TechArt vyladil Porsche Macan S Diesel na 300 koní

Naftové Porsche Macan postihl stejný problém, jaký si v ne příliš vzdálené minulosti nesl Cayenne. Kdo chtěl opravdu rychle naftové SUV, ten se musel podívat po jiné značce než Porsche. V tomto případě si Macan S Diesel musí vystačit s výkonem 190 kW (258 koní), zatímco Audi SQ5 se pyšní maximem 230 kW (313 koní). Společnost TechArt ale přišla s řešením.

Testy | Video | SUV | Audi

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Sice ani tak nedostanete od svého Macanu stejný výkon, jaký má SQ5, ale rozdíl se podstatně zmenší. Po instalaci zařízení TA B95/SD1 Power Kit se zvedne výkon naftového šestiválce na 300 koní a točivý moment naroste o 90 Nm na 670 Nm.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Místo původního zrychlení z nuly na stovku za 6,1 s pokoří upravený Macan tuto disciplínu za 5,7 s, maximální rychlost činí 237 km/h (+7 km/h). Samozřejmě kromě vyššího výkonu si můžete u společnosti TechArt objednat také řadu dalších úprav.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků