TechArt Panamera: další úpravy do mozaiky

Ladičská společnost TechArt dokončila svůj individualizační program pro první novodobý sedan značky Porsche.

První plod tohoto programu se představil na loňském autosalonu ve Frankfurtu. TechArtem upravená Panamera se na první pohled vyznačuje decentní aerodynamickou sadou s označením Aerokit I, novou přední maskou a třídílným nárazníkem (ten má zajistit zvýšení přítlaku předních kol ve vyšších rychlostech a příznivější přístup vzduchu k brzdám), zadním difuzorem a čtveřicí kulatých koncovek výfuků z nerezové oceli.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TechArt Automobildesign nyní přidává navíc ještě pevné přítlačné křídlo na zádi, prahové spoilery a lité ráfky s průměrem 21 nebo 22 palců a označením Formula, resp. Formula II. TechArt pro ně doporučuje obutí pneumatik Conti Sport Contact 3, nebo Michelin Pilot Sport PS2. Společnost TechArt Automobildesign si zakládá na prvotřídních materiálech a tomu odpovídajícím dílenském zpracování.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pro úpravy interiéru TechArt nabízí celou škálu příplatkové výbavy včetně ručně šitého, dvoutónového koženého čalounění, zvýrazněného stehování či Alcantarových doplňků. Do seznamu patří také sportovní volant, obklady z exotického dřeva a další prvky lakované v barvě karosérie.

Další vozy hodlá TechArt přivézt v březnu na autosalon v Ženevě, pokud máte zájem, můžete si zde některý z nich koupit. Výchozím modelem může být Panamera S, nebo Panamera 4S s pohonem všech kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Porsche Panamera
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků