Tento Mercedes třídy E předchozí generace stojí 8 milionů. Vyplatí se?

Pokud pro vás není autonomní řízení a veškerá konektivita v mercedesech poslední generace prioritou, koupě tohoto Brabusu E63 850 Biturbo bude tím správným rozhodnutím.

S volnými osmi miliony korun vás v oficiálním dealerství Mercedesu se žádostí o opravdu silný sedan nenechají odejít s prázdnou. Museli byste se zřejmě velmi odvázat, abyste se na podobnou částku dostali i s o třídu větším S65 AMG.

Pokud však toužíte po něčem v jádru speciálním, tohle červené „Éčko“ s velkým B na masce by tuto touho mělo uspokojit. Jen se musíte smířit s tím, že auta podobných tvarů například v Praze potkáváte téměř na každém rohu, třeba v roli hotelových taxíků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Auta hotelové taxislužby však pod kapotou určitě nemají šestilitrový osmiválec, který produkuje 850 koňských sil a 1 450 Nm maximálního točivého momentu. Nejnovější E63 AMG přitom v nejsilnější specifikaci umí „pouze“ 612 koní a 850 Nm, přičemž na stovce je za 3,3 sekundy a maximální rychlost činí 300 km/h. Červený sedan s velkým B kontruje o dvě desetiny lepším zrychlením, a především maximální rychlostí 350 km/h.

Zajímavosti | Luxusní auta | Mercedes-Benz

Chcete VIP salon na kolech? Ptejte se u Brabusu! Stojí 6 milionů…

Brabus tento kousek nabízí přímo na svých oficiálních webových stránkách. Má najeto jen 172 kilometrů, a tak jsou karty jasně rozdané. Upřednostnili byste image, cenu a technologie novější generace od AMG nebo sílu a exkluzivitu té starší od Brabusu?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků