlašuje dobrovolnou servisní akci. Servisní střediska bezplatně zkontrolují bezpečnostní pásy každému zákazníkovi, který projeví zájem. Podle firmy zabere kontrola přibližně pět minut.

Automobilka Tesla se poslední dobou potýká s poklesem kvality a s hromadícími se stížnostmi zákazníků. Dokonce i prestižní magazín Consumer Report odebral vozu Tesla Model S hodnocení „doporučujeme“ kvůli problémům s kvalitou a nedostatečnému servisnímu zázemí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků