TechArt má více výkonu pro klasickou Carreru i vrcholné Turbo

Německý úpravce TechArt představuje svůj nejnovější tuningový program určený jak pro majitele klasické Carrery S, tak pro majitele maniakálního Turba S. Jestli jste si tedy od začátku říkali, že by to chtělo víc koní, už víte, na které dveře máte zaklepat.

Začneme u klasické Carrery S, která od faceliftu disponuje přeplňováním a ve výkonnější verzi S z třílitrového šestiválce produkuje výkon 309 kW (420 koní). Po návštěvě v TechArtu se pohonná jednotka svými parametry 353 kW (480 k) a 580 Nm vyrovná předchozí generaci ve verzi Turbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Turbo S může s kitem od TechArtu povýšit o 60 koní na finálních 640 koní

Zvýšení výkonu je v nabídce pro čtyřkolku i kabriolet, u všech došlo ke zkrácení zrychlení z 0 na 100 km/h o čtyři desetiny sekundy, se čtyřkolkou se tak dostanete na stokilometrovou rychlost už za 3,6 sekundy od startu.

Stejné navýšení výkonu se dočkají i majitelé Turba S, ze standardních hodnot 427 kW (580 k) a 750 Nm dočkají výkonu 471 kW (640 koní) a 880 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h zabere pouhých 2,7 sekundy, maximální rychlost se zvýší na 338 km/h.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

TechArt navíc zvýšení výkonu propojil s voličem jízdních režimů. V normálním režimu tak mají auta svůj standardní výkon, jen ve sportovním módu ze sebe vydolují maximum. Cena pro oba modely je totožná - 3900 eur bez daně, tedy nějakých sto tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků