Tento vozík pohne s dvacetitunovým návěsem. Ovládání zvládne i dítě

V-Move Trailer Mover XXL dokáže pohnout s plně naloženým dvacetitunovým návěsem bez námahy a zcela bezpečně. Je konec motání se kamionů v logistických centrech?

Trefování se s kamionem a jeho návěsem do vykládacího okna mezi ostatní soupravy patří mezi nejobtížnější dovednosti, se kterými se řidiči kamionů denně několikrát setkávají. Jistě, zkušení machři to berou jako samozřejmost, avšak tento úkon nikdy nebude tak bezpečný a přehledný, jako sundat návěs na větším prostoru a prostě jej samostatně dopravit až k vykládací či nakládací hraně. Jenže jak na to?

S novinkou přišla firma Verhagen Leiden. Vozík V-Move Trailer Mover XXL uzvedne 3,5 tuny, avšak utáhne až dvacetitunový návěs. Obsluze pomáhá elektromotor o výkonu 4 kW, 36voltová baterie o kapacitě 245 aH má zajistit dostatečnou výdrž. Bezpečnostní výbava zahrnuje nouzové zastavení, klakson či ochranu proti skřípnutí či převrácení návěsu. Za příplatek je nabízen i vzduchový kompresor, který lze napojit na brzdovou soustavu návěsu. K ovládání tohoto pomocníka nepotřebujete ani žádné oprávnění.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků