Tento 110 let starý Fiat má motor ze vzducholodě a „krouťák“ přes 4000 Nm

Mít na běžné denní ježdění starý Fiat bez čelního okna není žádná výhra. Ale mít na běžné denní ježdění 110 let starý Fiat bez čelního okna, ale s motorem ze vzducholodě, to je neuvěřitelně „cool“. Seznamte se, toto je Mike Vardy, který používá svůj Fiat v každodenním provozu. Sada pneumatik mu prý vydrží zhruba šest minut.

Zajímavosti | Video | Fascinace | Fiat

Plameny, výbuchy a randál: Pekelný Fiat S76 ožívá v Goodwoodu

Vůz vznikal původně u Fiatu jako prototyp pro překonání rychlostního rekordu, ale nikdy nebyl úplně dokončen. Pohání ho řadový šestiválec o objemu 16,5 litru. Má výkon 250 koní a brutální točivý moment 4000 Nm. Motor se otočí maximálně 500x za minutu.

Nejvyšší rychlost je sice jen asi 205 km/h, ale v tomto autě musí i rychlost okolo 30 km/h vypadat jako neuskutečný kalup. Ostatně, Mikeův výraz a také výraz jeho manželky ukazují, že každé krátké svezení musí být nepopsatelný zážitek.

Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2006
Stav: 216 265 km
Cena: 107 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 300 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků