Tento 110 let starý Fiat má motor ze vzducholodě a „krouťák“ přes 4000 Nm

Mít na běžné denní ježdění starý Fiat bez čelního okna není žádná výhra. Ale mít na běžné denní ježdění 110 let starý Fiat bez čelního okna, ale s motorem ze vzducholodě, to je neuvěřitelně „cool“. Seznamte se, toto je Mike Vardy, který používá svůj Fiat v každodenním provozu. Sada pneumatik mu prý vydrží zhruba šest minut.

Zajímavosti | Video | Fascinace | Fiat

Plameny, výbuchy a randál: Pekelný Fiat S76 ožívá v Goodwoodu

Vůz vznikal původně u Fiatu jako prototyp pro překonání rychlostního rekordu, ale nikdy nebyl úplně dokončen. Pohání ho řadový šestiválec o objemu 16,5 litru. Má výkon 250 koní a brutální točivý moment 4000 Nm. Motor se otočí maximálně 500x za minutu.

Nejvyšší rychlost je sice jen asi 205 km/h, ale v tomto autě musí i rychlost okolo 30 km/h vypadat jako neuskutečný kalup. Ostatně, Mikeův výraz a také výraz jeho manželky ukazují, že každé krátké svezení musí být nepopsatelný zážitek.

Fiat Croma 1.91
Rok výroby: 2006
Stav: 161 634 km
Cena: 60 000 Kč
Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2008
Stav: 118 400 km
Cena: 52 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.956
Rok výroby: 2013
Stav: 100 431 km
Cena: 179 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků