TechArt Panamera: další úpravy do mozaiky

Ladičská společnost TechArt dokončila svůj individualizační program pro první novodobý sedan značky Porsche.

První plod tohoto programu se představil na loňském autosalonu ve Frankfurtu. TechArtem upravená Panamera se na první pohled vyznačuje decentní aerodynamickou sadou s označením Aerokit I, novou přední maskou a třídílným nárazníkem (ten má zajistit zvýšení přítlaku předních kol ve vyšších rychlostech a příznivější přístup vzduchu k brzdám), zadním difuzorem a čtveřicí kulatých koncovek výfuků z nerezové oceli.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt Automobildesign nyní přidává navíc ještě pevné přítlačné křídlo na zádi, prahové spoilery a lité ráfky s průměrem 21 nebo 22 palců a označením Formula, resp. Formula II. TechArt pro ně doporučuje obutí pneumatik Conti Sport Contact 3, nebo Michelin Pilot Sport PS2. Společnost TechArt Automobildesign si zakládá na prvotřídních materiálech a tomu odpovídajícím dílenském zpracování.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pro úpravy interiéru TechArt nabízí celou škálu příplatkové výbavy včetně ručně šitého, dvoutónového koženého čalounění, zvýrazněného stehování či Alcantarových doplňků. Do seznamu patří také sportovní volant, obklady z exotického dřeva a další prvky lakované v barvě karosérie.

Další vozy hodlá TechArt přivézt v březnu na autosalon v Ženevě, pokud máte zájem, můžete si zde některý z nich koupit. Výchozím modelem může být Panamera S, nebo Panamera 4S s pohonem všech kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Porsche Panamera
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků