TechArt: vylepšený kit pro Porsche 911 Turbo

Ladičská společnost TechArt pro letošek připravila modernizované sady pro faceliftované modely Porsche 911 Turbo.

Již od roku 1974 fanoušci značky Porsche lapají po dechu pokaždé, když uslyší magickou formuli „911 Turbo“, nedejbože pokud některý z těchto vozů zaburácí ulicí. Legenda nyní pokračuje ve variantách 911 Turbo a 911 Turbo S a dodnes se vyznačuje specifickým, vyhraněným charakterem, jaký by jí mohl ledaskterý výrobce sportovních vozů závidět. Přesto řada zákazníků touží po rozsáhlejší individualizaci svých vysněných strojů mimo rámec nabízený stuttgartskou automobilkou, a právě pro ně je zde již řadu let nabídka specializované firmy TechArt.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt na letošním autosalonu v Ženevě vystavil své vylepšené sady pro modifikaci modelů 911 Turbo a 911 Turbo S připravené pro aktuální modelový rok. Jak je vidět z přiložených snímků, jimi osazená auta vypadají opravdu dobře, nicméně žádnou revoluci očekávat nelze, neboť se jedná prakticky o stejné pakety, jakými disponovalo současné Porsche 997 před svým faceliftem. Pouze při pečlivém porovnávání obou modelů vyniknou pozměněný přední nárazník s nově navrženými vstupy vzduchu k chladičům a odlišný tvar lichoběžníkových koncovek výfuků. Aerokit 2 přidává k Aerokitu 1 například svítilny z LED určené pro denní svícení. Ty jsou kombinovány s blikači a pohasnou ve chvíli, kdy je blinkr používán.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt Kit 1 zahrnuje přepracovaný přední spoiler s dynamicky tvarovanými vstupy vzduchu, nové obklady prahových spoilerů, decentní střešní křídlo nad zadním oknem a difuzor zvyšující přítlak kol zadní nápravy. Kit 2 se pak kromě již zmíněných světel z LED vyznačuje dvoudílnými nárazníky vpředu i vzadu s doplňkovými spoilery ve spodní části. Vzhled vozů z dílen TechArtu doplňují pětipaprskové dvacetipalcové ráfky, jež výrobce doporučuje obouvat do pneumatik Conti Sport Contact 3 nebo Michelin Pilot Sport PS2. Také interiér může být dotvořen podle vkusu zákazníka a k dispozici je mu kromě jiných také škála doplňků vyrobených z hliníku či nerezové oceli.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Porsche 911 Turbo 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků