Tento VW T5 skrývá překvapení z Audi RS4. Čtvrt míle umí za 13,8 s

Na světě je další velice zajímavý tuning, o který se tentokrát postarala britská společnost T4 Transformations. Ta vzala Volkswagen T5 a kompletně mu vyměnila techniku. Výsledek zvládá sprint na čtvrt míle za 13,8 s. 

Tuning | Volkswagen

Volkswagen T5 v úpravě ABT: dodávka pro výjimečné osobnosti

Na pohled relativně decentní Volkswagen T5 dostal označení RST5. Důvod je prostý, na místo původního motoru se nastěhovala pohonná jednotka z Audi RS4 z roku 2007. Ano, to znamená, že tahle T5 používá osmiválec FSI o objemu 4,2 l. 

Testy | Fascinace | Srovnávací testy | Kupé | Kabriolety | Luxusní auta | Audi | Jaguar

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Konkrétně tato dodávka svému řidiči nabídne 320 kW (435 k) a 476 Nm. Z Audi byl převzat také pohon všech kol quattro, což si vyžádalo kromě jiného také například instalaci výrazně upravených náprav. Celé to pak podtrhují brzdy, které se sem nastěhovaly pro změnu z Audi RS6

Co Volkswagen RST5 dokáže, to naznačují přiložená videa. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků