TechArt: vylepšený kit pro Porsche 911 Turbo

Ladičská společnost TechArt pro letošek připravila modernizované sady pro faceliftované modely Porsche 911 Turbo.

Již od roku 1974 fanoušci značky Porsche lapají po dechu pokaždé, když uslyší magickou formuli „911 Turbo“, nedejbože pokud některý z těchto vozů zaburácí ulicí. Legenda nyní pokračuje ve variantách 911 Turbo a 911 Turbo S a dodnes se vyznačuje specifickým, vyhraněným charakterem, jaký by jí mohl ledaskterý výrobce sportovních vozů závidět. Přesto řada zákazníků touží po rozsáhlejší individualizaci svých vysněných strojů mimo rámec nabízený stuttgartskou automobilkou, a právě pro ně je zde již řadu let nabídka specializované firmy TechArt.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt na letošním autosalonu v Ženevě vystavil své vylepšené sady pro modifikaci modelů 911 Turbo a 911 Turbo S připravené pro aktuální modelový rok. Jak je vidět z přiložených snímků, jimi osazená auta vypadají opravdu dobře, nicméně žádnou revoluci očekávat nelze, neboť se jedná prakticky o stejné pakety, jakými disponovalo současné Porsche 997 před svým faceliftem. Pouze při pečlivém porovnávání obou modelů vyniknou pozměněný přední nárazník s nově navrženými vstupy vzduchu k chladičům a odlišný tvar lichoběžníkových koncovek výfuků. Aerokit 2 přidává k Aerokitu 1 například svítilny z LED určené pro denní svícení. Ty jsou kombinovány s blikači a pohasnou ve chvíli, kdy je blinkr používán.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt Kit 1 zahrnuje přepracovaný přední spoiler s dynamicky tvarovanými vstupy vzduchu, nové obklady prahových spoilerů, decentní střešní křídlo nad zadním oknem a difuzor zvyšující přítlak kol zadní nápravy. Kit 2 se pak kromě již zmíněných světel z LED vyznačuje dvoudílnými nárazníky vpředu i vzadu s doplňkovými spoilery ve spodní části. Vzhled vozů z dílen TechArtu doplňují pětipaprskové dvacetipalcové ráfky, jež výrobce doporučuje obouvat do pneumatik Conti Sport Contact 3 nebo Michelin Pilot Sport PS2. Také interiér může být dotvořen podle vkusu zákazníka a k dispozici je mu kromě jiných také škála doplňků vyrobených z hliníku či nerezové oceli.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Porsche 911 Turbo 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků