Techart si vzal do prádla nový Cayman a Boxster

Ladičská společnost TechArt představila své inovované pakety pro faceliftované vozy Porsche Boxster a Cayman.

Cayman i Boxster prošly nedávno faceliftem a to znamená, že facelift nemohl minout ani tunerské parádičky. Výjimkou není ani snad největší tuner Porsche, firma TechArt.

Nejviditelnější jsou samozřejmě zásahy do vnějšího vzhledu obou vozů. Karosářské díly zahrnují například nový přední spoiler, „lízátko“ vyvedené v barvě karosérie, prahové spoilery a modifikovanou záď. TechArt tyto doplňky zkoušel v aerodynamickém tunelu, takže by neměly mít negativní vliv na odpor vzduchu. Důkladným vývojem se rovněž podařilo zlepšit přítlak na obou nápravách, a to hned na několika místech karosérie. Zásluhu na tom mají především tuhý zadní spoiler a difuzor ve spodní části zadního nárazníku, jež při vyšších rychlostech tisknou zadní kola k vozovce.

Kromě zmíněných plastů se můžeme v obou případech těšit i na světla pro denní svícení složená z LED.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Boxster

Mezi další doplňky patří nové lité ráfky, které se dodávají v průměrech 19 a 20 palců a prosvítají jimi mohutné brzdy s odvrtávanými kotouči a červenými či žlutými třmeny. Oba modely dostanou upravené tlumiče výfuků s dvojicí kulatých koncovek uprostřed zadního nárazníku, jež mohou být chromované, nebo černé. Na přání se dodávají sady sportovních pružin, jež mohou snížit světlou výšku až o 30 mm přesně podle požadavků zákazníka. Automatická světla pro denní svícení kromě jiného pohasnou na příslušné straně při aktivaci blinkru. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Cayman

V základní konfiguraci TechArt nabízí dvě sady interiérů zdobených uhlíkovými kompozity a hliníkovými doplňky na pedálech, třípaprskovém volantu či prazích. Společnost ale vyjde vstříc jakémukoli přání zákazníka a připraví mu adekvátní kombinace barev, tvarů a materiálů. Týká se to především různých kožených čalounických materiálů a barevného stehování.

Všechny nové díly jsou pro oba modely samozřejmě homologované a plní požadavky TÜV. Ceny zatím TechArt nezveřejnil, my je však pro vás pohlídáme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
TechArt Boxster
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
TechArt Cayman

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků