Pokud stát dovolí, aby za něj nějakou kontrolní činnost prováděly soukromé subjekty za peníze a v tržním prostředí, tak už z principu to nikdy nemůže fungovat regulérně. A nezmění se na tom nic ani kdyby každému technikovi strčili kameru do řiti. Pro STK tak zcela logicky není priorita technický stav aut, ani jejich poctivá kontrola, ale zisk. A jak se říkalo už kdysi - "Za peníze v Praze dům". A můžeme použít i rčení "Jak nahoře, tak dole". Nebo třeba "Peníze nesmrdí". Prostě celá naše společnost dnes funguje podle hesla Zaplať, dostaneš. Od zákonodárství, přes justici a vymáhání práva, až po zdravotnictví a všechny další instituce, fungují tak úplně všichni. Je smutné kam až jsme se v honbě za ziskem dostali. Jsme ochotní prodat úplně cokoliv a bohužel i jakkoliv.
Koupil jsem z áček ojetinu.Auto čerstvě po Stk a bez problémů,když jsem ho šel přihlásit,vyhnaly mě z evidenčky že mám jen jeden airbag a v tech.psaný dva.Šel jsem teda na evidenci,co jako mám dělat,když tohle auto nikdy dva airbagy v tomhle ročníku výroby nemělo.Nejdřív chtěly vystavit duplikát techničáku,kde napíšou jen jeden,ale pak ten vedoucí evidence řekl nebudou řešit a poslal mě zpátky na evidenčku.Tam přišel jinej technik a povídá že to je nějaká blbost že tohle auto má jen jeden airbag,napsal že auto vyhovuje a fertig.Asi za týden jsem potkal známýho kterej tam dříve pracoval a ten mě řekl že jsem jim měl dát každýmu 500 a neměl bych problém,že to tam je běžná praxe.Je tohle normální?Takže za mě osobně - jsem pro kamery a pozor na auta z áček! :-/
Každému 500:-O
Vymýšlejí furt kraviny ale základní věci jim unikají - například nechápu proč STK nekontroluje uložení zadní nápravy. Přitom to má na stabilitu auta a tedy i bezpečnost jízdy úplně stejný vliv jako předek. Už jsem se setkal s autem které regulérně prošlo STK ale nedalo se s ním jezdit jak plavalo na silnici kvůli vybitým silentblokům vzadu.
benevolentni kontroly ??? to spis "kotroly na kamossko"minule jsem neprosel s autem, vse uplne v poradku, jenom se decentne zadrhaval jeden lanovod rucni brzdy - auto parkuji ve svahu a vubec nikdy zadny problem. Je to zcela banalni zalezitost, ale tak co by mi to davali napoprve, kdyz jsem je nepodmaznul a musim prijet znovu a zaplatit znovu, zejo. technik to normalne napsal do nebezpecnych zavad a zdar.O to vic me nastvalo, kdyz uz me vyhanli z rampy, na kterou prijizdel peugeot 405kombi - totalne rezavej na prazich, kolem dveri, paty dvere, proste vsecko ! pokazde jezdim na jinou STK a vdycky stejna pohadka, baziruji na uplnych kravinach. Jedina moje motivace z tohodle je : sezen si svyho STKckare at nemas problemy. Takze pravej opak toho zameru, proc se TK delaji
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.